Kap, kap, kap...
Kap, kap, kap. Jak krátký život má kapka? Letí si někde z nebes a v minutě se roztříští. Jak jen krátký život má. Chtěl bych být kapkou. Odněkud bych letěl a v klidu dopadl na zem. Život by byl tak jednoduchý, jen padat. Kap, kap, kap. A pořád padají. Jedna za druhou.
Má i kapka starosti? Cítí něco? Nesmysl. Závidím těm kapkám, co tiše padají. Mohou se dostat kamkoliv a mohou kdykoliv zmizet. Jak smyslný život. Netrápí se, nemusí, nic necítí. Mají jen jediný cíl. Rozplynout se, roztříštit se. Kap, kap, kap.
Ale proč pořád padají? Kolik už jsem jich viděl? Miliony? Ještě víc. Už je to více než tři dny, co je pozoruji. Kam máte všechny namířeno? Mohu padat s vámi? Co asi cítíte? Truchlíte? Truchlí Váš rodič? Truchlí nebe? Proč?... Kap, kap, kap.
Už vás chápu… Truchlíte s námi? Truchlíte se mnou? Truchlíte, protože nás opustil? Nebe, jsou kapky Tvůj pláč? Pláčeš kvůli němu? Na jeho počest či ze své bolesti? Z bolesti? Jako já? Kéž by tu byl. Kéž by se zase smál. Kéž by nás zase mohl trénovat. Kéž by si zase zapálil tu svou cigaretu a prohrál se mnou při Shogi. Kap, kap, kap. Kéž by….
Pořád padají. Znamená to, že pláče nebe nebo pláčeš Ty? Vůbec ničemu už nerozumím, jsem zmatený. Proč jsi nás opustil? Určitě to šlo i jinak, mohl jsi tu být s námi! Myslel jsi vůbec na ni? Víš, jak se teď trápí? Víš, co cítí? Taky pláče…. Kap, kap, kap. Já, on, ona, oni… všem chybíš. Tak proč?
Slíbil jsem, že budu silný. Slíbil jsem, že se postarám o Tvoje dítě. Ale kde mám tu sílu sebrat? Proč zrovna Ty? Proč zrovna teď? Prosím….já už se chci probudit! Řekni, že to byl jen zlý sen?! Tohle není možné! Nevěřím tomu! To není ta správná strategie! Je to špatně. Tak proč? Tak moc mi chybíš…
Nikdy na Tebe nezapomenu: „ASUMO!“
A déšť ustal….
Tak se asi pustím do psaní dramat na téma mrtvý sensei a žák. Za každý názor budu ráda. Jo, a moc děkuji za komentáře a hodnocení k mé první povídce, neuvěřitelně mě to potěšilo!
Boží
Děkuji :') !!!
I realize the screaming pain
Hearing loud in my brain
But I'm going straight ahead with the scar...
http://www.youtube.com/watch?v=dzz3uTZNjhk ...nejoblíbenější opening! :3
Je stejně úžasná jak ta předešla, prosím jen pokračuj
Pekné. Mal som zimomriavky