manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme

Prešli už tri mesiace a Naruto spolu so Sakurou stále žijú v neskutočnom svete, kde je všetko naopak. Smutní a zúfalí, snažiac sa nájsť cestu z tohto sveta, si povedali, že prestanú na jeden deň rozmýšľať, ako sa odtiaľ dostať preč. Blížil sa deň detí, na ktorý sa Naruto tešil. Teda, aspoň tak vyzeral. Uprostred srdca ho zožierala predstava, že to aj tak nie je skutočné. Ale pomyslel si, že to s jeho rodinou, v ktorej prebýval, nebude až také zlé, a tak nejak sa mu podarilo zabudnúť na to, že sa chce z toho vymysleného sveta, ktorý Obito vytvoril, dostať preč. A tak začal svojej mame Kushine, spolu s Minatom a Menmou, pomáhať. Navarili na ďalší deň, upratali a šli spať.

Zato Sakura smutne sedela doma v kuchyni na stoličke a márne čakala na to, kedy táto hlúpa predstava skončí. Prázdny dom, kde bolo počuť aj kvapkanie vody z kohútika do umývadla, ju ničilo. Nikdy také ticho v dome nezažila. To najhoršie čo mohlo byť pomaly prichádzalo. Zajtra to bude prvý deň detí, čo je doma sama. Rozplakala sa, a začala ľutovať každý chvíľu, čo sa s rodičmi pohádala. So slzami v očiach si pomaly ľahla do postele a dúfala, že sa zajtra nezobudí, a že ten najhorší deň proste prespí. Ale to sa bohužiaľ nestalo. Celú noc nevedela zažmúriť oči, nespala a bola unavená, a k tomu ešte aj poriadne smutná. Každý rok pred tým ju mama vždy ráno budila s táckou plnou jedla, ktorú jej vždy doniesla rovno do postele spolu s jej otcom. Dnes to tak nebolo a Sakure nezostávalo nič iné len popriať v tichosti Narutovi ten najkrajší deň detí aký mohol prežiť.

Prianie sakure vychádzalo. Naruto bol hore už hodinu a s Menmou a jeho rodičmi si to náramne užívali. Pripravovali sa na prechádzku mimo Kohony. Kushina im chcela spolu s Minatom ukázať ich tajné miesto, o ktorom nikto nevedel. A tak si pripravili dečku, kopec jedla do košíka a vyrazili. Medzi tým sa v meste prechádzalo kopec ľudí. Všetci sa radovali zo šťastia ich detí. Detská radosť prekypovala v celej Konohe. Na každom rohu bolo počuť detský smiech. Len Sakura bola stále sama doma, zatiaľ čo si Naruto užíval krásny deň spolu s Kushinou, Minatom a Menmom. Po chvíľke sa rodinka konečne dostala do cieľa. Krásna dúha, vytvorená slnečnými lúčmi prechádzajúcimi kvapkami vody z vodopádu, tvorila nádherné prostredie na posedenie s rodinkou. Piknik, ktorý si na dnešný deň pripravili rodičia pre svoje deti, im parádne vyšiel. Nemohli sa dočkať až uvidia tú veľkú radosť v Menmových a Narutových očiach. Veď ich zahŕňali láskou ako len mohli. Celý deň si to tam užívali. Kúpali sa pod vodopádom, hrali naháňačky, oddychovali na dečke a jedli. Pri hrách nemohol Minata nikto chytiť, pretože si zobral so sebou tie svoje kunaje a rozhádzali ich po celej čistinke. Pri naháňačke sa presúval tak rýchlo, že ani oči ho nestíhali sledovať, a tak mali o zábavu postarané. Keď už sa blížil večer, tak sa pomaly zbalili a pobrali sa domov.

Ako tak išli cez Kohonu k svojmu domu, tak si Naruto všimol na sakurinom dome svietiť svetlá, a tak sa zamyslel, že čo môže Sakura so svojimi rodičmi robiť. Po chvíľke mu to ale došlo. V tomto svete nemá rodinu práve Sakura. Neváhal ani chvíľku aby to Sakure oplatil, a tak sa opýtal Minata a Kushiny či môže ísť za Sakurou. Oni samozrejme neboli proti, a tak sa Naruto rozbehol k Sakure. Po ceste zbadal kvetinárstvo a tak tam zabehol. Zo sebou si vzal obrovskú kyticu, akú ešte v živote ani on sám nevidel. Zabehol ešte po pár obchodoch aby mal všetko dobre pripravené a aby ten večer bol perfektný. Keď už bolo všetko tip-top, tak sa konečne rozhodol zájsť po Sakuru, ktorá stále smutná sedela doma. Sakura si pomyslela, že ten hlúpy deň bude za chvíľku za ňou, v tom jej ale niekto zaklopal na dvere. Otvorila a tam stál Naruto s krásnou kyticou jej obľúbených kvetov. Od radosti ho objala tak silno, že sa Naruto skoro zadusil. Nevedela, čo má skôr robiť a tak prikývla na všetky narutove návrhy. Najprv sa išli prejsť po večernej Konohe, ktorá bola rozsvietená ako nikdy pred tým. Išli do Ichiraku po rámen a pomaličky si vyšli na hlavu Sakurinho otca, ktorá sa hrdo týčila nad Konohou.

Po dlhom večeri strávenom v spoločnosti Sakury sa Naruto ospravedlnil, že ju nezobral von skôr, no Sakura mu v polke zavrela ústa dlhou pusou, ktorú by nikto ani len vo sne nečakal. Naruto sa začervenal, a pomyslel si že to už lepšie ani byť nemôže, veď ho Sakura pobozkala. Lenže ten krásny okamih ešte neskončil. Pomaly začali svietiť a vracať sa do svojho sveta. Nikoho by si nepomyslel, že práve bozk Sakury a Naruta môže tento sen zlomiť, a že sa konečne vrátia domov. Po chvíľke už boli tam, kde ich našiel Obito. Vo svojom svete. Tak sa pomaly zobrali do ulíc, kde ich našli Sakuriny rodičia. Sakura ihneď zabudla na všetko, čo prežila a rozbehla sa k nim. S láskou a radosťou v očiach ich objala a pobrali sa domov šťastní ako nikdy pred tým. Naruta ale práve naopak dobehol smútok zo samoty, ktorá ho obchádzala, kým boli v tom neskutočnom svete. Lenže aj on vedel, že to nebude večné, a tak sa začal prechádzať po Konohe až sa nakoniec odhodlal ísť domov. Do dverý vrazil kľúč, odomkol, otvoril dvere a zrazu zbadal svetlo. Vošiel dnu a tam ho čakal Iruka-sensei, ktorý sedel v kuchyni na stoličke.
„Kde si bol tak dlho? Čakám ťa tu už tri hodiny!“ povedal Iruka.
Naruto neveril vlastným očiam.
Náhle ho tá samota opustila a s radosťou povedal:
„Som doma!“
A tak prežil Naruto spolu so Sakurou svoj predčasný Deň Detí.

Poznámky: 

Predstavte si, ako by to asi vyzeralo, keby sa Naruto spolu so Sakurou nevrátili do svojho sveta vo filme tak ako sa vrátili. Čo by sa dialo? Mňa napadla takáto možnosť. Prežili deň detí trošku inak. Myslím si, že na moje prvé dielo to nie je vôbec zlé, ale kritiku nechám na Vás. Dúfam, že sa Vám to páči, a budem rád za každý komentár, ktorý mi napíšete.

@hAnko "onegai"...pravidlá to snáď neporušuje, dal som si na tom záležať, gramatiku som pozeral 5x!! Laughing out loud...dúfam, že aj keď mi misiu z nejakého dôvodu neuznáš(nech už je akýkoľvek), tak sa ti to bude aspoň trošku páčiť...
"v najhoršom prípade budem rád za druhú šancu" Eye-wink

4.714285
Průměr: 4.7 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, So, 2013-07-20 21:19 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Taky mě povídka vykouzlila úsměv na tváři protože já jsem pro NaruSaku. Prostě krátká milá povídka která rozhodně neurazí.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele T.T
Vložil T.T, Ne, 2013-07-07 22:29 | Ninja už: 5052 dní, Příspěvků: 636 | Autor je: Tsunadiny pětky

Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží! Smiling Originální nápad. Ačkoli nejsem fanoušek NaruSaku, musím ocenit, jak k jejich polibku došlo. Hezky jsi to vyřešil, po přečtení se mi vyloudil úsměv na tváři. Kdybych to měl shrnout: originální, milé, bez chyb (po slovensku neumím Laughing out loud) a ještě jednou milé.

Konoha.cz daed topic

Banner od Striggy za povídku v FF misi na den dětí Smiling další FF: Jak Sasuke ke plášti přišel

Obrázek uživatele EliSVK
Vložil EliSVK, So, 2013-07-13 14:09 | Ninja už: 4172 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Recepční v lázních

ooooo...jak dlho som na ten komentár čakal Smiling

Arigatógozajmas

Okrem toho tiež nie som fanúšik NaruSaku, ale bolo by blbé cpať do tohoto príbehu Hinatu, keď tá tam vlastne bola v úplne inej pozícii Smiling

a ešte raz aj odo mňa

ďakujem Smiling

Naruto a Sakura - Deň Detí vo filme
"Tak dobrá povídka si jistě alespoň jeden komentář zaslouží!"
Ne, 2013-07-07 22:29 Autor: T.T

Pár výmyslov z mojej hlavy

It's right if your parents die before you. Never should it be different.
The truth isn't in your words or acts, but in your heart.
Do not let your job makes you sad and unhappy.
Happiness is not in money or in expensive things. You can find it in smile of the right persons.
If you feel like this day is the worst in your life, say yourself that everything will be good. You will see. Everything will be OK.
Evil doesn't exist. Everybody are doing right things, just you dont know the right reasons why they are doing it.