manga_preview
Boruto TBV 13

Zmätený Kazekage 3.

young-gaara.jpg

„S kým si bola vonku? “ opýtal sa otec, ktorý nechal na sebe poznať strach a hnev, „odpovedz mi,“ zdôraznil, lebo mlčala.
Tanaris tušila, že otec vie s kým sa stretla a tak neklamala. Otec sa postavil z kresla: „Prečo práve sním? V Sune sú aj iné deti.“
Tanaris sa ohradzovala, že nechápe prečo sa nemôže s ním baviť. Otec si povzdychol a porozprával dcére o Shukaku zapečatenom v Gaarovi.
Dievčatko ostalo chvíľu ako zmrznutá stáť, no potom prehovorila: „Oci, ale to čo hovoríš nie je pravda. Gaara by mi nikdy neublížil, je to milý chlapec a mám ho rada.“
Otec sa chytil za čelo a pokrútil hlavou.
‚Ako jej to mám ujasniť raz a navždy. Ona sa ho nezačne báť.‘ Myslel si.
Niečo mu však vnútri hovorilo, že by mal dcére dôverovať.
‚Čo, keď má pravdu a ten chlapec sa zdá byť zlý, ale on v skutočnosti len hľadá priateľov. Mohol by som jej dovoliť ísť sním von, ale nechám ich sledovať keby niečo.‘

Tak aj urobil... tento návrh predložil pred Kazekageho. Ten s obavami súhlasil. Povolal dvoch najlepších ANBU, aby ju strážili: „Ak by sa dialo niečo tak nás obidvoch zavolajte!“
„Hai!“ povedali obaja naraz a odišli.

„Ahoj Gaara,“ vykríkla nadšene Tanaris a rozbehla sa oproti Gaarovi, dobehla k nemu a celý vysmiati išli smerom k východu zo Suny. Netušili vôbec, že už teraz ich sledujú dvaja ninjovia. Špehúni sa s otvorenými ústami dívali ako sa Gaara-sama dokáže nesprávať ako psychopat. V tom sa jeden z nich postavil a dal sa na odchod.

„Kam si myslíš, že ideš?“ povedal s miernym náznakom nadradenosti jeden z ANBU,“ šéf povedal, že ho máme zavolať až keď sa bude niečo diať a ako vidíš Shukaku ešte neblázni... tak nechápem, čo robíš...“
Jeho partner sa len pousmial a povedal: „Vážne máš pocit, že sa nič nedeje? Toto by mal Kazekage-sama rozhodne vidieť.“
‚To je p*ko. Ak nám Kazekage vynadá, že sme ho rušili pri práci, ja sa k nemu nepriznávam.‘ Pomyslel si ANBU, ktorý naďalej sledoval deti, ktoré začali hrať naháňačku.

„Kazekage-sama, Ashi-dono, toto by ste mali vidieť!“
„Panebože !! Je Tanaris v poriadku?“ vykríkol Inuzuka.
„Ublížil jej Gaara?!“ Yondaime prudko vstal zo stoličky.
„Práveže presný opak...“ dvihol kútiky člen ANBU.
Otcovia sa na seba pozreli a vymenili si nechápajúce, uľavujúce, ale aj zvedavé pohľady a nasledovali ninju.
Keď došli na miesto pred Sunou a všimli si, čo sa tam deje Kazekage ostal stáť a civieť ako socha.

„Gaara!! Nechytíš ma!“ bežala pred ním aj so svojím drobnučkým šteniatkom, „nechytíš!“
Gaara si unavene sadol na deku: „Dobre, vzdávam to...“
Tanaris si sadla k nemu a víťazne sa usmievala. V tom sa Gaara postavil a vystrel ruky nad piesok. Členovia ANBU sa strhli, vytiahli kunaie a pripravili sa k útoku, no Ashi ich zastavil. Gaara z piesku vyformoval ružu, podal ju kamarátke s veľkým úsmevom a tá ho začala obdivovať.
„Myslím, že nie je čoho sa báť, váš syn a moja dcéra sa skamarátili,“ usmial sa Ashi na Kazekageho.
Ten sa len neveriacky díval, ale dal mu za pravdu. Nemohol tomu uveriť, že Gaara má niekoho na kom mu záleží...

„Keď som ti dal ten kvet musíš mi niečo sľúbiť,“ sadol si opäť k nej,“ sľúb, že si ma jedného dňa vezmeš za muža.“
„Dobre... a budeme šťastný naveky,“ obaja sa hlasito rozosmiali až tak, že Tanaris bolo vidieť tesáky.
Deti sa vrátili naspäť do dediny a každý z nich išiel svojou cestou. Otec sa na Tanaris prestal hnevať kvôli tomu, že sa s chlapcom kamaráti. Tomu bola len Tanaris rada a takto sa spolu bavili mesiac. Potom nastal čas odchodu zo Suny...

„T-tanaris,“ koktal smutný Gaara, stojac pred bránami Suny, „budeš mi chýbať...“
„Aj ty mne, ale neboj sa, prídeme ťa ešte pozrieť, však tati?“
„Samozrejme, ale nesmieme prísť neohlásene...“ prehrabol obidvom vlasy.
Tanaris pristúpila ku Gaarovi a objali sa. Vymenili si posledné pohľady a pomaly sa vybrali naspäť do Konohy.
Ako sa vzďaľovali, Tanaris aj Ashi, počuli Gaarov plač. Tanaris to nevydržala a rozbehla sa aj s Katonmarom za ním.
„Tanaríííís, vráť sa!“ no márne, ona aj tak bežala.
Keď došla k nemu dala si dole batoh a vytiahla plyšového medvedíka, s ktorým sa mu pred pár týždňami chválila.
„Takto budem stále s tebou a ty zas so mnou, dal si mi predsa púštnu ružu,“ pobozkala ho na líce a odišla.
Gaara ostal červený a položil dlaň na miesto kde dostal pusu. Od tej chvíle toho macka Gaara z ruky ani nepustil.
‚Zbohom...‘ smutne si pomyslelo modrooké chlapča.

Tanaris si spomienku prehrala v hlave a zaspala. Ráno ju budí štekot psov. Bol to Katonmaru a Tsumin Kuromaru.
„Vstávaj ty spachtoš chceš zmeškať? “ budila ju jej teta Tsume, „bratia už odišli.“ Odostrela jej závesy a prudké svetlo zbehlo kunoichi do očí. Ranné slnko dodávalo izbe oranžový nádych.
Tanaris uvedomila kam má ísť a strhla sa: „Och nie! Ja som mala vyraziť už na svitaní!“
„Kľud, bola som za Tsunade-sama... predsa máš to zo všetkých z vás najbližšie. Tvoji bratia budú cestovať omnoho dlhšie než ty. Aspoň si si trocha pospala.“
Naraňajkovala sa, rozlúčila sa s otcom, Tsume aj s Hanou.
„Kiba je kde?“ behala zbesilo po dome a hľadala bratraca.
„Išiel von na prechádzku s Akamarom, možno ho stretneš.“
„Hmm dúfam...Tak teda majte sa!“ zamávala príbuzným v okne.

Hana mala dobré tušenie - stretla na ulici Kibu a ten ju išiel odprevadiť ku bráne Konohy.
Približne rovnako starý bratranec zoskočil z Akamara a s úsmevom hovorí: „Tak sa mi tam opatruj, nech sa o teba ten chodiaci ventilátor, bábikár a Pán piesku postarajú.“
„Chodiaci ventilátor?! “ pobavene zopakovala slová.
Uškrnuli sa a Kiba jej vtisol jemný bozk na čelo. Akamaru stihol už len zaštekať a ich Tanaris už zmizla v stromoch.
Cesta sa jej nezdala byť až taká dlhá pretože stále sa utápala v spomienkach na Gaaru...

„Uáááá, to je úžasné! “ vykrikoval Yochi.
„My to dáme ... pretože sme najlepší! “ pridal sa k nemu Segawa a jeho ninken Fuutonmaru radostne zaštekal, „sme predsa z klanu Inuzuka, sme silní a odvážní! “
Pripojil sa tretí brat: „Presne tak. Priznávam, že to bude veľmi ťažké, ale ja vám verím. Zvládnete to.“
„Nagaya, to sa ti povie, keď si už chuunin,“ namietal Yochi, „no aj tak nevadí. Istotne sa tam nejaká kunoichi do mňa zamiluje, veď pozrite sa, no nie som úžasný? “

Tanaris kráčala vedľa Yochiho a snažila sa k nemu nepriznávať. Moc sa jej to ale nedarilo, keďže vyzerala ako on, len v ženskom vydaní.
„Mohol by si sa ukľudniť? Máš štrnásť rokov a nie päť, aby si takto vystrájal...“ hovorila najskôr nahnevane, „ideme na chuuninskú skúšku a nie na ramen.“
Istú dobu sledovala jeho grimasy, ktoré na ňu hádzal a z toho sa na jej tvári objavil potlačovaný smiech.

Keď vošli do miestnosti kde boli všetci geninnovia, zarazili sa koľko tam bolo ninjov. Všetci sa ostali na nich pozerať rovnako ako na každého kto vstúpil. Kúsok od nich stál Naruto so svojím tímom a tak sa vybrali za ním.

„Páni je tu čím ďalej, tým viac ninjov, dattebayo,“ obzeral sa Naruto, „ale aj tak všetkých porazím, pretože som budúci Hokage! “
Naruto so Segawom začali riešiť aký oblečok bude mať Naruto až bude Hokage: „Takže musí to byť niečo drsňácke a hlavne, aby to pritiahlo Sakuru-chan, dattebayo,“ začal prvý Naruto, ktorý po tejto vete od ružovlásky jednu schytal.
„Nejaký dlhý plášť trebárs červený ... áá taktiež mohol by si si nechať narásť dlhšie vlasy,“ navrhol mu Segawa.

Sakura prebodávala Naruta a Segawu pohľadom, zatiaľ čo Sasukeho a Tanarisine oči sa stretli. Ich pohľady rozprávali to isté: obidvoch skutočne nezaujímalo to, čo riešia. Tanaris sa dokonca zdalo, že sa mladý Uchiha na ňu jemne pousmial. Prerušila očný kontakt a porozhliadla sa či niekoho nepozná.
Poznala len shinobi z Konohy, no potom si všimla ninju, ktorý mohol mať okolo osemnásť rokov, bol oblečený celý v čiernom a na chrbte mal zaviazané bábky. Vedľa neho stálo vysoké blonďavé dievča s vejárom. V tom sa zarazila...
‚Žeby to boli Gaarovi súrodenci? Nie som si istá, veď som ich videla len raz a aj to bolo dávno.‘
Pozorovala ich dlhšiu dobu a zrazu sa obidvaja otočili a pozerali na ňu. Temari pohľadom bez emócií, Kankurou s jemným úsmevom. Otočili sa naspäť pred seba a potom ustúpili nabok, aby nebránili osobe, čo stála pred nimi vo výhľade na Tanaris. Bol to Gaara.
Tanaris nemohla uveriť, že po siedmich rokoch ho znova vidí. Srdcia obidvoch sa prudko rozbúšili.

Gaara, keď zbadal Tanaris, rozšíril oči. Ostal na ňu civieť a mal pootvorené ústa. Jeden druhému sa dívali do očí, pre ňu to bol úžasný pocit pozerať do tých modrých očí, mal ich rovnako krásne ako kedysi, no aj napriek tomu sa jej v nich čosi nezdalo.
Tento moment bol prerušený Tanarisinou náhlou bodavou bolesťou na ľavom ramene a do Gaaru niekto nechtiac vrazil.

Jeho tvár sa zmenila od základu, nahodil výraz zabijaka a z jeho tykvy vyšiel piesok a začal drviť genina. Potreboval uhasiť opätovnú túžbu po krvi.
Zastavila ho Temari: „Gaara prestaň blbnúť, zbytočne priťahuješ pozornosť.“
Piesočný chlapec sa poobzeral po celej miestnosti...úplne všetci ho pozorovali. Piesok sa stiahol a Tanaris tuhá ako kameň bolesťou a šokovaním, sledovala jeho desivé správanie. Takéhoto Gaaru ona nepoznala...

Poznámky: 

..Smiling Ták ďalší diel.. Laughing out loud Hmm, ospravedlňujem sa za slovo "tykva" , ale naozaj dlho som rozmýšľala nad tým slovenským výrazom.. Smiling žiaľ...Laughing out loud nejak som to doteraz nepreložila ale Google mi nepomohol...a slovo dyňa mi fakt nesedí. Je to des Laughing out loud
príjemné čítanie Kakashi YES

5
Průměr: 5 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TakamisLittleBird
Vložil TakamisLittleBird, So, 2021-03-20 22:07 | Ninja už: 1342 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise pro V;

Nevinnosť malých detí je tak pekná Smiling (dufam že nezniem teraz ako Hisoka xD) avšak dospelí svet vnímajú inak. Rovnako ako aj otec Tanaris, ktorý Gaaru zo začiatku síce neprija,l no neskôr sa aspoň zmieril s tým, že má jeho dcéra za priateľa niekoho ako je Gaara...Chlapca so zapečateným démonom v sebe.

Viem tiež, že má Tanaris Segawu a Yochiho ale aj tak sa mi páči jej ‘súrodenecký’ vzťah s Kibou ;3

Vďaka takýmto zlatým scénkam mi už ani nevadili ďaľšie Flashbacky, pri ktorých som zistila, že s nimi autorka zrejme nemieni prestať Mrk

Obrázek uživatele Egil
Vložil Egil, Ne, 2017-09-17 07:34 | Ninja už: 3164 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Konohamarova chůva

Subaku tak jsem se pustil taky do této série, 80 dílu přečíst to chvíli zabere. Jestli Temari zjistí že Kiba řekl o ní že je chodící ventilátor, tak to pěkně schytá. Uvidíme v dalších dílech. Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Ne, 2017-09-17 15:38 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ahooj, ďakujem že si sem zavítal! Jump! Som moc moc šťastná, Ďakujem!
Kazekage je dlhý príbeh, no...ale osobne ja keď som to niekoľko krát po sebe čítala tak mi to ušlo celkom rýchlo. Laughing out loud

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Setsumi
Vložil Setsumi, St, 2014-12-03 21:27 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Myslím, že "tykva" je na tú vec, čo má Gaara na chrbte celkom dobrý a ustálený výraz. Ak chceš niečo viac slovenské, tak mi napadá "tekvica" ale to by už, podľa môjho názoru, nebolo také dobré ako "tykev". Smiling

Jeden by čakal, že táto stránka bude aj pridávať k veku roky~ *už päť rokov mala 15*
Čo môžeš urobiť dnes odlož na pozajtra a zajtra máš volno (pozajtra sprav to isté).
Science is not about ,,Why?". Science is about ,,Why not?".
Väčšina múdrych myšlienok sa stratí cestou k činu.
Všetko má svoj koniec... a Vianoce tiež... T.T
Jeden hlupák skomplikuje vec natoľko, že si s ňou neporadí tisíc múdrych.

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Po, 2014-12-08 10:13 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mne to slovo tekvica je také blbé Laughing out loud Laughing out loud predstavím si Gaaru s hallowenskou tekvicou na chrbte Laughing out loud ale sem tam to použiť ako synonymum nie je zlé Smiling Smiling
Arigato za prečítanie! Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Čt, 2014-05-22 17:32 | Ninja už: 3965 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

:3 :3 :3
Katema oficiálne začala pišťať Laughing out loud
Gaara a macíík :3 Tie obrázky sú také ***avé, až to bolí Laughing out loud
Sľub, čo si dali... !! :3 To bolo krááásne :3

A chodiaci ventilátor bol úplne že najviac Laughing out loud Tak som sa chechtala... Laughing out loud Laughing out loud

A že Sasuke sa na ňu pousmial... Laughing out loud No mňa urve Laughing out loud

Skvelé! Laughing out loud idem ďalej Laughing out loud :3

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-05-22 20:52 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Popravde, keby sa Sasuke na mňa pousmeje, tak asi ODPADNEM!! Laughing out loud By som sa z toho neprekonateľne sexy pohľadu asi roztiekla. Laughing out loud
Chodiaci ventilátor to ma napadlo v momente keď som to písala a sama som sa tomu ako krava smiala pred tým PC Laughing out loud Ach, ten sľub Gaaru a Tanaris...mehe, k tomu sa v tejto FF ešte vrátime. Smiling

Arigato za všetku pochvalu, Katema Eye-wink

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Yayoi-chan
Vložil Yayoi-chan, Čt, 2013-12-26 01:37 | Ninja už: 4267 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Zaujímavé, som fakt zvedavá, čo na to Tanaris povie...Idem na ďalší Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2013-12-26 01:45 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

..Arigato.. Smiling Smiling ... Júúj som rada, že máš zaujem. Smiling A rada som ťa spoznala Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2013-06-01 22:30 | Ninja už: 5371 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

Super. Vzpomínky jsou zajímavé, alespoň se dozvíme co bylo před tím, vůbec mi nevadí. A také se už nemůžu dočkat až budou díly z přítomnosti Smiling myslím až se děj trošinku rozvine Smiling
Musím uznat, že "tykva" zní mnohem lépe než "dyňa".
Těším se na další díl.

userbarz.com

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Ne, 2013-06-02 11:23 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Díki moc moc Laughing out loud ... ešte v tej 4 bude niečo Smiling z tých spomienok ale oproti tomuto len málo Smiling ...

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Ne, 2013-06-02 11:23 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Díki moc moc Laughing out loud ... ešte v tej 4 bude niečo Smiling z tých spomienok ale oproti tomuto len málo Smiling ...

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2013-06-01 20:30 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Z toho si nič nerob, v slovenčine je to dyňa Laughing out loud alebo niečo také, a ja osobne som tiež používala tykva, znie to lepšie Smiling V každom prípade sa teším na ďalší diel Smiling za 5! Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, So, 2013-06-01 22:00 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Laughing out loud Laughing out loud ...Dyňa!!!! Laughing out loud no jasné arigatóó... ale popravde dyňa.. hmm máš pravdu je to lepšie "tykva" ...a fúúf aspoň nie som jediná kto používa takýto výraz...Smiling počeštený .. veľmi ďakujem za hlasy Smiling a za to že sa ti páči .. Laughing out loud čitala som tvoje FF a sú megovéé Laughing out loud .. naozaj ale nečítala som všetky tie série .. Smiling ale Smiling Hate or love .. Smiling tú som jedinú čítala a Smiling super ..Smiling

Arigatóó.. Kakashi YES

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2013-06-02 15:07 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Ďakujem Laughing out loud New Life je tiež o Gaarovi, no nie je dokončená, takže ju nemusíš ani čitať Laughing out loud teraz sa tak sústredím na Naruta, Sasukeho, Hinatu a Sakuru takže ešte sama neviem ako ich popárujem Smiling ale ďakujem, fakt si to cením Eye-wink

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Ne, 2013-06-02 20:10 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Nemáš začo Smiling .. a hmm.. Smiling new life .. Smiling asi mi to nedá a aj tak sa do nej pustím Laughing out loud dík za typ Smiling
Tak ti držím palce v písaní Laughing out loud .. aby si našla správnu múzu Laughing out loud (to ja tak vždy hovorím ked dostanem nápad .. Smiling na niečo do poviedky Smiling )

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2013-06-02 20:44 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

ďakujem aj ja ti prajem veľa šťastia a dúfam, že budeš ďalej pokračovať Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Ne, 2013-06-02 22:57 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

No snažím sa ... pracujem na tom Smiling arigato

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele adusinka
Vložil adusinka, Pá, 2013-05-31 21:23 | Ninja už: 4778 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

No páni okamžite a hned chcem dašliu časť Smiling Krásne pomaly každý deň pozerám či sem nepridaš novú časť Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Pá, 2013-05-31 22:18 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Jééé diky.. som rada, že sa aspoň niekomu ľúbi Smiling Smiling arigato..Smiling neboj ďalšia časť bude za týždeň ... :)priznávam, že budúci diel bude ešte trocha spomienkový .. Smiling ale potom to už bude o tej prítomnosti Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/