manga_preview
Boruto TBV 15

Just New generation (Finally) - 4.díl

finally - 4.díl.png

Druhý den ráno
Celou noc jsem nezamhouřil oko. Musel jsem přemýšlet, proč jsem odehnal Sakuru a Kakashiho. Vždyť to byli moji nejbližší přátelé. Byli? Opravdu byli? Opravdu jsem je od sebe odehnal napořád?
Vylítl jsem z postele jako namydlenej blesk a začal se převlíkat.
Během chvilky jsem běžel k Sakuře domů. Horlivě jsem zaklepal na dveře a čekal, dokud mi neotevře.
„Naruto? Co tady tak brzo děláš?“
„Sakura-chan! Já-já se za včerejšek omlouvám,“ sklopil jsem hlavu.
„To je v pořádku,“ usmála se a já citíl, že jsem zase celý.
„Eh, nevíš, kde je sensei? Chci se mu taky omluvit.“
„No, myslím, že u sebe,“ pokývala hlavou a já se rozeběhl za ním. U Kakashiho to proběhlo stejně jako u Sakury a ještě jsme se stihli domluvit na dalším tréninku.

***
„Naruto, pro dnešek by to stačilo. Dostal jsem misi, tak netrénuj bez dozoru, jasný?“ kázal mi sensei.
„Jop,“ odbyl jsem ho.
„Ale notak, nebuď naštvanej.“
„Nejsem. Jen mi vadí, že nebudu moct s kým trénovat.“
„To je taky pravda,“ zakřenil se a já si povzdychl.
„Sensei? A co to je vlastně za misi?“
„Noo... “ zamyslel se.
„Kakashi?“ zamračil jsem se.
„Nic, nic... To neřeš,“ snažil se být bezstarostný, ale já ho prokoukl.
„Akatsuki, že?“
„Cože?“
„Bylo mi to jasný,“ protočil jsem oči v sloup.
„Já myslel, že budeš chtít jít se mnou, ale asi jsem se zpletl.“
„Mám na starosti zjistit co je s Hinatou,“ zabrblal jsem sotva slyšitelně.
„Cože to s Hinatou?“ zopakoval a já vyvalil oči.
„Nic!“ odpověděl jsem přehnaně rychle. Kakashi se jen zakřenil.
„Narutoo,“ protáhl.
„Ne! Sensei, nic vám neřeknu!“ začal jsem před ním couvat.
„Noták.“
„Musím jít,“ vyhrkl jsem najednou a utekl.

***
„Všichni se dneska zbláznili,“ brblal jsem na cestě domů. Najednou jsem proti sobě uviděl jít Nejiho, TenTen, Sakuru a Saie.
„Kampak jdete?“ usmál jsem se.
„Mise,“ řekla opatrně Sakura.
„Supr, zase Akatsuki, že?“ řekl jsem nudným hlasem a Neji se opatrně podíval na TenTen.
„Klid, nebudu Vás sledovat nebo požadovat informace,“ zastrčil jsem ruce do kapes a obešel je.
„Jen by mě zajímalo, co se zase stalo,“ začal jsem brblat nahlas. Měl jsem namířeno do Ichiraku na pořádný Rámen.
„Zdravím! Staříku, jedno miso Ramenu!“ zvolal jsem a usedl.
„Hned to bude, Naruto!“ zavolal stařík a já se pro sebe pousmál. Začal jsem se rozhlížet po okolí. Po chvíli jsem složil hlavu na stůl a začal o všem přemýšlet. Ne o všem, spíš o Hinatě. Nechápal jsem to. Když jsem se s ní srazil a když jsem ji včera objal – takový zvláštní pocit... Nikdy jsem se tak – jak bych to popsal? - krásně? Radostně? Šťastně? Nikdy jsem ten pocit nezažil, až s Hinatou.
„Narutoo!!“ ozvalo se předemnou.
„Coje??“ napřímil jsem se a sběsile se rozhlížel kolem.
„Máš tady Ramen,“ zasmál se stařík.
„Jo, aha,“ zasmál jsem se a vzal instantní hůlky.
„Itadakimasu!“ zvolal jsem a dravě se pustil do jídla.

***
„Naruto, dneska si nějaký zamyšlený. Co se děje?“ zeptal se stařík.
„Ale nic, nemám misi a nudím se,“ pokrčil jsem rameny a odešel.
Asi bych se mohl jít podívat do lesa na místo, kde jsme jako malí závodili s Kibem, pomyslel jsem si a tak i udělal. Rychle jsem se rozběhl do kopce a užíval si jemný vánek, který mi foukal do tváře. Jenže než jsem tam doběhl, uslyšel jsem někoho, jak tam trénuje. Zalezl jsem do keřů a tu jistou osobu pozoroval.
Musím zesílit! Musím zlepšit své techniky! Musím se naučit líp ovládat své oči! Musím zesílit! Musím zlepšit své techniky! Musím -“ než ta osoba udělala další kop do kůlu, shroutila se na zem a zrychleně dýchala.
Musím... musím... Musím mít u Naruta šanci!

Poznámky: 

Awwwww, tak, tady je další díl a jestli chcete, mám pro vás novinku!!! :3
Od dalšío dílu se oficiálně rozjíždíme!!! :3
Doufám, že i nadále se Vám povídka líbí a že ji budete číst. Smiling)
Všem děkuju, že tu mou nudu čtete! Smiling)
Xx Katherine-chan
Pozn.: Napadlo mě, že bych mohla dávat nějaký úryvek z dalšího dílu... Laughing out loud tak, tady to je! :3

V DALŠÍM DÍLE:
Hned, jak mi došlo, že to bude někdo cizí, hodili po nás kunaie a shurikeny. Neváhla jsem a skočil po Hinatě a její hlavu si pevně přitiskl na hruď, aby se nebouchla o zem.
„Naruto-kun!“
„Ššššt!“

5
Průměr: 5 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, St, 2015-05-20 11:01 | Ninja už: 4126 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Jakmile jsem to dočetla, tak jsem si řekla "Chtělo by to další díl." Smiling Povídka je skvělá. Doufám, že v téhle povídce budeš pokračovat, byla by to škoda, nechat jí takhle. Smiling

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/

Obrázek uživatele Shifrit
Vložil Shifrit, Pá, 2013-05-10 18:10 | Ninja už: 5247 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Prostý občan

Výborné ! Už se těším na tvůj další díl ! Laughing out loud

Život je boj, ale stojí za to. Tak si ho užívej naplno. Nikdy totiž nevíš, kdy skončí.

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Po, 2013-05-06 20:20 | Ninja už: 5983 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

skvělé Smiling) :3

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky