manga_preview
Boruto TBV 08

4 důvody, proč Akatsuki nekupovat počítač

Bylo nebylo, za devatero horami a devatero řekami se v tichém, krásném lese nacházela vznešená Akatsuki skrýš, kde žili poklidní a hodní Akatsuki...
Co? Vždyť, to bylo za skládkou nebezpečného odpadu všech velkých zemí. Krásný les je infikován radioaktivním odpadem a žijí tam zmutovaná zvířata, všechno tam páchne hnilobou, řeka tam žádná není a rostou tam masožravý kytky delší, než Orochimarův jazyk a to už je co říct.
Vznešená Akatsuki skrýš... no jasně, tomu budou všichni věřit. Jeskyně, bez pitné vody, se sporým elektrickým osvětlením a stropem, který se co chvíli bortil. Deidara si s tím naštěstí vždycky poradil a zahrál si na Bořka Stavitele. Všude samý pavučiny, pavouci větší než Narutova porce rámenu a plíseň, ze který byl samozřejmě nadšený Zetsu.
Poklidní a hodní Akatsuki??? Kdo to vymyslel? Devatero konožských pohádek, napsal Rokudaime Hokage??? Kam ta Listová spěje...
Samozřejmě, Akatsuki by byli poklidní a hodní, kdybyste žili ve světě maňásků. Milých, plyšových maňásků, se kterými rád spává Sasuke.
Akatsuki, banda groteskních zabijáků, ze kterých nezůstává žádné oko suché... smíchy.
Kdo by se totiž nepotrhal smíchy z výbušného Manekýna, modrovlasýho papírnictví, chlápka s piercingy po celém těle, prcka s pomerančem místo ksichtu, sešívačky se slabostí pro peníze za kterou by se ani strýček Skrblík nestyděl, náboženskýho fanatika s převrácenýma hodnotama, loutkaře s vlasy jako Červená Karkulka, obří masožravé kytičky s rozdvojenou osobností, Uchihy s rodinnými problémy a dolejzajícím bratrem a žraloka s obřím mečem ve tvaru nanuku?
Takže kašlu na pohádku, budu to vyprávět sama. Uděláme z toho takové divadelní představení.
Bylo nebylo, za skládkou radioaktivního odpadu se nacházela jeskyně v katastrofálním stavu. Žila v ní vražedně směšná organizace Akatsuki s nesplnitelnými sny typu: Budeme vládci světa, Všichni se nám budou klanět atd.
Akatsuki byli co se týče vybavení někde za opicema... A tehdy si tatíček šéfíček téhle organizace usmyslel, že koupí počítač...

Pein: Okej, svolal jsem tuhle schůzi, protože jsem se rozhodl koupit počítač.
Akatsuki: *kontrolují si naslouchátka, jestli se nepřeslechli*
Hidan: Je vám dobře, šéfe?
Pein: Stálo nás to sice spoustu peněz...
Kakuzu: *dostává mrtvici*
Pein: ...ale myslím, že potřebujeme nějaké to oživení naší organizace.
Konan: *myslí si s kapičkou u hlavy* Takže naše večery ti připadaj mrtvý?
Deidara: *dívá se na Tobiho* Oživení? To ti nestačí Tobi?
Pein: *začíná vidět rudě* Prostě buďte vdeční vy... vy... Akatsuki! *Odchází a práská za sebou dveřmi - celá jeskyně se otřásá*
Hidan: *nezvykle zamyšlen* Akatsuki? To je nová nadávka? *vytahuje notýsek 100 a 1 Hidanových nadávek a zapisuje si to tam*
Zetsu: *Dostal ránu uvolněným šutrem.*

A tak začalo strádání Akatsuki, které vyvrcholilo smrtí jednoho člena.

Scéna první: Internet obsahuje nevhodné stránky

Hidan, Itachi a Tobi: *sedí společně u počítače a napjatě sledují obrazovku, po chvíli začne Itachi hořečně klikat s myší*
Hidan: Ještě... ještě trošku... možná ještě malinko...
Itachi: Já vím, že je to málo.
Hidan: TVL! Dělej, přidej ještě!
Tobi: Tobi je tak vzrušený! Tobi je zlý kluk!
Itachi: Je to dobrý, ještě trošku! Jo! Jo! Teď jen pozorně sledujme obrazovku.
Hidan: Tak pojď!
Hidan, Itachi a Tobi: *Ticho*
Hidan: Jóóóóó! Ještě jednu! Jo... jo...
Kakuzu: *bůh ví jak se tu objevil, sleduje jejich počínání a následně na ně začíná řvát* Vy kreténi! Co to tu k***a vyvádíte? To je znásilňování mých peněz!
Hidan: Nebuď mnich, Kakuzu! Jen tu hrajeme poker!
Kakuzu: Sázíte online vy idi*ti! Vypadněte, než vás spráskám na jednu hromadu!

Scéna druhá: Yaoi? Jistě, proč ne?

Sasori a Itachi: *společně u počítače surfují na netu... a nemůžou se dohodnout*
Sasori: Itachi, když ti říkám, že se chci kouknout na Pinnochia online, tak to myslím vážně!
Itachi: *afektovaným mrkáním nahazuje svůj Sharingan* A já zase říkal, že se chci kouknout na stránky psího útulku v Konoze.
Sasori: Chceš mít štěně?
Itachi: Jsou jako malí bráškové. Jen nemůžou mluvit! *ďábelsky se směje*
Sasori: *proklikává se spousty servery*
Itachi: Stóóóóóp! Zastav! *rve Sasorimu levnou myš od Dell z ruky a kliká na jistou stránku.
Sasori: Narutoyaoi.com? Co to má bejt?
Stránka byla rozkliknuta a následně se na naši dvojičku vyvalila spousta obrázků...ehm...
Sasori: *padá ze židle*
Itachi: *volá nejmenovanému Uchihovi* SASUKÉÉÉÉÉ! TY MÁŠ NĚCO S NARUTEM???
Sasori: *Zvedá se a všímá si jednoho článku* Yaoi Akatsuki? Mám na to kliknout?
Itachi: *polyká a kývá*
Sasori: *nakládá s myší, jako by se jednalo o radioaktivní odpad a následně s třesoucíma rukama kliká na odkaz*
Itachi: *oslepl*
Sasori: *padá znovu ze židle, ale tentokrát se už nezvedá*
Kisame: *právě přichází, kouká na to představení, pak se podívá na tu stránku... dívá se na Itachiho, který se choulí u stěny*
Co mu vadí? ItaKisa není špatnej pár... *odchází hluboce zamyšlen*

Scéna třetí: Debaty na Konohbooku

Konan: *na počítači, zaregistrovala se na Konohbooku. Náhle naráží na článek: Debata o Akatsuki*
*čte a čte* Hej všichni! Pojďte se na něco podívat!
SakeWoman: Takže, rozhodla jsem se založit debatu o Akatsuki, co si o nich myslíte?
TheBestUchihaEver: Je tam Uchiha Itachi... zabiju ho... Ale divím se, že mohl klesnout tak hluboko...

Itachi: *kapka u hlavy* Můj milovaný emo bratříčku...
NarutoHokage: Sasuke, přestaň se chovat jako blbec. Akatsuki je banda břídilů.
Pein: *myslí si* Asi začnu chytat démony...
SakuSasu: Ty máš co říkat, Naruto.
MysteryMaskedKaka: Mimochodem Naruto, kde je moje Icha Icha?
PervertSennin: Ano Naruto! Kde je jeho Icha Icha? Mluv, nebo tě přestanu trénovat!
NarutoHokage: Teď řešíme Akatsuki, ero-sennin! A Kakashiho Icha Icha ukradl Yamato...
SlendyWood: Naruto... slíbil jsi mlčení. Teď tě budu muset ovládnout... strachem!
MysteryMaskedKaka: Yamato...
SlendyWood: Nééééé! Nikdy vám ji nevrátím! Navíc mi ji někdo ukradl!

Pein: Muhahahahahaha!!! *pročítává si výše zmíněnou knížku*
InoSasu: Jeden z nich kopíruje můj styl! Deidara zemře!
Deidara: Umělci nekopírují blondýno, hm!
Sasori: Umělci tvoří... blondýno!
Hidan: Kterou myslíš?
ShikaGenius: Jsi otravná, Ino. Stejně jako Akatsuki.
SmokerMan: Přesně tak... určitě jsou to hrozný trapáci. Porazili bychom je.

Hidan: Už vím, koho zakilluju příště...
BruceLee: Na mojí sílu mládí nemají!
BigeyebrowSensei: To je můj student!
ByakuganHyuuga: Je jejich osudem býti trapáky!

Kisame: Copak se proti nám všichni spikli? *utíká s pláčem do svého pokoje*
ShukakuKazekage: Jeden z nich vypadá jako holka... a lakujou si nehty!
Puppeteerboy: A nosí kloboučky! A pláštíčky!
FunnyFanGirl: Říkají ti, co si malují oční linky a patlají barvu po ksichtech...
HachibiRaper: Ta holka je dobrá,
je pořádně zlá.
Akatsuki o tomhle sní,
to říkám já, Killer Bee!

Pein: Co byste řekli tomu, kdybychom začali chytat démony?
Zbytek Akatsuki: *Trpí hromadnou depresí*

Scéna čtvrtá: Ale to nejhorší... jsou informace!

Deidara: *je zrovna na řadě s počítačem, výjimečně sám*
*sedne si k počítači*
*podívá se vlevo*
*podívá se vpravo*
*rozklikává internet a zadává do googlu:*
Jak... vyrobit výbušninu
*pročítává si stránku, po chvíli se ozve bzučení a obrazovka zmodrá*
Váš počítač byl napaden vládním virem z důvodu pročítání stránek sloužící k obecnému ohrožení. Příště sem nelezte!
Přejeme Vám hezký den.
ANBU
Deidara: *bledne*
Kakuzu: *právě přichází, pročítává si sdělení a černá vzteky* Deidaro...
*cenzurováno pro přílišné násilí. Pohřeb nejmenovaného člena Akatsuki bude v půl druhé. *

A zde vidíte, jak je důležité mít A.B.A = Akatsuki Blbuvzdorný Antivirus

Poznámky: 

Tak jo... větší blbost už asi vážně, vážně nikdy nenapíšu.
Jen taková menší chuťovka na zlepšení nálady.
Laughing out loud
Díky moc Wiero. Laughing out loud Pomohlas mi a dokopala mě k dopsání.

4.8617
Průměr: 4.9 (94 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Pá, 2021-09-10 02:24 | Ninja už: 2345 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Tak to to si zaslúži pokračovanie

Obrázek uživatele zoraniz
Vložil zoraniz, Ne, 2016-03-27 11:04 | Ninja už: 3741 dní, Příspěvků: 586 | Autor je: Adept na chuuninskou zkoušku

Mise 1A:
Laughing out loud tak tohle je dokonalý Laughing out loud hlavně u tý druhý části s tím yaoi jsem dostala výbuch smíchu a pak ještě třetí část s těma přezdívkama byla výborná a Itachi prej "můj milovaný emo bratříčku" Laughing out loud a ten úvod už jako přímá řeč, tam byl zase úžasnej Hidan s tou svojí novou nadávkou Laughing out loud jenom jsem si chvilku musela zvykat, že dáváš činnosti lidí v těch ** do přímí řeči, ale jinak za mě super pohádka povídka Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Jashinistka666
Vložil Jashinistka666, Čt, 2016-03-03 22:28 | Ninja už: 3000 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

oh...sem chcípala...moc skvěle napsaný...

Jashin-sama je nej!

Obrázek uživatele Suki Hane
Vložil Suki Hane, Pá, 2015-09-04 01:05 | Ninja už: 5286 dní, Příspěvků: 125 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Bože! Laughing out loud Miluju tuhle povídku

Obrázek uživatele BackInBlack
Vložil BackInBlack, Čt, 2015-01-29 16:25 | Ninja už: 3386 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Najlepšie boli tie ich nicky...MysterymaskedKaka, TheBestUchihaEver, Puppeteerboy, InoSasu... Smiling ale kto je FunnyFanGirl? Temari?

Obrázek uživatele Zinuska99
Vložil Zinuska99, So, 2015-04-04 15:43 | Ninja už: 3648 dní, Příspěvků: 264 | Autor je: Konohamarova chůva

Jojo, FunnyFanGirl je Temari -> má ten vějíř (anglicky fan) Smiling

the sun is a deadly laser

jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, Po, 2015-01-26 17:40 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Takto som sa už dlho nezasmiala Laughing out loud

Obrázek uživatele Misako Tsuki
Vložil Misako Tsuki, Čt, 2014-10-02 20:20 | Ninja už: 3578 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Modrovlasý papírnictví... =D
Nestačí ti Tobi? =D
Emo bratříček XDD
Zapatlanej ksicht...
Oh my Jashin, ja umřu XD


Pokud mne chceš podpořit, můžeš zde:


Budu moc vděčná všem, kteří si udělají čas a zavítají tam!

Obrázek uživatele ŠIŠI-CHAN
Vložil ŠIŠI-CHAN, Pá, 2014-05-30 10:37 | Ninja už: 3754 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Volá nejmenovanému Uchihovy : SASUKÉÉÉ XD
To ma zabilo Laughing out loud

Obrázek uživatele Zinuska99
Vložil Zinuska99, Pá, 2014-05-30 18:53 | Ninja už: 3648 dní, Příspěvků: 264 | Autor je: Konohamarova chůva

Asi tak Laughing out loud *umírá smíchy* (teda až mi po smrti udělají diagnózu, na co jsem umřela... Laughing out loud "umřela na záchvat smíchu" Laughing out loud Laughing out loud)

the sun is a deadly laser

jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah

Obrázek uživatele Darth Orion
Vložil Darth Orion, St, 2014-04-02 23:33 | Ninja už: 3670 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Utírač Udonova nosu

No bezva musím k doktorce s masivními záchvaty smíchu!!

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, St, 2014-04-02 20:30 | Ninja už: 3854 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Odpadávám smíchy.... Naprosto skvělí!!! Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele MisakiHime
Vložil MisakiHime, Po, 2014-03-31 19:45 | Ninja už: 3916 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Totláně úžasně vtipné!!

Čtvrt banánu na druhou krát čtyři dílky pomeranče děleno pěti koblihama, to vyjde v hráškový jednotce, kterou převedeš na tuno paskaly a ty pomocí matemtickoanglických tabulek převedeš na hříbkopráškovou směs, do který naliješ vodu, necháš to čtařiadvacet hodin ztvrdnout, pak změříš pomocí tvrdoměru tvrdost a vydělíš tvrdost děleno měkkost sádla, měla by ti vyjít obratlová mrkev, kterou hodíš do moře, pak jí vylovíš, budeš z ní mít sushi, spočítáš počet zrníček rýže v tom sushi a máš výsledek! xDDD

Obrázek uživatele Atka
Vložil Atka, St, 2014-04-02 20:14 | Ninja už: 3769 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

totláně? to jo Laughing out loud

Instagram: adela_snaselova Laughing out loud
"My potato way.jpg"

Obrázek uživatele Lucien Uchiha
Vložil Lucien Uchiha, Po, 2014-03-31 19:20 | Ninja už: 3965 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Konohamarova chůva

Zetsu: *dostal ránu uvolněným šutrem*
Lucien Uchiha: *převrátila se smíchá na židli*

*Best nee-san 4ever*
#Kdo jednou opustí smutného přítele, není hoden, aby někdy více sdílel jeho radost #
Lidé často říkají: "Seš borec!" Ale kdo je opravdu borcem? Ten, kdo narýsuje vnitřní úhel víc jak 180° Laughing out loud
FF:
Dattebayo!... (první díl-http://147.32.8.168/?q=node/107586)

Říkali mi jinchuuriki (první díl-http://147.32.8.168/?q=node/107536)
Děti ohně (první díl-http://147.32.8.168/?q=node/107657)
Omlouvám se, jestli nejde otevřít, asi se nějak po...rouchal počítač Sad Naruto smutny (vzdávám pokusy o opravu✞)

Lucien Uchiha podpis

Obrázek uživatele DarthBicanCZ
Vložil DarthBicanCZ, Út, 2013-11-12 01:13 | Ninja už: 3821 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

ByakuganHyuuga: Je jejich osudem býti trapáky! tak to je zabitý fakt Laughing out loud




Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, St, 2013-11-06 18:30 | Ninja už: 5492 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

*kliká na obľúbené* nemám slov, výborne podaný nápad, všetky časti boli humorné, dobre spracované Smiling


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Charin Hatake
Vložil Charin Hatake, So, 2013-10-12 12:49 | Ninja už: 3881 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Pěstitel rýže

opravdu úžasná povídka, doporučila mi to jedna kamarádka, která je na Konoha.cz déle než já a naprosto to předčilo moje očekávání
a souhlasím s většinou že ty přezdívky fakt sedly

Obrázek uživatele Foxy.
Vložil Foxy., Čt, 2013-09-19 16:36 | Ninja už: 4198 dní, Příspěvků: 91 | Autor je: Pěstitel rýže

Konečně jsem narazila na vynikající jednorázovku co mě opravdu rozsekala Laughing out loud perfektní ! Ta část ala Konohbook a ty přesné přezdívky, smála jsem se od prvního až do posledního psaného slova !!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Čt, 2013-08-22 18:53 | Ninja už: 4929 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Tak jsem se zase jednou rozhoupala k přečtení nějaké té povídky a hned chcípám smíchy. Ač jsem se chlemtala od začátku do konce, musím se přidat na stranu většiny - ty internetový přezdívky prostě zabily (TheBestUchihaEver...Laughing out loud). Kakashi YES

Obrázek uživatele HINATANARUTO
Vložil HINATANARUTO, Čt, 2013-08-22 15:45 | Ninja už: 3910 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Pěstitel rýže

haha haha to sem se zasmal

kdyse ninja chopi moci ninja ceka as pride jeho chvile kdis nepritel spi a neni prisile kdiz sov jeho zbrane ponechani v temnote noci
prave tehdi se ninja chopi moci
http://www.youtube.com/watch?v=P5npXhlLyl0
http://www.youtube.com/watch?v=FzApSV7a8j8
Ve světě ninjů jsou ti, kdo porušují pravidla a nařízení , považováni za odpad ... Ale ... ti, kdo opustí své přátelé ... jsou horší než odpad!
extremni parkur zde http://www.youtube.com/watch?v=W1ZJu-ZzZfI
a nejlepsi pisnicka tadi http://www.youtube.com/watch?v=Qh-0FRedVjU
:0 http://www.youtube.com/watch?v=aYnfJfH9AU4
maniaci hrajov naruto strilecku http://www.youtube.com/watchv=WucSdSr1VWs
naruto http://www.youtube.com/watch?v=QHe4K4FDIyc
NEW NARUTO http://www.youtube.com/watch?v=vgSsGIAjqtg
best naruto http://www.youtube.com/watch?v=C357Y2HoAeA
new film http://www.youtube.com/watch?v=G4p4VyP3tH4
Nikdy neberu svá slova zpět ! To je moje cesta Ninji

jednov jsem bil upocitace a zamislel sem se co kdis moje nejblisi postihne naka tragedie a co gdis jim us nebudu moci udelat to co sem ze svou rodinou chtel delat tak sem premislel a najednov mne to napadlo a tak sem kazdej den bil ze svimi rocidi a zesvimi 2 bratri a 3 sestrami a jak se cas kratil tak sem si uvedomil ze ja jis nasvete nebudu tak dlouho tak sem vibral pojistku a sel sem is uzuvat konec

Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, So, 2013-08-10 22:18 | Ninja už: 3912 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

Virtuální svět a Akatsuki?... Potěš pánbůh!* Krásná povídka Smiling

*nebo spíš Jashin? Eye-wink

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, St, 2013-07-24 16:07 | Ninja už: 3940 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Je to pecka !!!!! Smiling

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, St, 2013-07-24 15:55 | Ninja už: 4945 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Já si nemůžu pomoct, normálně bych napsala, jak je to ohraný a jánevímco, ale ty internetový přezdívky mě prostě rozsekaly Laughing out loud takže jo, opravdu jsem se zasmála, a možná dám ještě občas nějakým těm Akaparodiím šanci. Laughing out loud

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele kacenkak
Vložil kacenkak, Út, 2013-07-23 22:30 | Ninja už: 4018 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

suuppeerr Laughing out loud

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, So, 2013-07-20 14:42 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Skvělá parodie. Nejlepší je ta třetí scéna hlavně těma přezdívkama Laughing out loud.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele naruto1111
Vložil naruto1111, Pá, 2013-07-12 22:11 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Nejlepší byla druhá scéna a ten konec(Akatsuki Blbuvzdorný Antivirus).

Obrázek uživatele Noemyska
Vložil Noemyska, Ne, 2013-06-16 18:09 | Ninja už: 4008 dní, Příspěvků: 675 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak tohle mě pobavilo a dostalo z deprese kvůli matice Laughing out loud You are so good

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Ne, 2013-06-09 13:38 | Ninja už: 4651 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

Kisame ide okolo "Co mu vadí...?" Laughing out loud Laughing out loud strepal som sa zo stoličky Laughing out loud

Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, Ne, 2013-05-19 09:29 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 500 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

SlendyWood? To jako fakt? Laughing out loud Laughing out loud Předpokládám, že za to může ta naše rozsáhlá konverzace na téma "Slender Man". Laughing out loud