manga_preview
Boruto TBV 09

Nový život...

naruhina.jpg

Naruto seděl na posteli a díval se z okna. Byl zničený. Jeho sen stát se Hokagem šel do kytek. Od doby co ho Sakura opustila se uzavřel před světem. Odešla za osobou, kterou miluje. Za Sasukem. A on jí přijal, takže byla šťastná. Jenže Narutovi scházela k nalezení štěstí právě ta milovaná osoba. A když ji neměl, byl zničený. Neměl důvod k životu...
Skoro celá Konoha se ho snažila rozveselit. Ale marně. Dokonce ani Iruka, Kakashi, Shikamaru, Hinata a Jiraiya to nedokázali. Jenže po více než čtyřech měsích to skoro všechny přestalo bavit. Nechali ho, ať si zůstane ve svém světě. Jenom Hinata to nevzdávala. Protože ona ho milovala, jako Naruto Sakuru.

Po dlouhé době ho zase přišla navštívit. Naruto jí s podivem otevřel.
„Ahoj Hinato.“ byl překvapený.
„Ahoj Naruto-kun. Můžu dál?“ usmála se Hin.
„Ale jo. Pojď, sedni si tady na postel.“ byl celkem milý.
Seděli naproti sobě. Ovšem Naruto se zase koukal z okna.
„Musíš na Sakuru konečně zapomenout, Naruto-kun. Čím déle na ni budeš myslet, tím ti bude hůř a hůř.“ Hinata přerušila to trapné ticho.
„Jenže to je ten problém! Nemůžu zapomenout na někoho, koho miluju víc než vlastní život.“ vysvětloval Naruto zoufale.
Hinatu to zraňovalo. Poslouchat ho, jak říká, že Sakuru tak moc miluje ji ubližovalo.
"Víš, jaké to je, když miluješ někoho tak moc, až to bolí?" vyjel na ní Naruto. "Jak asi můžeš vědět jak se cítím, když nikoho takového nemáš?!"
"Vím, to až moc dobře. Divil by ses, ale jednu takovou osobu mám i já. A sedí přímo přede mnou." zašeptala Hinata potichoučku.
Jenže Naruto už se zase koukal z okna. Byl jako bez duše.
„Vážně ji tak moc miluješ?“ hlesla.
„Ano!“ vykřikl Naruto. Jako by se probral z transu.
„Tak mi to řekni do očí!“ řekla Hin. Asi ostřeji než chtěla, protože Naruto vypadal překvapeně. Vzala ho za bradu, aby se jí opravdu podíval do očí.
Naruto začal rozhodně. „Sakuru miluju víc než....“ zadrhl se. Konečně se Hinatě podíval do očí. Hleděl do nich jako zhypnotizovaný. Konečně si to uvědomil.
Ta, kterou tak zoufale miloval, nebyla Sakura. Byla to ona. Ta, na kterou se právě teď díval. Hinata.
Bylo to, jako by po dlouhatánské a černo černé noci konečně otevřel oči. Jako by se konečně probudil. Probudil vedle ní.

Od té chvíle začal Naruto nový život. Nový život s Hinatou...

Trávili spolu všechen čas, co mohli. Každou chviličku jejich času. Každých 5 minut mezi jednotlivými misemi. Takhle to bylo pořád. Všichni z Konohy si zvykli na pár Naruto a Hinata. Byli rádi, že Hinata konečně má muže, kterého tak dlouho tajně milovala. Měli radost, že se Naruto díky Hin opět začal být normálním člověkem a netrávil všechen čas zavřený doma. Všichni byli spokojení.
Naruto si myslel, že se Sakura už nikdy nevrátí, že zůstane se Sasukem navždy. Doufal v to, protože by asi nezvládl, kdyby se vrátila osoba, která mu zlomila srdce. Doufal, že už nepřijde zpět...

Asi týden po tom, co si tohle Naruto pomyslel, trénoval s Hinatou na lesní mýtině. Celou dobu měl pocit, že je někdo sleduje. Skoro na konci tréninku, to už nevydržel a hodil do křoví za ním shuriken. Ozvalo se bolestné „Au!“ a ta osoba se objevila. Naruto nemohl uvěřit svým očím. Byla to ona. Sakura...
„Naruto!“ zakřičela a když se dostatečně přiblížila objala ho. Hinaty, která se na ni koukala pohledem typu 'On je můj', si nevšímala.
„Ahoj Sakuro. Co tu děláš?“ Naruto přemýšlel, zda se mu to jen nezdá.
„Odešla jsem od Sasukeho, protože jsem si uvědomila, že miluju tebe!“ usmála se. Bohužel jenom ona věděla, že byl falešný.
„Cože?“ vykulil oči Naruto i Hinata.
„Že tě miluju.“ Sakura Naruta políbila. Líbala ho, jako by ho vážně milovala.
Naruto se odtrhl a odskočil k Hinatě, která koukala na Sakuru s otevřenou pusou. Byl to dost vražedný pohled.
„Co to sakra děláš Sakuro?“ vyjel na ni. „Copak nevidíš, že chodím s Hinatou?!“
„Cožeto? Myslela jsem, že miluješ mě! Vždycky jsi mě miloval, věděla jsem to! Tak co se stalo?!“ falešně plakala.
„Uvědomil jsem si, že jsem miloval nesprávnou osobu. Už tě nemiluju, Sakuro! Miluju Hinatu! Víc než vlastní život!“ usmál se směrem k Hinatě. Úsměv mu opětovala. „Vím, že mě nemiluješ. Že to byly falešné slzy! Co se stalo se Sasukem?“
„Vyhodil mě. Řekl, že už mě nepotřebuje. Že se mnou byl, jen abych mu pomohla naplnit jeho pomstu!“ teď už slzy byly pravé, od srcde.
„To je mi líto. Ale já s tebou být nechci. Vrať se do Konohy a buď jako předtím.“ objal ji Naruto.
„Děkuju. Já už půjdu.“
„Počkej, my už se taky vracíme, že Hin?“ Naruto byl milý.
„Ovšem. Pojď s námi.“ Hin se na Sakuru usmála i přes to, co udělala.
„Děkuju.“

Společně sevrátili do vesnici a Naruto už nebyl jediný, kdo začal nový život. Po pár měsících začala chodit s Leem Rockem. Po dvou letech bylo jasné, že se opravdu milují. Jinak by se jim nenarodila holčička. Naproti tomu, Hinatě a Narutovi, se narodil chlapeček, který vypadal stejně jako Naruto.
Oba se narodili v ten samý den. A v ten den, za západu slunce, se oba páry políbily...

Takhle vypadá nový život...

Poznámky: 

Moje druhá povídka...Smiling Doufám, že se vám líbí..Smiling
Vím, že je to docela rychlý a myslím, že i divný, ale když jsem to psala, tak jsem nepřemýšlela a jen psala a psala. Jelo to samo..Laughing out loud
Děkuju za případné kladné komentáře..Smiling

4.727275
Průměr: 4.7 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Faith
Vložil Faith, So, 2013-04-13 11:55 | Ninja už: 5589 dní, Příspěvků: 225 | Autor je: Prostý občan

Mnu musím souhlasit s Camelií, jako super oddechovka, kdy je velmi žádoucí happyend a nic moc zvrat, je to samozřejmě dobré.
Otázkou je, jestli to tak mělo být, nah... Navíc mam nutkavou potřebu u povídek tohohle typu se děsit, neboť je to chvilkama až pro mě nechutně sladké, jistě, někomu se to může líbit, na druhou stranu propracovanost charakterů je na nule. Ploché nicneříkající cosi na můj vkus, ale je o mě všeobecně známo, že jsem náročný tvor, takže si z toho nic nedělej xP ale prostě... nejsou to oni, je to plastová figurína co se má tvářit jako někdo z nich a ovládá to vcelku chabě. Je to smutné, ale je to tak.
Celkově.. víc si s tím pohrát. Čeština je nádherný jazyk (zajímalo by mě, kde jsem to vzala xDD) s tolika různými výrazy a proč je nezneužít, co nejvíc? Vem si to jako obraz, máš k dispozici tolik barev a odstínů a většina se patlá jenom v těch základních, stíny a odrazy nikomu nic neříkají, postrádá to jakoukoliv plastičnost, koláče barvy vedle sebe, co mají něco znázorňovat, ale to byl příklad vhodný spíše k realistickému výjevu Smiling
Jenže spousta věcí je o zkušenostech, všechno, co napíšeš nemusíš nutně publikovat, v podstatě to nemusíš ani dopsat, když už se ti nechce to psát, důležité jenom je, psát a učit se na tom Eye-wink bys nevěřila čeho všeho mam plnou flashku a co všechno za hrůzné výtvory tam mám, ale... z každého jsem si odnesla něco a to je to důležité...

  • Vím, že nic nevím.
  • Dokonalost je nudná.

Zůstat sám sebou ve světě, jenž se dnem i nocí pokouší udělat z tebe stejného člověka, jako jsou všichni ostatní: to je nejtěžší úkol, jaký si člověk může stanovit: úkol, který nikdy nekončí.
E. E. Cummings


Podmínkou koexistence jedince druho Homo sapiens a společenství druhu Canis lupus je sjednocení akustické signální soustavy.

Obrázek uživatele Ryuuka Uchiha
Vložil Ryuuka Uchiha, Po, 2013-03-25 16:42 | Ninja už: 4059 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Pěstitel rýže

Né, taky díky Laughing out loud Aspoň vím, co případně vylepšit..Smiling No, ty tečky...to je můj styl, takhle píšu i normálně..Laughing out loud
Což je vidět i na komentech..Laughing out loud

Čauko čauko!

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Po, 2013-03-25 07:28 | Ninja už: 4716 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

A za kritiku se neděkuje, co? Laughing out loud No nevadí, já to přežiju XD
Takže, líbilo se mi to, ale přišlo mi to moc krátké a takové hodně dětsky naivní. Ne, že by to bylo vysloveně ošklivé, to ne, jen prostě tak... neupřímné. Hlavně ten konec, těch několik trojteček za sebou mi tam přišli tak trochu nemístně a taky mi přišlo dost naivní to, jak se náhle zamiloval do Hinaty - láska přece netrvá šest sekund Smiling No, jinak dobrý Eye-wink

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele tereka
Vložil tereka, Ne, 2013-03-24 23:13 | Ninja už: 4066 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc pěkné. Povedlo se. I já mám ráda tenhle pár.Smiling

Obrázek uživatele tamessis
Vložil tamessis, Ne, 2013-03-24 23:09 | Ninja už: 4149 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Recepční v lázních

Povedené, líbilo se mi to. Smiling

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Ne, 2013-03-24 22:49 | Ninja už: 4518 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

milujem pár NaruHina a konečne som si po dlhej dobe prečítala nejaký pekný príbeh o ich láske Smiling veľmi pekné Eye-wink

Obrázek uživatele Ryuuka Uchiha
Vložil Ryuuka Uchiha, Ne, 2013-03-24 22:06 | Ninja už: 4059 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Pěstitel rýže

Ach..! Teď to jenom rozdejchat..Laughing out loud Mockrát děkuju..Smiling
(tohle asi fakt nerozdejchám:D)

Čauko čauko!

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2013-03-24 21:23 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No vida, další autorka, co to se slovy umí.
Mě to nepřišlo divné, nebo urychlené. Taky tenhle "skok" provádím ve svých povídkách. Eye-wink
Bravurní!

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Ryuuka Uchiha
Vložil Ryuuka Uchiha, Ne, 2013-03-24 21:02 | Ninja už: 4059 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Pěstitel rýže

Och bože..! Moc vám děkuju..Smiling Cením si toho..Smiling

Čauko čauko!

Obrázek uživatele Aiko Rin Yumichiki
Vložil Aiko Rin Yumichiki, Ne, 2013-03-24 20:37 | Ninja už: 4289 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Moc hezké moc se mi to líbilo Laughing out loud

V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Ne, 2013-03-24 20:26 | Ninja už: 4235 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Je to pěkné, takové pohodové počtení a happy endu Smiling
Mám ráda pár NaruHina, nic proti němu nemám, takže to bylo pro mě příjemné a to jak skončila Sakura s Leem, mě osobně to připadá zvláštní, ale potom co jí Sasuke tak ublížil to je pochopitelné.
Krásná povídka 5/5 jen tak dál Eye-wink Laughing out loud

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru