manga_preview
Boruto TBV 09

Jofuku

květina jofuku.jpg

Duhová květina Jofuku (Jofukubana, 徐福花) je léčivka, vzácná mystická rostlina, která roste pouze na jednom místě - na úpatí hory Jofuku v lese Jofuku u hranic Ohňové. Povídá se, že zvládne vyléčit všechna onemocnění, a proto ji samozřejmě není nijak snadné získat. Lesu se totiž říká ztracený les; dle legendy byl svědkem dávných bitev a stále se v něm potulují duchové mrtvých ninjů. Před vstupem do lesa dokonce visí velká cedule Nevstupovat.
Jofuku kvete sedmi barvami, a kupodivu i zkušená květinářka Ino přiznala, že o žádné takové květině nikdy neslyšela. Problém nastává, když chcete Jofuku utrhnout - po vytržení i s kořeny následuje rozptýlení duhového pylu do ovzduší a utvoření "nepřítele" technikou připomínající Gaarovu manipulaci s pískem. Květina prozkoumá mysl pachatele, pyl na sebe vezme podobu úhlavního nepřítele a znemožňuje další poškození květin. Jofuku se tak brání.
Ve ztraceném lese ve skutečnosti žije dáma jménem Furofuki, lékařská kunoichi z Listové, která Jofuku studuje (a Naruta pěkně seřve, že vzácné květiny trhá).

Jofuku jsme mohli vidět v 186. díle Shippuudenu; fillerové epizodě, která se vrací zpět do dob Leeho rekonvalescence po souboji s Gaarou a po náročné operaci. Gai Leemu připravoval super nadupanou medicínu právě z Jofuku.

0

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí