manga_preview
Boruto TBV 08

Ochranná čelenka

Hoshigaki Kisame Ochranná čelenka je důkazem, že vás uznali jako schopného ninju. Tato čelenka se dostává po odmaturování a odkazuje na domovskou vesnici ninji. Jejím nejdůležitějším prvkem je symbol, dle kterého lze rozeznat, odkud daný člověk pochází a v jakém prostředí byl vycvičen. Ochranná čelenka má totiž do kovu vyrytý znak příslušné vesnice.

Většina ninjů ji nosí uvázanou kolem čela, protože jim tak její kovová část chrání hlavu a zároveň je na první pohled jasné, odkud bojovník pochází, avšak může se nosit i na jiných částech těla, Shikamaru ji nosil přišitou k rukávu, Rock Lee spolu s Ino v první části Naruta uvázanou kolem pasu, Hinata kolem krku atd.
Akatsuki mají znak na své čelence přeškrtnutý jako symbol vzdoru a opovržení pociťovaného ke svým domovským vesnicím, které opustili. Pozn. Kishimoto Masashi, autor příběhu NARUTO, původně chtěl, aby Naruto nosil brýle jako v prvních dílech, ale na kreslení to bylo složité, a proto vymyslel ochranou čelenku, kterou pak použil jako poznávací znak ninjů.

4.27778
Průměr: 4.3 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele deluXe
Vložil deluXe, So, 2008-07-26 21:40 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

tu si asi koupim hned ak rozjedou obchod na naruto.cz

Obrázek uživatele SakuHina96
Vložil SakuHina96, St, 2010-07-28 10:01 | Ninja už: 5015 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Moje kámoška si jí koupila na www.mangashop.cz

Obrázek uživatele Ciprator
Vložil Ciprator, Ne, 2010-11-28 00:04 | Ninja už: 4894 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

tam sem si ji koupil ale je hrozně malá.

Obrázek uživatele ALICA7
Vložil ALICA7, Čt, 2008-07-03 18:17 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

dobre su nie

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí