manga_preview
Boruto TBV 09

Anime (Nové díly)

Code arc

Nasledujúce epizódy

26.03.-293- Rozlúčka

03.09.2023 - Naruto špeciál

Hlavnými hrdinami seriálu Boruto je nová generácia ninjov, ktorých väčšina je potomkami známych postáv predchádzajúcich seriálov Naruto a Naruto: Shippuuden. Ide tak fakticky o tretiu sériu príbehu, začínajúcu zhruba 15 rokov po poslednej vojne shinobiov, kedy nasledujúca generácia nastupuje na Akadémiu. Postupne sa stávajú ninjami, ktorí v modernom pretechnizovanom svete budú musieť čeliť novým výzvam, hroziacim zánikom sveta shinobiov.

Anime začína dejovo omnoho skôr ako manga a spočiatku spracúva v prevažnej miere príbehy z jednotlivých noviel. Okrem toho boli v anime spracované špeciály nakreslené ešte Kishimotom (Naruto Gaiden a Mitsukiho príbeh) a tiež prepracovaný obsah (prvého) filmu Boruto. S tým súvisí zaujímavosť, že postavy v anime majú zhruba od ukončenia Akadémie vzhľad (oblečenie, puzdra na shurikeny) určený Kishimotom, vo väčšej, či menšej miere odlišný od mangy.
Počnúc epizódou 67 začína dlhšia séria fillerov - teda doplnkových príbehov slúžiacich na zaplnenie priestoru medzi oficiálnym dejom mangy a noviel. Epizódou 141 začína Mujina gang ark, ktorým začína príbeh (s fillerovými vsuvkami) opäť pozvoľna nadväzovať na mangu.



Aktuálna epizóda: 293



*

Názvy ďalších epizód sú prevzaté zo stránky wikipedia. Zoznam je iba orientačný a nemožno vylúčiť priebežné zmeny.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele warrex
Vložil warrex, Po, 2016-10-03 22:53 | Ninja už: 4370 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Tsunadiny pětky

Bud te radi ze tam bojoval mohli tam ddat iba zaciatok a koniec boja.to by ste asi boli vsetci radi

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2016-10-02 14:05 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Je to posledná časť? Podľa mňa to dotiahnú aspoň na 480 a s predchádzajúcimi 220 časťami to je presne 700 častí, rovnako ako manga Smiling

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2016-10-02 15:55 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Podľa Prudislava plánujú zanimovať ešte minimálne 3 novely (tak ako to urobili s Itachi Shindenom). Takže to možno skončí na 500.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele prudislav
Vložil prudislav, Út, 2016-10-04 11:41 | Ninja už: 5221 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

no dokonce jsem čet něcoo "new series" takže kdo ví , už dřív říkali že plánujou zpracovat i něco po válce a pokračovat. Zanimování 3. "blank period" novel plánujou už teď na zimu (Shikamaru Hiden, Konoha Hiden a Sasuke Shinden) a předpokládám že udělaj i zbytek poválečnejch novel (Kakashi Hiden, Sakura Hiden, Gaara Hiden, Konoha Shinden) možná i Akatsuki Hiden (ale ten už by byl flashbackovej jako Itachi Shinden).
A jestli je pravda i to o nový serii , tak je dost možný že to nějak všechno filerově propojí ,a potubne předělaj The Last (podobně jako ted jede boruto film v manze) i Gaiden do anime

Naruto obsah mimo hlavní mangu (převážně EN překlady):

Light Novely:

Extra Manga kapitoly a SD mangy:


aktualizováno 8.2.2017

Obrázek uživatele Noctis Lucius Caelum
Vložil Noctis Lucius Caelum, Pá, 2016-09-30 10:52 | Ninja už: 4753 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Nevím jestli jsem jedinej, koho poslední dva díly absolutně nadchli jak animací, tak celkovým zpracováním co se týče hudby a boje samého, ale tenhle boj určitě "překnal" ten v manze... Jsem velmi rád že rozloučení s Narutem bude s úsměvem na rtech, jelikož jsem osobně skoro celou válku vynechal a četl jsem jenom mangu... Nevím proč takovou úroveň neudržovali po celou dobu, no co už. Vypadá to, že se Naruto nachýlil ke konci a já bych se rád rád vrátil do té doby,kdy mi bylo 12 let a nadšeně jsem se díval na jetixu na první díly. I když Naruto není zdaleka nejlepší anime co jsem viděl, pro mě tím nejlepším anime vždy bude, protože se mnou vyrůstal a dospíval a já za to Masashimu moc děkuju... A děkuju i vám Konoho, za tvrdě odvedenou práci. Teď už zbývá jen počkat na poslední díl a rozloučit se. Arigato ^^

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-10-01 10:30 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

K poděkování se samozřejmě připojuji.

Ale pokud jde o poslední dvojdíl, tak se mi nijak zvlášť nelíbil.
Zpracování i hudba nadstandardní. To nemohu kritizovat.
Horší už je vývoj a smysl celého boje.
1) Sasuke a rinnegan. Dokáže s ním úplně vše. A bohužel se zdá, že dokáže používat stejné techniky jako Pein (Madara). Ukázal určitě gravitaci - nejen Božskou hvězdu, ale i Univerzální nebeskou gravitaci. Měl by tedy být schopen ovládat i Shinra tensei, což je patrně ta nejsilnější obranná i útočná technika rinneganu. A přesto ji nepoužil. Zato použil další schopnost a to vysávání chakry! Je to pro mě zklamání, protože probudil rinnegan jako třetí v historii a dokonce ukázal minimálně jednu novou techniku (mimochodem, to jeho "problesknutí" se ve své podstatě neliší od jiných problesknutí, která jsme v příběhu viděli, včetně toho jeho), ale jinak používá staré techniky.
Jsem přesvědčen, že autor si měl vybrat. Buď budou schopnosti všech rinneganů (potažmo klidně i MS) naprosto stejné, nebo se budou zcela lišit. Bohužel zůstal tak nějak na půl cesty.
2) Bitva, kde létají galaxie. Jejich boj se Susanem a chakrovou liškou mi opravdu připadal absurdní. Skoro celou dobu jsem si říkal, proč takové techniky nepoužili proti Kaguye? Sasukeho vysávání chakry z bijuu se dalo čekat, ale i tak se mi opravdu nelíbilo.
Mnohem lepší část boje byl ten pěstní souboj. Dokonce i délka toho souboje, "oddálená kamera", To se mi opravdu líbilo. Ale i toto kazí to, co tomu předcházelo, tedy důvod pro pěstní souboj. Bojovali takto totiž proto, protože vyčerpali svou chakru. Jen když něco takového napíšu, tak si připomenu, jak je to směšné. Jak jim může dojít chakra? Jak jim může dojít chakra oběma ve stejnou chvíli? Především Naruto, který má stále Kyuubiho a je poustevník atd. atd.
3) Naruto a Kyuubi ve vzpomínce. Sice pěkné, dojemné atd... Ale pokud se nepletu, tak ten flashback byl s druhou polovinou Kyuubiho. Ta současná polovina byla po celou dobu zapečetěna v Minatovi. V Narutovi je sotva pár hodin.
4) smysl souboje. Dopředu bylo jasné, jak to musí skončit, tedy poslední útoky chidori a rasengan. To bylo dané. Naneštěstí to ale nemělo takový efekt, jako když bojovali v Údolí konce poprvé. Tehdy to totiž byly jejich nejsilnější útoky. Kdežto nyní je to jen chabá část jejich síly, kterou nakonec demonstrovali o pár minut dříve, když po sobě házeli všechno možné.
5) Sasukeho pohled na hokageho. To je jedna z mála věcí, které víceméně schvaluji. Alespoň to mělo nějaký smysl, svou logiku. Navíc si myslím, že s jeho silou a současnou situací v Naruto světě, by to bylo proveditelné.
Pokud jeden z nich souboj přežije, tak se Sasukeho myšlenka stejně realizuje. Určitě po dobu života jednoho z nich, budou vesnice a vůbec všichni žít v míru. A to také proto, protože si budou dobře vědomy jejich obrovské síly. Vlastně to bude takové pasivní zastrašování. A to i přesto, že Sasuke nepovraždí všechny kage atd. Tak jako tak, to bude Konoha která bude držet největší sílu na světě.

A zamyšlení nakonec. Po "oživení" všech lidí, bude tu nějaký důvod pro existenci ninjovských vesnic? Měl by zavládnout trvalý mír, to byl snad důvod války v příběhu. Tak k čemu trénovat ninji? Nezanikne tak celý Naruto svět jako takový?

Obrázek uživatele uzumaki555
Vložil uzumaki555, Ne, 2016-10-02 02:21 | Ninja už: 4927 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

1. Keď ide o Sasukeho rinnengan.. určite by som tam zahrnul, že ho až tak dlho nevlastní aby ovládal všetky techniky...a používal všetky veci ako pein..ale na druhú stranu..ber do úvahy aj štyl jeho boja...že tak dlho rinnengan nevlastní aby sa jeho štýl totálne zmenil a prestal pouzivat staré techniky...Zase načo by pouzíval len klasické rinnengan techniky ked na naruta to uz asi velky vpliv nebude mat ked dokázal porazit peina a to ešte nemal taku sílu ako teraz. Napr. (Shinra tensei) by sasukemu asi velmi nepomohlo proti Biju Narutovi...ked naruto vedel odolat Shinra tensei ked bojoval proti peinovi a mal len 6 chvostov. Keď bojovali na blízko tak pouzil rinnengan techniky neskôr by mu boli zbytočné.

2. Po druhé si písal, že prečo nepouzili podobné techniky ked bojovali s kaguyou, tak na druhú stranu ked bojovali s Kaguyou nebojovali sami a mali absolutne iné podmienky pre boj ako teraz. Veď predsa Kaguya povedala sama ked by len jeden človek umrel ich šanca na jej zapečatenie by bola nulová. (a bolo pouzité Susano atď..)

3. Ako im môže dôjsť čakra? Pouzili skoro všetku čakru na ich najsilnejšie útoky..Sasuke to sám povedal "Indra no Ya" jeho najsilnejšie jutsu ktoré má v zásobe čo ho samozrejme musí stáť aj veľa chakry. + samotný výbuch ich oslabil a takmer zvyšnú čakru pouzili na súboj na zemi po ich dopade. Zober si to takto že ich síly sú vyrovnané a na každé Jutsu potrebuje každy z nich instantú odozvu so svojou technikou takže chakra im dojde dosť rýchlo. (a ešte ked po sebe strielaju atomové bomby).
Spomínal si že naruto je poustevník a ma aj líšku. Tak aby načerpal prírodnu energiu potreboval by byť v klude čo sa asi nestane Laughing out loud a kyuby mu dal jeho poslednú čakru takže ten ho dosť zachránil.

4. čo sa týka tych polovičiek kyubyho tak Naruto a Kurama su spolu prepojený (preto spolu rozpravajú atď.) takže su prepojené aj ich myšlienky a pocity takze si myslím ze je jedno s ktorou polovičkou kyubyho práve je pretože je to stale ten isty kyuby. Možno to aj funguje ako klony (ked vysvetloval kakashi narutovi pri treningu Rasen shurikenu) ked zrušil klon všetko čo zistil klon Naruto hneď vedel takže možno to nejako tak funguje aj s tymi polovičkami.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2016-10-02 14:13 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Nevím, proč se snažím obhajovat neobhajitelné.

1) Stejně mohu argumentovat já. Sasuke má rinnegan jen chvilku a přesto dokáže použít Božskou hvězdu a vysávání chakry. Proč by tedy nemohl použít i Shinra tensei?
V jeho podání by technika měla mít větší síla než u Peina. Pein byla Nagatova loutka. Nevíme, jak mocná technika to byla, kdyby ji použil sám Nagato. Sasuke navíc měl chakru bijuu.
2) V případě Kaguya šlo jen o osud celého světa, tak proč se snažit, že?
3) No, o to právě jde. Naruto bojuje bez přestávky už několik dnů, počas celé války. Za celou dobu snad nikdy neměl problém se svou chakrou. A najednou mu dojde...
Sasuke vysával chakru z bijuu, tak jak mu může dojít? Jeho neschopnost použít rinnegan moc neberu, protože zanedlouho dokázal vysát chakru z Naruta.
4) něco na tom může být, protože může komunikovat i s ostatními bijuu, protože má část jejich chakry. Ale takto to nebylo ukázáno. Ten flashback si vybavila opravdu ta druhá polovina Kyuubiho.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-10-01 10:48 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

K záverečnému zamysleniu: videl by som to skôr na návrat k Narutosvetu takému, aký sa zdal byť úplne na začiatku (zhruba do posledného kola chuuninských skúšok), keď ešte nebola reč o žiadnych vojnách, v ktorých by dokonca bojovali výlučne shinobiovia. Vždy bude treba riešiť nejaké misie. Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-10-01 15:11 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

No, to je právě to. Jaké mise.
Pokud víme, a platí to speciálně o starém Narutu, tak skutečné mise (ne venčení psů atd.) měly být o tom, že skupina ninjů je vyslána někoho zabít, zajmout, ukradnout nějaké dokumenty či techniky. Případně osobní ochranka důležitých lidí.
Bude toto vše potřeba, až zavládne "věčný" mír?

Ten problém vidím v tom, v čem ho viděl Nagato pro malé vesnice. Tedy, že se nevyplatí vydržovat takovou armádu, když nebude mít nic na práci.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-10-01 17:49 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Päť veľkých národov utrpelo viac než 50% straty. Menšie dediny sa naproti tomu bojov nezúčastnili a počet nukeninov môže dokonca stúpnuť (ak sa mnohým nebude páčiť pokračovanie Aliancie). Popri tom existujú ľudia ako Gato, podsvetie, banditi... teda práca sa nejaká vždy nájde, aj keď vojny ako také iste neprepuknú.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-10-01 19:56 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

nesouhlasím. I v Naruto světě existuje nějaké podsvětí, jak jsme viděli u Gatoua a potom u Kakuzu. Ale rozhodně nepředstavuje takovou hrozbu, aby byla potřeba mít minimálně deset tisíc ninjů v každé velké vesnici.
A o to právě jde - válku přežili ti nejsilnější. Ti , kteří byli posíláni na ty mise, které jsem zmiňoval. A jasně jsme viděli, že na takovou Gatouovu organizaci stačí jeden či dva schopní jouninové.
Zprávy o posledních bojích ve válce se rychle rozšíří a budou to Naruto nebo Sasuke (nebo oba) a Kakashi (a možná i Sakura), kteří budou stát na vrcholu ninja světa. Žádný nukenin by se neodvážil riskovat případný střet ani s nimi, ani s aliancí vesnic a zemí, která se nepochybně udrží právě díky jejich síle. Zmizí napětí mezi pěti vesnicemi a dojde tedy i na ty malé vesnice, které se dočkají míru. To je Peinova linka, kterou se Naruto zavázal dokončit. A dokončena bude i v případě, že by to Naruto třeba nepřežil.
Takový nukenin nenajde nikde žádnou oporu, ani ve velkých vesnicích (ve své podstatě Akatsuki), ani v malých, protože ty budou nepřímo kontrolovány neustálým kontaktem s těmi velkými.
Netvrdím, že nějaký krátký čas po skončení války nemůže propuknout tu a tam nějaká malá vzpoura, revoluce atd... Ale bude dostatek ninjů k potlačení, urovnání atd..
Opravdu nevím, co by ty desetitisíce ninjů mohlo dělat takový měsíc po skončení války.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-10-01 22:08 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

To isté, čo pred vojnou. Sticking out tongue Nezabúdaj, že pred vojnou bolo mnoho rokov mieru, akurát, že nebola Aliancia.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2016-10-02 10:06 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

to si nemyslím.
Neustále byly nějaké boje. Jasně to bylo demonstrováno na tom, že Kamenná vesnice využívala služeb Akatsuki.
Stále byly výzvědné mise. Vesnice se špehovaly, kradly si důležité dokumenty atd...

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Čt, 2016-09-29 20:19 | Ninja už: 4122 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Je síce pekné že Naruto dokázal vytvoriť rasengan bez klona ale tie duše tam to prehnali aj ked to vypovedá o tom ako je dôležité pre Naruta vytvoriť rasengan a odrovnať Sasukeho. RASENGAN - ultimátna technika kde ani netreba pridávať elementy a kópia bijuu damy - ľudská bomba.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele BlackRose
Vložil BlackRose, Čt, 2016-09-29 21:54 | Ninja už: 4652 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Prostý občan

Jenže ty duše byli jenom symbolické, do toho rasenganu vkládali všechnu svou víru, naděje a sny které v Narutovi měli - ne že by mu pomohli rasengan vytvořit Smiling


Člověk nemůže jít kupředu ke své budoucnosti, pokud plně nezná svou minulost.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Po, 2016-10-03 15:28 | Ninja už: 4122 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

To sem myslel že to bolo symbolické ale aj tak to bolo okaté a tzv. duše boli aj v hre ked Naruto spadol do vody a všetci v nom verili (alebo si veril sám) a vytiahli ho z vody...Ta hra bola divne spravená.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Jiraya33
Vložil Jiraya33, Čt, 2016-09-29 22:08 | Ninja už: 3209 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Pěstitel rýže

podle mě tam měli být jenom Jiraiya a Minato

Obrázek uživatele BlackRose
Vložil BlackRose, So, 2016-10-01 06:11 | Ninja už: 4652 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Prostý občan

A proč? Jenom protože umí rasengan? Ti všichni jsou Narutovi nejbližší a ti všichni mu dávají sílu a vůli bojovat a vydržet. Smiling


Člověk nemůže jít kupředu ke své budoucnosti, pokud plně nezná svou minulost.

Obrázek uživatele Jiraya33
Vložil Jiraya33, So, 2016-10-01 08:05 | Ninja už: 3209 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Pěstitel rýže

ano z toho pohledu je to pravda ale když to vezmeš logicky tak je to blbost,jak může někdo kdo danou věc nikdy nedělal přispět k její vytvoření

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-10-01 08:15 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Oni tam v skutočnosti neboli, tak ako tam nebol ani Neji v predošlej epizóde. Tým pádom nie je relevantné, či Rasengan vedeli alebo nie. Bola to Narutova autosugescia.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-10-01 10:01 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Řekl bych, že to mělo být podáno ještě působivěji.
Ruce dobré, skoro každou ruku člověk poznal. Myšlenka dobrá, ale mohlo to být .... dojemnější?
Nejvíc to kazil fakt, že Naruto už vytvořil rasengan sám o něco dříve. I když potom upadl, tak ho vytvořil.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-10-01 10:16 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Myslím, že skôr než o jeho vytvorenie tu išlo o jeho silu. predsa len to bola iná šupa.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-10-01 19:58 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ano, to je pravda.
Já jen psal, že by bylo bývalo mnohem působivější, kdyby to bylo poprvé, kdy vytvořil rasengan jen v jedné ruce.

Obrázek uživatele shino2412
Vložil shino2412, Čt, 2016-09-29 18:26 | Ninja už: 5369 dní, Příspěvků: 316 | Autor je: Pěstitel rýže

Obrázek uživatele schwarz007
Vložil schwarz007, Čt, 2016-09-29 18:58 | Ninja už: 4170 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Pěstitel rýže

Súhlasím Laughing out loud brutal kvalitka este priehladnejsie nez v One Punch.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2016-09-12 08:37 | Ninja už: 4556 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Vypadá to, že si rád stěžuji, ale ten poslední díl (475) si o to zase prostě říká.

Sennin ani Naruto nemají očividně žádný plán, jak si poradit s bijuu. Prostě je nechají žít a dělat si, co chtějí?
To je výborná myšlenka. Asi zapomněli, že se od začátku bijuu neustále pečetily do jinchuuriki a lidé hledali jejich moc.
Jsou tak naivní, že si myslí, že tato válka od něčeho podobného odradí všechny v této i dalších generacích? Nebo si myslí, že neexistuje (nenarodí se) někdo dostatečně silný, aby bijuu porazil a ovládl? Tak jako tak je to naivní. Máme v živé paměti Akatsuki nebo Orochimara.

Sasuke to zase rozseknul. Bravo autore, geniální zvrat! Jak interpretovat jeho chování? Buď je schizoidní a nemůže se rozhodnout, na které straně bude stát. Nebo se za celou tu dobu nezměnil vůbec, což je možná ještě smutnější. Ale toto už jsme řešili kdysi tolikrát, že se tím už nechci zabývat.
Jeho plán na zabití kagů atd. raději ani nebudu vnímat.

Sasuke nám bez mrknutí tvrdí, že si během války "docela" zvykl na používání rinneganu. Bravo!!! Jak dlouho ten rinnegan má? Sotva několik hodin.
Také by mě zajímalo, proč ovládá chibaku tensei. Kvůli tomu, že ji použili s Narutem skrze pečetě na Kaguyu? Není to trochu moc? A nebo ovládá všechny schopnosti rinneganu? To možná uvidíme v další epizodě. Pokud ano, tak se okamžitě nabízí myšlenka, že pokud je to takto s rinneganem, tak proč by to tak nemohlo být s MS?
Stejně tak uvrhnout do genjutsu všechny bijuu. To je skoro moc, ne? A proč lze najednou používat skrze rinnegan genjutsu. Pokud si vzpomínám, tak genjutsu nikdy nebylo použito skrze rinnegan.

Sakura samozřejmě zase jen řve.
Naprosto souhlasím s tím, co řekl Sasuke. Je opravdu otravná.
A také to, že neexistuje důvod, aby ji miloval nebo ona jeho. To mi (a myslím, že většině diváků) promluvil z duše.

A nesmím zapomenout na Kakashiho.
Ono ho používání MS unavilo??? Opravdu???
Sakra, vždyť to není tak dlouho, co po použití MS na Deidarův výbuch, nebyl schopný pohybu po několik dnů. Jak dlouho to tak asi je? Rok? Jak dlouho Kakashi vědomě ovládá MS? Dva nebo tři roky. Jak je to dlouho, co po dvojitém použití MS proti Peinovi zemřel? Není Uchiha a ani nemá jejich DNA. Nebo DNA Prvního.
Během války používal MS jako na běžícím pásu. A to už nechci znovu rozmazávat jeho používání MS, který mu "předal" Obito.
A on se cítí unavený? Měl by být mrtvý z vyčerpání už aspoň desetkrát.
A on má přesto sílu "chytře" promlouvat k Sasukemu.

Že se jejich poslední souboj odehraje v Údolí konce je nejspíš to jediné smysluplné v celé epizodě.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2016-09-12 09:36 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

S tým Sasukeho Rinneganom pozor, lebo:
1.- Všetci užívatelia Rinneganu, ktorých sme doteraz videli, používali dokola jeden a ten istý pár očí - teda Rinnegan prebudený pôvodne Madarom. Nemáme s čím porovnávať.
2.- Sasukemu dal autor na dôvažok úplne inú formu Rinneganu, akúsi strednú cestu medzi tým, čo mal Rikkudo a okom, ktoré mala na čele Kaguya. Sasuke napríklad tvrdil, že tá "výmena" je schopnosťou JEHO oka, takže je to zjavne niečo jedinečné, čo Madara nemal. Naopak podobne jedinečnou technikou mohlo byť Madarovo Rinbo.
3.- To nebolo obyčajné genjutsu ale ovládnutie, aké už na Kyuubiho prv použili Madara a Obito, Sasuke na Mandu, alebo Nagato na svoje privolávané zvieratá (všetky mali Rinnegan - hoci pre tie koly nie je isté, či tie tvory boli ešte živé).

Že Sasuke ovláda Rinnegan iba niekoľko hodín? A koľko hodín trvá samotná vojna? Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele schwarz007
Vložil schwarz007, Čt, 2016-09-15 18:21 | Ninja už: 4170 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Pěstitel rýže

akoby v Borutovy zabudol na svoju silu

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2016-09-15 18:34 | Ninja už: 5194 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Čo presne? "Výmenu" urobil počas boja na začiatku ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...