manga_preview
Boruto TBV 09

Anime (Nové díly)

Code arc

Nasledujúce epizódy

26.03.-293- Rozlúčka

03.09.2023 - Naruto špeciál

Hlavnými hrdinami seriálu Boruto je nová generácia ninjov, ktorých väčšina je potomkami známych postáv predchádzajúcich seriálov Naruto a Naruto: Shippuuden. Ide tak fakticky o tretiu sériu príbehu, začínajúcu zhruba 15 rokov po poslednej vojne shinobiov, kedy nasledujúca generácia nastupuje na Akadémiu. Postupne sa stávajú ninjami, ktorí v modernom pretechnizovanom svete budú musieť čeliť novým výzvam, hroziacim zánikom sveta shinobiov.

Anime začína dejovo omnoho skôr ako manga a spočiatku spracúva v prevažnej miere príbehy z jednotlivých noviel. Okrem toho boli v anime spracované špeciály nakreslené ešte Kishimotom (Naruto Gaiden a Mitsukiho príbeh) a tiež prepracovaný obsah (prvého) filmu Boruto. S tým súvisí zaujímavosť, že postavy v anime majú zhruba od ukončenia Akadémie vzhľad (oblečenie, puzdra na shurikeny) určený Kishimotom, vo väčšej, či menšej miere odlišný od mangy.
Počnúc epizódou 67 začína dlhšia séria fillerov - teda doplnkových príbehov slúžiacich na zaplnenie priestoru medzi oficiálnym dejom mangy a noviel. Epizódou 141 začína Mujina gang ark, ktorým začína príbeh (s fillerovými vsuvkami) opäť pozvoľna nadväzovať na mangu.



Aktuálna epizóda: 293



*

Názvy ďalších epizód sú prevzaté zo stránky wikipedia. Zoznam je iba orientačný a nemožno vylúčiť priebežné zmeny.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2017-01-11 20:26 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Nebudu reagovat na tvůj příspěvek, protože vše bylo už napsáno.
Raději se zeptám, jaké je tvoje nejoblíbenější anime - tedy shounen? A jak dopadne srovnání Naruta s tímto anime?

Případně, jestli jsi viděla dlouhá shounen fight anime jako je One piece, Hunter x hunter, Yu Yu Hakusho, Dragon Ball, Fullmetal Alchemist, Gintama (i když tady je to trochu jiné), Rurouni Kenshin, atd. atd.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2017-01-08 11:46 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Také jsou dokoukal tento filler a mám pocit naprosto ztraceného času.
Co tam bylo nového? Nic!
Flashbacky na "dojemné" scény byly nacpány, jak to jen šlo. Kdyby alespoň boje byly na úrovni, ale to ne. Význam Orochimara, Kakashiho atd. v příběhu byl nulový. Jen bez nich by to nebyl Naruto, no. A ten konec s dalšími kage také postavený na hlavu. Navíc Sasuke nepoužil rinnegan, alespoň to nebylo ukázáno.

Ke komentářům níže.Úplně souhlasím s tím, že Naruto a Sasuke jsou zárukou míru, jakožto nejsilněší ninjové na světě. Z tohoto pohledu mi přijde poučování Raikageho hodně přehnané.

Obrázek uživatele _Izanami_
Vložil _Izanami_, St, 2017-01-11 17:25 | Ninja už: 2918 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Mal by som na teba takú otázku.Úprimne, baví ťa vôbec ten naruto sledovať? pretože za každým keď sa pozriem do komentárov tak mi tvoj komentár vždy udrie do očí a z 90% si väčšinov na niečo len sťažuješ.Tým chcem povedať načo sledovať niečo kde ti napr. v príbehu vadí kopa vecí a keď ta niečo nebaví tak to nesleduj (ak ťa to nebaví teda).A hlavne niektoré veci až príliš podla mňa riešiš,nezbúdaj že je to len anime a netreba v každej jednej veci hladať logiku. Keď sa na to budeš pozerať takto tak ťa sledovanie nejakého toho anime bude aj viac baviť.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2017-01-11 19:58 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Takové diskuze tu už byly. Takže jen ve zkratce.
Naruto bylo jedno z mých prvních anime a tak jeho dokoukání považuji za svou povinnost.
Naruto a začátek Shippuudenu byl příběh skvělý, znovu to nakopl Kakuzu a Hidan arc a mně osobně se hodně líbil i Pein arc. Takže mě u Naruta drží vzpomínky.
Sakra, vždyť v té době se mohl Naruto směle rovnat One Piece, HxH a jiným dlouhým shounenům. Bleach naprosto válcoval (ačkoliv já BLeach nepovažuji za srovnatelné anime, do velké trojky by vůbec neměl patřit). Když se podívám na Naruto zhruba od začátku války, tak je mi to vážně líto.

Já skoro závidím lidem, kteří při sledování anime/filmu/seriálu dokáží vypnout a bezpodmínečně věřit tomu, co vidí. Já se sice dokážu do děje vžít, ale všímám si chyb, zvlášť když jsou špatně zamaskované. Asi si tak moc filmů neužiju, ale o to víc si užiju ty dobré. A to stejné platí pro anime.

A neodpustím si poslední poznámku. Když si autor vymyslí - sám vymyslí - svět s nějakými pravidly, tak se jich má držet. Aby nějaké své pravdilo mohl porušit, musí pro to mít závažný důvod. Navíc to musí podat diváku tak, aby to divák přijal a to i ten nejkritičtější divák. Pokud to nedokáže, tak z toho má divák pocit, že bylo něco uděláno účelově, nebyl pro to žádný skutečný důvod a proto to byla chyba. Jeden příklad za všechny v Narutu: válka.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-01-08 20:04 | Ninja už: 2687 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Škoda, že máš taký blbý pocit Sad Veď tento diel bol zásadný v tom, že Sasuke sa seba-našiel, sebareflektoval, splnil svoj cieľ a môže sa vrátiť domov. Smiling Bez kľúčových flashbackov by sme možno zle pochopili Sasukeho motiváciu, prečo nechce zabíjať a hľadá iný mierový spôsob riešenia. Svojským štýlom chce pomáhať Narutovi privádzať nešťastných a pomstychtivých ľudí na pravú cestu, lebo cestu pomsty a jej dôsledky dôverne pozná Smiling
Oro má práve veľký význam. Sám vďaka Sasukemu našiel nový zmysel života. Orova debata s Oyashirom bola silná káva, dva nevšedné mozgy, silné osobnosti, ja som si to vychutnala Smiling Oyashiro sa rozhodol prostredníctvom Sasukeho zachrániť a ochrániť svoju dcéru Chino Smiling A možno to inšpirovalo Ora, aby si obstaral Mitsukiho a vyskúšal rolu rodiča Smiling
Raikage Sasukeho ani nepoučoval, skôr mu vzdal hold a bol rád, že ho nezabili. Ako Sasuke vyvalil oči, keď sa dozvedel, čo Naruto bol schopný urobiť, aby ho zachránil Smiling To "poučovanie" som pochopila tak, že Raikage chcel Sasukeho povzbudiť, aby neopustil svoju cestu Smiling
Naruto by mal konečne spraviť poriadok so Sakurou a povedať dosť!!! mláteniu. Bohvie ako by sa tváril Sasuke, keby jej móresy teraz videl.
Čo ma dosť desí, je animácia. Animátor má tuším závislosť na kreslení úst, Naruto vyzerá ako Mecha-Naruto a postavy sa pohybujú ako roboti Sad

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2017-01-08 22:32 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Jen k jedné věci, zbytek je pro mě úplně mimo.
Sasukeho motivace je nesmyslná a neobhajitelná. Měnil strany rychleji a vícekrát než kdokoliv, koho jsem kdy v anime viděl.
Tím chci říct, že jeho motivaci pochopit nemůžeme, protože pochopit prostě nelze. Autor něco potřeboval udělat a tak to udělal. Dotlačil Sasukeho postavu do situací, které nedokázal vysvětlit, obhájit. Jeho postavu zničil ve chvíli, kdy se Sasuke dozvěděl "pravdu" od Tobiho a připojil se k Akatsuki. Dále už to bylo jen horší a horší.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2017-01-08 22:50 | Ninja už: 4711 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Souhlasím.
Když Raikage řekl, že je rád, že Sasukeho nezabili, musela jsem si odfrknout. Mrzí mě, že ho nezabili, tehdy měl ještě jakžtakž srozumitelnou motivaci. Byl to dost magor, ale tomu se dalo ještě se znalostí jeho příběhu celkem uvěřit. Považovala bych to za důstojný odchod postavy, v rámci možností. Co se ovšem stalo během války, jsem nepochopila.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-01-08 23:25 | Ninja už: 2687 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

hmhm, takže keď nám niekto nesedí, tak ho dôstojne odpraceme z povrchu zemského? Koľko by ostalo na Zemi ľudí? No a dielo Naruto by stratilo leitmotív, lebo Naruto a Sasuke sú kľúčové postavy, alebo nie?

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2017-01-09 12:52 | Ninja už: 4711 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Když jsi autor a dostaneš svoji postavu do situace, kdy nemůže při zachování charakteru přežít, pak ji, pokud ti na její integritě záleží, musíš zabít, tak to je.
Naruto je komiks a jeho postavy nejsou živí lidé, takže ano, o nich si dovolím říct, že jsem radši, když zemřou, než když přestanou dávat smysl. (Totéž pochopitelně neplatí o světe, nevím, jak tě to napadlo.)
Je pravda, že Sasuke je klíčová postava, ale jeho poražením a zabitím by se leitmotiv ztratit nemusel, Sasuke by klidně mohl před smrtí reflektovat své chyby a projevit lítost, přičemž by Naruto rovněž figuroval jako zachránce, protože byl jediný, kdo nad Sasukem nezlomil hůl, a Sasuke to věděl. (Ostatně by Sasukeho smrt zřejmě celkem bezprostředně předcházela závěru mangy, takže by to nevadilo.) Mně zase hrozně vadí, že by nějaká postava, ať je sebevíc hrozná, nemohla umřít jen proto, že je hlavní. Zvlášť když autor ústy postav pořád opakoval, že Naruto a Sasuke příští střet nepřežijí. Proč mě namlsával, když nic takového v plánu samozřejmě neměl?

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2017-01-09 20:02 | Ninja už: 2687 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Nechcem tu vyvolávať ducha nepokoja, ale charaktery sa v priebehu života, skúsenosťami a vývojom menia. Myslím, že autor nemusí rigorózne zavrieť postavu do klietky, a potom ako nežiadúcu jednoducho sťať, to je najpohodlnejšie. Naruto je síce komiks, ale postavičky stelesňujú ideály, názory, túžby, život, a pod. živých ľudí. Ku každej jednej by som mohla priradiť x ľudí, ktorých aj všetci poznáme. Sú tam prezentované všetky mytologické, náboženské, filozofické a iné otázky (nesmrteľnosť, elixír mladosti, svetovláda, etika, atď.) Sama mám problém so Sakurou, nie a nie jej prísť na chuť, ale to je na fóre Konohy aj inde riešené až až. Snáď by mohla byť uvádzaná ako žiarivý príklad na prednáškach Multi-level marketingu Laughing out loud Ešteže máme FF a tam si nájdeme talentované spriaznené duše Smiling Sláva Bohu, že máme priestor a možnosť vymieňať si v mieri názory, vnímania a žijeme, že na vlastnej koži nepoznáme hrôzu vojny, zatiaľ...

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2017-01-09 22:21 | Ninja už: 4711 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Však já nejsem proti tomu, aby se charaktery vyvíjely. Ale je rozdíl mezi logickou změnu, ke které si postavy prošla, a úplnou změnou charakteru, která nedává smysl, to přece musíš cítit.
Když byl Naruto ve dvanácti blbeček a v šestnácti se začíná chovat chytřeji a nakonec má na to dělat práci hokageho, to je vývoj. Kdyby si Naruto po zničení Konohy Peinem řekl "kyuubi měl pravdu, lidi jsou hajzlové" a zničil Deštnou, to by byla nesmyslná změna. To, že se Sasuke rozhodl zničit Konohu, potom co se dozvěděl pravdu, bylo zvláštní, ale dalo se to pochopit. Že poté, co si vyslechl od vyvolaných hokage (což byla samo o sobě kravina) v jádru to, co už věděl: "udělali jsme to pro Konohu", místo aby pokračoval ve svém plánu, což by dávalo smysl, od něj nepochopitelně upustil. To prostě nechápu.
A jinak, v Narutovi jsou jistě některé filosofické a náboženské motivy, ale určitě ne všechny. Přece jen je to seriál pro děti. Smiling
Nemysli si, že to není moje srdcovka. Je. Ale od určité fáze shippuudenu se začal hrozně kazit. Je normální, že to člověka mrzí.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Út, 2017-01-10 22:31 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Přesně tak, vývoj postav je úplně v pořádku a dokonce žádoucí, ale musí to mít nějakou logiku a smysl.
Vývoj Naruta celkem v pohodě, tedy na shounen. Sasuke horor. Sakura měla docela našlápnuto, ale nakonec také horor. Shikamaru prošel nejspíš největším vývojem v celém Narutu a dokonce to mělo smysl. Nejspíš opravdu ten nejlepší vývoj charakteru ze všech. Zbytek charakterů je dost plochý, bez vývoje. Nakonec na ně neyl ani čas.

V Narutu ve skutečnosti těch motivů zase tak moc není. Máme tam pomstu - v podání Sasukeho úplně zničená, v podání Shikamara důstovná a důsledná. Přátelství - naivní, typicky shounenovské. Válka - bohužel. Mír a jeho udržení - nejspíš nejlépe rozvinutá myšlenka a to díky Jirayiovi a jeho žákům - rozhodně jedna z nejlepších linií příběhu. Touha po síle (nesmrtelnosti, věčnosti, světové nadvládě) - celkem v pořádku na shounen. Náboženství jako takové - vůle ohně - ucházející, ale zase nic tak extra.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2017-01-10 22:47 | Ninja už: 4711 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Vždycky mi přišlo škoda, že Naruto přes svou délku nevěnoval více času ani Konoha 11, natož dalším postavám.

A souhlasím - motiv míru mi přišel asi jediný opravdu propracovaný a jediný na mě vůbec působil jako nějak prezentovaný problém, který nemá zcela jednoznačné vyústění. Ty ostatní motivy tam sice jsou, ale člověk už je vždycky musí nějak rekonstruovat, protože samy o sobě ta témata reprezentují dost povrchově.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2017-01-11 19:36 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Naprostý souhlas. Alespoň ta jedenácka měla být pořádně do hloubky propracovaná.

Bohužel autor vyřešil otázku míru svou válkou, což je taková svkrna i na této linii.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, St, 2017-01-11 22:16 | Ninja už: 4711 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Aha, tak pro mě motiv míru skončil důstojně (i když pro mě rozčilujícím způsobem, nevěřila jsem mu to) se smrtí Nagata. Zbytek vůbec nepočítám.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2017-01-11 22:47 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Máš pravdu, já to obrácení Nagata vytěsnil, protože to byla nespíš ta chvíle, kdy šel příběh Naruta do kopru.

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, St, 2017-01-11 23:26 | Ninja už: 5264 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

A přitom obrácení Nagata bylo zcela logické.






Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2017-01-12 07:42 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Samo jeho obrácení možná, ale to, co udělal potom, už ne.
A ono vůbec, není zase tak logické, aby se "záporná" postava s jasným cílem a řešením problémů celého světa obrátila po několikaminutovém rozhovoru s šestnátiletým spratkem. Ale na druhou stranu na shounen je to logické, to připouštím.
Svého času jsem jeho obrácení obhajoval, protože on nezměnil svůj názor, jen si řekl, že dá šanci Narutovi, v kterém viděl naději. Tedy unavený Nagato nad hrobem předal pochodeň mladší generaci, která chce dosáhnout téhož (i když jinými prostředky) a je dostatečně silná na to, aby to mohla dokázat.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2017-01-09 20:00 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No tak to by bolo pokračovanie o boji potomkov Kakashiho a Sakuri proti záplave Zetsuov. Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2017-01-09 20:19 | Ninja už: 2687 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Ja od smiechu prasknem pri tej predstave Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Akurát som písala koment, tak som si toto parádne odľahčenie nevšimla. Ďakujeeem za vylepšenie nálady Smiling

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2017-01-08 23:08 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

amen

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-01-08 22:47 | Ninja už: 2687 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Zaujímalo by ma, ako by si Sasukeho riešil ty, aby to nešlo od desiatim k piatim Smiling

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2017-01-08 23:13 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Nejsem autor. Ale jako divák mám právo si stěžovat na cokoliv, co autor udělal a co se mi nelíbí.

Kromě té možnosti nechat ho zabít ještě před válkou, která je sice lákavá, ale samozřejmě neprůchozí, bych měl jednu naprosto jasnou. Když už autor muset mít válku, s kterou já samozřejmě nesouhlasím, tak mohl postavit proti sobě dvě strany. Naruto plus obrácený Sasuke, který se stále chce někomu pomstít, ale už ne Konoze ani světu, a na druhé straně Tobito a Kabuto. Pěkně dva na dva. Nejvíce OP postavy v příběhu. Zbytek války si mohl autor odpustit a to včetně Madary.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2017-01-09 19:15 | Ninja už: 2687 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Ďakujem za odpoveď aj tvoj čas Smiling Áno, každý má sväté právo na svoj názor, bohužiaľ s právomocami niečo zmeniť, je to už horšie. Ako nižšie píše Palantir, Kishi bol asi pod tlakom, alebo vyhorel, však už do príbehu bolo zamotaných veľa ľudí (štúdií a pod.), asi aj fanúšikovia mali svoj vplyv. Pobavila som sa, poučila, neraz aj vytočila, a keď ma pokračovanie nebude baviť, stlačím krížik na karte a fajka zhasla Smiling

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2017-01-08 19:11 | Ninja už: 5264 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

to neni filler to je z předlohy.






Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2017-01-08 22:23 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Já vím, že je to nějaká novela, či co. Ale v manze to nebylo, jestli se nepletu, takže pro mě je to prostě filler.
A popravdě to, že je to filler z autorovy hlavy, je o to smutnější. Ale co od něho chtít po jeho válce.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2017-01-09 09:15 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Kishi tam má už iba takú rolu, ako Lucas v Star Wars Eye-wink Novely písali iní autori. Ale popravde, podľa mňa je to aj lepšie, vzhľadom na to, ako mu ku konci dochádzal dych.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2017-01-11 19:38 | Ninja už: 4555 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

jestli to psal jiný autor, tak se Kishimu blíží, až to hezké není Sad

Obrázek uživatele halelujah
Vložil halelujah, So, 2017-01-07 02:06 | Ninja už: 2986 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Zaujalo ma ako si ujala skrytá mlžná a skrytá oblačná tie deti s kekkei genkai . I keď to je tam ukázané že sú na seba napojený (bleskový gang) a že raikage chce ochrániť všetkých tak mi to príde len ako také ospravedlnenie pre získanie kekkei genkai pre dedinu. Myslím že obe dediny pochopili že ak chcú dorovnať sily z listovou tak sa budú musieť vyzbrojiť a klan chinoike vypadal pomerne op , týpek s tornádom sa dokázal rovnať susanoo s ktorým by mohol mať sasuke bez rinneganu problém (portol sa do stredu búrky). Čo myslíte ? Škoda že boruto uzavrel príbeh a neuvidíme tu teraz manipulácie a taktizovanie o moc , niečo na štýl got. Bavilo by ma to viac keby sa tu zhusťuje atmosféra umierali by hlavné postavy a schyľovalo by sa ku novej veľkej válke ninju Smiling Top by bolo keby sa v nej obetovali naruto a sasuke a zanechali len svoje deti bolo by to zaujímavejšie ako terajší koniec resp. boruto. Čo si teda myslíte o tom získaní ninjov s kekkei genkai ?

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2017-01-07 04:59 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No, Hmlistá je beztak relatívna slabšia, takže tá trojica ich maximálne tak udrží na úrovni a Oblačná získala takých, ktorých premohol Sasuke aj sám a naraz. Laughing out loud

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...