Boruto 127
Boruto se dozví o Jirayovi, a tak se o něm bude chtít něco dozvědět. Sarada si vzpomene, že napsal Icha Icha Tactics (Flirtovací taktiky), takže se oba tu knihu pokusí najít a přečíst si ji. Nejprve zkusí štěstí na bleším trhu, kde potkají Shina s Kibou, ale ti jim čtení zamítnou. Stejně tak i Chouji. A když se pak Boruto ptá Sasukeho na minulost a zmíní se o té knize, zakáže mu ji i on. A když je najde doma, zabaví mu je i Hinata. A na závěr se opět objeví Urashiki...
Překlad je hotový.
Od této epizody máme nový opening i ending.
Komediálna poloha Borutovi (projektu) najlepšie sedí. Mali ostať pri tom. Trochu mi to pripomína Full Metal Panic? fumoffu, ktorý tiež bol len fillerový, a predsa bol nakoniec obľúbenejší než diely podľa mangy.
Keď Sasuke do ticha zahlásil "Na to zabudni." skoro som spadla zo stoličky.
Fumoffu bylo podle novely, pokud vím... Takže se o žádný filler nejedná. Jinak u Boruta to může zachránit jedině komediální stránka, když je vše ostatní prostě špatně...
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Po každej inej stránke je to trápenie, to máš pravdu. Chyba, že vôbec začali s pokračovaním.
Myslela som si, že Fumoffu je filler....ale zas až tak pozorne som nepátrala, takže sa ospravedlňujem za dezinformáciu.
To jsem se nasmála X-E
Komentář přesunut sem.
Komentář přesunut sem.
Boruto vidi nultyho demona (Reibiho - Bezchvostého)
proč na https://hokage.cz/ jsou reklamy ?? mě to už s**e moc se omlouvám ale je to moc i na mě děkuji za pochopení
Konoha s nima nemá nic společného pokud vím... Prostě si tu stáhni hardsub a nebreč.
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Nemusí si ani stahovat. Když je registrovaný, tak by měl mít dole pod odkazy na stažení i online video.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
V tom případě bych to dal také do toho rámečku...
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Jako bychom se o tom nebavili, že?
Vítezslave, jak říká Broook, konoha s hokage.cz nemá nic společného, jsou to dvě rozlišné stránky s úplně jinými adminy.
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
Díky moc!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
díky moc konoho
Arigato za ďalší super diel !!!
ありがとうございます!
どういたしまして!
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Arigatoó!!!
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...