Konan Lin 02: mam jednu otazku: po mojej prvej meditacii som citila ze moje ruky su ovela viec tazsie nez predtim a celkovo ma to tahalo 'k zemi' je to zle?
Alucardosama: Není to ani tak špatné jako nežádané.
Těžknutí těla, jednotlivých jeho částí až téměř do strnulosti za neschopnosti pohnout se je již dostávání se do tranzu místo do meditace.
Uvolnění je v obou případech nezbytnou součástí, ale při meditaci uvolňuješ především mozek, kdežto u tranzu převážně tělo.
Někomu se nedaří uvolnit tělo, někomu mozek, a někomu nejde ani jedno.
Pokud teď víš jak uvolnit tělo, pak jsi schopná rozeznat, kdy se ti podaří uvolnit pouze mozek
Stačí trénovat, ale můžeš být ráda, protože tranz je důležitý například u astrálního cestování.
Pokud chceš meditovat, záleží na mozku.
Meditace je hlubší relaxace, tranz je hlubší spánek.
V obou případech jsi při vědomí, ale mozek pracuje na jiných úrovních.
Nepropadej se tak hluboko, aby ti těžklo tělo, ale nezůstávej při vědomí natolik, aby tě vše rušilo.
Deidara23: Chtěl bych se zeptat.... Když třeba nemám energii ,sem vyčerpaný nebo tak a tak mě zajímá zda by šlo přijímat energii z jiných zdrojů např. strom a popřípadě zda by se to šlo naučit ?
Tomann: Ano z rostlin se dá čerpat energie stejně tak jako jim můžeš energii dávat. Určitě není dobré brát energii rostlince která z poloviny usychá ale co se těch stromů týče tak když si vyjdeš do lesa tak nemusíš ani přímo energii brát jako při meditaci a už ucítíš jak velké množství jí kolem tebe je =), jak už tu Alu jednou psal tak meditovat v přírodě velmi doporučuje =). I já sám to občas dělám a to jsem zvyklý čerpat energii úplně jinak, než jako se to mohou naučit lidé tady =)
wiking1993: Mám pár otázok :
1. čo sa dá s reiki ešte robiť ?? teda zatial viem iba o liečení ...
2. je normálne že ked meditujem teda predstavujem že do mňa vstupuje energia a cítim sa po polhodinke akoby som už bol vyspaný a cítim energiu ibaže nie nadlho ....
Konan-chan: no ale nemal by to robiť každý....a ten čo s tým začne musí najprv popracovať na sebe...a až potom začat s reiki....najprv musíš byť fyzicky aj psychicky na tom dobre .....až potom začať...nemôžeš liečiť ľudí ...keď ty sám niesi v poriadku..moja krsná robí reiki...a hovorila že si zaplatila kurzy a teraz bude už majsterka ...len ona vôbec na sebe nepracovala....a tak to aj vyzerá.....akože nemám na ňu slov..takže hovorím Vám ..POPRACUJTE NAJPRV NA SEBE AŽ POTOM KEĎ SI BUDETE ISTÝ ŽE MôŽETE ROBIŤ ALEBO ZAČAŤ S NIEČIM TAKÝM ŽE LIEČIŤ....TAK VTEDY ZAČNITE...teda najprv dajte doporiadku seba.......aš potom robte niečo s druhými (pozn. by xaint – opraveno 7 hrubek)
Nande: Ahojky. Možná už se někdo ptal, a když ano, tak se omlouvám. Když jsem poprvé meditovala (asi před rokem) nevěděla jsem jaká barva energie se mi objeví a vím, že mozek dlouho váhal něž se mi tam nějaká definitivně usadila. Byla to stříbrná. Od té doby jsem vždy přijímala stříbrnou energii. Po nějaké době jsem ale s meditací skončila asi na půl roku. Nedávno jsem zase začala meditovat, zase se stříbrnou barvou energie v mysli. Ale jak jsem znova začala tak mě ta stříbrná začala znervózňovat a včera jsem ji vyměnila za černou. Když mi začala do rukou proudit černá začala jsem pociťovat úlevu. Chtěla bych se zeptat jestli se tak stalo, jen proto, že jsem se za tu dobu kdy jsem nemeditovala změnila, nebo je v tom třeba něco víc.
Xaint: Používej barvu, která je ti příjemná. je to signál tvého podvědomí.
Kadla5: Chtěla bych se zeptat ...(takový hodně blbý dotaz) .. při meditaci mám mít zavřený oči nebo otevřený .. nebo je to jedno?
Xaint: pokud to zvládneš s otevřenýma, tak otevřené. ale na začátku je zavírej, půjde ti to nesrovnatelně líp.
Xaint: To je totiž věc, kterou tady spousta lidi nechape. My vas neucime, jak meditovat a umet s energii jen tak pro nic za nic. Protoze uz jenom tim, ze si s podobnymi vecmi hrajes, jdes po ceste. Tvuj vycvik probiha na daleko vice rovinach, nez jen meditace a shromazdovani energie na dlanich. Proto mi prijde touha po fenomenech jako je telekineze, cteni myslenek, otvirani tretiho oka a tak naprosta ztrata casu.
-yondaine-: heh skvělý ted mi masivne brnela leva ruka a prava jen tak trochu
nevim proč mi brněla jen ta leva mozna ze tam mam malo energie xD a nebo ty spatny latky či co
poprvi mi taky brnela jen ta leva ruka jestli vite nekdo jaky je ten duvod prosím reknete děkujuu a vzdycky ze zacatku toho soustredeni se na nic me pichne zaroven zabrni na chodidle coz je taky divny
Alu: Musíš přijatou energii někam dostat. Ale protože máš tělo plné špatné energie, nikam se ti ta energie nemůže dostat a proto se akumuluje pouze poblíž jedné ruky a nemůže se dostat dále do těla. Použij následující.
Použij bipólový způsob, kdy jedna ruka funguje jako přijímač a druhá jako vysílač. Tu ruku, kterou cítíš brnění více, použij jako přijímač, a druhou ruku jako vysílač.
Představuj si to jako že ta energie má svojí hustotu, a jak jí "cpeš" do těla jednou rukou, automaticky se z druhé vytlačuje ta špatná.
Vyžaduje to dobrou imaginaci, kdy si přesně představuješ společně s pocity jak ta dobrá energie vtéká do těla jednou rukou, kam už se ti dostala, kde je ta špatná a kolik jí vyteklo a kde je zbytek.
Když se naučíš jednou rukou přijímat a druhou vysílat, pak se to můžeš pokusit udělat opačně, a celkově to pak bude už jen krůček k léčení, protože princip je velice podobný.
Andrew_Deer :Ne, me to nejde. Nedokazu na nic nemyslet. A kdyz uz na nic nemyslim, tak zas myslim na to jak na nic nemyslim, nebo na to jak se mi povedlo na nic nemyslet. Problem je v tom, ze na to nemam nejaky vhodny cas. Pres den venku stekaj sousedovic zasr. jezevcici a v noci tam hrapou rodice. Ach jo, aspon kdyby nechrapali, nebo kdyby ty blbi coklove uz "shinu"...
Xaint: Ano, hledejme si vymluvy. Jsem zacatecnik, nemam klid, v koupelne kape voda, psi stekaj, nasi chrapaj, kocky se mrouskaj...
Jak uz jsem tu psal - zacatecnik to ma tezsi, ale jde to. Ty se musis naucit ne jen prazdnotu mysli, ale neztracet soustredeni obecne. Predstav si cokoliv - treba modry kolecko, pismeno "a" nebo obrazek stromu. A zkus se na to soustredit bez prestani treba pet minut. Nauc se mit pevnou mysl. Alucardo vas tady uci meditaci - ja si myslim, ze na zacatek by se clovek mel naucit tri zakladni cviky s mysli, ale zase Aluho chapu - potrebuje vas zacatecniky nejak navnadit a meditacni pocity jsou hezky. Tezko nekdo z vas bude tydny a mesice cvicit bodove soustredeni, prazdnotu mysli a pozorovani myslenek, aniz by mu to cokoliv zjevneho prineslo.
Jsi zacatecnik? Tak toho sakra vyuzij! Cet jsi v ucebnich textech Hermetismus? Precti si ho. A rid se podle toho. Druha kapitola by ti mohla hodne pomoci. Vyuzij toho, ze mas k dispozici tyhle ucebni texty a muzes hned o d zacatku postupovat rychlejc, kdyz se jima budes ridit.
Uzij si zacatky. Uzij si to objevovani. Uzij si ten prvni pocit, ze to fakt funguje. Uzij si ten pocit, ze jsi na zacatku neceho uzasnyho, na brehu ohromnyho more moznosti, o kterrym jsi doted nemel ani tuseni. uzij si to vedomi, ze nastupujes na cestu, ktera te zmeni. Hodne te zmeni. Kam? To uz zalezi na tobe. Da ti to silu a jak ji pouzijes, to uz si zodpovis sam.
tri cviky - prvni je pozorovani svych myslenek. Proste je nerozvijis, ale jen se divas, jak te napadaji, a nerozvinute zase odchazeji, ricnou, prusvitneji, odchazeji doztracena.
Druhy cvik je prave bodove soustredeni. Proste se soustredis an neco, cokoliv. A udrzis pozornost, bez odskakovani jinam.
Treti je jiz Alucardem zminovana prazdnota mysli.
kazdy to dela jinak, neni spatna meditace a dobra meditace. Kdyz to ma vysledek a je to pro tebe prirozeny, tak je to dobre.
Ja jsem se treba naucil myslenky tipat. Proste jakmile se zacne rodit myslenka, tipnes ji driv, nez vubec zistis, o cem je. Chvili je tipes, a ony se objevujou cim dal tim min castejc.
naruto - kun : newiem ako vam ostatnym ale mne to pomaha ke mam toho vela a proste potrebujem vypnut. je to neuveritelne ako to pomaha. prvy raz ked som si to cital pravdu povediac som bol doct skepticky ale teraz som tomu naozaj uveril a nedam na to dopustit. okrem toho sa mi ovela lepsie uci. som presvedceny ze sa vdaka tomu vsetkemu dokazem lepsie sustredit na viacero cinnosti a preto sa moje vysledky vsade zlepsili. navyse mi to pomaha aj pri aikide. VRELO ODPORUCAM
Kegge : Momentálne mám dosť závažné skúšky v škole. Pred každou skúškou sedím v lavici a meditujem. Mám otvorené oči logicky a normálne odpovedám na otázky ale sústreďujem sa na to a pomáha to. Niektoré anglické pojmy stále nerozumiem a začnem stresovať no meditácia mi tak pomôže že sa na to úplne sústredím a ide to
konan-sama ja jsem to zatim zkousela jen 4-krat raz jsem citila brneni a tych ostatnych tri krat mne rozbolela hlava nevite co to znamena?!
Xaint: nezkousela jsi koncentrovat energii do mozku?
Konan-sama a to kdybi to chci koncentrovat energii do mozku tak to bi som musela jak udelat?!a je to zly ze mne z toho boli hlava?!
Xaint: esli to nevis, tak to je dobre, tak to nedelej. Energie do mozku se koncentrovat nema.
Bolest hlavy pri trenincich se tu uz resila. V podstate moje reseni je dej tomu par dni odpocineka zkus to znova. Ono to prejde, az se odstrani energeticke bloky. Pripadne zkus poradne vyvetrat mistnost, z nedostatku kysliku taky boli hlava a to fest.
WithoutNick: pls jak je možný že to v jedný ruce krásně cítím ale v druhé skoro vůbec??
Kegge: Opravte ma ak hovorim hlupost. U kazdeho sa energie preukazuje inak. Napriklad Vy tu hovorite o brneni. Ja ho niekedy citim inokedy je to rotacia.
Tomann: Jak bych to jen řekl... mno to jak cítíš energii či to jak citíš všechno ostatní (chutě, citlivost na počasí a prostě uplně všechno) je mezi lidmi tak odlišné jak jsou odlišní i jeden od druhého.Každý člověk je naprosto jedinečný a i když jde o něco co je ve své podstatě naprosto stejné tak způsob jakým to kdo vnímá je rozdílný. A to je ta nekonečná a krásná rozmanitost života =).
konan-sama: jo a jak zjistim že jsem to udelala spravne?!jak se budu citit alebo zmeni se vubec volaco?!
Xaint: Jak se budes citit? No, az to budes delat spravne, tak to poznas. Bude to stav, ktery jsi este nezazila, takze neboj, s nicim si to splest nemuzes. Zatim to kazdy poznal.
Elaivii Leviath: Ahojte, náš psík utiekol a zrejme ho niekto zbil. Je ranený a má bolesti...skúšam mu pomôcť cez reiki. Môžte mi poradiť ako mu takto pomôžem, čo najefektnejšie? Ďakujem.
Tomann: Nejvíce mu pomužeš tak, že ho vezmeš na veterinu. Alternativní léčbu mužeš samozřejmě zkusit pokud už budeš vědět jak ale nespoléhej se na nic dokud v tom nemáš potřebnou zkušenost... aneb ani ten veterinář by neuměl pomoct pokud by neměl několik let studia na příslušné škole a nějákou praktickou zkušenost.
Vím, že asi spěcháš ale naučit se něco ze dne na den prostě nejde...
xaint: Souhlas. Veterina, a pak az bude osetrenej, na nej muzes polozit ruce a aplikovat reiki. Zraneni psi to vetsinou poznaji ze je lecis, takze se reiki podvoli, nejcasteji si lehnou a casto i usnou. Tankuj do nej energii co to jde, on si sam rekne kdy dost.
Playerx: chcem pocut vas nazor
meditoval som asi 3 mesiace kazdy den bol som dokonale zdravy ale potom ma to omrzelo prestal som a nastali problemy zacal ma boliet chrbat ochorel som a celkovo mam doteraz podlomene zdravie som nachylny na vsetky druhy zapalov je mozne ze reiki nici imunitu alebo take nieco?
Alucardosama:
Reiki imunitu nepoškozuje, ale naopak posiluje.
Je to přirozené posílení, jako například v porovnání s léky. Pokud bereš léky, jsi zdravý, protože je tvé tělo posíleno. Přestaneš léky brát, opět se oslabí. Začneš používat Reiki, posílíš si imunitu mnohonásobně víc než za pomocí léků, a je to navíc přirozené, bez potřeby brát léky. Pokud přestaneš, efekt je podobný jako s léky.
Oslabíš imunitu (respektive jí vrátíš na původní nižší hodnotu).
Pokud se dá na energii vypěstovat závislost, pak je to ta nejzdravější závislost která může existovat. Navíc nepoškozuje zdraví, ale naopak ho posiluje.
Tělo každého člověka má v základu jinak silnou imunitu. Pomocí Reiki si jí může každý nenásilně zvýšit, naopak jí dostat do potřebné hladiny. Pokud přestaneš vyžadovat Reiki, dáváš tím svému tělu najevo, že zvýšenou imunitu nepotřebuje, a ta prudce klesne.
Vše se dá z-automatizovat.
Pokud se dokáže každý člověk naučit určitou věc vykonávat automaticky, pak nevidím problém v Reiki, ale v člověku Reiki vykonávajícím.
Velice pravděpodobně jsi se pouze přesvědčil o tom, že pokud děláš něco dlouho a z-automatizuješ si to, pak to přestáváš vnímat. Tím se pokusíš tu danou věc vynechat a pouze tím opět zjistíš proč jsi to dělat začal, a že má Reiki skutečně hmatatelný efekt.
Záleží jen na tobě jak se k tomu postavíš.
Mysto: Ja by som sa chcel opýtať ... či má na meditáciu niaký vplyv zranenie v mojom prípade zápästia ... ???
Alucardosama: Samozřejmě že má. Pokud jde o bolest, pak se tvá mysl nedokáže dostatečně uvolnit a ani meditace nebude taková jako obvykle.
Pomocí je vědomé znecitlivění, ale to má spojitost již s léčením.
Snaž se tu bolest vytlačit mimo tělo. Je velká šance, že pokud se o to budeš pokoušet aniž by jsi to kdy dříve dělal, tak tě bude místo bolet daleko víc, protože naopak zvyšuješ citlivost. Má to velkou spojitost právě s meditací, protože se při meditaci učíš soustředit, vypnout zbytečné a přebytečné myšlenky, plně svou mysl upřít na to co chceš, a pak teprve se můžeš začít zbavovat bolesti, zbavovat bolesti ostatní, a následně na to navázat léčení.
Imaginace a meditace.
Mireczek von Cukor: s tim vicemene souhlasim. ja treba kdyz kaslu tak si predstavuji ze si z plic vytahuji tu spatnou energii ktera mi zpusobuje to chrchlani atd. a svete div se ono to fakt funguje. okamzite jsem prestal kaslat a mel jsem na pul dne klid. a pak nanovo.
Alucardosama: Každý nejdříve musí překonat v mozku tu počáteční bariéru oddělující realitu od mystična, ve které vyrůstáme a ve které nás jak rodiče, tak společnost, vychovává. Jakmile se překoná, realita dostane najednou jiný rozměr, protože se obě části propojí a vznikne jedna jediná realita. Vše co cítím, vnímám, vidím, to vše již beru za samozřejmost, a nedokážu si bez těchto pocitů normální (předchozí) život ani představit. Cítil bych se bez těch pocitů jako nekompletní člověk, jako by mi něco chybělo, a stejně tak si musí připadat většina lidí, kteří o tom nemají ani ponětí . Stále sí říkají, jako by měli vědět něco víc, než to, co momentálně vědí a vnímají.
Tajína: Večer jsem si četla 10. a 9. stranu a při čtení, mě napadlo, z čeho se léčí rostliny? Můžu "donutit" můj kaktus, nebo mámy téměř nekvetoucí ibišek, aby měli květy?
Xaint: samozrejme ze to jde. ale tim jim porusis jejich prirozeny rytmus a zasahnes do nej a to dost nasilne. Takze jim celkem ublizis.
Nedelal bych to. Kdyz se ji nechce kvist, tak bych to respektoval.
Ale ty si samozrejme delej co chces.
Lineral: Ale stává se, že třeba mamka jednou dala květiny do "špatného pásma", chápeš mě D Snad v každém domě je několik míst, kde se rostlinám nedaří, i když je tam světlo a zaléváš je...Takovým když trochu pomůžeš...
xaint: To je neco jineho. Kdyz kytkla usycha, a ty ji pomuzes a ona se da do kupy, to je v pohode, a dokonce chvalyhodne. Ale kdyz treba kytka nekvete protoze - priklad - kvete jednou za pet let a ty za dva roky ztratis trpelivost a donutis ji kvest, je to ublizeni.
Takhle jsem to myslel.
Kisak: mozna se to nehodi sem psat..ale.....no proste sme byli s tridou v kine...a nas to nudilo tak sme se asi 4 chytli zaruku....a ted treba rekl ze si bere auto...a ja si predstaviil auto...atd...ale to je kdyz to nekdio rekne....ale jednou nikdonic nerikal a najednou sme se zacali rechtat ze me prejeli autem,.....ajk to mohli vedet....ja si predstavil ze me prejelo auto a oni si to ppredstavili...taky...ale ja sem nic nerek....trochu divny ne???asi telepatie....
Mireczek von Cukor: me se stala taky podobna vec... sedime tak s kamosem na lavicce a kecame o blbostech plus nacneme tema co budem delat dal... prijde dalsi borec a oni se zacnou bavit... ja jen sedim vedle myho kamose a myslim na to, ze az domluvi, tak se ho nesmim zapomenout zeptat kam pujdem a co budem delat.......
v tom se v pulce jejich rohovoru on na me otoci a rekne: "Co ses me to ptal, kam pujdem nebo co?"
pritom sem byl celou dobu potichu, jen jsem na to myslel ze se ho musim zeptat.... a to sme se ani nedrzeli za ruce )
xaint: to je normalni. treba zamilovani partneri si casto ctou myslenky - kdybych mel pocitat kolikrat se mi stalo, ze sjem se chtel me pritelkyne (ted u zmanzelky) na neco zeptat, a behem chvilky mi prisla sms, ve ktere mi psala mimojine odpoved na to co jsem se ptal, casto uvozeno slovy "tak me napadlo". Telepatie je bezna vec.
Treba male deti maji telepatii naprosto bezne - na 2-3letych detech muzete dokonce delat pokusy, ze treba jedno poslete do jedne mistnosti a druhe do jine, jednomu date par symbolu - ctverecek, kolecko, srdicko a tak, nechate ho, at an nej mysli, a tomu druhemu date tuzku a papir a reknete mu, at zkusi uhodnout a namalovat, na co to druhe dite prave ted mysli. Budete prekvapeni shodou.
Alucardosama: Jsem tu již od začátku tohoto fóra, a tak mám přibližný přehled o tom, na co se tu kdo kdy ptal. Pokud se tu někdo ptá na neustále opakovaný dotaz, pak je odkaz na FAQ jediné řešení, protože už to neni normální. Ale pokud se tu ptá někdo na to, na co se tu ptal maximálně jeden nebo dva lidé, či dotaz, na který se zatim neptal nikdo, tak velice rád já, a nebo xaint, odpovíme, protože by to mohlo pomoci více lidem naráz.
Kundaliní jóga je doplnění Reiki, stejně jako je Reiki doplnění Kundaliní jogy. Pracují se stejnou energií, akorát se každé učení a každá filosofie zaměřuje na trošku odlišnou část používání. Obojí se vztahuje k léčení, obojí pracuje s energií, a obojí využívá čakrová centra. Ale Reiki se vztahuje spíše k léčení na všech třech úrovních, kdežto Kundaliní jóga se vztahuje na rozvoj chápání léčení samotného. A Reiki no jutsu kombinuje obojí naráz, plus k tomu zahrnuje spoustu dalších věcí, které se možná někdo z vás někdy v budoucnu dozví. Na všechno je čas, hlavně na to, aby si člověk uvědomil proč žije, a smysl toho všeho.
Uvědomění si toho, co všechno člověk dokáže, je jedna z hlavních věcí, které v Reiki no jutsu chci odhalit. Nejen léčení jako v klasickém Reiki, a nejen porozumění jako v Kundaliní. Ale vše, čeho je člověk opravdu schopen. Představ si celý nekonečný vesmír, se všemi jeho nekonečnými informacemi, které se rozpínají po celé jeho nekonečnosti v nekonečnosti. A teď si představ, že veškeré to nekonečno informací je obsaženo v jednom jediném malinkém bodě v prostoru před tebou. Každý bod před tebou obsahuje veškeré informace celého nekonečného vesmíru, protože kdyby neobsahoval, tak v každém tom bodě před tebou neproběhne naprosto ten samý děj jako v každém jiném bodě celého nekonečného vesmíru. Jako když vezmeš lahvičku inkoustu, a kapeš ho po kapkách náhodně do celého oceánu na naší planetě. Sice ta kapička bude mít pokaždé jiný tvar, ale stane se s ní pokaždé to samé. Smíchá se s vodou. A protože oceán jako celek díky těm pár kapkám inkoustu změní svou koncentraci, sice o pár triliartin procenta, ale změní, tak i náš mozek samotný, jako celek, dokáže tyto informace z vesmíru přijímat, protože ty informace neustále proudí skrz naší hlavu, a záleží jen a jen na nás, kolika kapičkama si necháme ten mozek znečistit.
A protože máme po celém těle posety vibrační čakrová centra, a vesmír samotný taktéž vibruje, tak i naše tělo na tyto vibrace reaguje. Hmotná vibrace se projeví jako tlak či náraz, světelná vibrace se projeví jako teplo či jako viditelné světlo, a mechanická vibrace se projeví jako zvuk. Ale vesmír přeci nepracuje pouze s těmito vibracemi, ale pracuje s daleko větší spoustou vibrací a informací v nich obasažených, které my taktéž dokážeme vnímat. Pocit, jak jsem již v článku někde pod tímto psal, je druh informace, který vnímáme, a řídíme se podle něj. Naše tělo je poseto nekonečnem čakrových center, která reagují na všechny pocity, které k nám z vesmírné informace proudí. Minulost, je pouze záznam všech událostí a dějů které proběhly, a budoucnost, je pouze stav informace, které se pravděpodobně blíží. Čim větší pravděpodobnost, tim silněji ta informace vibruje, a tim silněji jsme schopni jí zachytit.
Jako když vytvoříš piáno, které má všechny struny stejné noty, a po zahrání na prostřední strunu se všechny ostatní struny kolem rozechvějí, protože mají stejnou frekvenci, ale protože má každá struna trochu jinačí příměsi z výroby, a každá struna je trochu jinak napjatá, tak bude jedna struna vibrovat víc a jiná zase míň. Ale směrem vzdalujícím se od té hlavní struny, budou všechny ostatní struny vibrovat stále s menší intenzitou, protože prostředí kolem nich pohlcuje část vibrační energie, a struny vedle pohlcují další část vibrační energie, která je samotné rozechvívá. A proto pokud ty se budeš pravděpodobností určité událostí stále více blížit naší realitě, pak je to to samé, jako by se krajní struna neustále přesunovala stále více ke středu té struně která jediná hraje, a tim intenzivněji bude i naše realita k té určité události vibrovat, než nastane maximum, protože se ta pravděpodobná událost opravdu udála.
Je to jednoduše popsaný princip všeho co se děje, a všeho, co my doopravdy dokážeme. Pokud dokážeš přečíst informaci v tom malinkém kousíčku, který je ale všude kolem nás a námi neustále prochází, pak dokážeš z toho kousíčku vytáhnout veškeré informace, které potřebuješ. A protože ten kousíček obsahuje veškeré informace celého vesmíru, tak jsi schopná všeho, co dokážeš pochopit. Stačí k tomu přeci jen tak málo. Samozřejmě že je tu určité nebezpečí, jako když se počítač v jediném okamžiku přehltí informacemi, a buď se zpomalí, a nebo totálně zamrzne. Tomuto nebezpečí se dá částečně předejít meditací, která nám otevře mysl, ale ta mysl vše přijímá jako fakta, jako když se otevře stavidlo u přehrady. Pokud hráz bere jako fakt to, že se zvýšil průtok vody, ale nijak jí to nevadí, pak je vše v pořádku. Ale pokud hráz nedokáže pobrat to množství najednou protékající vody, tak se protrhne, a je malér.
Vem si mozek jako obrovskou nádrž, do které přitéká voda z obrovitánské hráze, která má deset stavidel, ale má otevřené jen jedno, a to tak, že jím protéká pouze uzoučký proud vody. Jako když si pustíš vodu doma z kohoutku .A co by se stalo, kdyby se najednou otevřelo všech deset stavidel naráz? Jen málokterá nádrž by to pojmula. Natož pak náš mozek. Ale když budeš čas od času víc a víc pootevírat stavidlo jedno po druhém, a při každém pootevření budeš určitý čas trávit probíráním se všemi novými informacemi, pak se můžeš klidně za určitý čas dostat až k tomu, že si otevřeš stavidla všechna. Samozřejmě že v nekonečném vesmíru a nekonečném počtu informací je těch stavidel taktéž nekonečno. Ale i nekonečno je omezeno, a my jsme schopni toho omezení dosáhnout. Jak? To už záleží na každém z nás.
A abych odpověděl na poslední dotaz, který se vztahuje k propojení mysli, pak samozřejmě nezáleží na pokročilosti obou či více osob, ale na stavu mysli každého z nich. Nemohu vnímat kladné pocity od člověka, který má ke mě záporný vztah, protože záporné vibrace daleko přesahují vibrace kladné. Z osobních zkušenností mohu opravdu potvrdit, že to možné je, ale opět záleží na tom, co ti ta osoba posílá, a co ty jsi schopná přijmout . Když například mě ta osoba posílá pocitovou žádost o pomoc, pak ten pocit přijmu, vyhodnotím, a pak na dálku zasáhnu a pomohu. Už jen poslání pocitu je velice náročné se naučit, ale protože jsme v tom oboru oba již hodně dlouho, tak to pro nás neni problém. Dotyčnou osobu jsem i na dálku léčil, protože má duchovní problémy které se přenášejí na fyzické tělo, a když jsem jí řekl, že jí někdo stojí za zády a působí na ní skrze její auru, tak jsem jí nemohl vyléčit, protože ani ona sama neví, kdo ta osoba je. Když jsem se snažil s tim, kdo na ní působil, promluvit, tak se obrátil i proti mě, a jednoduše mě vytlačil. Jsou v léčení určité věci, které bez pomoci léčeného nelze překonat, stejně jako náš neznámý. V takovém případě se dělají dlouhodobá sezení, kdy se snaží léčitel dostat ze vzpomínek léčeného to, co mu prozradí o co se jedná. Neni to vždy tak jednoduché, ale neni to ani tak těžké. Jde jen o to chtít, a každým nezdarem či překážkou se učit. A hlavně se chtít učit.
Všechno jde, jen vědět jak na to, a chtít to vědět.
__________________
Alucardosama :Ale jistě. Ke třem částem které se otevírají spadají i tři kurzy které je otevírají. Ale stále po každém kurzu a po každém otevření musíš nechat tělo zvyknout si na tu určitou otevřenou část, a nabrat minimální zkušenosti s ní, aby se pak mohla otevřít část další. Ale každému se ta určitá část zpřístupní jinak rychle a každý se ji jinak rychle naučí používat. Samozřejmě že ta inicializace za pomocí peněz je daleko jednodušší, ale duševní rozvoj potřebuje víc než jen peníze. A naopak duševní rozvoj z vlastní vůle je daleko účinější. Stejně tak záleží na každém zvlášt, pro jakou cestu se rozhodne. Neměla by se ukazovat jen jedna možnost, ale neměla by se zavrhovat ani ta druhá. Každý sám ví, co chce. Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše a daleko rychleji? Protože rozdíl ve výsledku bude u těch lidí, kteří to chtěli rychle. Proč to učit někoho, kdo po dosažení cíle u sprintu rychle zapomíná na námahu vytrpěnou z trati samotné? Radši nechat takové lidi aby se na dlouhé a namáhavé trati vyřadili sami, protože všem ostatním už bude jedno v jakém pořadí doběhnou do cíle, ale že ho úspěšně absolvovali. A z jaké trati si vezmeme více zkušeností? Neni to kruté a bezohledné vůči těm ostatním co vzdali, protože mají neustále šanci s tim kdykoli znovu začít, a jen oni sami vědí, jestli mají na to dosáhnout cíle nyní, za pár let, na sklonku života, a nebo nikdy. Tento způsob je akorát přirozený, protože si ho nevybíráme my, ale on si vybírá nás samotné.
Stejně jako je pro nás přirozené, že se naučíme jako batolata sami pohybovat, což nás potom po dlouhé praxi naučí běhat. Tak je přirozené i to, že se sami po prvnim náznaku pocitu energie dokážeme dostat z prvního stupně až na samotný vrchol. Proč nutit batole učit se běhat jako profík, když si zpřetrhá svaly, místo aby se samo dlouhodobou praxí dostalo až na vrchol? Samozřejmě že musí být neustále kolem někdo, kdo to taktéž dělá, ale nemusí ho k tomu nutit, protože ho to donutí samo. Proč se učit žít, když žijeme? Pouze ten život umět využít na všechno, k čemu ho využít můžeme.
Jaký je rozdíl mezi mistrem Reiki, který to učí proto, že tim dává lidem šanci, a mistrem Reiki, který to učí proto, že tim dává lidem šanci? Jaký je rozdíl mezi světlem, které k nám přicestuje od Slunce, a světlem, které k nám přicestuje od vzdálené hvězdy? Jaký je rozdíl mezi životem a životem?
Myslim, že skutečný mistr Reiki odpověď již dávno zná. Protože proč ukazovat jen co to dokáže, místo toho, aby se ukazovalo s čim všim to je spjaté? Máme tu velkou myšlenku, kterou nikdy nikdo nedokáže obhlédnout celou, ale stačí jí pouze porozumět, a nechat se jí vést.
Apz: tak ze mě léčitel nebude, zvolil jsem si jinou cestu, takže jsem to vážně zkusil jen kvůli nějaké pomoci a případný "napíchnutí" na energii.
Xaint: ja taky nejsem zamerenim lecitel. jen to umim aobcas pouziju.
fakt nam nejde o to vas naucit lecit. nam jde o to, abyste pochopili tady vsechno okolo - a kdyz to pochopis, najednou zistis, ze umis lecit...
Tajína: Já to vyřešila následovně:
Jdu ke dvěma velkým branám (v řeckým stylu ^^!) ze kterých vztoupá energie k noční obloze.(Tu soutřeďuji do rukou) Když se něco dělo (např. přišla jsem před brány) tak jsem si něco řekla (např. tý jo, ty jsou obrovský..) mno a hlas jsem vůbec potlačovat nemusela. Prostě jsem ho do toho zapojila ^^.
Nebo takhle
Představuj si, tak ti něco/někdo přikazuje, co máš dělat (Ach, zase ty brány )Jdi ke branam...a podobně.
Nebo úplně něco jinýho.
Mirkking: ja si zas predstavujem jak nejak vysim vo vzduchu a zrazu do mna vpali silny prud energie
xaint:
Pobavilo me - hlaska v debate o jedne knizce o leceni oci:
Ano i barvocit se dá pomocí cviků od Norbekova léčit, vlastně se dají léčit všechny nemoci. Jen tak pro zajímavost z knihy: Když objevili tento způsob uzdravení, samozřejmě ho ihned rozeslali všem zemím. Odpovědělo jen Japonsko, a tak že děkují, ale jejich ekonomie na toto není připravená. V této chvíli jsem tomu začal věřit.
Alucardosama:
Přemýšlel jsem jak vám všem odpovědět na vaše různorodé dotazy, které mají ale jedno společné. Chtít, ale nic pro to neudělat. Proto odpovím jinak, než by většina očekávala.
Každý, kdo má problém, by chtěl získat něco, co mu jeho problém pomůže vyřešit. Ale v dnešní, vševysvětlující společnosti, je každý závislý na informacích, které od někoho očekává.
Každý by se chtěl naučit něco, co mu s jeho problémem pomůže. Ale pro vlastní slepost si nikdo nevidí ani na vlastní špičku nosu.
Co když už to všichni umíme, ale protože si kvůli společnosti kolem sebe ničeho nevšímáme a neuvědomujeme, tak si myslíme, že to neumíme nebo že to neni možné.
Vemte si takové naše tělo. To si dokáže o vše, co potřebuje, říci samo. Na nás závisí už jen to, jestli tomu porozumíme, jestli tomu porozumět chceme, a jestli s tim tedy něco uděláme.
Jako například takový hlad. Je to reakce těla na nedostatek výživy. Každý to známe, a když to cítíme, tak se jdeme automaticky najíst.
Když máme žízeň, jdeme se napít.
Potřeba vyprázdnit se od neužitečných či škodlivých látek je také každému dobře známa.
Například co dost lidí cítí ale nedokáže rozlišit od normálního hladu, je potřeba specifické látky.
Většina lidí co posiluje mi dá jistě za pravdu, když napíši, že mají většinu času před, a daleko intenzivěji po cvičení, obrovskou chuť na bílkoviny. Projevuje se to tak, že první věc je chut na maso, a to co možná nejvýživnější. Pokud neni, pak se obrátí na vajíčka.
Stejně tak specifická potřeba jen určitých vitamínů či minerálů.
Například potřeba vitamínu C se projevuje chutí na kyselé.
Potřeba vitamínu D se projeví jako chuť na rybu, a to v podobě naložených rybiček v oleji, či oleje samotného. Na tvorbu vitamínu D by nám stačilo se slunit na přímém slunci, ale když je potřeba, tak se musí dodat ihned ve velkém množství, které dodá chybějící procenta, a zbytek uloží do zásoby.
Někdo dostane chuť i na obyčejné vločky s mlíkem, a je jásné, co nám chybí.
Je jednoduché vnímat pocity, ale složitější je jim porozumět. A protože se dnes většina lidí naprosto nesoustředí na vlastní potřeby, tak se lidé přejídají a podobně. Prostě se nestarat o jaký že to pocit jde, ale udělat celkovou dodávku všeho. Samozřejmě že ten určitý pocit tim zaženeme, ale zároveň se s tim i předávkujeme všim ostatnim, co nepotřebujeme. A z toho následně vycházejí různé tělesné potíže a problémy, které řešíme stále stejným způsobem, a tudíž si to zhoršujeme
Potřeby a pocity se ale nevztahují jen na látkovou výměnu v těle samotném, jak by někoho mohl napadnou sexuální pud a podobně. Protože tomu stoprocentně porozumí každý. Ale vztahuje se to i ke všemu ostatnímu, co děláme.
Takový šestý smysl by byl krásný příklad pocitu a potřeby něco udělat. "Ale co, když to zrovna teď nechápu?" .... bum ... a srazilo ho auto.
Je to špatný příklad, protože ho to auto mohlo srazit už jen z toho důvodu, že přemýšlel nad pocitem a nedával pozor. Ale doufám, že chápete podstatu toho, co tim myslím.
Jsou to taktéž pocity, které nám sdělují, že je určitá potřeba něčeho.
Jak se dá ale vysvětlit taková potřeba někam jít? Nevíme kam, ale prostě musíme, tak tam bezmyšlenkovitě vyrazíme, a ejhle! Jsme svědky nehody, a někoho zachráníme. Nebo se setkáme s někym, kdo nám naprosto změní život, či se střetneme s naší životní láskou.
Opět pocit, který vykonáme automaticky, stejně jako jezení či spánek.
V neposlední řadě jsou i takové pocity, které se vztahují k myšlenkovému procesu našeho mozku samotného.
Sám jsem zjistil, že když jsem přemýšlel nad hodně složitou věcí, které pořád ne a ne porozumět, tak jsem dostal strašnou chuť něco kreslit. Bylo mi jedno co, ale měl jsem pocit, že mi to pomůže nachvilku se odreagovat, a tak jsem se do toho pustil. A protože já jsem zvyklý na matematiku, fyziku a geometrii, tak jsem si vzal pravítko, a začal si jen tak z ničeho nic rýsovat.
Nejprve mi to pomohlo nachvilku zapomenout nad všemi problémy doprovázející můj myšlenkový pochod, následně se mi pročistila hlava, a když jsem to dokreslil, tak jsem ani nevěřil vlastním očím co jsem to nakreslil. Ve výsledku jsem koukal na vysvětlení mého několikaletého přemýšlení převedeného do vizuální podoby.
Stačilo se na to podívat, a vysvětlilo mi to vše, co jsem potřeboval vědět, a zároveň mi to i ukázalo jak to vypadá a funguje.
A jak mohu vědět že to neni jen má představa chtěná být vidět v tom obrázku? Protože to dokázalo dokonale vysvětlit i to, co se vyskytuje kolem nás každý den, a nikdo si to neuvědomuje.
Někdy je na porozumění pocitu potřeba tvrdá praxe, někdy stačí jen trochu zapřemýšlet, a někdy jen obyčejné plynutí událostí tak, jak nás to samo nutí. A tak je to se vším, co potřebujete vědět, vědět chcete, a nebo chcete umět. Stačí si všímat pocitů, které nás neustále doprovázejí naším životem.
Xaint: Jj, naslouchat svemu telu...
ma byvaal pritelkyne treba pouzivala predstavy. Proste ji bolel zaludek, tak si predstavovala postupne vsechno jidlo, co mela v batohu (byli jsme na zajezde ve Finsku), a kdyz dosla ke kyselym bonbonum, tak pri ty predstave, ze si bere bonbon, mela dobrej pocit. Vzala si bobnon, vycucala ho - no a zaludek prestal bolet.
Skoda, ze mi to tolik nejde. Budu se muset trosku naucit poslouchat sebe, napriklad, ze bych mel trochu vic odpocivat po praci. jeden cas jsem jel v praci i doma nadoraz a telo na sebe upozornilo tim, ze jsem dostal zanet prudusek a byl jsem 3 nedele doma. A bylo to.
Xaint: cece, tohle asi nebude moc trivialni.
ale ja verim tomu, ze uz jen tim, ze si budes hrat s energii, se to zlepsi.
vzdycky si vzpomenu na kamarada, ktery se setkal na prechodu s avii, ktera jela na cervenou. Nechal par centimetru kycelni kosti na asfaltu a dlouho mel v kloubech titan. Invalida nadosmrti.
Jenze on zacal cvicit wing-chun. Cinska bojova umeni pracuji docela dost s energii. Vypravel mi, jak se mu treba slachy za rok cviceni poposunuly do lepsich poloh. Jak se zacal uzdravovat. Dneska nema titan vubec zadny a uz neni invalida. Jasne, jako predtim to neni a nebude, ale zlepseni o tolik...
Hele, nezarucim ti, ze se to vyleci. Nezarucim. Ale kladny vliv to mit bude.
Tajína: Děkuji. Po třech minutách mě to přestalo bavit.
Podle toho, co vidím je mi jasné, že mi bude trvat hodně dlouho, než se dostanu k léčení...
xaint: muzes lecit uz tedka, kdybys vedela jak.
ale ja te nepripravim o tu zkusenost, aby sis zjistila jak.
protoze v tu chvilku, jak to zjiostis, zjistits zaroven i spoustu dalsich veci. a prece nechces, abych ti spoileroval:_)
ale garantuju ti, ze se budes sama sebe ptat, kdyz je to tak strasne trivialni, proc jsi to nedelala driv
a pak zjistis, ze jsi to vlastne celou dobu umela...
Tajína: Vážně bych už mohla léčit? Ale hádám, že mi neprozradíš jak ? To bude na dlouho T_T
xaint: problem je v tom, ze jak se naucis lecit, naucis se tim i ublizovat. proto to nechcem ucit hned na zacatku, vime?
Alucardosama: Podle toho jaký si vytvoříte vztah k jaké barvě, tak si na stejném principu vytvoříte i vztah k energii. Energie se dá cítit jako vůně, vidět jako barva, slyšet jako zvuk, vnímat jako pocit, dokonce může někdo vnímat i její chuť, vidět její vybraci, a nebo vnímat její funkci. Celý vesmír a vše v něm je na principu vlnění, tudíž má každý předět svou vlastní specifickou frekvenci toho vlnění. Na každém jedinci zvlášť ale záleží, jakym způsobem bude tu frekvenci vnímat. Protože vlnění prochází všim a vše ovlivňuje, tak i na vás záleží, kterým smyslem budete tu frekvenci vnímat. Nechtějte to cítit tak jako to tu již někdo před vámi psal, nesoustředtě se jen na ten jeden jediný pocit, protože na to většina dojede už jen z toho důvodu, že jim ten jeden způsob nejde. Neni totiž jen jeden, ale je jich nekonečné množství. Meditace by vám měla ukázat a otevřít vaše vlastní unikátní schopnosti a vlastnosti vnímání a manipulace s energií. Samozřejmě že mohou všichni tu energii cítit stejným způsobem, ale to je již o praxi. Někomu stačí na celý život jeden jediný způsob vnímání energie, a někdo se naučí vnímat ji všemi způsoby. Záleží zase a jedině na vašem přístupu. Chcete umět vše ještě předtim než se naučíte vlastní způsob, a nebo celý život rozvíjíte své nadání (vlastní umikátní způsob). Všechny způsoby navíc berete už jen jako zpestření navíc. Záleží opět jedině na vás. Znám totiž lidi, kteří měli schopnosti a ani nevěděli co jsou zač. Jeden člověk uměl vnímat barvu věcí dotykem, další viděl zvuk, a dokonce i taková specialitka jako dokázat pochopit základní princip funkce jakékoliv věci jen pouhým pohledem na ní. Naučit se to dokáže velkou dřinou každý, a abych pravdu řekl, spousta těch způsobů je jednoduchá a dá se naučit během dne, a spousta se naučí až po více jak deseti letech tvrdé dřiny. Hlavní ale je, že se to naučit dá.
Proto vůbec nezáleží na tom jak ta věc chutná, vypadá nebo zní, ale jaký si k ní vytvoříte vztah, protože právě pak díky tomu vztahu k určitému danému pocitu vy tu energii dokážete daleko více vnímat a používat ji. Stačí pochopit jen tento základní princip který jsem tu teď popsal, a spoustě vnímavým lidem to pomůže v objevování jejich schopností. Nechtějte to získat násilím, ale naučte se vnímat to, co vnímáte již od narození ale neuvědomujete si to. Každý máme nějakou věc, o které se nebavíme, protože nám to přijde mezi ostatními jako projev slabosti nebo bláznovství. Naopak to zkuste pochopit, a třeba i přijdete na to, že máte vlastní schopnosti celou dobu před očima, jen jste je přehlížely.
Tajína
Barvičky, Barvičky, Barvičky
Já si prvně představovala oheň, ale bála jsem se, že to bude pálit. Pak jsem zkusila vodu, k "poslouchání" moře se to hodí. Pak jsem zkusila i oranžovou, ale ta mě nezaujala.
Já si tu sílu ani nepředstavuju a jde to rychlejic.
Co z toho vyplívá? Každý to má jinak, nebo dokonce vůbec.
Alucardosama: Barva nemá podstatný vliv na to jestli bude energie dobrá či špatná, vliv na to má vlastnost té energie. Ale protože to tady neučíme, tak je to pro tebe slepá ulička. Pokud v ní zabloudíš z důvodu vlastních špatných myšlenek, pak ti neporadim jak pryč, protože je to tak lepší. Pomáhat, neubližovat.
Xaint: Jinak rakovina je oskliva vec, na zacatecnicke urovni tam budou tezko nejake vysledky - ale ano, da se to. To uz ale chce cilenej boj a neni to vubec zadna sranda.
Zkratit zivot si muze s i obycejnou sugesci - kdyz si budes opakovat, ze v kvetnu 2015 umres, a budes si to opakovat, tak umres. Rakovina, srdicko, selhani ledvin, neco se najde. Ale umres.
Je to presny opak toho, kdyz si vsugerujes, ze neco dokazes, presny opak "Vira tva te uzdravi". Protoze vira tva te muze i zabit.
Ahojte9: Můžu se zeptat jak reiki pomůže proti rakovině? To oddálí smrt nebo ji zničí nebo zmírní účinky?
Xaint:proste pomuze, aby se s tim telo vyporadalo po svym. jak to telo dokaze, esli to postupne odboura nebo promeni ve vazivo, je na nem. Ale jnejcastejsi je prave to zapouzdreni a promena ve vazivo.
xaint:
pri leceni je este jeden problem - nektery lidi instinktivne lecej tak, ze berou neduhy dotycnyho na sebe. na to sakra bacha.
Jinak prosit andela o pomoc a pak podekovat, - ano taky to obcas delam, ale jiinak - ja prosim bytosti, co ridi proud reiki, aby mi pomohly primo pri leceni. Samotne leceni klasickym reiki ma jednu velkou vyhodu - ta energie neni vase, to znamena kdyz si umite svoji energii uhlidat, abyste ji nedavali do leceni, tak muzete uzdravit treba dvacet lidi v jeden den a unaveny nejste - nejste zdrojem energie, ale jen kanalem. Usui reiki ma taky svoje prednosti...
sabča-san: taky sem skoušela tu meditaci ae je to jako takový divný protože mi to nejde (to chápu) ae mozek mi jede víc nežnormálně (asi se nějak porouchal bo co ae to vi už vod mala) věčinou to teda jako skoušim když nikdo není doma ae sem tak trochu strašpitel a slyšim různý hlasy heh (asi je to tim strachem heh) nevíte někdo jak by sem ten blbej strach mohla přemoct?? plosííím
Vložil xaint, Ne, 2009-04-26 19:11 | Ninja už: 740 dní, Příspěvků: 879
Vsechny ty hlasy a ruzny zvuky kroku, bouchani, klepani atd. jsou ziveny tebou.
Je to stejny princip, jako kdyz deti rikaji, ze maji pod posteli bubaka. Ten bubak tam klepe a dela hluk. Dospeli se tomu smejou, ale ten bubak tam fakt je. Je to proste egregor (bytost z energie), ktera se zivi tim, ze na nej myslis a bojis se ho. Bude tam tak dlouho, dokud na nej budes myslet a bat se ho (a tim mu davat docela dost energie).
Uznavam ze to je celkem strasidelny, podobny jevy jsou pomerne casty (rika se, ze v tom dome strasi).
Da se to i pomerne snadno odstranit - pomoci prace s energii.
Alucardosama:
Jediná otázka na kterou ti velice rád odpovím je ohledně braní energie ze stromů.
Léčitelé využívající přírodní energii na léčení se nabíjí pomocí stromů (i já jsem tak začínal), a protože Reiki a léčitelství je v podstatě to samé, tak na tom neni nic divného. A ze stromů se můžeš nabíjet po celou dobu jejich vegetačního období, což je od jara do podzimu. A jakmile si uvědomíš podstatu energie, podstatu toho jak jí i ty stromy získávají, tak pak nebudeš stromy potřebovat vůbec, a dokážeš se nabíjet nonstop, jak po celou dobu vegetačního období stromů, tak i přes zimu, a tu energii budeš brát z všudypřítomného vesmíru, ze kterého tu energii berou i ty stromy, kterým tu přebytečnou energii ty pak bereš sama pro sebe. Neříkám že musíš hned začít brát energii z okolí (vesmíru), ale že jsi dobře sama začala. Jen tak dál, a sama časem uvidíš a pochopíš jak jsem to teď myslel. Tudíž pokračuj v nabíjení skrze stromy. Mě to například pomohlo v tom, že poznám kdy nastalo jaro ještě dřív než všichni ostatní, protože celou zimu když chodíš přírodou, tak cítíš v okolí rostlin slaboučkou energii, a jakmile to všechno najaře ožívá, tak najednou ze dne na den v té přírodě cítíš tak strašně obrovský nárůst energie, až se divíš co se děje, a všude ty procitající rostliny dokonce cítíš. Je to opravdu krásný zážitek, a proto i všem ostatním doporučují, aby se naučili meditovat v přírodě, protože pak objeví skryté a přitom všudypřítomné vjemy, které jim v mnohém pomohou. Prostě jak vždy říkám, hrajte si s energií, a nechte energii aby si hrála s vaším tělem. Je to to nejúžasnější vůbec.
gil galad: ono to pomáha ... také niečo aj pri fyzickej námahe ... ked robým kliky ... ale samozrejme nerobým oum ... skor nieco pružnejšie ... co sa k tomu viac hodí ... a tak spravým viac klikov ... take mantry su dobrá vec...
xaint: a ted si predstav, ze jsou magori, kteri v meditacich dokazou ubehnout skoro sto kilaku (ultrabeh). A jsou to normalni lidi.
Me na sekte Sri Chinmoye fascinuje jedna vec: kazda sekta vam slibuje modre z nebe, chinmoysti vam slibej, ze vas naucej meditovat, a diky tomu dokazete ubehnout maraton. No a ti, kdo to umi, to dokazou a predvedou vam to. sice ne na pockani, ale predvedou.
Klasicka ukazka sily meditace.
Jinak k sekte Sri Chinmoy samozrejme nema cenu chodit, meditace se da naucit i jinak, navic v jejich stanovach jsou i perly typu "poslusnost vuci nejvyssimu predstavenemu" a podobne, takze fakt ne.
Alucardosama: Stejně tak si můžeš přeříkávat mantru "Haré Kršna, haré Krša, Kršna, Kršna, haré, haré - Haré Ráma, haré Ráma, Ráma, Ráma, haré, haré" a stejně tak se můžeš učit různorodé znaky, které ti akorát pomáhají v koncentraci. když víš jak ty znaky a mantry fungují, tak je nepotřebuješ, protože znáš princip a využíváš ho.
Venca95: jednou když jsem dělal svoje koncentrační cvičení chtěl jsem vyvolat myšlenku ale žádná nepřišla nebyl to pocit jako při meditaci prostě jsem měl prázdnou hlavu.
Alucardosama:
Ano, tak je to dobře. každý se snaží najít si vlastní způsob jak se naučit soustředit a procvičovat si mozek v určitých oblastech.
Thebeast: Kdybych tohle chtěla zkusit, má na tohle nějáký vliv, že moje praprababička léčial lidi jenoom tím, že na ně v transu mluvila? její dceru to nadání přeskočilo až moje babička z toho něco taky uměla, al e nepoužívala to, moji mamku to taky přeskočilo a já, no nevim jestli se na mě neco taky přeneslo, je fakt že mám hrozně rychlou regeneraci.
Alucardosama: Je fakt, že většina lidí, který k tomu mají největší disposici, jsou od mala pořád zdraví, rychleji se vyléčí než ostatní a jen tak nechytí nějakou tu virózu. Bohužel jen malá část z nich si to uvědomí a začnou to rozvíjet. Je lepší s tim začít co nejdříve, ale jak už jsem tu mnohokrát napsal, tak neni nikdy pozdě začít. A jinak tě mohu utěšit, že to co jsi říkala opravdu jde. Mohl bych ti o tom řici víc, ale to se bude hodit až tehdy, když to budeš opravdu rozvíjet. Pořád je na vysvětlení příliš brzy.
Alucardosama: Něco málo, co by mohlo některým pomoci.
Když se soustředím přímo na ruce, pak cítím obrovský tlak, jako by mi proti nim tlačila ohromná váha nebo síla. Většinou reflexy nuti tlačit proti tomu a tak zapínáte svaly. To je špatné, zkuste to na sebe nechat jen působit. Uvolněte mozek a vypněte reflexy, protože vy musíte přesvědčit mozek o tom, že vám ten tlak nic neudělá.
Když se soustředím čistě na energii, pak ztrácím pojem o těle, a jediné co cítím je hlava, dlaně, a jemné mravenčení od konečků prstů až velmi silné brnění (skoro jako silné vibrace) na samotných dlaních. Energie je cítit jak vstupuje dovnitř dlaní.
Když mám přímý záměr léčit, pak cítím na dlaních teplo. Pokud léčím, pak se k teplu přidá i brnění, které nyní opouští dlaně a je cítit jeho směr ven. Léčivá energie opouští mé tělo a vstupuje tam kde je ho potřeba.
Chlad na dlaních cítím v okamžiku, když se zbavuji špatné energie, a nebo když z někoho násilím energii čerpám.
Pokud používáte techniku dvou pólů (jedna ruka dává a druhá bere), pak ta ruka co dává je silně zahřátá, a ruka co bere je chladná.
ale existuje?
http://147.32.8.168/konoha.php?uid=38541
Existuje.Viem to z vlastnej skúsenosťi.Jej centrum sa nachadza 3 cuni(dlžka od ukazovaka cez prostredník a prsťeník až po maliček) pod pupkom.Nazíva sa 3.tan tchien.(1. medzi očamy 2. solar plexus)
ja uz mam mozog celkom v p***li ale nie,skusim to a dam si bacha
http://147.32.8.168/konoha.php?uid=38541
dekujeme za sdeleni. A co to ma spolecneho s Reiki no Jutsu?
Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.
-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...
--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.
hmmm pecka... tak uz to vim a muzu jit v klidu spat -.-
nad nekterymi prispevky se lze jen pousmat
ja som to dneska skusil a stalo sa mi toto:mal som zavrete oci a lezal som na posteli,zacala sa mi poriadne krutit hlava-mal som pocit ako keby sa moja postel krutila,zdalo sa mi ako keby som mal moje nohy a ruky strasne tazke skoro som ich nepohol od postele a ked som otvoril oci tak som vsetko videl rrozmaznane( aj som nabural do dveri ).je to dobre?
http://147.32.8.168/konoha.php?uid=38541
FAQ č. 5 ;o)
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
Trochu mě zarazilo, kam se poslední dobou tato konverzace ubírá, a proto bych také něco svého chtěl přihodit.
Myslel jsem, že se tu mají řešit otázky ohledně Reiki, a ne slovně napadat jeden druhého satanismem (vím, bylo to spíše jednostranné) a kacířstvím. Jelikož chodím na církevní školu, o různých vírách a hlavně o křesťanství, toho vím spoustu. Nenapadá mě jediný důvod, proč by člověk nemohl být aktivním křesťanem a přitom se cvičit v reiki. At se na to dívám z jakékoli strany, nevidím jediný důvod "nadávat" někomu do vyznavačů ďábla - s ním reiki nemá nic společného.
Jednoduše se jedno s druhým nepře, můžete věřit ve spásu skrz Ježíše a zároveň utužovat zdraví pomocí reiki. O fyzických účincích obojího se samozřejmě dá diskutovat, ale o posílení naší psychiky už ne. A co snad víme všichni, mozek je tím, kdo dává zbytku těla informace o tom, že nás postihla nějaká choroba - on určuje, kdy jsme nemocní. Proto pokud věříte, že pravidelná modlidba, ve které budete prosit o pevné zdraví, je tím, co vás udrží dlouho a spokojeně na živu, máte pravdu! Ale stejně tak je to i u posilování jednotlivých čaker. Obojí bude správně fungovat pouze pokud tomu opravdu "propadnete".
Hlavně mě nenapadejte nesmyslnými komentáři, kde se budete jednostranně odvolávat pouze na "Vaši naprostou pravdu". Jesli o tom chcete diskutovat, mějte trpělivost a argumentujte, protože si myslím, že je dost důležité pro naši budoucnost, se naučit přijímat i nové-moderní věci jako například reiki. (neříkám dělejte ho všichni, ale akceptujte ho všichni!)
Ještě bych si dovolil malou poznámku: Ač to může vypadat, že jsem reikifanatikem, není tomu tak. Nikdy jsem nic podobného nedělal a ani s ničím takovým neplánuji začít. Jen nemůžu pochopit lidi, kteří bez jakýchkoli znalostí přijdou a řeknou "toto je špatné".
nechcem ta nejako spochybnovat,ale toto mas z vlastnej hlavy alebo si sa s tym s nikym poradil? takze chces povedat ze reiki nie je proti bohu?
http://147.32.8.168/konoha.php?uid=38541
Bavil jsem se o tom se svym kamaradem, ktery je v tomto smeru zběhlý - chce studovat teologii, ale už teď jeho znalosti mnohonásobně převyšují vědění našich religiozních profesorů. (Koneckonců můžu ti poslat materiály, kterými mě doslova spamuje na e-mail)
při meditaci by jsi měl mít čistou mysl, asi nejméně možná chvíle k hříchu... v žádném případě ti reiki nepřikazuje hanobit jméno boží - opět, jestli si myslíš, že ano je to tvůj subjektivní názor, který musel vzniknout nepochopením filozofie reiki.- pokud neporušuješ desatero, nejsi proti bohu.
- Jediná přikázání, u kterých se může zdát, že se s reiki kříží, jsou první 3 (další s reiki nijak nesouvisí)
1) Já jsem Pán, tvůj Bůh
2) Nebudeš mít jiné bohy mimo mne.
3) Nevezmeš jména Božího nadarmo.
Za prvné: pokud vím, žádného boha při meditaci neuctíváš (ani Budhu). Jestliže ano, jako například Hidan Jashina (když už jsme na Konoze), samozřejmě jsi proti křesťanství a konáš nejtěžší hřích. Ale reiki ti v žádném případě nepřikazuje věřit v něco víc, než v sama sebe. Pokud jsi tedy křesťanem pořád máš jen jednoho boha.
A za druhé: jak vyplývá z úvodního textu
- Možná už si taky viděl ty šašky z různých televizních stanic (vědma online, apod...), tam jsi se mohl setkat s reiki, vestenim z vody atd... Je to dost trapné a podle mě to hodně odbočuje od toho s čím se nás zdejší "komunita" snaží seznámit, proto ti nedoporučuji vytvářet si názor na tuto věc jen podle stupidního televizního pořadu, kde sedí nalíčenej klaun a žbrblá si něco o čakrách.
NAKONEC BYCH RÁD JEŠTĚ JEDNOU ZMÍNIL: NEPROVÁDÍM REIKI (a ani neplánuji začít) a NEJSEM KŘESŤANEM ANI NEVYZNÁVÁM JINÉ NÁBOŽESTVÍ (i přesto že celý život vyrůstám v křesťanské kultuře). Možná mě tímto doznáním přestaneš brát vážně, ale doufám, že se teď mýlím.
asi mas pravdu,o reiki som si velmi rychlo zpravil zly nazor.ospravedlnujem sa vsetkym za moje stupidne spravanie.dakujem ze si my to vyvselil
http://147.32.8.168/konoha.php?uid=38541
Rozumne. Dekuji.
Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.
-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...
--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.
Když člověk posiluje svojě tělo (fyzicky) nezvětšuje se i jeho energetická zásoba? Reiky-energie. Takže na udržení sportovcova těla v chodu bude vlastně pak potřeba více energie ne?
Foxtrot Uniform Charlie Kilo...
cviceni fyzickeho tela ti samozrejme prospiva a zvysuje se ti vytrvalost, tedy napr. doba, po kterou vydrzis bezet.
Zasoby energie ve smyslu reiki-no-jutsu samozrejme nerostou, protoze zadne nemas. je jen tvoje schopnost, nakolik tu energii v tobe a okolo tebe umis vyuzivat vedome.
Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.
-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...
--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.
yop jak jsem si myslel... díky
Takže jsou lidi co umí Reiki no jutsu využívat i nevědomě?
A ještě lidí co mají různé schopnosti(Mimosmyslové vnímání, telekinze, telepatie, distanční léčení a pod...) Využívají tu samou energii se kterou provádí Reiki no jutsu, nebo je to uplně něco jineho?
Foxtrot Uniform Charlie Kilo...
RnJ neni zadny nas vynalez, to predne. RnJ uci meditovat a vyuzivat energii, ktera je okolo nas, v nas atd. Tu energii pouziva kazdy, my jen ucime si ji uvedomit - a jakmile si ji uvedomis a pocitis, muzes s ni pracovat.
Mimosmyslove vnimani a podobne fenomeny jsou veci, ktere se daji bud pracne nadrit nebo ti prijdou samy, to jak se budes meditaci zcitlivovat, prichazet na ruzne zakonitosti ve svete okolo nas. my e nesnazime nikoho naucit, jak se leci na dalku nebo podobne. My te naucime zpocatku jak energii pocitit, jak se uvolnit a ukazeme smer, kudy dal. a dal to je na tobe.
a abych odpovedel na tvou otazku - ano, vsechny tebou vyjmenovane fenomeny pouzivaji tu samou energii, stejne jako jogini, druidove, wiccani, hermetici, krestani, tvuj kantor na zemepis, ridic autobusu, bezdomovec na nadrazi... my jen ucime jak si ji uvedomit a jak si s ni zacit hrat na vedome urovni.
Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.
-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...
--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.
nechápem prečo chcete vedieť Reiki, keď to aj tak nie je v kresťanstve. V kresťanstve je že máme ľuďom pomáhať a chrániť ich ako dokážeme z vlastných síl, a nie silami diabla. Keď to Reiki robíte a meditujete, konáte hriech voči kresťanstvu, ten najväčší HRIECH... podporujete inú vieru ako je kresťanstvo... Aláh zomrel, nevstal z mŕtvych, Budha zomrel a nevstal z mŕtvych, Ježiš zomrel, vstal z mŕtvych a žiadny Boh okrem Ježiša, neobetovali svoj život za ľudí a naše hriechy... Ježiš nezomrel preto, aby ste sa mu vysmievali... on to vedel, inak by neumieral... Chcete zázraky???... modlite sa k Bohu a on vaše modlitby vypočuje... možno nie tak ako si ich predstavujete ale keď tých 10 minút strávených pri PC, darujete Bohovi, odvďačí sa vám za to. Neberte to ako urážku ale urážate kresťanstvo.
kamos,nie ze by som s tebou nesuhlasil ale dovol mi napomenut ta-uctievat ineho boha nie je najvecsi hriech!nijaky hriech nie je najvecsi.vsetky maju roovnaku hodnotu
http://147.32.8.168/konoha.php?uid=38541
Ja stále nedokážem pochopiť ľudí ktorí nemajú informácie a myslia si že všetko vedia.... Je na tebe vidno že si sa ani nesnažil pochopiť čo je to RnJ a už vôbec nemáš dostatok informácii o tom ako vlastne vzniklo kresťanstvo a čo sú vlastne náboženstvá - Myslel som to globálne ....
Stále mě fascinuje, jak někteří lidé "praktikují" křesťanství, jak jsou neuvěřitelně úzkoprsí a netolerantní, když už na to přijde, tak i fanatičtí. Už kvůli těmhle lidem nechci nikdy být křesťanem.
Někteří, ale u většiny by sis ani nevšiml, že to jsou křesťané x) (když zapomeneme, že se chovají a mluví trochu jinak xD)
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Ach jo.
Co se tyce krestanskeho boha a reiki-no-jutsu - uz jsem to tu psal. Nebudu se opakovat.
A mam pro tebe spatnou zpravu - i ty pouzivas vnitrni energii.
Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.
-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...
--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.
1) Pokud je tento argument stavěný na předpokladu toho, že věříme v to, co známe, tedy v tomto konkrétním případě věříme poletujícím částicím s nenulovou klidovou hmotností a záporného náboje v elektromagnetickém poli, které nikdo z nás nevidí ani neuvidí, pak nechápu, v čem se to liší od energie Reiki?
2) Pokud by Ježíš věděl, jak tvrdíš, pak by věděl, že bychom se mu stejně, dle tvého tvrzení, "vysmívali", a proto by neměl důvod se obětovat.
3) "Potvrzení zázraku je ještě zázračnější, než zázrak potvrzovaný." (David Hume)
4) Alláh je antropomorfizovaný abstraktní pojem, stejně jako Buddha, nebo křesťanský Bůh. Ježíš s tím tedy nemá v nejmenším základu nic společného, proto je to, co tvrdíš, nesmysl.
5) Chceme to vědět právě proto, že to není v křesťanství popsáno přímo, ale pouze v náznacích.
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Ta dvojka je trochu blbost Bůh (Ježíš) klidně mohl vědět, že byste se mi "vysmívali" (to si já nemyslím) ale jsou tu další miliony lidí, kteří ne a věří v něj Ale to je jen takové technické info, páč se mi nechtělo nenapsat to
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Ježíš nebyl bůh ne? jen jeho emisar nebo tak ne? ( nebo taky syn)
Foxtrot Uniform Charlie Kilo...
prepac ale mylis sa. po 1) Boch existuje.
2) toto je proti krestanstvu.
Mám jeden jediný důkaz, který nikdo nepotvrdí stejnou velikostí, jako nepotvrdí pravost křesťanského Boha (což nevylučuje jinou neantropomorfní možnost).
"Právě jsem byl potrestán křesťanským Bohem z důvodu jeho veřejným opovrhováním."
Což je zároveň případ "Reductio ad absurdum", nebo-li "Důkaz sporem". Jsem zde, proto jsem potrestán nebyl, což vyvrací existenci křesťanského Boha.
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
ale ja ti to potvrdim. Boh netresta ludi. takze ti to nevislo
Vyhnání Adama a Evy z ráje byla tedy jen sranda, kdy jim poplácal po rameni s radou u východu "Šťastnou cestu a ať se vám rodina nepozabíjí". Tomu říkám pech... Adam s Evou se potrestali sami, ale vadilo to Bohu, který je potrestal tím, že je vyhnal.
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Vyhnání Adama a Evy bylo něco jiného. Nebudu to tady vysvětlovat, ale kdyby ses zeptal nějakého z křesťanů, mohl by ti říct, pro to tak doopravdy bylo (doopravdy nebo-li podle Bible )
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.