manga_preview
Boruto TBV 09

Nový tím Kakashi 3 - Návrh

Nový tím Kakashi 3 – Návrh
Kapitola 3
...že sa pôjde prejsť a ujasní si ako bude pokračovať ďalej.

Ako tak prechádzala Sakura nočnou Konohou, rozmýšľala nad tým, či to náhodou nie je genjutsu. Alebo, čo sa to vlastne deje. Stále jej to vŕtalo hlavou a už z toho bola unavená. Myslela si, že všetko bude tak ako predtým. Ten starý
tím 7. Zábava, voľno, spoločný čas a misie.
Sakura dorazila k hlavnej bráne Konohy a rozhodla sa, že pôjde na lúku priamo nad Konohu.

Medzitým v Ichiraku...
Naruto: „ Á, to je najlepší rámen v celej Konohe. S týmto nikdy neprestanem.“ S hviezdami v očiach.
Sai: „ Máš pravdu, no potom budeš vyzerať ako Chouji v 13.“ S úškľabom v tvári.
Naruto: „ Saiii!!!!“ S krikom na celú Konohu.
Sasuke: „Drž zobák na uzde, somár. Nikto nie je na teba zvedavý.“ Kamenný výraz v tvári.
Naruto: „ Čože??? No len ty vždy všetkých zaujímaš!“ A vyplazil jazyk.
Sasuke: „No, to si uhádol.„ Arogantným tónom.

A tieto doťahovačky pokračovali ešte veľmi dlho...

Po 10 minútach Sakurinej chôdze...
Sakura: Toto bude najlepšie miesto na rozhodnutie. A sadla si do trávy, hľadiac na vysvietenú, nočnú a rušnú Konohu. Netrvalo dlho a vrátila sa späť k tomu, prečo prišla na toto miesto.
Sakura: Možno by som mala odísť z Konohy. Možno bude toto to najlepšie, čo môžem urobiť. Kakashi – sensei môže hovoriť, že to bude v poriadku, no už mu na to nenaletím. Myslím, že toto bude najlepšie. Musím... Uzavretá v svojich myšlienkach.
V tom sa niečo začalo vynárať z lesa. Bol to muž v Akatsuki plášti. Bol to aj po vojne nepoznaný muž pod maskou – Tobi. Sakura sa rýchlo postavila a hodila po ňom vražedný pohľad, pričom vytiahla kunai.
Tobi: „ Dobre viem, aká je situácia vo vašom týme.“ Bez prekvapenia s pokojom v hlase.
Sakura: „Čo od nás chceš? Toto má byť tvoje nejaké ďalšie genjutsu? Alebo čo to má byť?!" S hnevom v očiach.
Tobi: „Nie, genjutsu to nie je a nie je to moja práca. Je to realita.“ Pokojný.
Sakura: „ Tak prečo si tu?“ Už tak dosť napätá.
Tobi: „Ty dobre vieš, aký je výsledok vojny. Každý Jinchuuriki, ktorý bol nažive, je nažive. Ako vieš, stal som sa Juubiho Jinchuurikim, pričom som neohrozil žiadneho iného Jinchuurikiho. Nakoniec, predsa som ani nevytvoril mohutné genjutsu, ktoré bolo hlavným cieľom môjho plánu Tsuki no me. Dokonca aj Sasukeho máte na svojej strane, takže vojnu ste vyhrali vy. Nemusíš sa báť, nič také nemám v pláne urobiť.“ S vážnym tónom hlasu.
Sakura: „Tak, čo máš teda v úmysle? Zabiť ma? Alebo si ma prišiel požiadať o láskavosť, aby som zabila Sasukeho a ty si s tým nešpinil ruky? Ha?!“ Naštvato.

Po dlhšej napätej odmlke...
Tobi: „To, prečo som prišiel sem, je, že ti chcem niečo navrhnúť.“ Vzdychol.
Sakura: „Tak čo to teda má byť? Hovor!“ So strachom a záujmom.
Tobi: „Chcem, aby....

Poznámky: 

Noo. Gomene, že to tak dlho trvalo, ale popri tejto škole som rada za oddych a, že je to také krátke...

4.333335
Průměr: 4.3 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rokudaime_Hokage
Vložil Rokudaime_Hokage, Po, 2012-10-15 19:50 | Ninja už: 4408 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

chce sňou mat päť deti a žiť spolu aš do smrti. Laughing out loud Sticking out tongue


milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Obrázek uživatele Enii Uchiha
Vložil Enii Uchiha, Po, 2012-10-15 19:56 | Ninja už: 4377 dní, Příspěvků: 213 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

To by mi prišlo moc divné na tento typ story...Bude v mojom prevedení Laughing out loud
Hé, budú ďalšie časti. Trpezlivosť ruže prinesie. Laughing out loud

ZÁKON RELATIVITY
- Politika sama osebe nie je svinstvo, iba jej výsledky...

Politika, pokiaľ ju nerobia ľudia nie je svinstvo, ale vznešená, ťažko pochopiteľná abstraktná veda. Aby ju pochopili aj neposlanci, treba im ju ukazovať na jednoduchých príkladoch zo života. A čo môže byť názornejšie ako svinský rypák v hŕbe hnoja...

Obrázek uživatele Zedar
Vložil Zedar, Po, 2012-10-15 14:19 | Ninja už: 4276 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

aby sa pridala na jeho stranu alebo niečo take že ? Laughing out loud

Obrázek uživatele ʭSasuke Uchihaʭ
Vložil ʭSasuke Uchihaʭ, Út, 2012-10-16 16:41 | Ninja už: 4373 dní, Příspěvků: 664 | Autor je: Recepční v lázních

Určitě, určitě!! Laughing out loud No já doufala, že se to bude spíše vyvíjet jinak, než že Sakura jaksi zdrhne. Laughing out loud A ože doufám, že tentokrát se nebudou všichni honit zaní, to už by som se asi oběsila :DD

- povídky, fanart, cosplay

Někdy prostě stačí věřit...
___________________________________________________________________________

Obrázek uživatele Enii Uchiha
Vložil Enii Uchiha, Út, 2012-10-16 19:22 | Ninja už: 4377 dní, Příspěvků: 213 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Nepredbiehajme dej...4 diel ešte len píšem...neviem ešte sama, čo tam bude.
Kľudne ju môže Tobi(to) donútiť zabiť Sasana a nemusí odísť.

ZÁKON RELATIVITY
- Politika sama osebe nie je svinstvo, iba jej výsledky...

Politika, pokiaľ ju nerobia ľudia nie je svinstvo, ale vznešená, ťažko pochopiteľná abstraktná veda. Aby ju pochopili aj neposlanci, treba im ju ukazovať na jednoduchých príkladoch zo života. A čo môže byť názornejšie ako svinský rypák v hŕbe hnoja...

Obrázek uživatele Enii Uchiha
Vložil Enii Uchiha, Po, 2012-10-15 15:35 | Ninja už: 4377 dní, Příspěvků: 213 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Možno áno, možno nie Laughing out loud

ZÁKON RELATIVITY
- Politika sama osebe nie je svinstvo, iba jej výsledky...

Politika, pokiaľ ju nerobia ľudia nie je svinstvo, ale vznešená, ťažko pochopiteľná abstraktná veda. Aby ju pochopili aj neposlanci, treba im ju ukazovať na jednoduchých príkladoch zo života. A čo môže byť názornejšie ako svinský rypák v hŕbe hnoja...