manga_preview
Boruto TBV 07

Hlavná myšlienka Naruta je...

Zdravím vás.
Tak som sa zamýšľala, čo je vlastne zmyslom /hlavnou myšlienkou v Narutovi?
Každý vie, že nesie rôzne posolstvá. Takže len jedno ako hlavné sa asi vybrať nedá.
Zaujímalo by ma, čo si myslia ostatní - čo mal podľa tvorcov Naruta tento seriál priniesť divákom?
lebo aj keď je to pre nezainteresovaných (ako väčšina mojich kamošov:D) len kreslená rozprávka, v skutočnosti nesie veľa odkazov. Americké filmy sa tomu nemôžu ani len priblížiť. To je vo väčšine japonských máng a anime. A naruto bolo prvé anime, ktoré mi to dokázalo.
Takže čo si myslíte?
zopár myšlienok podľa mňa:
- sila motivácie
- sila priateľstva
- dôležitosť dodržania slova (proste si nes*ať do huby)
- premáhanie samého seba
A podotázka - využili ste to nikedy v skutočnom živote?
Ďakujem za názory
(ak sa tu podobná diskusia už viedla, tak gomen, zmažem)


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jaroslaw
Vložil Jaroslaw, Ne, 2019-03-10 22:23 | Ninja už: 3121 dní, Příspěvků: 237 | Autor je: Editor fóra, Účastník Irukova doučování

Rozhodně co chtěl Kishimoto Narutem říct, byla myšlenka která má mladé generaci říct, že i přes to jaké má život těžké překážky, může jít člověk stále dál a nesesypat se z jednoho selhání. Tohle je přesně ta myšlenka, kterou v Narutovi vidím já. Člověk musí být silný, musí bojovat za to v co věří a šířit to dál. Na Zemi je spousta lidí, kteří chtěli dělat to co je baví, ale prodali svoji duši za životní jistotu. Tvořivost je tou největší silou a bojujte za to, co máte rádi!

Pokud by si někdo chtěl popsat o duševním zdraví, napište mi do PM, jsem člověk který chce bojovat za lepší a zdravější svět, je to jeden z mých snů a jdu si za ním.

„Já pevně věřím, že nejlepším okamžikem každého člověka - jeho největším naplněním vším, co je mu drahé - je ten okamžik, kdy nechal konat své srdce dobrou věc a leží vyčerpán na bitevním poli - vítězně.“

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Čt, 2019-03-21 09:01 | Ninja už: 4776 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Aneb myšlenka skoro každého shounenu... never give up...

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2019-03-21 08:36 | Ninja už: 5153 dní, Příspěvků: 6211 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

Zobral by som to z inej strany - k čomu takému nás má príbeh Naruta viesť, čo nie je obsahom takmer každého shounenu. Akou myšlienkou je Naruto iný a výnimočný?

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Pá, 2019-03-22 19:45 | Ninja už: 2288 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Dobre postavená otázka. Minulý rok po dopozeraní a dočítaní (v uvedenom poradí) Naruta som si do diára poznačila niekoľko postrehov.

Prijatie - najväčší dar.
Je fakt, že dieťa človeka zmení. Zrazu je tu niekto, koho chceš ochrániť za každú cenu. Ale časom pochopíš, že to nejde. Ani našich najdrahších nie sme schopní ochrániť pred životom, pred bolesťou, pred zlými rozhodnutiam. Môžeme však ich rozhodnutie prijať. Prijať rozhodnutie znamená prijať osobu, ktorá ho urobila, a to je asi to najcennejšie, čo môžeme pre druhého človeka urobiť. Podstatou rodičovskej lásky je viera vo svoje dieťa, že to dokáže zvládnuť. Nie materiálne zabezpečenie, nie dvere, ktoré mu otvoríme, nie pretvorenie dieťaťa na svoj obraz. V tom prípade by sa na svete nikdy nič nezmenilo. My však máme byť piliermi pre ich most.

Spolupatričnosť a veľkodušnosť hodné nasledovania.
Naruto sa vôbec nezmenil. Zostal srdečným a úprimným napriek mnohému utrpeniu. Nikoho neodsúdil, napokon sa vždy pokúsil vžiť do bolesti toho druhého, do dôvodov jeho konania. To je viac ako formálne odpustenie, kde sa nejako zmierim s tým, že mi niekto ublížil, alebo urobil niečo zlé, hlavne nech sa s ním už nemusím zaoberať, nech mi len zmizne z očí. Nikdy sa nad nikoho nevyvyšoval, neupozorňoval na to, že urobil viac ako ostatní, všímal si snahu iných a vedel ju zrozumiteľne oceniť. Napriek svojim nedostatkom bol dobrým a láskavým priateľom nielen k tým, ktorým niečo dlhoval. Zdá sa, že niečo také patrí len do rozprávky, ale Naruto je výzvou neprestávať sa snažiť byť takým človekom. Neprestávať bojovať (so sebou, s únavou, so znechutením), veriť svojim ideálom a pracovať na ich uskutočnení vo svojom živote. Neprestávať dôverovať svojim blízkym a nepreťať nijaké puto, ktoré sme si vytvorili, ani napriek sklamaniu, bolesti, či dokonca zrade. To je cesta ku skutočnej sile a ľudskosti, ktorá môže niekoho zachrániť z pekla osamelosti. Je to moja misia na tom mieste a situácii, kde sa práve nachádzam, na ktorú keď rezignujem, nik má nezastúpi.

V jednote je sila, alebo nezískavať silu len pre seba, či dokonca na úkor iných.
Mnohým na príbehu vadila skutočnosť, že tie najväčšie boje boli ukončené nie silovým porazením nepriateľa, ale jeho metanoiou - zmenou jeho zmýšľania. Napriek tomu, že Naruto je shónen, príbeh nás vytrvalo vedie k myšlienke, že sila nie je pre víťazstvo rozhodujúca, rovnako dôležitá je viera a dobrý úmysel. Každý je pozvaný stať sa hokagom v intenciách, ktoré dal tomuto titulu Naruto. Nie je len označením fyzickej sily, sle sily bojovať so sebou samým, so svojimi slabosťami. Byť tým, kto sa zaujíma, stará o všetkých, cíti so všetkými, pomáha všetkým. Narutov príbeh zdôrazňoval to, čo nášmu svetu chyba - snahu zjednotiť sa ako rodina. A to snahu vyjadrenú skutkami aj stavom mysle - vierou, že táto cesta je možná. Nedávno som sa rozprávala s jedným priateľom o tom, čo spôsobilo stav, v akom sa dnešný svet (ľudská spoločnosť aj prírodné ekosystémy) nachádza. Naruta nevidel/nečítal, no aj tak jeho odpoveď bola, že sme prestali byť rodinou. Nedokážeme sa zjednotiť už na žiadnej úrovni. Začali sme veriť, že tých druhých nepotrebujeme, a preto sa o nich nestaráme. Takto uvažujúci a konajúci človek je presným opakom hokageho.

Na záver len dodám, že komu sa môj príspevok bude zdať naivný, berte na vedomie, že som veriaca (Legendárna naivka, tak volali Tsunade? Hehe...). Tých príbehov z kategórie shónen som veľa nevidela, takže nemôžem veľmi porovnávať, ale napísala som, čím je Naruto podľa mňa jedinečný oproti iným dobrodružným, či hrdinskym príbehom.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2019-03-22 22:59 | Ninja už: 2648 dní, Příspěvků: 2980 | Autor je: Metař Gaarova písku

Hlboko si ma dojala a oslovila, Rahzel, svojím vnímaním sveta Hrozná tragédie... Trošku som už vymletá, tak sa hlbšie zamyslím a čosi dopíšem s čerstvejšou hlavou. Len aby si vedela, že tvoja úvaha nezapadla prachom Smiling

Obrázek uživatele Jaroslaw
Vložil Jaroslaw, Čt, 2019-03-21 16:44 | Ninja už: 3121 dní, Příspěvků: 237 | Autor je: Editor fóra, Účastník Irukova doučování

Možná světem ve kterém žije nebo osudy daných postav? Toť otázka pro každého.

„Já pevně věřím, že nejlepším okamžikem každého člověka - jeho největším naplněním vším, co je mu drahé - je ten okamžik, kdy nechal konat své srdce dobrou věc a leží vyčerpán na bitevním poli - vítězně.“

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2019-03-10 22:54 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

O prodani sve duse za zivotni jistotu cirou nahodou uvazuju, i kdyz je to spis otazka srdce.
Co nas Naruto naucil? Ze pokud tvrde pracujes, splni se ti sen. Pokud teda mas k tomu i geneticke predpoklady, neuveritelne vyhody a jsi v podstate vyvoleny.

Jojo, kočko, vždycky tu pro tebe budu.

Obrázek uživatele Jaroslaw
Vložil Jaroslaw, Ne, 2019-03-10 23:02 | Ninja už: 3121 dní, Příspěvků: 237 | Autor je: Editor fóra, Účastník Irukova doučování

Jistě, je to o člověku, každý má možnost volby jakou cestu si zvolí. Ano, Naruto dokázal jaksi naučit člověka, že tvrdá práce překoná talent a myslím si, že to je už dost silná myšlenka, protože jak říkám, lidé skončí jen při prvním špatném náznaku, pokud jsi dobrý tak při druhém. Já jsem mu za tohle velmi vděčný a je možná až neuvěřitelné, že člověka dokáže naučit fiktivní postava, která nikdy neexistovala, neexistuje a nikdy existovat nebude.

„Já pevně věřím, že nejlepším okamžikem každého člověka - jeho největším naplněním vším, co je mu drahé - je ten okamžik, kdy nechal konat své srdce dobrou věc a leží vyčerpán na bitevním poli - vítězně.“

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2019-03-11 00:02 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mam neodbytny pocit, ze jsme se uplne nepochopili.

Jojo, kočko, vždycky tu pro tebe budu.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, St, 2019-03-20 20:28 | Ninja už: 2288 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Pretože si skeptik, kým on je idealista. Ale to nevadí. Sme ľudia rôzni. Ja práve obdivujem, že aj skeptici dokážu tratiť čas pri niečom takom ako Naruto Eye-wink

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2019-03-10 22:40 | Ninja už: 2648 dní, Příspěvků: 2980 | Autor je: Metař Gaarova písku

Ako Editor by si mohol založiť vlákno, lebo si myslím, že k téme by sa pripojilo a vyjadrilo dosť ľudí, však mnohí takto fungujeme Smiling PM sú fajn, ale škoda súkromníčiť s názormi o kvalite života, keď sa dá podeliť aj so skúsenosťami a sebareflektovať sa Eye-wink Naruta možno tvorivo k téme využiť, o čom svedčí množstvo komentárov pod nami Smiling

Obrázek uživatele Jaroslaw
Vložil Jaroslaw, Ne, 2019-03-10 22:56 | Ninja už: 3121 dní, Příspěvků: 237 | Autor je: Editor fóra, Účastník Irukova doučování

Je to dobrý nápad. Přemýšlel jsem nad tím a řekl si že Naruto je k tomu výborný příklad, ale můžeme si to hezky oddělit. Smiling

„Já pevně věřím, že nejlepším okamžikem každého člověka - jeho největším naplněním vším, co je mu drahé - je ten okamžik, kdy nechal konat své srdce dobrou věc a leží vyčerpán na bitevním poli - vítězně.“

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2019-03-11 01:01 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Dusevni zdravi je osemetna vec. Za jedno jedine (libovolne) slovo od urcite osoby jsem ochoten useknout si prst, broukat si pri tom Odu na radost a hodit to na YT. A to se povazuji jenom za trochu nevyrovnaneho.

Jojo, kočko, vždycky tu pro tebe budu.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Čt, 2019-03-21 08:13 | Ninja už: 4642 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Myslíš to vážne, alebo len chceš zaviesť nejaký nový trend na YT?

Kšá.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Pá, 2016-10-28 19:39 | Ninja už: 4081 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jedna z narutových myšlienok ktorú vštiepil Obitovi bolo neísť skratkou ale tou dlhšou , ťažšou cestou. Prejsť prekážky čeliť im , stať sa silnejším a lepším pre ostatních. V skratke nejspíš byť odhodlaný ale to je potom to isté nebrať svoje slová späť...hmmm

Jediný ozajstný priateľ Naruta je Iruka a ostatní sa len viezli. Nejaké puto má so Sasukem a kyuubimu nezbýva nic iného než sa kamarátiť.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele MatejNaruto
Vložil MatejNaruto, So, 2016-10-22 16:49 | Ninja už: 2818 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Naruto je moj hrdina jeho cesta ninji mi vela povedala s jeho žívot tak isto . Nevažil som si to čo som mal dokym som nevidel naruta ako rodinu nemal a predsa sa stal mojim hrdinom preto lebo sa nikdy nezdal Smiling ja sa taky nezdam aj ked mam svojim nepriatelom ktorý chcu vidieť ako padam ale uvidia to ako lietam a usmievam sa Laughing out loud ta narutova myšlienka je best Smiling

Obrázek uživatele Dago-chan
Vložil Dago-chan, Pá, 2014-02-28 13:06 | Ninja už: 3718 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

Naruto ma naučil obrovsky vela...a to hlavne Nikdy sa nevzdat! a nebrat svoje slová spet =) a taktiež si ctit priatelov a rodinu nadovšetko,dattebayo! :3

"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku

"Vše co kvete jednoho dne uvadne" -Orochimaru

"Bojuju jen pro sebe a žiju abych miloval jen sebe." -Gaara

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, St, 2014-02-05 08:13 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Mňa toho Naruto naučil naozaj veľa, to ako sa pozerá na svet, tie vzťahy medzi ním a jeho kamarátmi, ako dokáže všetko obetovať pre niečo väčšie.
Jeho odhodlanosť nikdy sa nevzdať a ísť si za svojím aj keď je to z počiatku nemožné.
Niektorí tvrdia, že sa správa ako malé dieťa, ale on len neskrýva svoje city ako iní a nebojí sa, že sa preto zraní.
Keď sa ma niekto opýta, prečo pozerávam Naruta nedokážem im odpovedať, lebo oni by aj tak nepochopili to niečo väčšie, čo sa tam skrýva.
Vďaka Narutovi sa snažím okolo seba rozdávať lásku a pochopiť, čo cítia iní.
Jediné negatívum je, že som na ňom závislá Eye-wink

Obrázek uživatele Junisek
Vložil Junisek, Čt, 2013-11-28 00:26 | Ninja už: 3769 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Má ohromný množství poselství, beru to víceméně jako filozofický dílo...
Hrozně se mi líbí, že tam není nic ukázáno černobíle (i ti zlí mají své=dobré důvody pro špatné činy a i lepší stránky)
- síla mezilidských vztahů a ochrana přátel
- nesmyslnost a krutost války (shinobi světa)
- pomíjivost života
- stát si vždy za svým a dokážu cokoliv (nic není nemožné)

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, So, 2013-03-02 13:42 | Ninja už: 4150 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

podla mna toto: vždy stáť pri priateľoch a vždy im pomahať

Obrázek uživatele LidskaBytost
Vložil LidskaBytost, Po, 2012-10-22 21:07 | Ninja už: 5339 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Myšlenek se nám prostřednictvím Naruta dostává opravdu spousta.

Vezměte si takové Přátelství.Člověk totiž něco jako přátelství,to skutečné přátelství,skoro nenajde.To je způsobeno dnešní odpornou,uspěchanou dobou,ve které lidé myslí jen a pouze na sebe,světem tak vládne přetvářka a faleš.Na každém rohu se někdo a něco pomlouvá a člověk tak nemůže nikomu a ničemu věřit.Jsem si jistý,že každý z nás to už zažil.A to je právě to,lidé se v dnešní době zkrátka neumí chovat jako přátelé.Teď si vzpomeňte na Naruta.. I přes to všechno co Sasuke provedl ho Naruto nezavrhl! Nezatratit toho druhého i přes všechny strasti a bolesti,to je opravdové přátelství.Možná to zní naivně,ale je to tak.

Dále myšlenka Ninja světa(posilování sama sebe,překonávání překážek jak duševních,tak fyzických). Tu Kishi naráží na fakt,že lidé jsou prostě líní,všude se vývážíme auty,máme velké domy,byty atd. A k čemu? k posílení vlastního ega?..ano já vlastně zapomněl. Ninjové kladou důraz na životní styl a uznejme,že je rozhodně zdravější(a podle mě i smysluplnější),něž ten náš.Osobně radši budu posilovat mysl a ducha,než abych si každý pátek šel s prominutím vychlastat mozek někam do baru(nedej bůh někam do parku čichat např. ředidlo)tak,jak to má dnešní mládež ve zvyku.

Dále můžu zmínit Narutovu myšlenku víry v sebe sama.Jít si neodbytně za svým cílem a nikdy se nevzdat,neustoupit ať to stojí cokoliv,to jen tak někdo nedokáže.Věřit v sebe je totiž základ,protože když si člověk namlouvá,že něco nejde a neustále si vytváří v hlavě bloky a zábrany,pak je snad jasné,že to prostě zvládnout nemůže...Pokud nevěřím sám sobě,tak komu tedy?..

A jako hlavní myšlenku celého Naruta beru Mír.Kolem něj se točí celý Naruto...Všude se blábolí o míru,přitom každá větší země má už v dnešní době jaderné zbraně,země zbrojí navzájem proti sobě,předhánějí se,jdou na to miliardy a miliardy a k čemu to je? k udržení stability? nebo snad něco ve smyslu "Rusko je náš nepřítel,má jaderné zbraně,tak my jich musíme mít ještě víc"? Houby,čístá touha po moci..Média nám předhazují to co chceme,lži,lži a ještě jednou lži. Moc ústí k válce,ta znamená smrt,smrt vede k nenávisti a ta vede k pomstě a tak nám vzniká onen koloběh,který neskončí do té doby,než lidé začnou myslet a nehledět jen na moc a na svůj prospěch. Tím chci říct,že nic jako skutečný mír nevznikne,když se svět bude ubírat současnou cestou.Může se i stát že nějakému magorovi rupne v bedně a rozpoutá tak jadernou válku,což by už byl opravdu náš konec.

Mimochodem asi každý z nás se aspoň v jedné postavě(byť jen malinkým kousíčkem sebe sama) našel(ať už v tom lepším,či horším).Kishi k nám totiž skrze mangu promlouvá,formuje naše charaktery a mysl,snaží se nás učit a dělá z nás lepší lidi.To je význam Naruta!

PS:Dost jsem to zestručnil.Tohle je opravdu jen malinkatý zlomek všech myšlenek...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2014-02-06 18:04 | Ninja už: 4515 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

ty myšlenky tam určitě jsou, ale byl bych docela kritický.
Ta myšlenka přátelství se objevuje prakticky v každém shounen příběhu, takže nic zrovna nového.

víra v sebe sama je jistě důležitá, ale nic se nemá přehánět. Zrovna Naruto je typický hrdina, který by v reálném světě zřejmě nepřežil.

Mír se do Naruta dostává až prostřednictvím Peina, tedy až hluboko v Shippuudenu. Do té doby je to jen velmi okrajové téma.

Naopak, silným tématem starého Naruta je pomsta a jak se s ní vypořádat. A potom tedy to přátelství, které je ale dost slepé.

Přesto si také myslím, že příběh přináší myšlenky, které napadnou snad každého člověka a musí si je v určitých fázích života vyřešit. Souhlasím i s tím, že je nám nabízeno vždy několik řešení, které můžeme posoudit, ale nakonec to stejně zpravidla sklouzne k zažitým klišé. Ale to je v pořádku.

Obrázek uživatele Yorokobi Asahi
Vložil Yorokobi Asahi, Út, 2012-09-04 00:38 | Ninja už: 4269 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

V Narutovi je toho opravdu hodně. Koukali jsme na to s bratrem společně a každých pár dílů jsme měli nové téma na sáhodlouhé filosofické debaty. Jsme oba přemýšliví lidé a rádi filosofujeme nad životem, takže jsme přišli na tolik věcí, že si je ani všechny nepamatuju.

Jedna myšlenka je, že nic není takové, jak se zdá. Tohle jsem věděla už dříve a velmi dobře, ale v Narutovi bylo na toto téma tolik příkladů a tak zásadních (například Itachi), že se vždycky okřiknu, když na mě třeba někdo udělá špatný dojem. Uvědomuji si, že nemohu ostatní unáhleně soudit.

Doplňující k tomu je, že za každým jednáním se (většinou) skrývá motiv. Vím, že některým lidem vadí, jak se chovají záporáci v Narutovi, ale mně tahle zkušenost hodně pomohla. Snažím se koukat za to, co vidím. Zejména když se s někým neshodnu, snažím se koukat na věc i z jeho pohledu, nejen ze svého (a funguje to i u šéfa v práci:). Snažím se chápat lidi kolem sebe a jejich pohnutky, i když třeba nesouhlasím s jejich činy.

Velice důležitá myšlenka je síla přátelství. Já jsem dost samotářský člověk, ale v posledních letech jsem byla sama až příliš. Mám sice přátele, a opravdu dobré, ale co jsme se přestěhovali, jsou všichni moc daleko a už se nevídáme tak často jako dřív. Mám také skvělou rodinu, báječné rodiče, bratry a sestru, kteří jsou mi všichni velmi blízcí. Ale s jinými lidmi jsem se nestýkala. Nidky jsem nebyla mezi vrstevníky moc oblíbená, tak jsem se na všechny vykašlala a byla jsem buď s rodinou, nebo sama. Naruto mě naučil, že bych si měla taky všímat lidí kolem sebe, našla jsem si nové kamarády tam, kde teď bydlím, a ráda s nimi trávím čas.

Stejně důležitá je síla věřit. Že víra hory přenáší mi nikdo říkat nemusí. Můj táta je kazatel a já vyrostla v kostele. Věřím v Boha celý svůj život a věřím celým svým srdcem. Díky Narutovi jsem však pochopila, že je důležité věřit také lidem, přátelům, a hlavně sama sobě. Být schopna vyjádřit svůj názor a stát si za ním, nebát se promluvit k lidem... díky Narutovi se ze mě stal sebevědomější člověk a dokázala jsem věci, o kterých jsem si myslela, že na ně nejsem stavěná.

Pak je tu samozřejmě myšlenka zdokonalování sebe sama, neustálého snažení, které není jen dominantou Naruta, ale je typické pro celou japonskou kulturu. Občes si říkám, že by mi to taky prospělo, občas jsem líná jak Shikamaru.

Příběhy jednotlivých postav mají také každý svou myšlenku. Skoro každý si může najít některou, která je mu blízká. Já osobně jsem se snažila z každé vytáhnout něco a byl by to opravdu dlouhý seznam. Asi největší dojem na mě udělal Minato svojí mírností (kromě jiného). Ať se kolem dělo cokoliv, nikdy se nerozčílil. Kakashi je v tomhle stejný, hned jsem si všimla, že byl jediný, kdo na Naruta nikdy nezvýšil hlas, i když by k tomu měl důvod. Jsem přesvědčená, že tenhle přístup pochytil Kakashi právě od Minata. Taky se to snažím naučit, i když ne vždy jsem úspěšná:)

A mohla bych pokračovat, bylo by toho ještě hodně.
Naruto mě také naučil, že když se člověk snaží, dokáže zkouknout téměř pět set dílů anime během necelých tří měsíců:D

Ve tmě člověk nevidí, že nevidí, a světlo se mu nelíbí, protože ho oslňuje.

"Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí" Václav Havel

Wataši no nakama:
"Mám pocit, že život hraju na vyšší obtížnost, než bych měla."
"Proto je to multiplayer, aby ti kamarádi pomohli:)"

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Út, 2019-03-05 01:17 | Ninja už: 2288 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

tiež to tak cítim

Obrázek uživatele A-Marry
Vložil A-Marry, Út, 2012-09-04 16:12 | Ninja už: 4315 dní, Příspěvků: 496 | Autor je: Prostý občan

fuha vidím že si dokázala využiť z Naruta veľmi veľa aj v reálnom živote. Všetko čo si napísala je trefné. Naruto vie toho odovzdať asi viac ako ktorékoľvek iné anime (nepoznám všetky, takže zas nemôžem hovoriť..) Napríklad teraz sledujem Bleach, a mám pocit, že všetko sa tam točí len o hľadaní moci, ochrane priateľov a klasického boja s dobrom (aj keď Bleach sa mi páči z nejakého dôvodu viac ako Naruto). To isté Hagane no renkinjutsushi (aj keď ten dáva toho tiež veľa)
Asi to bude tým, koľko postáv a príbehov (a dielov!) má v Narutovi priestor. A každá niečo ukáže, každý si niečo vezme.
A to že nie je nič také ako sa zdá je úplne presné, si by som to mala aj ja viacej používať v živote:D
ďakujem za príspevok

Prezentujem:
FC Annie -chan :3 šup šup sa pridať ak sa vám jej umenie páči Smiling
FC Annie -chan

FC klub založený Annie-chan, ďakujem Smiling
FC -Marry

a tiež FB stránku s Annie-chan pre všetkých tvorivých ľudí: http://www.facebook.com/pages/On-your-paper-in-your-soul/532489780136549

Obrázek uživatele Ellasse Era
Vložil Ellasse Era, St, 2014-02-05 10:25 | Ninja už: 4418 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

FMA podľa mňa toho dáva dosť. Asi toľko koľko Naruto. Pre mňa je FMA také malé, psychologické dielo s prvkami filozofie. Riešia sa tam rôzne otázky.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Út, 2012-09-25 20:15 | Ninja už: 4515 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

jen poznámka ke srovnávání čehokoliv s Bleachem. Takové srovnání je podle mého názoru zbytečné. Ve všech ohledech je Bleach horší. Když už tam je nějaký klad jako zlepšení se nebo souboj, tak je za ním naprosto nelogický cíl nebo záměr. Možná jsem ovlivněn, ale Bleach měl skončit po asi 50 dílech, do kterých by se býval celý příběh vešel.

Obrázek uživatele Tsubaki Sarutobi
Vložil Tsubaki Sarutobi, Ne, 2012-09-02 12:58 | Ninja už: 4299 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

Myslím si že těch myšlenek je nadmíru dost, avšak myslím že Kishimotovým záměrem bylo, aby si aspoň každý našel postavu se kterou by se mohl stotožnit. Každá má své nedostatky které později piluje. Tak třeba těm s menším seběvědomím pomůže Naruto, ti s menší pílí pomůže Rock Lee atd.
Zkrátka je to na každém z nás aby si našel ten svůj záměr, tu svoji myšlenku

私は火影になりま!
Watashi wa hokage ni naru !
Stanu se Hokagem !

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2012-08-31 08:59 | Ninja už: 4515 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ty myšlenky přátelství a pomsty jsou podle mě dost zjednodušené a taky naivní. Nebudu se o tom rozepisovat, myslím, že to každý cítí.
Další myšlenka je jakýsi patriotismus a to zahnaný až do extrému, viz. Danzou, ale i jiní... To už považuji za reálnější a bližší skutečnému světu, i když většinou není pohnutkou jen idealismus, ale hlavně touha po penězích a moci....
A nejzásadnější myšlenka, nebo alespoň nejbližší našemu životu a aktuálním problémům atd... je podle mě otázka míru. Byly ukázány cesty k míru a to v podstatě pomocí postav: Jirayia, Nagato, Danzou, Tobi. Jednotlivé filozofie se liší a myslím, že velmi pěkně ukazují možnosti, které má i současný svět. V tom vidím jedno z hlavních poselství, i když to trochu kazí to, kam to vše směřuje, tedy k ideálnímu řešení v duchu Jirayi...

Obrázek uživatele A-Marry
Vložil A-Marry, So, 2012-09-01 08:24 | Ninja už: 4315 dní, Příspěvků: 496 | Autor je: Prostý občan

Zaujímavé. Vidím, že každý príbeh a každá postava v Narutovi niečím zaujme. Tých myšlienok je naozaj asi viacej. Nad otázkou mieru a vhodnou cestou k jeho dosiahnutiu som sa moc nezamýšľala (to bude tým, že je tam až príliš posolstiev:D) ale je zásadná.
Takže dobrý postreh:D
všetcia tí, ktorých si vymenoval, majú jediný cieľ. Akurát, že každý sa ho snaží dosiahnuť inak.
Mám dojdem že v skutočnom svete je bohužiaľ prevaha TObi-ov a Danzou-ov. Kiež by boli pri moci ľudia ako Jirayia:D ale to by som si moc idealizovala.
ďakujem za príspevok.

Prezentujem:
FC Annie -chan :3 šup šup sa pridať ak sa vám jej umenie páči Smiling
FC Annie -chan

FC klub založený Annie-chan, ďakujem Smiling
FC -Marry

a tiež FB stránku s Annie-chan pre všetkých tvorivých ľudí: http://www.facebook.com/pages/On-your-paper-in-your-soul/532489780136549