Bude Akkipuden ?
Co myslíte bude akkipuden?
Já jsi myslím ,že ano
(můj smyšlený příběh)
O pár let později (timeskip)
Naruto bude Jounin(možná KAGE) Bude se snažit ovládnout element ohně, blesku,země,vody,větru a bude se snažit ovládnout Kuramovu moc (což už uvládnul) a vymyslí nový rasengan.( KuramaRasengan no jutsu ohnivo -větrný mega rasengan (nebo tak něco )A vylepší Hirashin na Tenryu kami (bude se moct přesouvat během pár vteřin z kontinenta na kontinent)
Sakura se bude učit od Kurenai genjutsu a bude nejlepší kunoichi ve vesnici,stane se nejlepší lékařským ninjou a budou ji říkat Bůh zdravý
Sasuke půjde s Orochimarem a on ho naučí Edo tensei aby oživil Itachiho,Všem ve vesnici odpustí a bude se snažit vrátit s itachim do vesnice jenže nastanou problémy
Sakura s Narutem to nenechají být .... a takhle začne nová sága
(upraveno 29.9 2013)
Pokračování teda je len sa nevolá Akkipuuden ale Boruto.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Jo? Díky za info.
To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.
Naruto si přímo říká o rozšíření historie (všechny války ninjů). Víme jen vcelku málo a další rok dva plnej akčně nabitých dílů by se z toho ještě dal vyždímat. Každopádně pokud si autor odpustí filosofii a zaměří se převážně na boje a nějaký menší děj okolo.
spíš by byl lepší nějakej spinoff jako nový postavy,v jiný vesnici ale pořád v naruto světě.
http://www.youtube.com/channel/UCleOsjmIVd5qAB8E8ec4
https://www.facebook.com/smaxiking.steelflame
Já myslim že to bude pokračovat je toho tolik co by mohl vymyslet,třeba by to celý mohl dát eště před Naruto a vyprávět co bylo před tím(jako myslim víc do hloubky,vim že je toho tam i tak dost z minulosti.
Tak z minulosti radsej nie, lebo Kischi nema dejovu liniu a aj keby sa do takeho niecoho pustil, bola by to katasrofa. A zosalelby z toho. To by mohol vyhodit cele svoje dielo do vzduchu, lebo presne casove udaje by mu rozkopali vsetky teorie a celu dejovu liniu.
Kischi iba vacsinou upravuje neexistujucu casovu os ako chce. A meni ju v jednom kuse. A vsetky udalosti niekam zaradi priblizne do nejakeho obdobia. Keby skutocne malnejaku casovu os, tak by sme vedeli presny rok smrti 1 hokageho a ako stary zomrel, ale nie len to, ale aj inych vela veci.
Moje FF: http://147.32.8.168/?q=node/94282
no tak ako visla manga 670 tak zacinam dufat ze bude nieco take ako akkipuden, dôvod je juubyho druha polka.
Nechci ti nejak kazit iluze ale itachi by 1000% nechtel znovu zit jako edo tensei
Rozmýšľal som nad tým, aké by mohli byť po vojne - a prípadnom timeskipe týmy - aj vzhľadom na smrť niektorých postáv. Vychádza mi to takto:
Tým Taka:
Sasuke - Karin, Yuugo, Suigetsu
Tým Sakura:
Sakura - Lee, Tenten, Sai
Tým Kakashi:
Kakashi - Kiba, Shino, Hinata
Tým Kurenai:
Kurenai - Shikamaru, Choji, Ino
Tým Ramen :
Naruto - Konohamaru a spol.
Týmy Kakashi a Kurenai by mohli byť aj opačne, lebo Kurenai už vlastný funkčný tým má a Kakashi už I-Sch-Ch viedol, ale Kurenai mi k jej na stopovanie zameranému týmu nikdy úplne nesadla ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Sasukeho strážná víla
To neni spoiler, to je šíření poplašný zprávy. Doufám, že to nějakej chudák nečet a nevzal to vážně.
Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.
Tak to se omlouvám,nejen tobě,ale všem moc se v tom,co vlastně spoiler je,nevyznám jen si myslím,co to vlastně je,tak se fakt moc omlouvám
Sasukeho strážná víla
On by to spoiler byl... kdyby to byla pravda . Za těchto podmínek ovšem ne . Pánové jsou v péči profesionálů a určitě budou brzo zase v provozu.
Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.
I kdyby to pravda nebyla, je to ve spoilerové zóně, takže je to fuk.
To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.
No...doufám že bude. Ale když tak na to koukám...celkem pochybuji, že po Shippudenu bude nějaký pokračování. Už nechci, aby Kishimoto zabíjel další lidi.
překlad mang
dúfam, že to nebude, vlastne taký Akkippuden je, ako väčšina hovorí, události po Peinovy. Niežeby sa mi to nepáčilo, ale proste už by to malo skončiť.
ten svět má rozhodně místo pro další příběhy, ale jestli by vypadali jako teď vypadá manga, tak ať to radši hned skončí ..
Myslím, že jestli bude Naruto pokračovat nemůže vědět ještě nikdo, ale byla by škoda ho ukončit. Málokteré anime má takovou myšlenku, která vás donutí o anime přemýšlet a Naruto ji má. Problém je v tom, že když se bude pokračovat a Naruto by bylo přeplácány anime nedávající smysl(netvrdím že bude), ztratilo by to svoje kouzlo, díky kterému se nám Naruto všem zalíbil.
Jediné anime/manga, která má podle mě hlubší myšlenku je OP. V Narutovi je myšlenka tak maximálně o ramenu. (můj názor)
Jakou myšlenku prosimtě. Autor to měl ukončit už před lety, natahuje to a uplně zbytečně.
Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.
Mne by sa to páčilo
Podle mě Naruto nemůže skončit, dokud se Naruto nestane Hokagem... Nejdebilnější konec by byl, kdyby to skončilo hned po 4th Ninja War... jakože by vyhráli a pak by byl jeden díl, kde už je po válce...
PS. To bych mě docela dost nasralo, kdybych neviděl jak se Naruto stane Hokagem...
mě by nasralo kdyby se sasuke nestal silnějším než naruto a ještě kdyby naruto si vybral hinatu a ne sakuru narusaku!
hraju naruto arénu napište mi když si chcete dat private battle. nej kombinace a sasuke zůstal sám
http://www.theotaku.com/guru_results/1611_Itachi.jpg
http://www.nerdtests.com/mq/badge/7d325520443071e7.jpg
http://147.32.8.168/files/images/_Naruto___Locking_up_the_Sun__by_orin_0...
Nemyslím si, že Kishi už bude pokračovať v Narutovi. Nemám pocit, že by nám už mal čo ponúknuť. Bolo by to už ďalej zbytočné, prehnané a pochybujem, že by to sledovalo toľko ľudí ako Naruto Shippuden. A keby už niečo malo výjsť o čom silne pochybujem, tak to nebude Akkipuden.
Kishi sa bude držať skôr svojich filmov o Narutovi, to možno, ale ďalšia séria? Vôbec...
Osobne by som aj bola rada. Za ten čas som si nejako vytvorila vzťah k tejto Anime a aspoň by som sa mala ako odreagovať a hlavne, na Konohe by sa ešte ako tak dalo existovať, pretože keď to skončí, väčšina už nebude mať čo sledovať. "Debatné krúžky" už nebudú, vzhľadom k tomu, že nebude o čom diskutovať a vydávanie Ff? Jediné, čo tu ešte ako tak prežije je FA podľa mňa.
Toť môj názor, nemusí sa vám páčiť, mne to je jedno.
FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)
FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new
Jedno vím určitě . Akkipuden se to rozhodně jmenovat nebude
Komu sa to nechce citat tak to moze preskocit :-)
Ja si myslim, ze nebude. Lebo Naruto ako postava, uz nema co ponuknut. Vsetky jeho problemy boli davno vyriesene. Az na ten so Sasukem a s jeho zivotnou partnerkou a o to, aby sa stal hokagem. Ale to nie su tak vazne temy, Sasuke je uz normalny, musi si vybrat medzi Hinatou alebo Sakurou a vzhladom nato, ze Sakura miluje Sasukeho, tak je to iste a nepredpokladam, zeby zmenila nazor. Potom uz len ten hokage. Bud Tsunade zomrie, zabiju ju, alebo odstupy od postu a Naruto sa stane hokagem alebo Tsunade bude nadalej a Naruto sa hokagem stane neskor. Vedlejsie postavy maju co ponuknut, ale Kishimoto sa im nikdy moc nevenoval, tak nevidim dovod preco by to robil potom.
Po druhe, je to na Kischimotovi. Ano viem, ze povedal, ze koniec ma vymysleny, ale clovek nikdy nevie. Ide o to ci sa da cestou penazi alebo slavy. Ak mu ide o peniaze, bude pokracovat. Ak mu ide o slavu, tak nebude. Proste Naruto bol o Narutovi, viem velmi to neprekvapilo . Nech by bol o hoci com nedosiahne uroven shippundenu a ani prvej serie.Narutove detske problemy rozoberal v prvej serie, mam na mysli, ze prva seria mala uviest Naruta do realneho sveta.
Ulohou druhej serie, je to aby Naruto riesil o tazky tinedzerov v jeho svete, nie v nasom. A otazky jeho rodicov, jeho priatelov, jeho buducnosti.
Ak by sa v dalsej serii mali rozoberat nove problemy, ak by samozrejme hlavna postava mal byt Naruto, tak by to uz nemohli byt problemy tinedzera a dietata. To znamena, Naruto by mal mat 30 rokov alebo najmenej 26. Problemy ake je to byt otcom a manzelom v takom svete. A kedze Naruto je pre deti a dospievajucich, nie pre dospelych, tak to nema vyznam, riesit tieto otazky.
Odtial to uz zacnite citat
Kischimoto by musel mat vynikajucu temu, aby sa vyrovnala Shippundenu a to je dost tazke, takze nebude.
Ale keby to bolo na mne tak:
Madar by vyhral vojnu. Nastolil by diktaturu. Madara by nieco spravil, aby Naruto nikdy viac nemohol pouzivat cakru. Naruto by si vzal Hinatu, Sasuke by si zobral Sakuru. A ostatni by sa nejako posipovali. Nova seria by sa odohravala o sestnast rokov. Naruto by mal patnastrocneho syna. A trinastrocnu dceru. Vsetko by bolo pod vladou Madary. Naruto by spociatku odporoval, ale nakoniec by zil aj s rodinou niekde v uzadi. Naruto by nechodil na verejnost, trapil by sa naf nesplnenim snom, nad tym, ze uz nemoze bojovat, ale zaroven by bol stastny so svojou rodinou.
Jedneho nadherneho dna by Narutov syn objavil tajnu organizaciu, ktora by sa snazila zvrhnut Madaru. Pridal by sa k nej a bojovak by proti Madarovi. Naruto by bol najprv proti, lebo by nechcel, aby jeho syn trpel ako on. No napokon by sa pridal k nim. Nejakym sposobom by mohol vyuzivat znova cakru. Bol by znova jeden obrovsky fight medzi Madarom a Narutom a narutovym synom. Narutov syn by vsak zomrel pri boji, no zranil by Madaru. Predpkladajte, ze ovlada vsetky techniky vzduchu, rasengan a dalsie odrody rasenganu, kage bunshin, a mal by byakugan a co ja viem co vsetko. Mohol by ovladat dalsie dva elementy. Vdaka tomu zraneniu, by Naruto zabil Madaru. Nastolil by mier a stal by sa hokagem.
Moje FF: http://147.32.8.168/?q=node/94282
Páni!!! Tohle je opravdu skvělý nápad
Potřebuji se zeptat jestli je Naruto Shippuden,anime díl 343 protože já jsem se na jedné stánce díval na Naruta a končíto u dílu 342, a 343 tam není a nikde jsem ho nenaše,zajímalo by mě jestli už ten díl 343 je nebo jestli ne?
https://konoha.cz/?q=anime/shippuuden/343
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Takže další díly,se neví jestli vyjdou protože si nikdo není jistej jestli to bude pokračovat?Popravdě mi připadá divný Že poslední díl skončíl tak že neruto bojoval proti tomu borcovi s tou maskou,podle mě to nějak pokračovat musí.