manga_preview
Boruto TBV 15

Každodenní starosti 12

Dva týdny uběhly jako voda a Naruto a Sasuke nedokázali zjistit pravdu o těhotenství Sakury. Museli čekat než se to narodí. Hinata pořád o tom nic nevěděla, ale tušila, že se něco děje. Naruto věděl, že bude lepší, když se to dozví od něj, než od jiných nebo rovnou od Sakury. Ta byla po většinu času zavřená u Sasukeho doma a ven chodila jen na kontrolu do nemocnice. A toho dne se Hinata dozvěděla to, proč má Naruto starosti jenže ne od něj.

Byl opět prosinec a za dva dny měli mít Naruto a Hinata své první výročí jejich svatby ne svatby. Hinata zrovna seděla na příjmovém oddělení v nemocnici a čekala na nějaké záznamy. Vzpomínala na ten měsíc, kdy byla s Narutem a Yuki a jejich zážitky. Rozhodně byla vděčná Ino s Ten Ten za to, co udělaly. Ty vzpomínky ji vykouzlily úsměv na rtech, ale byla ošklivě vtrežená do reality otravným růžovým tankem.
,,A hele kdo tady sedí. Slavná Hyuuga Hinata, manželka hokageho.'' Hinata se na ni podívala a nedokázala nic říct. Byla překvapená jejím těhotenským břichem. Pomalu ji docházelo, proč je Sasuke poslední dobou tak zamlklý a nechce ji pustit k němu do domu.
,,Vypadáš překvapeně. Naruto ti nic neřekl? Ani se mu nedivím, protože musí být těžké ti říct, že mu dám syna a dokonce dva.'' Hinata se cítila jako by ji někdo polil ledovou vodou. Nemohla uvěřit slovům, které právě slyšela. Teď ji všechno zapadalo do sebe. Rozhodně nevěřila, že by Naruto něco takového udělal. V jejím nitru to začalo vřít. Postavila se a šla blíže k Sakuře.
,,Co jsi to právě řekla?''
,,Že jsem těhotná s Narutem. Já tě varovala.'' Hinata vždy dokázala ovládnout svůj hněv, ale teď měla opravdu, co dělat, aby do něčeho nepraštila. Vzala si papíry, pro které přišla a odešla pryč.
Mířila si to k Sasukemu domů. Ten už ji viděl z dálky a z toho jak rychle k němu mířila mu došlo, co se stalo. Už ji pro jistotu otevřel dveře a v okamžiku, kdy to udělal přistála mu Hinatina pěst na tváři.
,,Au, to by mělo spíše patřit Narutovi.'' Podíval se na Hinatu a té po tváři tekly slzy.
,,Co jsi oba dva mysleli? Že se to nedozvím?! Vysvětli mi to!''
,,Naruto s tím chtěl počkat až po vašem výročí a nechtěl, abys se nad tím trápila. Vím, že je to blbost.'' Ukázal ji ty fotky, kterýma chtěla Sakura dokázat, že čeká dítě s Narutem.
,,Nemyslím nebo teda vím, že by Naruto tohle nikdy neudělal. To dítě, které čeká bude určitě moje i když si nepamatuju, že bych něco takového udělal. Teď s tím nemůžeme ani ty ani já nebo Naruto nic dělat, protože musíme počkat než se to narodí.
Hinata se už pomalu uklidňovala a dokázala o tom, co ji řekl Sasuke v klidu přemýšlet.
,,Mrzí mě, že mi o tom Naruto-kun nic neřekl. Věřím mu ve všem a taky, že by nic takového neudělal, ale teď nevím, co si mám myslet.'' Sasuke ji položil ruku na rameno.
,,Je to hlavně moje vina. Řekl jsem, že bude lepší, aby jis o tom nic nevěděla, protože tady Sakuru držím a neměla bys se s ní vůbec potkat.''
,,Příště bude lepší to říct na rovinu. Šla jsem nejprve za tebou, protože kdybych nejprve šla za Narutem mohla bych říct věci, které nechci. A Sasuke jestli to dítě, které čeká Sakura je tvoje, tak nebude jen jedno, ale dvě.'' Když to Sasukemu řekl jen zalapal po dechu a padl na gauč. Hinata se tomu lehce zasmála a do tváře se ji vrátil zpět její ustaraný výraz.

K Narutovi se mezitím dostala zpráva o tom, co se stalo. Teď už se vůbec nedokázal soustředit na práci. Jen nervózně přešlapoval po pracovně a přemýšlel, jak to vysvětlit.
,,Neměl jsem Sasukeho poslechnout. Nejdřív jsem chtěl počkat, ale pak jsem si řekl, že bude lepší, aby se to dozvěděla, co nejdřív. Jenže ten Sasuke mě přesvědčil, že se nemusí nic dozvědět, když Sakura zůstane schovaná. To si s ním vyřídím!'' Naruto věděl, že už nedokáže v klidu pracovat a tak sešel za schodů a dal se cestou domů.

Jakmile vešel do domu překvapilo ho, že všude byla tma a ticho. V tuhle chvíli bývala Yuki obvykle na vrcholu svých destrukčních a hlasových možností. Ale teď byl všude klid jako by snad ani nebyl u sebe doma. Svlékl se v předsíni a jal se prozkoumat dům. Když mířil do obýváku všiml si nějaké postavy sedící v rohu místnosti. Ona postava se pomalu zvedla a blížila se k němu. Naurto ze sebe vydal výkřik. Osoba se zachichotala. Naruto ihned poznal o koho jde.
,,Hinato chceš mě snad zabít? Málem jsem se potentoval.''
,, Měl by jsi vidět jaký výraz jsi měl ve tváři.'' Usmívala se na něj, ale v momentě se její výraz změnil.
,,Už mi nemusíš vysvětlovat o co jde. To už udělal Sasuke, ale řekni mi proč jsi mi to neřekl. Už tehdy, jak jsi přišel domů s tím ustaraným výrazem a předstíral si, že o nic nejde.'' Naruto rozsvítil lampičku chytil ji za ruce a díval se ji zpříma do očí.
,,Jsem hlupák. Vím, že mi věříš, ale i ten malý strach, co jsem měl z toho, že by jsi zareagovala jinak. Doufám, že mi to odpustíš a vážně já se Sakurou nikdy nic neměl a nikdy nebudu. To bych musel nejdřív umřít a pak ještě jednou. Víš, co obleču si tvoje šaty a zástěru a budu dělat všechno, co mi řekneš.'' Hinata se začala smát. Naruto měl ve tváři ten nejprovinilejší výraz, jaký dokázal udělat.
,,Nenávidím tě! I v těhle situacích mě dokážeš rozesmát a proto tě taky miluju. Moje šaty si vážně neoblíkej. Odpustila jsem ti v momentě, kdy jsem uviděla tvůj obličej. Prostě se na tebe nedokážu zlobit. Hikari a Yuki jsou u otce a já tam budu taky. Chytil nějakou nemoc a nechce se nechat léčit od nikoho jiného než ode mě, protože Hanabi mu posledně donesla prošlé léky a potom proseděl celý den na záchodě a Neji mi dal jasně najevo, že je to můj otec a že se o takového hypochondra nebude starat. Naruto-kun, co to máš za výraz?'' Vztáhla k němu ruku a dotkla se jeho tváře.
,,Nezasloužím si tě...''
,,Naruto poslouchej mě. Jsi jediný, kdo si mě zaslouží, protože jen ty mě můžeš udělat šťastnou. Sakura nám dělá problémy už dlouho, takže to zvládneme. Miluju tě.'' Ještě mu věnovala jeden úsměv a poté odešla dveřmi do chodby, která spojovala Hiashiho dům s jejich.

Příští den se Naruto stavil do Hiashiho domu, aby viděl své dvě ratolesti a svou milovanou. Doufal, že dnes v noci nebude už spát sám. Když vešel do obývacího pokoje našel velkého vůdce klanu jak spí na zemi na polštářcích. Nad jeho hlavou klečela Yuki a ruce měla celé od nějakých barviček. Podíval se pořádně na Hiashiho obličej a všiml si, že Yuki si z jeho tváře udělala malířské plátno. Jeho obličej vypadal jako abstraktní dílo.
,,Yuki! Co to děláš s dědečkem?'' Yuki se na něj zazubila a nastrkala Hiashimu pár sušenek do úst.
,,To už stačilo. Už to víckrát nedělej. Kde je vůbec maminka a Hikari?'' Vzal kus nějakého prostěradla a utřel s ním Yuki ručičky.
,,Vedle.'' Vzal Yuki do rukou a vešel do vedlejšího pokoje. Hinata tam seděla za stolem a četla nějaký svitek. Pravděpodobně to byla nějaká zpráva z ANBU.
,,Naruto-kun, kdy jsi přišel?''
,,Před chvílí. Víš, co udělala Yuki?''
,,Děda teď vypadá jako Lola-chan'' Hinata hned věděla o co jde. Lola-chan byla pestrobarevná panenka a Yuki ji ráda krmila sušenkami.
,,Hanabi ji měla hlídat. Kde zase ta holka zmizela?'' Hinata vešla do obýváku, kde se zrovna probouzel Hiashi a dusil se, protože se mu podařilo vdechnout jednu z mnoha sušenek nacpaných v jeho ústech.
,,Tati! U všech hokágů tohle je vážně vrcholné dílo naší Yuki.'' Naruto položil Yuki a přiskočil k Hiashimu, aby mu pomohl dostat uvězněnou sušenku ven. Po minutě už mohl volně dýchat.
,,Co to do pr- teda co to bylo?'' Dlaní si otřel pot z čela a zděsil se, když viděl všechny možné barvy na své dlani.
,,A tohle je zase co?!''
,,Lola-chan.'' Yuki se ozvala a na celé kolo se smála.
,,Oh.'' To bylo všechno na co se Hiashi zmohla než se rozkýchal.'' Naruto se raději vzdálil, aby se chránil před případným zasažením soplů.
,,Naruto-kun ještě tady zůstanu jednu noc.'' Naruto posmutněl.
,,Ale slib mi, že na naše výročí budeme jenom spolu. Mám nachystané překvapení.''
,,Neboj ten den si nenechám ujít. Však otce donutím vstát z postele.'' Hiashi chtěl něco namítnou, ale Hinata byla rychlejší a do pusy mu nacpala nějakou medicínu. Vtiskla Narutovi ještě polibek než odešel chystat věci na zítřejší den.

Večer se u něj objevil Sasuke. Sakuře sehnal nějaké romantické dojáky, takže byly její rozbouřené hormony zaměstnané dokud neusne. Sami dva si udělali pánskou jízdu a hráli hry na televizi. Později se jejich směr hovoru stočil na to, jak Hinata zjistila, že Sakura vydává své dítě, teď už děti, za Narutovi.
,,Když nad tím přemýšlím Sasuke máš pěkné vlasy, ale chtělo by to měnší úpravu.'' Od někud vytáhl nůžky a mířil si to k Saskukeho hlavě.
,,Počkat Naruto, co to děláš? Ne jdi ode mě! Moje vlasy!!!'' Ozvaly se dvě šmiknutí a dva Sasukeho pramínky, které si pěstoval padly k zemi. Potom se ozvaly další a během chvíle vypadal Uchiha jako opelichaná husa. Naruto se smíchem válel po zemi a Sasuke brečel nad ustřihlými kadeřemi.
Rozhodně takhle nemohl jít domů, co kdyby ho takhle někdo viděl a tak zůstal u Naruta přes noc.

Poznámky: 

Poslední dobou mě chytají depky, takže se povídka zvrtává v telenovelu Laughing out loud Snad se vám to i přes to líbí Smiling

4.8125
Průměr: 4.8 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, So, 2017-12-09 20:50 | Ninja už: 2566 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Chudák sasuke teraz musí prežívať veľká muka:)

Obrázek uživatele Bella chan
Vložil Bella chan, Pá, 2012-08-31 21:19 | Ninja už: 4474 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

krásne kedy bude další diel? Laughing out loud

Obrázek uživatele -Sayuri Rin-
Vložil -Sayuri Rin-, Pá, 2012-08-31 11:25 | Ninja už: 4539 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Pěstitel rýže

nádhera a moc se mi to líbí ikdyž je taková telenovela chudák sasuke ty jeho vlásky Z lásky Laughing out loud snad to narutovi nějak oplatí Laughing out loud PS: nemužu se dočkat na další díl:)