manga_preview
Boruto TBV 07

*konečný boj* Vojna v plnom prúde 14. kapitola

“ Ten Yamato sa musel pomýliť, nie je možne aby mal Madara 150 000 ninjov. Veď by sme si to všimli. Dobre priznávam že Madara je plný prekvapení a že je naozaj mocný, ale aby si nikto nevšimol taký počet a to počas toho ako máme všade výzvedne tými proste tomu neverím.” Neveriacky konštatoval Tsuchikage ktorý musel sedieť na špeciálnej vyvýšenej stoličke aby bol zoči-voči aj ostatným kágom a feudálnym pánom.
“ Ako chcete zabezpečiť našu ochranu? Vy tu vravíte o vojne a obrovských armádach a pritom som ešte nepočul ani jedno slovo o našej bezpečnosti. My sme tí najdôležitejší v tejto sále.” Pozornosť celej miestnosti na seba strhla päťka feudálnych pánov. Po malom šoku sa ako prvá zhostila slova Tsunade.
“ Vaša ochrana je samozrejmosťou. Všetci čo ste tu budete počas vojny žiť tu v Konohe. Pre vašu bezpečnosť to bude najlepšie. Tu v tejto sále bude centrála celého 5-násobného spojenectva. Odtiaľto sa bude riadiť celá naša armáda. Vy budete ubytovaný v našich hoteloch. V dedine bude veľký počet našich ľudí, bude tu panovať maximálna bezpečnosť. Preto sa z vás teraz stali čestný obyvatelia našej dediny. Protestovať proti tomuto rozhodnutiu nemá cenu, lebo my sa staráme o vašu bezpečnosť a rozhodli sme sa pre takéto riešenie. Chcete vedieť ešte niečo?” Rýchlo a stručne im všetko vysvetlila a potom ich požiadala aby opustili sálu. Na prekvapenie všetkých poslúchli a šli sa ubytovať do svojich hotelov.
“ Dobre, teraz poďme riešiť tie podstatnejšie veci.” Navrhol Raikage a pokračoval.
“ Madara teda disponuje armádou o počte 150 000 ninjov. Naše spojenectvo by podľa prvých odhadov malo disponovať množstvom 180 000 ninjov. To znamená že máme 30 000 ninjov na viac. To už nie je zanedbateľné číslo.”
“ Raikage ale nezabúdaj že nie každý z tohto počtu sa stretne priamo z nepriateľom v boji. V našej armáde je asi 5000 lekárskych ninjov, potom asi 1500 senzibilov a potom tu ešte máme nosičov správ a tí budú v tejto vojne najdôležitejší. Sme síce schopný prenášať informácie na ďaleké vzdialenosti priamo z velenia ale potrebujeme ľudí ktorý budú tieto informácie rozširovať priamo v bojových líniách a na túto úlohu budeme musieť určite vyčleniť minimálne 10 000 ninjov.” Vysvetľoval Kazekage.
“ Niečo ma napadlo.” Po dlhšej dobe sa znova do debaty pripojil aj Sasuke. “ Myslím si že viem ako sa Madarovi podarilo vytvoriť takú obrovskú armádu bez jediného povšimnutia. On ju totiž mohol formovať mimo tohto sveta. Niekedy keď som prechádzal cez rôzne dimenzie tak jedna z nich vyžarovala obrovské množstvo energie. Veľa krát som sa tam snažil dostať ale nikdy ma to tam nepustilo a nevedel som zistil prečo. Teraz keď som tak uvažoval som prišiel nato že ta dimenzia bola uzamknutá časopriestorovým zámkom. Tento zámok odomkne len ten kto ho aj uzamkol, neexistuje totiž spôsob ako ho otvoriť. Madara tým pádom uzavrel tú dimenziu a tam si budoval obrovskú armádú. Potom si jednoducho príde sem a prenesie sem celú svoju armádu.”
“ Sasuke Uchiha, prečo to jednoducho nespravíme tak, že ty uzamkneš našu dimenziu a Madara sa jednoducho nebude môcť už sem nikdy dostať?” Svoj originálny nápad predniesol Tsuchikage.
“ Každý Uchiha už pri narodení dostane špeciálnu pečať ktorá mu zakazuje uzamknúť našu dimenziu. Pri porušení tohto pravidla nositeľ tejto pečate zahynie a technika sa automaticky zruší. Takže to nemá žiadny zmysel. Ale keby ma to nezabilo a malo to aj účinok tak by som to samozrejme spravil.” Trochu sklamane odpovedal Sasuke.
“ Madara si určite nebuduje svoju armádu mimo tohto sveta.” Odhodlane sa do debaty zapojila Mizukage.
“ Ako to môžeš vedieť?” Spýtala sa Tsunade.
“ Kebyže si tú svoju armádu buduje v inom a navyše uzamknutom svete ako nám to tu predložil Sasuke, ako by nám potom Yamato mohol predložiť informácie o Madarovom vojsku? To potom znamená že celú tu dobu ako sa naše národy hádali a riešili svoje problémy si ten zmetok potichu a pomaly budoval to jeho obrovské vojsko.”
Zasadnutie trvalo ešte dlhých 6 hodín. Riešilo sa rozmiestnenie divízii, najvodnejší kapitáni, vyberali sa najlepší stratégovia a podobné veci. Všetci už boli unavený tak sa dohodli že budú pokračovať na druhý deň. Tsunade nemohla zaspať tak sa šla prejsť po dedine a vychutnať si posledné pokojné chvíle ktoré si nebude môcť dlho užívať nikto nie len z Konohy ale z celého sveta. Hokage si šla sadnúť do parku na lavičku aby mohla v pokoji rozmýšľať nad organizáciou lekárskych stanovíšť. Po chvíľke si všimla že nie je sama komu sa nedá spať, Kakashi Hatake bol známy tím že si rád v noci čítal knihy od Jiraiyu.
“ Ahoj Kakashi, krásna noc však?” Z úsmevom sa obrátila na Hatakeho
“ To áno, na dlhú dobu asi aj posledná.” Z nie už tak šťastným výrazom odpovedal.
“ Tsunade, pamätáš si čo nám naposledy povedal Itachi?”
“ Myslíš to ohľadom Sasukeho a Naruta? Nato sa nedá zabudnúť. Je to totiž náš asi najväčší triumf čo máme.” Zo šťastným výrazom na tvári odpovedala.
“ Ako to vlastne bolo?” Pýtala sa Tsunade.
“ No, dávno keď ešte nebol systém hlavných dedín v každej krajine, tak v strede Zeme Ohňa žil mocný ninja. Tento ninja mal dvoch synov. Mladší sa volal Madara a starší Hashirama. Bol na svojich synov moc hrdý, jeden z nich mal dar najmocnejších očí na svete a druhy mal mocné telo z obrovským množstvom chakry. Keď už bol ich otec na smrteľnej posteli mal zvoliť jedného z nich ktorý vytvorí prvú dedinu a stane sa jej vodcom. Otec vybral Madaru. Madara teda vybudoval našu dedinu, starší brat sa s rozhodnutím už v tej dobe svojho nebohého otca zmieril a ponúkol svojmu mladšiemu bratovi pomocnú ruku. Madara sa však začal nad Hashiramom povyšovať a neuznával jeho silu. Madara tvrdil že pravý dar dostal on a že jeho oči dokážu poraziť a prekuknúť všetko na svete. Jedného večera dokonca na Hashiramu zaútočil a tento incident vypukol v najznámejší súboj dvoch ninjov na svete v Údolí Konca. Víťazom sa stal Hashirama. Po tomto incidente si každý z bratov založil vlastný klan. Madara ten svoj pomenoval Uchiha a Hashirama ten svoj Senju.
“ Dobre Kakashi, ale prečo sa potom Naruto volá Uzumaki a nie Senju?” Zaujímala sa Tsunade.
“ Tam ide len o meno, o nič viac. Ako vieš Naruto je syn 4. Hokageho a Kushiny.
4. Hokage je potomok Hashirami rovnako ako ty. Naruto keď sa narodil tak celé jeho meno malo byť Naruto Senju Uzumaki. Dedinská rada chcela aby sa volal len Naruto Uzumaki a to už ja neviem prečo. Takže Naruto a Sasuke sú pokrvná rodina. Ale to najpodstatnejšie je, že niekedy sa stalo že v jednom alebo druhom klane sa narodilo dieťa so schopnosťami typickými pre druhý klan. Čiže ak je to pravda u Naruta by sa mal pravdepodobne v dohľadnej dobe prejaviť plne vyvinutý Sharinagan. Dobre Tsunade idem domov si trocha oddýchnuť maj sa pekne ráno sa vidíme.” Kakashi sa postavil a šiel smerom k svomu bytu.

O 5 hodín neskoršie.

Tsunade už skoro ráno sedela v kancelárii a vychutnávala si svoju kávu kým bol ešte čas. Zo zamyslenia ju vyrušilo klopanie.
“ To som ja Naruto, môžem ísť ďalej?” Potichu sa pýtal Naruto stojací na druhej strane dverí.
“ Samozrejme že môžeš, načo by som ťa potom volala.” Naruto vošiel do kancelárie a všimol si Tsunadin unavený výraz tváre. Sadol si na stoličku a čakal nato čo mu chce Hokage povedať.
“ Naruto, co cítiš keď vedľa teba stojí Sasuke. Aké máš pocity, čo sa deje v tvojom vnútri.”
“ Keď si to tak zoberiem, ešte nikdy som nad tým poriadne nerozmýšľal. No keď vedľa mňa stojí Sasuke tak mám konečne pocit, ako keby som mal po svojom boku niekoho koho som si vždy prial. Mám pocit ako keby vedľa mňa stál môj vlastný brat.” Naruto z úplnou vážnosťou odpovedal na Tsunadinu otázku.
“ Teraz ti poviem niečo čomu možno ani nebudeš veriť, ale ver že všetko čo ti poviem je pravda. Počkáme kým sem príde Sasuke a všetko vám vysvetlím.” Tsunade si odpila z kávy a zahľadela sa von oknom kde ešte panovala tma. V dedine už bolo vidieť značný pohyb, však vzhľadom na situáciu v akej sa teraz nachádzal tento svet sa toto ráno dalo označiť ako kľudné.
Sasuke zaklopal na dvere Tsunadinej kancelárie a potom vošiel dnu. Sadol si na stoličku vedľa Naruta a čakal.
“ Keď ste tu už obaja tak môžem konečne začať. Najprv vám poviem jeden príbeh aby ste sa dostali do veci. Ešte keď neexistovala žiadna hlavná dedina na svete tak v strede našej zeme žil jeden veľmi mocný ninja. Tento človek mal dvoch synov, avšak nikto nevie s kým ich mal. To je však nepodstatné. No, jeho mladší syn sa volal Madara a starší bol Hashirama. Na smrteľnej posteli mal poveriť jedného z nich úlohou vybudovať hlavnú dedinu a učiť mladých ninjov. Túto úlohu dal na plecia Madaru. Hashirama sa z jeho rozhodnutím zmieril a chcel svojmu bratovi pomáhať. Madara sa začal nad Hashiramom povyšovať a dokonca ho jeden deň aj napadol. Môžete to poznať ako aj ich súboj v Údoli Konca. Tento súboj vyhral Hashirama. Po tomto incidente si každý z nich založil vlastný klan. Madara založil klan Uchiha a Hashirama klan Senju. Teraz vám poviem ako sa to týka vás dvoch. Naruto, tvoj otec pochádzal z klanu Senju a ako každý vie, ty Sasuke si Uchiha. Tvoj otec Naruto ťa mal s Kushinou uzumaki. Tvoje celé meno totiž znie Naruto Senju Uzumaki. Rada starších nechcela aby si sa tak volal, tak oficiálne na rodnom papieri si Naruto Uzumaki. Teraz ta druha vec. Niekedy sa totiž stalo že v jednom alebo druhom klane sa narodilo dieťa z vlastnosťou typickou pre členov druhého klanu. Totiž Naruto je jedno z tých detí. Predpokladáme že v dohľadnej dobe sa u teba vyvinie možnosť používať Sharingan. To všetko dohromady znamená, že my traja čo tu sedíme sme rodina. Vaše postavenie sa dá pripísať ako bratské. Takže Narutove pocity boli opodstatnené.” Po dlhom vysvetľovaní sa odmlčala a čakala na reakcie dvoch chlapcov čo mala pred sebou.
“ Ty si o tom vedel Sasuke?”
“ Som tak isto prekvapený ako ty.” Odpovedal Sasuke.
“ Hokage- sama, takže ja mám viac ako len otca a matku?” Ustráchane sa pýtal Naruto.
“ Tvoja rodina je obrovská. Neviem prečo ale rada starších nám zakazovala ti to povedať. Ani teraz by som vám to nemala hovoriť, ale viem že si zaslúžiš vedieť pravdu. Teraz vám chcel povedať poslednú vec. Vy dvaja vytvoríte spolu tým. Ak sa Narutovi do jedného týždňa vyvinie Sharinagan, tak sa z vás dvoch stane náš tajný plán, o tom vám však ešte teraz povedať nemôžem. Asi sa chcete spolu porozprávať, ja už nemám nič čo by som vám chcela povedať, môžete ísť.” Tsunade ich pustila a bolo už len na nich kam spolu pôjdu.

Prípravy na vojnu boli v plnom prúde. Do dediny putovalo množstvo ninjov, zbraní, informácii a dôležitých ľudí. Na zasadaní sa rozhodlo že Tsunade bude kapitánkou všetkých lekárskych ninjov. Raikage, Tsuchikage, Mizukage a Shikamarov otec Shikaku tvorili strategický tým. Gaara sa stal kapitánom prvej a druhej divízie ktoré budú priamo bojovať z nepriateľom na rôznych miestach. Kapitánom tretej a štvrtej divízie sa stal Jiraiya. Veliteľom prepadových a špionážnych jednotiek sa stal Kakashi Hatake z Konohy. Záložné a bezpečnostné jednotky dostal na starosť ninja z oblačnej Darui. Toto spojenectvo sa zapíše do histórie ako prvé že sa ho zúčastnili všetky dediny aby dosiahli jeden cieľ. Zabrániť Madarovi aby nezničil celý svet. Vojna je v plnom prúde.

Poznámky: 

Po dlhej dobe nová kapitola. Musel som sa snažiť aby som nadviazal na predchádzajúce kapitoly. Dúfam že sa bude páčiť, ak sa nebude páčiť tak čo už Laughing out loud

5
Průměr: 5 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele makisha
Vložil makisha, Po, 2014-08-04 16:52 | Ninja už: 3526 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Recepční v lázních

Tato série je skvělá, ale chtělo by to další díl Smiling

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Út, 2014-08-05 11:55 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

Veľa práce, málo času. Chcel by som túto sériu dokončiť ale určite to potrvá dlhšie ako som sám predpokladal. Ak budem pokračovať tak ďalší diel by pravdepodobne mohol byť možno v polovici ďalšieho mesiaca. Smiling

Obrázek uživatele viovi
Vložil viovi, Pá, 2012-09-07 19:01 | Ninja už: 4231 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

pěkný honem další díl Smiling

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Pá, 2012-09-07 21:47 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

ďakujem. Neboj neboj ďalšie časti určite budú ale kvôli práci sa to nedá písať nejako extra rýchlo to je ten problém. Teraz už ale môžem prezdradiť že nová časť má už 4 strany Smiling

Obrázek uživatele suzzana17
Vložil suzzana17, Po, 2012-08-13 18:17 | Ninja už: 4424 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

fakt dobre som zvedava co dalej vymyslis aj s inimi postavami (hinata ,kiba,sakura,lee,neji,shikamaru........)Kakashi YES

KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Po, 2012-08-13 20:39 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

Fakt ďakujem za podporu Smiling fakt si ma prekvapila Laughing out loud no neboj píšem aj ďalšie kapitoly Smiling len je to trocha komplikované. Chodím do roboty na 3 zmeny tak na písanie nieje extra veľa času píšem podľa toho ako mám čas ale neboj stále mám chuť písať Smiling

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Čt, 2012-08-23 10:21 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

Není zač děkovat. Chápu, že nemáš moc času, to tě obdivuji, že při tak málo času ještě stíháš psát. To teda klobouk dolů Smiling
Je dobře, že máš chuť psát, za to tě chválím.

userbarz.com

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Čt, 2012-08-23 14:07 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

no veď tak keď už mám 14 častí by som bol asi blbý keby že prestanem Smiling

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, So, 2012-06-30 09:10 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

Děkuji, děkuji mnohokrát.
Jsem ráda za pokračování. Samozřejmě, že se mi líbí. Jen tak dál.

userbarz.com