manga_preview
Boruto TBV 07

Obchodníci 37 - Minato proti Narutovi a týmu Samui

„Prosím, než s tebou začnu,“ Minato nakopl ruku, jenž mu stála v cestě. „odpusť si ty kecy, že mi nikdy neodpustíš.“
„Plán byl nalákat tě do pasti, ale, když jsi přišel sám, tak jsi nám to dost ulehčil,“ procedil Naruto skrz falešný úsměv.
„Nám?“ ukázal Namikaze na mrtvoly.
„Zabiju tě,“ zašeptal syn svému otci.
„Pojď,“ vybídl Minato chlapce.
Naruto bleskově vyskočil a snažil se použít svoje nejsilnější útoky, aby rozhodl hned na začátku. Pěsti vyrážely kupředu smrtící silou doprovázené kombinací kopů.
Žádný útok nezasáhl svůj cíl.
„Jsi nudný,“ vzdechl Minato a chytil svého syna za rukáv. Prudce trhl a loktem mu zlomil nos. „Čekal jsem od své krve víc.“
Naruto praštil sám sebe, aby si narovnal nos zpět do původního tvaru. Bolest jej málem připravila o rozum. Chvilkové rozmazání pohledu, celý bar byl jako kolotoč, který se neúprosně točil a točil.
„To tě jedna zlomenina nosu odrovná?“ řekl momentální vůdce Konohy zhnuseně. „Když jsem pozabíjel všechny Kage minulé generace měl jsem v těle padesát zlomených kostí, žebra mi propíchala plíce na několika místech, krvácení do mozku. Krev mi tekla snad odevšud, ale přežil jsem… zvítězil jsem,“ Minato přešel k Narutovi a chytil jej pod krkem a zvedl ho do vzduchu.
„Sejmu tě,“ vyprskl mladík a chytil svého otce za ruku, aby se dostal ještě víš. Vykopl nohu do vzduchu a kolenem udeřil svého otce taktéž do nosu.
„Lepší,“ olízl se Hokage a slíznul krev, jež mu stékala na rty.
„Pojď si pro ránu,“ vybídnul Naruto svého otce.
Ten bez váhání vyrazil dopředu.

„Nemám rád písek,“ mručel Sasuke při pohledu na Písečnou vesnici. „Dostane se ti úplně všude.“
„Dobili jsme zpátky Písečnou jenom ve dvou. Co se ti nelíbí?“ zajímalo Itachiho.
„Chci víc boje. Chci zabít všechny naše nepřátele. Všechny figurky jsou v pohybu. Nejsilnější nepřátelé této doby a já se s nimi chci utkat!“ mladý Uchiha vytasil katanu a začal trénovat útočné výpady.
„Trpělivost,“ odbyl jej starší bratr. „Raikage s Mizukage budou úctyhodní nepřátelé i pro někoho, kdo se honosí jménem Uchiha. Kamenná jistě nebude v klidu vyčkávat potom co jim Akatsuki zabili vůdce. Právě se nacházíme uprostřed všeho. Válka je na spadnutí.“
„Já myslel, že už jsme ve válce,“ prohodil Sasuke a bodl do vzduchu.
„Hahaha,“ zasmál se Itachi upřímně. „ty můj hloupý bratříčku. Nemáš ani ponětí o tom co je to pravá válka!“ vykročil proti Sasukemu a jednou rukou ho zachytil za zápěstí a zkroutil mu jej dokud nespadl na zem. Rázem jej kopl do žeber: „Jsi pořád slabý.“

„Potom co Danzou zmizel
tak se nemůžu nikde zlejt
a bejt při tom zlej!“ Býk tancoval ulicí a smutně koukal na zavřené kluby.
„Dávno jsem zjistil, že v pití není žádné potěšení,“ zakroutil hlavou Jiraiya.
Killer-Bee zkřivil tvář v nedůvěřivé grimase.
„Pití a ženy! To je teď můj cíl!“ zasmál se Jiraiya.
„Začínáš se mi líbit dědo,
pojď zajdeme někam na pivo.“ Býk vytasil peněženku.
„Killer-Bee!“ zařvala přes celou ulici blondýnka v jejímž dekoltu by se ztratila i jednotka Anbu.
„Samui…,“ procedil Býk skrz zuby.
„Šéfe!“ padl mu kolem nohou Omoi a začal brečet. „Myslel jsem, že jsi mrtvý.“
Další dívka, Karui, nakopla svého kolegu: „Nech si ty emocionální výlevy!“
„Váš bratr se velmi zlobí a sbírá armádu s kterou napadne Písečnou a Listovou. Byl napaden Akatsuki, kteří spadají pod velení Namikazeho známého také jako současný Hokage, nebo Minato. Všichni z těchto vesnic jsou odsouzeni zemřít pro slávu Oblačné!“ zakončila blondýnka skoro až hystericky.
„Támhle, náš bar je ještě otevřený,“ ukázal Jiraiya, jenž úplně ignoroval trojici.
Býk přikývl a následoval svého kolegu se zavěšeným Omoim na noze.
„Neignorujte mě, sensei! Můžeme použít sílu!“ řvala dál Samui.
„Válku musíme zastavit,
teď jdeme se připravit.
Stejného nepřítele máme,
jmenuje se Namikaze.“
Jakmile přistoupili k uznávanému podniku vylétlo něco ze dveří. Oranžová šmouha dopadla na zem a několikrát sebou otočila, než nakonec zůstala nehybně ležet. Naruto sotva dýchal, na obličeji měl samé podlitiny a z pusy mu tekla krev.
„Ty nejsi můj syn! Takovej slabej s**č!“ řval vzteky Namikaze.
„Namikaze,“ vydechla Samui a zkřivila svoji pěknou tvář ve vzteku. Omoi už stál na nohou a tasil katanu. Karui jako jediná nevydržela a rozeběhla se přímo proti blonďákovi.
„Vyzyvatelé?“ ušklíbl se Minato.
Karui rychle vyběhla po schodech švihla pravačkou proti blonďákovi. Ten lehkým zakloněním opustil oblast do které pěst směřovala. Karui, však s tímto počítala a pokračovala v točivém pohybu, kdy se snažila podkopnout Namikazemu nohy.
„Rychlá,“ pochválil dívku, když mu v zápětí vpadla do zad. „ale ne dost!“ ruka mu vystřelila proti dívčině krku, aby jí v otočce vynesl do vzduchu a hodil s ní o zem, až přerazil dřevěné schody, které vedly do baru.
TenTen vše pozorovala ze své kanceláře: „Kdo to bude všechno platit?“ hryzala naštvaně tužku.
Omoi vyrazil svojí společnici na pomoc, ale Hokage jeho švih katanou odvrátil holou rukou: „Monstrum?“ vydechl těsně předtím, než dostal kopanec do hlavy a odlítl několik metrů napříč ulicí.
Minato pomalu přistoupil k Samui, která se celá rozklepala. Ani si neuvědomovala, že právě teď stojí mezi ním a polomrtvým Narutem.
„Neříkala jsi, že mě chceš zabít?“ řekl s úšklebkem Namikaze a sevřel pěst, která vystřelila proti dívce.
„Co?“ divil se Hokage, když jeho rána byla zastavená.
„Ještě jsem neskončil,“ oddechoval Naruto a svíral pěst svého otce. Samui padla na kolena neschopna jediného pohybu.
„Aspoň umřeš jako chlap,“ prohodil Minato.
V tom Naruto odletěl do strany a zapadl mezi povalující se popelnice. Padl pěkně do měkkého sajrajtu denní spotřeby.
Namikaze skřípal zuby, protože to nebyl on, kdo tohle provedl jeho synovi: „Kakashi!“ řekl zlostně.
Hatake Kakashi stál naproti němu s jednou nohou ve vzduchu: „Nenechám tě ho zabít.“
„Zase se do všeho musíš s**t?“ tentokrát si dal Minato záležet, aby nezněl tak podrážděně.
Kakashi zkontroloval situaci jediným pohledem a hned vydal rozkazy: „Obito, Rin, postarejte se o Naruta. Asumo, kryj je. Maito, ty dej dohromady hosty z Oblačné,“ skupina lidí ihned bez sebemenších dotazů začala vykonávat rozkazy.
„Myslíš, že vás nechám jen tak?“ zajímalo Namikazeho.
„Myslíš, že proti nám přežiješ?“ opáčil Kakashi.
„Snad si nezapomněl na nás dva,“ Jiraiya s Býkem si stoupli Minatovi za záda.

Bělovlasý procházel chodbou, která byla tvořena převážně z lidských těl a mával ve vzduchu trojbřitou kosou jen tak pro pobavení: „k***a tohle je síla. Tohle je síla!“ smál se Hidan. „Tohle snad ani není do p***le možný já se snad poseru! Takovýhleho zkurvenýho násilí na jednom místě! A žádná Tayua kvůli který nesmím klít!“ Hidan propukal každou chvíli v smích.
„Copak bude asi na konci týhle zvrácený chodby,“ přemítal si nahlas pro sebe. „Co za úchylného magora může sídlit v něčem takovém. Chodba z lidských těl. Pokoj by mohl mít z živých chcípajících těl. Bože já se snad udělám tohle je tak krásný!“ Každou chvíli seknul do nějaké mrtvoly, které následně upadla některá z končetin.
„Až tohle budu vyprávět ženě a dětem! Ha-ha-ha!“

Sai právě nabyl vědomí na začátku chodby: „Shiho,“ pomalu vstal na nohy a utřel si z čela krev. „Tentokrát na to nepůjdu podle předpisů, ale podle jejich pravidel!“ potácivým krokem vyrazil do chodby plné mrtvol.

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Zisi
Vložil Zisi, Po, 2012-04-16 20:56 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Po, 2012-04-16 20:58 | Ninja už: 6124 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak... příště budu hlásit Laughing out loud
cítíš se jako Hidan? Ty kámo, co sis dal?!

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/