manga_preview
Boruto TBV 09

Týždeň na chate- 5.deň (Naruhina)

„Ahoj, láska,“ pobozkal Naruto Hinatu hneď ako tvorila oči.
Sakura na nich zazerala zo svojej postele.
„On ma aj tak miluje! Len chce, aby som žiarlila!“ hovorila Saiovi.
Sai sa na chvíľu zamyslel, a potom povedal:
„Raz som čítal v knihách a sám som sa o tom presvedčil, že ak muž pri bozku so ženou zatvorí oči, tak tú ženu miluje.“
Obaja na Naruta zvedavo pozreli a Sakura od hnevu očervenela, keď videla, že mal zavreté oči.
Ešte viac ju rozčúlilo, keď si spomenula, že pri bozkávaní s ňou ich mal otvorené.
„Nechcem ublížiť Sakure,“ šepkala Hinata, no bozky mu naďalej opätovala.
Sakura nahnevane odišla do kuchyne, a keď si to Sai všimol, utiekol radšej tiež.
„Konečne sami,“ objal Naruto Hinatu.
„Ak už nespíte, tak bežte na raňajky!“ kričal podráždený Gai.
Naruto prevrátil oči a potiahol Hinatu za ruku do kuchyne.

Na obed sa Izumo a Kotetsu vytratili, takže nemal kto navariť obed, preto sa vybrali niečo pripraviť Kakashi s Asumom.
„Pôjdeme dnes niekam?“ spýtala sa Temari opierajúc sa Shikamarovi o kolená.
„Ja by som sa chcela ísť prejsť k jednému jazierku tu blízko nás. Čo vy na to?“ hovorila s úsmevom Kurenai.
Asuma automaticky prikývol a skôr ako niektorí leniví ninjovia stihli protestovať, vyhlásil: „Áno, skvelý nápad. A ak máte plavky, tak si ich zoberte.“
Poobede si teda všetci zbalili pár vecí a vybrali sa tam.
Na trávu si rozložili uteráky a väčšinou sedeli v dvojiciach.
Naruto s Hinatou šli ďalej, pretože nechceli byť rušení, no blízko nich si ľahla Sakura.
„Nevšímaj si ju,“ povedal Naruto, keď videl Hinatin pohľad na ňu a vyzliekol si tričko, čím odhalil svoju vypracovanú hruď, takže Hinata na chvíľu stratila reč.
„Poďte do vody!“ zakričala Sakura až oboch strhalo.
Hinata sa rozhodla vyzliecť svoje tričko a sukňu, ale blonďáčik ju chytil za ruku.
„Zostaň tu!“ povedal.
„Prečo nechceš ísť?“
„Veď zostaňme tu a aspoň nás nikto nebude rušiť...“
„Aspoň na chvíľu...“ povedala Hinata, a aj keď sa jej ťažko odolávalo, vybrala sa k vode.
Keďže ale nebola zvyknutá chodiť odhalená, vo svojich plavkách sa cítila nesmelo. Pohľady Nejiho, Kakashiho, Gaia a Chojiho však prezrádzali, že jej pristali.
Stačil jej jeden dotyk studenej vody a celú ju striaslo, preto sa rozhodla radšej prejsť po chodníku popri jazeru, a tam, kde najviac svietilo slnko, si sadla k brehu.
Zdalo sa jej to ako sen, konečne bola šťastná ako nikdy a netrápili ju žiadne problémy.
Po chvíli sa rozhodla, že sa vráti, preto vstala a s úsmevom sa vybrala po ceste, ktorou prišla, keď odrazu začula za sebou pukot vetiev.
„Sakura! Ty si ma ale vyľakala!“ vykríkla čiernovláska, lenže zdalo sa, že Sakura bola taktiež vyľakaná.
„Čo sa stalo?“
„Čo? Nič! Čo by sa malo stať? Čo tu robíš?“ spýtala sa Sakura.
„No, len som premýšľala...“ odpovedala Hin.
Na chvíľu nastalo ticho, ktoré Hinata prerušila:
„Sakura, dúfam, že sa nehneváš...“
„Ja? Prečo?“
„No, pretože teraz chodím s Narutom...“
„Mne je to jedno... Môžeš si chodiť s kým chceš.“
„Ale ty.. ho taktiež miluješ, však?“
Sakura sa zasmiala.
„Nie, nemilujem. Ja môžem mať koho chcem. S tým sa netráp.“
„Vážne?“
„Áno, hádam si si nemyslela, že ťa teraz nenávidím. Budeme naďalej kamarátky, dobre?“
Hin si vydýchla.
Konečne jej spadol kameň zo srdca.
Bála sa, že Sakura sa z toho nedostane ako predtým ona sama a bude nešťastná len kvôli nej.
„Pozri!“ vykríkla Sakura.
„Kam?“ obzerala sa Hin.
„Tam dole! Vidíš? Vo vode tú rybu?“
„Kde?“
„Trochu viac sa nahni!“
Hin ju poslúchla, a už bola na úplnom kraji brehu, keď ju Sakura sotila.
Hin spadla do studenej vody, a keďže dostala kŕč do nohy, nemohla plávať.
Sakura sa rozbehla späť k ostatným, a aj keď si ju Naruto trochu premeriaval, nič jej nepovedal.
„Naruto! Naruto!“ kričala Ino a rozbehla sa za ním.
„Čo je?“ pozeral na ňu blonďáčik nechápavo.
„Hinata sa topí!“ kričala vystrašená a zadychčaná kunoichi, a hneď, ako to Naruto počul, vyskočil na nohy.
„Kde?“ spýtal sa, a keď mu Ino ukázala miesto, neváhal a rozbehol sa tam.
Ostatní sa postavili okolo neho a sledovali, ako skáče do vody a nervózne hľadá Hinatu.
Keď ju konečne našiel, vytiahol ju nad hladinu a Neji so Saiom mu ju pomohli odplaviť na breh.
Temari zatiaľ priniesla uterák, na ktorý ju položili a Naruto jej rýchlo začal dávať dýchanie z úst do úst.
Po chvíli, ktorá mu pripadala ako večnosť, Hin konečne otvorila oči a myslela si, že je v nebi a nad ňou sa skláňa anjel.
Vykašľala vodu a ani sa nestačila vydýchať, už ju Naruto celý šťastný objal.
Všetci si vydýchli a niektorí sa rozišli.
„Vieš ako som sa bál?“ hovoril Naruto „čo si tam vôbec robila?!“
Hin sklonila hlavu.
„No ja som zakopla a spadla som, a potom som dostala kŕč do nohy.“
Blonďáčikovi sa to však nezdalo a s podozrievavým pohľadom jej zdvihol hlavu.
„Ja poznám, kedy klameš. Povedz, čo sa stalo?“
„Ja neklamem!“ vstávala Hin, no noha ju zabolela, takže sa jej podlomila, ale blonďáčik ju zachytil.
„Asi mám vyvrtnutý členok!“ pošepkala Hin.
„Sakura alebo Ino, prosím vás, poďte jej to ošetriť,“ zavolal Naruto, avšak Sakura nejavila záujem na rozdiel od Ino, ktorá ochotne pribehla za nimi.
„Hin, ja som to videla,“ povedala potichu, ale Naruto ju počul.
„Čo si videla?“ zohol sa.
Ino aj Hin mlčali.
„No tak! Hinata, toto som teda od teba nečakal!“ povedal nahnevane.
„Hin, nezastávaj sa jej! Sakura ťa sotila naschvál!“ zakričala Ino.
Naruto od hnevu očervenel a celý rozzúrený sa rozbehol k Sakure stojacej na svojom uteráku.
„Nechoď tam! To nebola jej chyba!“ kričala Hin a vstala, no noha ju neprestala bolieť a skoro spadla.
„Ty mrcha!“ zakričal Naruto a Sakuru udrel tak silno, až spadla na zem „uvedomuješ si vôbec, že sa mohla kvôli tebe utopiť? Ty...“
Naruto sa chystal zopakovať svoj úder, no Sai mu chytil ruku.
„Naruto, týmto nič nevyriešiš. Radšej sa upokoj, lebo budeš mať ešte problémy... Ak má nejaké srdce, tak si to bude vyčítať sama, a ak nijaké nemá, tak ti za to nestojí.“
Naruto chcel v prvej sekunde vraziť aj Saiovi, no potom si to rýchlo rozmyslel a rozhodol sa zachovať si chladnú hlavu.
Radšej pomaly prešiel na svoj uterák, kde si ľahol a odpočíval.
Hin za ním o chvíľu prišla a sadla si vedľa neho.
„Prepáč mi to,“ zašepkala.
„Nechápem, prečo si mi klamala... Ako ti mám teraz veriť, aj keď hovoríš o svojich citoch?“
„O tom by som ti nikdy neklamala! Je to pravda! Ani nevieš, ako ťa strašne milujem!“ kričala Hinata.
„No a ako mi to dokážeš?“ otočil sa a priblížil sa k nej až ich delilo len niekoľko milimetrov.
Hin ho pomaly pobozkala, a on sa usmial.
„Nie je ti zima?“ pozeral na ňu ustarostene, keď videl, ako sa trasie.
„Nie...“ povedala.
Naruto ju však objal a chrbát jej prikryl svojím uterákom.
„Sľúb mi, že už mi nebudeš klamať,“ zašepkal jej do ucha a Hin šťastne prikývla.
...
Po udalosti pri jazere všetci ninjovia Sakuru prestali mať radi.
Naruto dokonca požiadal Ino, či by si s ňou nevymenila izbu, a hneď, ako súhlasila, pretože bola rada, že bude častejšie so Saiom, zbalil Sakure všetky veci a vyhodil ich pred dvere.
„Ale nemusel si byť taký surový,“ hovorila Hinata neisto.
„To snáď nie je možné!“ začal sa Naruto rozčuľovať a Hinata na neho nechápavo pozerala.
„Ty sa jej ešte aj po tom všetkom budeš zastávať?“
„Len proste chápem, ako sa cíti,“ sklonila Hin hlavu „tiež som trpela, keď si mi neopätoval moje city.“
„Ale láska, ty si aspoň nerobila to, čo ona!“ objal ju.
„Mrzí ma, že si musela trpieť,“ zašepkal jej do ucha.
„Už je to za mnou...“ Hin mu rozopínala košeľu, a keď mu ju vyzliekla, spýtal sa:
„Naozaj to chceš?“
„Áno,“ rozhodne prikývla a obaja si ľahli do postele, a keďže Sai a Ino tam neboli, začala sa ich nezabudnuteľná noc.

Poznámky: 

Tak tu je ďaľší diel, ja viem, že trochu neskôr, ale poslednú dobu nestíham, tak dúfam, že sa vám to bude páčiť... Smiling

4.78125
Průměr: 4.8 (32 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Út, 2016-02-23 20:19 | Ninja už: 4222 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Mise V
Od úkladné vraždy po první láskyplnou noc, tomu říkám fofr. Jak Hinatu šťouchal Sakura do vody, tak mi to hrozně připomínalo nějakou pohádku s typicky šťastným koncem. Ještě chybělo upalování ježibaby alias růžovovlasé kunoichi.

Obrázek uživatele orezko
Vložil orezko, Čt, 2012-04-05 00:18 | Ninja už: 4663 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

Páni! To je krásný! Ale mám jednu připomínku. Myslíš si, že Naruto by vážně zachoval chladnou hlavu Laughing out loud? Dávám 5/5. Krásný. Těším se na další.

Obrázek uživatele EdElric31011
Vložil EdElric31011, Čt, 2012-04-05 12:02 | Ninja už: 4637 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

No tak to máš dobrý postreh, asi nie Laughing out loud

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, St, 2012-04-04 19:43 | Ninja už: 4740 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Skvělé, dokonalé a báječné... chci další díl... ne, chci si přečíst celou sérii... tak hodně piš Laughing out loud

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele Hinata Hyuga
Vložil Hinata Hyuga, St, 2012-04-04 19:19 | Ninja už: 4525 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Je to skvele len som si myslela ze to nedokončíš

Obrázek uživatele Kikuška
Vložil Kikuška, Út, 2012-04-03 19:40 | Ninja už: 4431 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Nádhera

Obrázek uživatele Bella Scarlet
Vložil Bella Scarlet, Út, 2012-04-03 17:56 | Ninja už: 4870 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

BEST!!! těším se na další díl Smiling

Ten, kdo neprojeví smutek, neznamená, že nemá srdce. Jen má více odvahy bojovat s osudem.
Bojuji za život, žiji pro smrt.

Obrázek uživatele Kimi_Uchiha
Vložil Kimi_Uchiha, Út, 2012-04-03 14:36 | Ninja už: 4427 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tento diel je naozaj nádherný.Laughing out loud ja by som asi tú Sakuru zabila..Laughing out loud Teším sa na ďalší..Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Út, 2012-04-03 10:10 | Ninja už: 4722 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak tenhle díl jsem opravdu přečetla jedním dechem. Prostě... Kouzelné a nezapomenutelné a ... Došly mi slova.

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele RhoX
Vložil RhoX, Po, 2012-04-02 22:29 | Ninja už: 4650 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Jednim slvem - nice Laughing out loud, nebo dve - very nice Laughing out loud