manga_preview
Boruto TBV 09

RM: Ako to bolo a bude- Prológ

Síce sme vtedy boli len jeden, no pamätá si to každý z nás. Keď Rikudou Sennin cítil, že jeho dni sa krátia a skôr, ako rozdelil nás, bijuu, z 10-chvostého, rozhodol o svojom nástupcovi. Mal sa rozhodnúť medzi synom, ktorý zdedil jeho schopné telo, a synom, ktorý zdedil silu jeho očí (sharingan). Spojením tohto silného tela a očí vznikol ninja s rinneganom. Obaja títo synovia to vedeli. A obaja si svojho otca vážili, preto ani jeden neplánoval ukradnúť dar svojmu pokrvnému bratovi.

Jedného dňa si ich teda zavolal do veľkej tmavej haly.
"Mojou povinnosťou bolo doniesť učenie do tohto sveta. Roľníkov a osadníkov som učil o technikách vhodných na obranu a prežitie. Po skončení tejto úlohy som chcel dosiahnuť vyšší a oveľa ťažší cieľ. Pomocou ženy priviesť na svet deti, ktoré by zdedili moje schopnosti a ďalej šírili moje aj ich vlastné poznanie. Tak sa aj stalo. Viacerí z mojich synov vyrazili do sveta. Vy dvaja a vaša sestra ste zostali tu, lebo ste neboli spokojní so svojimi schopnosťami." rozprával Rikudou Sennin svojim dvom synom.
"Pre mňa to bola dlhá a namáhavá, ale i šťastná cesta. Uchiha, tvojou úlohou bude ochraňovať môjho nového nástupcu i jeho ľud. A ty, Senju, ty budeš vládnuť namiesto mňa. Vychovaj skvelý ľud i svojich následníkov. Skončil som." Dopovedal Sennin a odišiel von z miestnosti. Dvaja bratia, Senju a Uchiha, odišli tiež. V tichosti sa táto porada rozplynula, akoby ani nebola.

Niekto zaklopal na dvere, ozvalo sa dievčenským hlasom: "Ďalej," a do miestnosti Hashibami, dievčiny sediacej na posteli, vošiel Rikudou Sennin.
Pozrel na svoju dcéru prenikavým pohľadom. Mladé dievča, mohlo mať tak 16-17 rokov, sa pozeralo von oknom a sledovalo ostrý a dosť neobvyklý tréning svojich dvoch bratov.
"Podľa vážnosti ich zápasu, to je lepší názov, lebo ten ich súboj sa tréningom nazvať nedá, zistíš..."
Sennin nedokončil, lebo mu do reči skočila Hashibami: "...že už si rozhodol o svojom nástupcovi."
Sennin pokračoval: "Cítim istú nespokojnosť z Uchihovej strany a obávam sa najhoršieho. Kolobehu pomsty medzi ním a Senju. Prosím, Hashibami, ak bude treba, zastav ho. Tvoje schopnosti...Je pozoruhodné ako veľmi vieš odolať technikám sharinganu."
"Ocko, spravím tak, ako si želáš. Zastavím ho, ale..." na chvíľku sa Hashibami odmlčala, "ale na to nestačia len moje schopnosti..."

"Čo sa stalo? Prečo teda Uchiha nebol zastavený? Veď Hashaba..."
"Hashibami." opravil Naruta Kyubi.
"Hashibami mala na to schopnosti, prečo sa teda stalo to, čo sa stalo? Prečo sa rozbehol tento kolobeh plný nenávisti?" spytoval sa ďalej Naruto.
Deväťchvostý sa zarazil. "Hashibami zmizla. Niekto tvrdí, že išla vytvoriť nového pomocníka. Nového démona. Takého, ktorý by skrotil nás ostatných. No neviem, či je to pravda." povedal.
"Aha. ďakujem, ale rozprávky ma moc nezaujímajú..."

Poznámky: 

Ehm, asi Vám v prvom rade vysvetlím, čo znamená RM v nadpise. RM=ReMake, pretože jednej z našej dvojice sa nechcelo pokračovať v pôvodnom príbehu a chcela ho upraviť, za čo jej veľmi pekne ďakujem. Smiling No každopádne dúfame, že sa Vám naša sériovka bude páčiť, a ak áno, ocenili by sme, keby Ste hlasovali a po prípade písali aj komenty, nech vieme, že naša snaha nie je zbytočná. Ďakujeme!

By Leera and Kikulienka

4.85
Průměr: 4.9 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele panbebe
Vložil panbebe, Ne, 2013-03-03 02:53 | Ninja už: 4417 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

v ffkác je už tolik postav pod jménem Nami že se v tom začínám ztrácet Laughing out loud jinak super Smiling

Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Po, 2016-02-22 21:08 | Ninja už: 4591 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

O tri roky neskôr ale nevadí :D- Zmenili sme to na Hashibami a konečne sa rozhodli to dopísať Laughing out loud

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, St, 2012-05-02 15:54 | Ninja už: 4730 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Není to špatné, uvidím co bude dál.

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2012-05-01 21:18 | Ninja už: 6051 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.