Návrat týmu 7 - 07 Únos
Naruto zjistil jednu podstatnou věc...ztratil se, vůbec nevěděl kde je. Znova se jak se říká vzmužil a pokračoval dál.
Kakashi rozhodl, že se vrátí a nepůjdou nahlásit, že se Naruto ztratil, ale že šel na sběr informací (nemyslím ty Jiraiyovi informace). Jak rozhodl tak i udělali. Jenomže Tsunade jim to nezbaštila, klidným hlasem se jich zeptala:
"Unesli ho Akatsuki?"
"No.... zas tak ne, nepřehánějte Tsunade-sama, eh...on..šel...no...pátrat po nich" vyklopila Sakura pravdu. Všichni v místnosti se na ni podívali. (pozn. Kakashi ani Sasuke nevěděli, že šel Naruto po Akatsuki). Tsunade vybouchla vzteky:
"No to snad ne! On se snad úplně zbláznil!¨ Má v sobě Kyuubiho po kterém jdou Akatsuki a on jim jde ještě naproti! Tos ho nemohla zastavit Sakuro?! Nebo ty Sasuke! Kakashi tys to měl celé na starost měl jsi ho pohlídat kua! Co jsi celou dobu dělal?! Četl si knihu?! Tu pitomou úchylačku?!"
Kakashi pouze sklopil oči, něchtěl ji přiznat, že má pravdu. Nakonec zamumlal něco typu: Když ta kniha je tak dobrá, neměl jsem čas se zabývat Narutem a nakonec to zvládne.
Naruto našel po cestě malé dítě, v bezvědomí, byla to dívka kolem 9-10 let.Neměla na sobě žádnou čelenku, takže kunoichi nebyla. Měla černé vlasy a na sobě roztrhané oblečení. Krvavé rány Narutovi říkaly, že byla napadena. Vzal si ji na záda a šel někam, bůh ví kam. Asi o hodinu později věděl kde je.
Tsunade poslala A.N.B.U., aby našli Naruta. Věděla sice, že mu Kakashi věří, ona to samozřejmě taky věděla, ale i tak ji něco říkalo, že bude v nebezpečí.
Sakura šla do obchodu a přitom myslela na syna čtvrtého Hokage, koupila nějakou zeleninu, snažila se na něj přestat myslet, nešlo to, před tváří se ji objevil jeho obličej s úsměvem, milovala ho a bylo ji líto, že si to uvědomila až teď.
Večer kolem 11 hodiny:
Branou procházel člověk s dítětem na zádech, mířil ke Kazekagemu. Stráže u brány Naruta poznali tak ho pustili dál. Naruto zaklepal na dveře a vešel:
" Ahoj Gaaro" usmál se. Gaara málem z něj dostal infarkt (věděl že se Naruto "pohřešuje")
"Naruto...ty nejsi mrtvý?" optal se stále v transu.
Narutovi spadla kapička a vyjel na něj: "Ty jsi snad zapoměl kdo jsem! Já jsem Uzumaki Naruto a do té doby než se stanu Hokage nezemřu!"
Teď spadla kapička Gaarovi, ale něčeho nebo spíš někoho si všiml:
"Koho to máš na zádech?" optal se a Naruto mu začal všechno líčit.
"JAKTO ŽE JSTE HO NENAŠLI!" křičela Tsunade na pět A.N.B.U..
"Omlouváme se Hokage-sama, ale ten skrček se dokáže teda pěkně schovat" to mluvila zrovna ta žena co pomohla Narutovi asi ve třetím díle.
"To je mi jedno, hlavně ho najděte.....nebo víte co? Nehledjte ho, až se bude chtít vrátit, vrátí se."
"Co když ho zajali Akatsuki a právě z něj vyjímají Kyuubiho a..." přestal protože Tsunade silně třískla do stolu .
"Vy ho neznáte tak dobře jako já a vím, že Akatsuki by ho nikdy nechytli! Slíbil....slíbil.....že dokud se nestane Hokage tak nemíní zemřít! Je to Uzumaki Naruto ze skryté Listové! Syn Kushiny Uzumaki po které zdědil střelenost a tvrdohlavost a Minata Namikaze s kterým si je totalně podobný! Je to budoucí Hokage Konohy! Jak se opovažujete takhle o něm mluvit!" mluvila už totálně nas*aná Tsunade. A.N.B.U. i přes velký strach zachovali klid a odkráčeli z místnosti.
Gaara zavolal doktory aby odnesli tu dívku. Vyzval Naruta aby se posadil. Po chvíli mlčení se Kazekage optal svého dlouholetého přítele:
"Co víš o Akatsuki? Dozvěděl jsem se od tebe, že jsi jednoho člena sledoval,to byl takový blonďatý s jílem?" (ach to Gaarovo popisování..nebo spíš moje)
"Ano" zněla Narutova odpověď podíval se Gaarovi do očí a pokračoval:
"O Akatsuki....vím jenom že ten maskovaný poš*k je Uchiha Madara." Gaarovi se rozšíčily zorničky do českých parametrů a nastalo dloouhé ticho. Gaara přemýšlel proč se Madara vrátil. A Naruto? Ten chtěl být co nejdřív v Konoze a říct konečně Sakuře, že jí miluje nadevše a že už jí nikdy neopustí. Gaara nakonec odvedl Naruta do pokoje aby si odpočinul. Poznal že je unavený. Ani se mu nedivil, tahle cesta....musela být obtížná.
Ráno Sakura hned utíkala k bráně, protože zahlédla jednu osobu, myslela si že je to Naruto. Ale nebyl to ten koho čekala. Byl to Hoshigaki Kisame. Hned jak ho spatřila, tak praštila do země, ale Kisame byl rychlý uskočil a dostal se za Sakuru. Protože bylo ráno 5:00 většina obyvatel ještě spala. Kisame se chytl sakury a dotkl se jí a řekl název techniky:
"Suimin no jutsu" (technika uspání) Potom vzal Sakuru do náručí a odnesl ji. Věděl o tom, že miluje devítiocasého a ten miluje ji.
Jak měli všichni Akatsuki opět schůzi:
Deidara: "Peine, sorry za to že jsem nechytl Kyuubiho, ale vyskytly se nějaké komplikace.."
Tobi:" Áááh ták, přece jenom jsem si myslel dobře že Deidara-chan to nezvládne, je ještě hodně mladý."
Deidara: "Drž hubu!"
Hidan: "Jo Tobi! A navíc tu větu jsem měl říct já!"
Pein: "Sklapněte všichni. Poslal jsem na něj Hoshigaki Kisame."
Tobi: "No jo no jo....chudáček Kisame-chan ztratil svého drahocenného partnera."
Naruta probudila noční můra, byl celý zpocený. Zdálo se mu o Sakuře a jak ji unesl ten žralok z Akatsuki. "Byl to jen sen...byl to jen sen" uklidňoval se, bohužel, ale nevěděl že to sen nebyl. O chvíli mu někdo zaklepal na dveře. Byl to Gaara.
"Ta dívka Naruto.....probudila se!" a hned oba běželi na nemocniční pokoj. Jak tam dorazili ta dívka se na ně usmála:
"Dobré ráno jmenuji se....."
Pkračování příště :-b
Tak další díl...nwm co k tomu mám dodat Jako vždycky pls zanechte komenty pro případ že by se něco nelíbilo xD
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Dobré ale na niektorých miestach mi vadia tie výkričníky. Skús tam dať namiesto troch len jeden, potom by to už malo byť v pohode
~FC for mestekova~
Moje FanFiction
Spravila jsem to a máš pravdu je to tak lepší
Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n
Jak sejmenuje? Jinak pěkný povedlo
Neřeknu!! :-b By byl spoiler. A díky
PS: S tím jménem, sama to nevím
Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n