manga_preview
Boruto TBV 10

Jouninská skúška - 17 Turnaj

Na druhý deň Naruto vstával zavčasu. Naraňajkoval sa a naposledy išiel trénovať.
Po ceste stretol Nejiho.
"Dobré ráno, Naruto" pozdravil Neji.
"Ahoj" odzdravil Naruto a zívol si.
"Si pripravený na poslednú skúšku?" spýtal sa Neji.
"Som nervózny" odpovedal Naruto.
"Choď si ešte zdriemnuť, inak ťa rozdrtia" poradil mu Neji.
Naruto sa nahneval.
"To určite, zabudol si ako som ti naložil na Chuuninskej skúške?!" kričal Naruto, "Zničil som ťa! Nemáš na mňa! Som omnoho lepší ako..."
"Ukľudni sa" zastavil ho Neji, "Chcel som ti iba pomôcť"
Naruto ho ignoroval a odišiel.

Na poludnie sa všetci zišli na štadióne.
"Páni, tu je minimálne dvakrát toľko ľudí ako na Chuuninskej skúške" tešil sa Naruto.
"Teda, Akamaru nesmieme sklamať toľkých ľudí" zasmial sa Kiba.
"Jediné čo tí ľudia chcú je vidieť boj" povedal Shino, "Nikdy ho nezažijú na vlastnej koži. Keď bojujeme o život, tešia sa, ale keby mali bojovať oni, od strachu by sa..."
"Prečo si vždy taký pesimista?" prerušil ho Naruto.
"Nenechal ma dorozprávať, už zasa" pomyslel si Shino.
"Tsunade-sama už prišla" pomyslel si Neji.

Na najvyššej terase vítal Raikage Tsunade.
"Vitajte, Hokage" povedal Raikage.
"Zdá sa, že sme opäť lepší" usmiala sa Tsunade.
"Lepší?" nechápal Raikage.
"V turnaji máme viac ninjov" vysvetlila Tsunade.
"Tentokrát to dopadne inak" nedal sa Raikage, "Máte síce viac ninjov, ale my budeme mať viac Jouninov"
"Nepodceňujte našich ninjov, je v nich viac než si myslíte" povedala Tsunade.
"Čím väčší sú, tým tvrdšie padajú" zasmial sa Raikage.
"To sa ešte uvidí" usmiala sa Tsunade.
"Je čas" povedal Raikage a prihovoril sa štadiónu, "Vitajte na poslednej Jouninskej skúške! V tejto skúške sa budú odohrávať štyri súboje! Naši porotcovia vyberú z víťazov tých, ktorí sa stanu Jouninmi! Ukážte všetko čo je vo vás! Porazte svojho nepriateľa a predveďte porote prečo by ste práve vy mali byť Jouninmi!"
"Môžeme začať prvý súboj!" zvolala Chieko, "Hyuuga Neji vs. Inuzuka Kiba! Bojovníci predstúpte! Ostatní choďte na svoje miesta!"
Neji a Kiba sa postavili do stredu štadióna a ostatní si sadli na svoje miesta.
"Takže, toto bude súboj na život a na smrť" povedala Chieko Nejimu a Kibovi, "Keď pôjde niekomu o život, privoláme medikov. Ale keď niekto niekoho zabije smrteľným útokom, je to na vlastnú zodpovednosť. Ste pripravení? Prvý súboj sa začína!"
Kiba okamžite od Nejiho odskočil.
"Musím si dávať pozor na Nejiho jemnú päsť, takže sa musím od neho držať čo najďalej" pomyslel si Kiba, "Počkám, kým zaútočí a potom zaútočím ja"
"Udržuje si odstup, bojí sa ma" pomyslel si Neji, "Keď zaútočím prvý, bude predo mnou utekať"
Neji hodil po Kibovi dva kunaie a tri shurikeny. Kiba sa im vyhol.
"Juuken!" zvolal Neji a zaútočil na Kibu.
Kiba hodil dymovú bombu a utiekol.
"Ako som si myslel, snaží sa utiecť a potom na mňa zaútočiť" pomyslel si Neji, "Schoval sa v dyme a čaká na vhodnú chvíľu. Potom zaútočí, ale to sa mu nepodarí. Byakugan!"
Neji pomocou svojho Byakuganu hľadal v dyme Kibovu chakru a nakoniec ju našiel.
"Mám ťa!" pomyslel si Neji a zaútočil, "Juuken!"
Lenže Kiba sa jeho útoku vyhol.
"Teraz, Akamaru!" zvolal Kiba a Akamaru na Nejiho zaútočil, "Tsuuga!"
Neji uskočil a hodil k Akamarovi nôž s výbušným lístkom.
"Pozor, Akamaru!" zkríkol Kiba a pokúsil sa Akamara zachrániť, ale bolo neskoro.
Výbuch zasiahol Akamara aj Kibu.
"Toto vám nevyšlo" zasmial sa Neji.
"Gatsuuga!!" ozvalo sa.
Nejiho zasiahla Kibova a Akamarova technika. Neji kľačal na zemi a bol zranený.
"Ako si to urobil?" nechápal Neji.
"Všetko som mal premyslené" vysvetľoval Kiba, "Čakal som, kedy zaútočíš a hodil som dymovú bombu. Potom som vytvoril klony mňa a Akamara a schovali sme sa. Vedel som, že Byakuganom uvidíš klonov. Chcel som ťa dostať Akamarovým klonom, ale mal som aj plán B. Keby ťa Akamaru netrafil, vyskočíme s úkrytu a dostaneme ťa Gatsuugou. A to sa stalo"
"Toto nemohol vymyslieť počas súboja, musel si vymýšľať stratégiu dopredu" pomyslel si Neji, "Je vidieť, že sa na mňa pripravoval"
"Tak čo, vzdávaš sa?" zasmial sa Kiba.
Neji vstal a dal si dole svoju čelenku.
"Nemám v pláne sa vzdať" povedal Neji, "Uznávam, že tvoj plán bol dobrý, ale nedomyslel si ho. Tvoj útok ma iba zranil, ale môžem bojovať ďalej. Neskočím dvakrát na ten istý trik. Teraz už ťa nebudem šetriť. Si dôstojný protivník. Ukázal si čo vieš, teraz je rada na mne. Drsná päsť!"

Poznámky: 

Vysvetlivky :
Tsuuga - Tesák
Gatsuuga - Dvojitý tesák
Byakugan - Biele oko
Juuken - Nežná päsť

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Kategorie: