manga_preview
Boruto TBV 07

*konečný boj* Začiatok konca 13. kapitola

“ Dnes je deň v ktorom sa rozhodne o budúcnosti celého sveta ako ho poznáme. Dnes je deň v ktorom sa rozhodne o budúcnosti našich detí a aj ľudí ktorý do nás vkladajú svoju dôveru. Týmto dňom dáme Madarovi jasne najavo proti komu ide. Nejde len proti nám kágom, ale ide proti naším ľudom a naším dedinám. Keď už hovorím o našich dedinách, Sasuke prišiel z návrhom spojiť Listovú a Piesočnú. Ja a Gaara sme sa rozhodli že tento návrh naplníme. Vy všetci čo tu sedíte ste súhlasili a my sme vaše podmienky odsúhlasili. Vybudujete si na našom území informačné strediská s ktorými budeme plne spolupracovať. Naše nové územie sa bude volať Prospekt letiaceho listu v piesočných dunách. Ja som zatiaľ povedala všetko čo som chcela.” Po tomto dlhom prejave si Tsunade ťažkopádne sadla do svojho kresla a odpila si z vody ktorú mala pred sebou na stole. Chvíľu nikto nič nepovedal no po krátkej Tsunadinej odmlke sa slova chytil Gaara.
“ Ja by som len chcel povedať to čo cítim. Viem že ma neberiete ako seberovného len preto lebo som ešte dieťa. Ale chcem aby ste ma tak začali brať. V tejto vojne, ak bude potrebné, položím za vás a našich ľudí život. Nedovolím tomu šmejdovi Madarovi aby si z nás robil nejakú položku v svojom hnusnom pláne.” To bolo všetko čo v tejto chvíli chcel Gaara povedať.
Zabezpečenie v dedine bolo omnoho väčšie ako inokedy, no niet divu keď sa v dedine nachádzali tí najdôležitejší ľudia na svete. No koho by napadlo zaútočiť na miesto kde sú akurát ty piati najsilnejší ninjovia. Po svete však behal jeden taký ktorý sa nikoho a ničoho nebál. Bol to Madara a toho sa práve všetci obávali, aby nezaútočil práve teraz a neskomplikoval tak ešte viac situáciu. Po chvíľke začal Tsuchikage.
“ Čo ak sa Madara rozhodne použiť v boji proti nám démonov? Čo budeme potom robiť? S tým si neporadíme ani my!”
“ Démonov určite nepoužije. Snaží sa získať ešte osemchvostého a deväťchvostého. Teraz ich určite nebude rozdeľovať a púšťať ich na slobodu. Jedine v tejto veci som si pri tom psychopatovi istý. Určite má však v pláne použiť tie svoje oči, je to predsa jeho najsilnejšia zbraň.” Keď to Raikage dopovedal zavládlo ticho, všetci sa na seba pozerali a čakali kto toto mučivé ticho pretrhne.
“ Čo sa stane keď prehráme?” Opýtal sa Naruto ktorý do tejto chvíle nejavil veľký záujem o túto debatu. Všetci čo sedeli v miestnosti sa zrakom obrátili na Naruta.
“ Túto možnosť nepripúšťajme. Nie je predsa možné aby nás porazil. On je sám a my sme sa spojili. Ani on nemá určite toľko síl aby nás sám porazil, je to proste nemožné!” Rozhorčene vravel Raikage.
“ Nezabúdaj že bojujeme proti niekomu kto ovládol siedmich démonov. Nič nie je nemožné Raikage.” Prvýkrát sa ozval najmocnejší ninja zo Skrytej mlžnej dediny. Bola to krásna mladá žena len o pár rokov staršia ako Gaara. Mala krásne, dlhé, hnedé vlasy. Jej oči pôsobili krásne a neškodne, tak že sa zdalo že sa v tejto miestnosti ocitla len nešťastnou náhodou.
“ Už som vravel že som si istý že ich nepoužije, ani on sám by to neriskoval. Jedného pustiť nemôže, zničil by tým krehkú rovnováhu ktorá ich udržuje v pečati. Keby ich pustil všetkých tak je nemožné aby ich ovládal siedmych naraz. Podľa mňa nemá nič, čím by nám mohol prekvapiť!” Raikage bol v tejto chvíli už dosť rozzúrený, ale snažil sa udržať svoju zlosť na uzde.
“ Bojoval si sním už? Keď toto vravíš? Ako to môžeš vedieť keď si sa sním ešte nikdy nestretol.” Pokojne sa pýtal Sasuke ktorý tiež bol do tejto chvíle ticho.
“ Hm. Keď ťa to tak zaujíma tak ti to poviem. Ja sám, som zostavil tým mojich najsilnejších a najschopnejších ľudí ktorým som dal za úlohu vystopovať a získať informácie o Madarovi. Osobne som ich trénoval a viem čoho sú schopný. Dneska ráno mi mali priniesť informácie. Znepokojovať sa určite kvôli tomu nebudem. Plne im dôverujem, takže som si istý že sú v poriadku.” Raikage bol už o poznanie kľudnejší no stále bolo na ňom vidno trocha zúrivosti.
“ Ty si ešte myslíš že sú stále nažive a že im dokonca nič nie je? Niečo ti poviem. Len ja viem aký je Madara v skutočnosti mocný. To čo viete vy sa moc vzďaľuje od skutočnosti. Tým že som získal večný mangekyou sharingan, som pochopil veľa vecí o Madarovi. Viem čoho je schopný. Teraz by som vám chcel povedať ako budeme schopný ho poraziť. Jeho najmocnejšou technikou je časopriestorové ninjutsu. Keď sa mu podarí nás rozdeliť, už ho nič nezastaví. Každého si prenesie do nejakej dimenzie a tam sa o vás postará. Takto zabije jedného po druhom. A v tom je ten problém. Budete sa až okrem mňa musieť držať všetci pohromade. To znamená že nebudete ísť môcť nikomu pomôcť. Toto je jeho plán ako nás poraziť.” Sasuke si sadol a ďalej už nič nevravel. Nikto nič nepovedal v sále bolo úplne ticho a bolo vidieť že všetkých prepadol pocit bezmocnosti. Dlho sa ešte riešili veci ohľadom spojenia všetkých armád. Riešilo sa to tak dlho že už sa každému zdalo že každá téma sa rozoberala minimálne tri krát. Asi štyri hodiny potom ako sa začalo stretnutie prišli informácie od kapitána Yamata v ktorých sa písalo o Madarovi. Ako prvá bola informácia o poslednej Madarovej skrýši. Táto informácia bola už v tejto dobe úplne zbytočná v skrýši určite nič nenechal a to znamenalo že táto informácia bola nepodstatná. Ďalšia informácia popisovala Madarove cesty a krátke zástavky. Však ta najpodstatnejšia informácia bola na úplnom konci celej správy. Táto informácia popisovala Madarovu silu ktorú pripravoval na boj. Madara, nikto nevie ako zhromaždil na vojnu 150 000 ninjov. Táto veta vyrazila dych každému v miestnosti. Nikto neveril tomu ako sa Madarovi podarilo zhromaždiť 150 000 ninjov. Každý priemerný ninja by si to všimol a v tom bol ten problém nikto nič nevidel ani nepočul.

Poznámky: 

Dneska trochu kratšie Smiling od budúcej kapitoly sa začína vojna Smiling príjemne čítanie prajem

4.57143
Průměr: 4.6 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele suzzana17
Vložil suzzana17, Po, 2012-08-13 18:01 | Ninja už: 4434 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

dobra praca Kakashi YES

KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, Út, 2012-06-26 18:08 | Ninja už: 5389 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

neviem či bude pokračovanie dlho som v tomto nepokračoval rozhodnem sa v prvom prázdninovom týždni či bude alebo nebude pokračovanie Smiling

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, St, 2012-06-27 06:11 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

Dobře, tak to promysli.
Nechci tvé rozhodování nijak ovlivňovat, ale ráda bych si přečetla další kapitolu Smiling Dobře, dobře už mlčím Laughing out loud

userbarz.com

Obrázek uživatele luki19941
Vložil luki19941, St, 2012-06-27 10:58 | Ninja už: 5389 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

v pohode Laughing out loud včera som si to akurát celé prečítal aby som potom nepísal veci ktoré tam už boli alebo úplne neodbočoval z deju Laughing out loud no skúsim to ešte Laughing out loud

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Po, 2012-06-25 13:47 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

Bude prosím pokračování? Byla by škoda, kdyby ne. Prosím, pokračuj.

userbarz.com