manga_preview
Boruto TBV 09

Nešťastne šťastná 1 She is mine!

Orochimaru sa prechádzal nočnými ulicami Konohy, niečo hľadal, lepšie povedané niekoho. Po tom čo Kyuubi napadol Konohu zostalo veľa detí na ulici. Spočívali na ňom oči tých nevinných detí, no on sa neobzrel ani za jedným.
Hľadal jedno dievčatko Myijako.
... Yondaime ju pred Orochimarom skrýval, ale po Kyuubiho útoku štvrtý zomrel. Nikto okrem Yondaimeho a saninov o nej nevedel. A keďže nemala ani rodičov zostala sama.
Schopnosti alchýmie, ktoré vzhľadom na vek a psychiku nedokázala ovládať, mohli byť aj jej samej hrozbou.

Konečne ju našiel sedela na zemi opretá o drevený plot. Biele vlasy jej žiarili jasnejšie než mesiac. Postavil sa pred ňu:
,,Si sama však?" vystrašene vyskočila na nohy, buchla rukou po plote, z ktorého hneď nato vyletel drevený klin, no Orochimaru sa mu uhol.
,,Ja ti neublížim, chcem ti pomôcť.." chcela znovu zaútočiť, no Orochimaru jej chytil obe ruky.
,,Prosím, pustite ma!" bolo na nej poznať že sa bojí.
,,Neboj sa ma, ak pôjdeš so mnou pomôžem ti."
,,Ako, ja nemám rodičov, a ani Minata!" naklonil sa k nej, až cítila jeho dych.

,,Pomôžem ti k tomu, aby si sa pomstila tomu, kto ti zabil najmilších." zrazu sa strach z jej očí vytratil.
,,Tak čo, rozhodla si sa?"
,,Ale čo zato odo mňa budete chcieť?"
,,Dokiaľ sa nepomstíš, budeš bojovať pre mňa." dievčatko iba poslušne prikývlo. Pustil jej ruky:
,,Poď so mnou."

Keď vyšli z Konohy, Orochinaru ju na chrbte niesol cez les, až k skrýši.
Na miesto prišli na druhý deň večer.
Zaviedol ju do jednej z izieb.

,,Tu budeš spávať." dievčatko zložilo svoj batoh na posteľ.
,,Keby si niečo potrebovala, na konci chodby zaboč doprava, posledné dvere. Máš tu aj vlastnú kúpeľňu.. a nechám ti sem priniesť nejaké oblečenie." Orochimaru odišiel z izby. Myijako sa posadila na posteľ, niečo vybrala z batohu. Yondaimeho kunai s pečaťou a nápisom na čepeli "pre Myijako". Ako naň pozerala vhŕkli jej do očí slzy.
,,Ja vás pomstím, Minato-san, Kushina-san!"

______________________________________________________________________________

V tú istú chvíľu v Konohe...

Keď sa Tretí prehrabával v papieroch, ktoré mu Minato nechal z jednej zložky vypadla veľká fotka. Sarutobi ju zodvihol zo zeme. Na fotke bola Kushina, Minato a vysmiate, bielovlasé dievčatko.
Sarutobi fotku otočil:

Sarutobi, v prípade, že by sa mi niečo stalo, prosím Vás, aby ste ochránili toto dievčatko. Volá sa Myijako má výnimočné schopnosti... za pomoci alchýmie by dokázala zničiť celú Konohu... nechcel som o nej nikomu hovoriť... lebo ešte nie je schopná svoje schopnosti ovládnuť... je veľmi mladá, keby sa dostala do zlých rúk, mohla by sa stať veľkou hrozbou pretože je jednoduché ju ovládať.
Dozvedeli sa o nej ešte Tsunade, Jiraiya a bohužiaľ aj Orochimaru... nedovoľ aby ju dostal...

,,Pošlite mi sem všetkých jouninov ktorí nie sú na misií, hneď teraz!!!"

Neskôr..

,,Ibiki musíte nájsť to dievčatko z fotky! Za každú cenu mi ju musíte priviesť!
Musíte sa ponáhľať, je dosť možné že ju hľadá už aj Orochimaru, v horšom prípade ju už našiel, a ak je tak, musíte ju získať späť! Choďte!"
,,Hai!"

_________________________________________________________________________________

Dievčatko sa strhlo zo sna, triasla sa zo zdesenia, znovu to videla, ako Minato bojoval s tým maskovaním chlapom, ako ich prepichol ten démonov pazúr keď sa snažili chrániť svojho syna, bála sa, nechcela byť sama...
Vybehla z izby a po tme vletela do Orochimarovej izby. Orochimaru sedel na posteli, a keď videl že mu do izby vletelo vydesené dievčatko dosť ho to zaskočilo.
Podarilo sa mu ju utíšiť, nakoniec mu zaspala na kolenách.
Položil jej hlavu na posteľ a odišiel z izby.

0

Kategorie: