manga_preview
Boruto TBV 09

Hate or Love? 11

Dobehli sme na miesto, kde to len rinčalo pod nárazmi ťažkého kovu. Sasuke, ten zbabelec a hajzel tam stál s vytiahnutou katanou a čakal, čo sa bude diať, kým bielovlasý ninja bojoval s Daiom.
,,Čakal som na teba.“ povedal chladným hlasom. Kazekage sa postavil predo mňa. Zhlboka som sa nadýchla.
,,Sabaku no Gaara, s tebou nechcem bojovať.“ povedal a aj cez Kazekageho ma prepaľoval pohľadom.
,,Toho si zoberiem na starosti ja.“ vedľa Sasukeho stál ninja s oranžovými vlasmi, vzrušene sa nakláňal dopredu, nedočkavo hľadel na Gaaru a z úst mu pomaly tiekli sliny ako sa tešil na boj.
Kazekage sa len pozeral na Sasukeho a toho ninju si nevšímal.
,,Hm.“ odvrkol si Sasuke a uškrnul sa.
,,Ty hajzel.“ zasyčala som potichu a zvierala som ruky do pästí.
,,Prišla si sa pomstit.“ povedal Sasuke.
,,Predstav si, že áno.“ oči sa mi rozšírili od hnevu.
,,Si rovnaká ako ja.“
,,Možno v jedinom. Chcem zabiť toho, kto mi zobral niekoho koho som milovala!“ rozkričala som sa na plné hrdlo a rozbehla som sa k nemu.
Okolo pása sa mi ovinulo čosi a zabrzdilo ma to. Pozrela som sa na to.
,,Dobrý ťah, Sabaku no Gaara.“ Sasuke sa uznanlivo pozrel na Gaaru. To jeho piesok sa mi ovinul okolo pása a pribrzdil ma.
,,Prečo si to spravil?!“ otočila som sa na Gaaru. Ten tam bez slova celý čas stál so založenými rukami na hrudi.
,,Ešte nie.“ povedal potichu. Daia a toho bielovlasého sme ani nevnímali.
,,Divím sa ti, že si si na pomoc zobrala práve neho.“ Sasuke len mykol hlavou na miesto kde stál Gaara.
,,Myslel som si, že po tom čo jeho otec zabil tvojho budeš k nemu prechovávať nenávisť, ako k jeho potomkovi.“
,,Do toho ťa nič nie je! A ty, ty ma pusti!“ otočila som sa na Kazekageho. Ten ma nepočúval len hľadel na Sasukeho.
,,Mal si sa vrátiť do Konohy. Naruto bude smutný, ale nemám na výber. Mal si šancu vrátiť sa späť, no teraz to už zašlo príliš ďaleko.“
,,Nevrátil by som sa, ani keby som mal na to možnosť kedykoľvek inokedy.“ Teraz sa Sasuke pozrel na Gaaru.
,,Ty ma nebudeš ignorovať!“ vedľa Sasukeho ten s oranžovými vlasmi zakričal na Gaaru a zrazu sa premenil. Bola z neho iná bytosť, hrôzostrašnejšia bytosť. Ešte aj chakra sa mu zmenila. Zostala som šokovane primrznutá k zemi a hľadela som na neho neschopná slova. Zrazu so si uvedomila, že piesok sa stiahol z môjho pásu.
,,Juugo.“ povedal nahlas Sasuke, ale Juugo ho vôbec nevnímal a už sa rozbehol na Gaaru. Ten okamžite na neho vyslal piesok.
A ja som využila príležitosti a vrhla som sa na Sasukeho.
Vytiahla som katanu a začal sa krutý boj.
Vnímala som len to ako sa rýchlo pohybuje a snažila som sa mu vyhnúť. Podarilo sa mi dostať čo najbližšie k nemu, ale sekla som len do prázdna.
Zrazu ho nebolo a iba som si uvedomila, ako sa ocitol za mnou.
,Ha ha ha ha, dostanem ťa!“ ozval sa šialený smiech Juuga. Gaara stál pred ním a zhlboka dýchal.
,,Bude to krutá smrť! Ha ha ha!“ jeho smiech mi išiel nehorázne na nervy.
Dai so svojím protivníkom odhodili zbrane a bojovali štýlom taijutsu.
V Sasukeho očiach sa objavil Sharingan. A sakra.
,,Si silná.“ povedal uznanlivo.
,,A čo si čakal.“ pretisla som pomedzi zuby a znovu zaútočila. Do očí som sa mu nepozerala, sústredila som sa len na pohyby jeho rýchleho tela.
Mala som niekoľko rán na rebrách a rukách. Niekoľkokrát sa mu podarilo znehybniť ma. S katanou vedel narábať veľmi dobre. Uštedril mi kopanec do brucha až som preletela a takmer prerazila jeden strom. Zviezla som sa na zem a snažila som sa lapiť dych. Sasuke pomalým krokom kráčal ku mne až sa zastavil pri mne a týčil sa nado mnou. Pozrela som sa mu do očí a zrazu som si uvedomila, že to bola chyba. No nič sa nedialo. Znovu som sa zadívala na jeho oči a všimla som si, že vypol Sharingan.
,,Hm, nechcem ťa zabiť.“ povedal.
,,Lenže buď zabijem ja teba, alebo ty mňa. Jeden z nás bude musieť zomrieť!“ klon, ktorý bol pri strome vrhol na Sasukeho niekoľko kryštálových kunaiov a zmizol. Sasuke sa uhol a prekvapene vyvalil oči. Zoskočila som zo stromu na ktorom som sa ukrývala a katanou som mu prešla cez brucho skôr než sa stihol spamätať. Vyzerala som akoby som ho objímala, len som ho držala, aby sa nevzpieral.
Klesla som na zem pod ťarchou jeho tela. Kľačal na zemi a hľadel na mňa ako na zjavenie.
,,Ako-“ zakuckal sa, vykašľal krv a klesol na zem.
,,Mala si... byť paralyzovaná.“ zachripel.
,,Kryštáľ dokáže divy, čo?“ dychčala som, a bola som vyčerpaná. Počula som jeho tichý arogantný smiech. Katanu som mu surovo zarazila ešte hlbšie a pretočila som ňou. Z úst mu vytiekli pramienky krvi a zakašlal.
,,Tvoja nenávisť je veľká.“ s námahou mi zašepkal a chytil ma za ruky, ktorými som držala katanu a začal sa vzpierať.
,,Nie.“ šepla som a cítila som ako pomaly vyťahuje katanu zo svojho tela.
,,Nie.“ usmiala som sa, keď som znovu nabrala silu a znovu som zatlačila katanu späť teraz ešte vylepšenú kryštálom.
,,Mana Maeno... nevedel som, že si až taká dobrá.“ uznanlivo sa zaškeril.
,,Podcenil si ma, a to si ma chcel do svojho úžasného teamu?“ odvrkla som.
,,Tvoj klan bol vždy veľmi silný, aj Orochimaru mi hovoril, že s teba bude veľmi dobrá kunoichi keď ti dal kryštálovú techniku.“
,,Orochimaru ti o mne hovoril?“ spýtala som sa opovrhujúcim tónom.
,,Toľko toho nevieš, čo viem ja Mana. Áno hovoril mi o tebe, preto som sa rozhodol nájsť ťa... Orochimaru hovoril, že tvoj otec bol veľmi bystrý, keď ho hneď na začiatku odhalil, preto ho musel zabiť... hah.“ na konci sa trochu pousmial.
,,Čože?“ spýtala som sa neveriaco.
,,Keďže som v tejto situácii, tak ti poviem aspoň toto...štvrtý Kazekage nezabil tvojich rodičov. Bol to on, Orochimaru v tele Kazekageho... ich Kage bol už vtedy dávno mŕtvy.“
,,Klameš.“ povedala som bez dychu.
,,Opýtaj sa svojho milovaného Gaari, on to veľmi dobre vie, vie čo sa vtedy stalo.“

Poznámky: 

Ospravedlňujem sa za to čakanie, ale škola mi dala riadne zabrať... pôvodne som to chcela týmto dielom ukončiť, ale ešte to predĺžim o jeden maximálne dva. Ospravedlňujem sa aj za chyby, ale nejak to nemám náladu po sebe čítať, ani sa mi ten diel veľmi nepáči, no nič lepšie ma nenapadlo. Samozrejme, neskôr chyby opravím, takže ma upozorňujte Laughing out loud ďakujem, a ja teraz idem spať... dobrú noc Laughing out loud

5
Průměr: 5 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sabaku no Ai
Vložil Sabaku no Ai, Pá, 2011-06-17 22:38 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Konečně nový díl. Jako vždy naprosto úžasné!!! moc se těším na další.

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2011-06-15 22:58 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Ďakujem Vám Smiling no ďalej to neviem ani ja čo bude Laughing out loud musím si to premyslieť Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2011-06-15 21:37 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Panebože, Mana bude zúriť. Laughing out loud
Super kapitola, normálne sa neviem dočkať, čo sa stane ďalej. Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele HiKaRiXD
Vložil HiKaRiXD, St, 2011-06-15 20:35 | Ninja už: 4790 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

perfektní moc jsem se těšila na další dílek jen tak dál Laughing out loud Eye-wink

I LOVE ANIME FOREVER!