manga_preview
Boruto TBV 07

War and Blood: Kapitola 5.

Čekala u vstupní brány Listové vesnice a třásla se zimou. Bylo brzy ráno a chlad jí zalézal až do morku kostí. V tichých ulicích se líně povalovala řídká ranní mlha doprovázená cvrlikáním ranních zpěváčků. Což jí nepřidalo na náladě. Už se těšila, až dorazí TenTen a Lee, aby mohla rozhýbat svaly ztuhlé zimou.
Po notně dlouhém čekání se ti dva konečně objevili. Hane se je už chystala seřvat, kde jsou tak dlouho, zatímco ona tu zmrzá, ale nakonec si to rozmyslela. Nechce přeci vyvolávat žádné hádky.
"Dobré ráno," usmál se na ni Lee a TenTen se zazívnutím jen zvedla ruku pozdrav.
"Dobré ráno," opětovala pozdrav taktéž s úsměvem, "vyrazíme?"
"Ty víš, kde máme tu misi?" zeptala se jí TenTen s údivem.
"Vám to Tsunade-sama neřekla?" odpověděla Hane otázkou s nemenším udivením.
"Ne, takže bys nás mohla se zadáním mise seznámit," navrhla nevrle TenTen.
"Nechtěla jsem vás tím nijak urazit," omluvila se Hane ve snaze TenTen uklidnit. Na tu omluva očividně zapůsobila.
"Nevadí, chyba byla na mé straně, ale mohla by si nám osvětlit, o oc v té misi vlastně jde," připomněla TenTen.
"Jistě, moje chyba, měla jsem to vysvětlit hned," omluvila se opět Hane, " takže... máme se dostat do vesnice Showakusei kde nám přesněji řeknou, co po nás chtějí. Podle předběžného popisu bychom se měli postarat o nějaké bandity, kteří ohrožují jejich vesnici a to především o jejich vůdce."
"Fajn, to zní dobře," zaradoval se Lee.
"A kde je ta vesnice?" otázala se TenTen. Na ta slova vytáhla Hane z rukávu mapu, klekla si na zem a rozložila ji před sebe.
"Tady je Listová," ukázala prstem k pravému hornímu rohu mapy, "a tady," přemístila ukazováček asi o pět palců níž, " je vesnice Showakusei. Je to asi patnáct kilometrů jihozápadně odsud."
"Dobře," kývla spokojeně TenTen.
"Tak tedy vyrazíme, ne?" navrhl Lee.
"Vyrazíme," schválily Hane s TenTen jednohlasně.

Vesnice vypadala na první pohled prázdná. Obloha byla zatažená a studený vítr se proháněl po prázdných, temných uličkách. Celá vesnice vyhlížela ponuře a opuštěně a ze ztemnělé oblohy začaly o střechy domů bubnovat dešťové kapky.
"Pojďte najít starostův dům, mě se nechce stát na dešti," navrhl Lee.
"Dobrej nápad," přitakal s úsměvem Hane a pak šeptem dodala, "dávejte si pozor, může to být past."
TenTen a Lee kývli a pak se všichni tři vydali úzkou uličkou ke středu vesnice na otevřenější prostranství, kde doufali, že najdou dům místního vůdce.
Nebylo těžké jej rozeznat, byl výrazně větší než ostatní domky a honosil se drahou střechou z červených tašek. Přesto na něm Hane něco nesedělo. Přestože venku se zatáhlo a bylo šero, v domě nesvítilo jediné světlo. Lee se právě chystal chytit mosazné klepadlo na dveřích.
"Lee, počkej!" křikla na něj. Otočil se a s údivem se na ní podíval.
"Nedotýkej se toho," pokračovala.
"Proč ne?" zeptal se, stále nechápajíc, co po něm Hane chce.
"Podívej se pozorněji," poradila mu.
"Promiň, stále nic nevidím," zavrtěl hlavou.
"Aha, já už to vidím," vyjekla najednou TenTen, "Lee, podívej, od klepadla se táhne tenké lanko."
"A když se podíváš ještě pozorněji, všimneš si, že to lano se rozděluje a vede ke střechám okolních domů, na kterých jsou výbušné lístky," pokračovala Hane.
"Čili, kdybych zatáhl za klepadlo, pohnul bych lanky, které aktivují ty výbušné lístky," dořekl Lee.
"Přesně tak," přikývla Hane.
"Co tedy budeme dělat?" otočila se na Hane TenTen, která už Hane uznala jako kapitánku mise.
"Zaktivujeme past," odpověděla prostě.
"Cože?!" zakřičeli na Hane s údivem Lee a TenTen.
"Samozřejmě tak, aby to vyhovovalo nám," dořekla Hane a zavřela oči.
"Co to děláš?" zeptal se ji Lee.
"Kontroluji přítomnost cizí chakry v okolí," odpověděla mu pomalu, " nikdo v blízkém okolí není. Lee, jsi z nás nejrychlejší, takže aktivuješ past a pak se stáhneš. Já a TenTen se ukryjeme už předem. Rozumíš?"
"Hai!"
"Výborně, TenTen, pojď," otočila se k TenTen a vyrazila směrem k lesu za vesnicí.
Lee počkal, až se Hane s TenTen dostatečně vzdálí a pak pohnul klepadlem. Následovala série výbuchů, jejichž zvuk se ostře zařízl do ticha.
"Skvěle," pochválila Hane Leeho, který se mezitím bezpečně dostal o úkrytu za ní a TenTen.
"Co budeme dělat teď?" podívala se na Hane TenTen.
"Čekat," odpověděla, "tohle muselo ty bandity varovat, že tu jsme. Prostě si na ně počkáme."
"Aha a potom budeme mít výhodu momentu překvapení," přikývl chápavě Lee.

Nemuseli čekat dlouho, asi po deseti minutách se na opačném konci vesnice objevily siluety dvou postav. Hane si přiložila ukazováček na ústa a pak dlaněmi obkroužila kruh, čímž jim říkala: buďte tiše a obkličte je.
TenTen i Lee se vydali svými směry, aby se lupičům dostali za záda. Když se bandité dostali do středu vesnice, před starostův, nyní rozbořený dům, bylo už TenTen s Leem na svých místech, připraveni zaútočit.
K jejich překvapení se Hane zdvihla a vydala se banditům vstříc. Ve tváři měla krutý úsměv, který upozorňoval, že není radno si s ní zahrávat.
"Tak ty si chceš hrát na drsňačku?" zasmál se jeden z banditů hrubým smíchem. Hane jeho narážku ignorovala a místo odpovědi vyslala proti banditovi vlnu vzduchu, která ho v kotrmelcích odhodila o deset metrů vzad. Druhý z průzkumníků se na ni vyděšeně podíval a pak se vrhl do útoku. Hane neměla problém ho odrazit, dříve než k ní stačil doběhnout, odhodila i jeho svojí větrnou technikou a on v bezvědomí skončil na dlažbě vedle svého parťáka.

Poznámky: 

Omlouvám se za délku a poněkud pozdější vydání... poslední dobou nestíhám...

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele negriczek
Vložil negriczek, Ne, 2011-11-20 22:57 | Ninja už: 4565 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

juj skoda ze sem zacal cist az neska je to paradni povidka

Obrázek uživatele Chameleonek
Vložil Chameleonek, Po, 2011-05-30 18:47 | Ninja už: 4698 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Já čtu taky a líbí se mi to. Smiling

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele amko21
Vložil amko21, Po, 2011-05-23 16:24 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

Nemáš sa za čo ospravedlňovať. Aj napriek tomu to bolo skvelé! Smiling

Chcel som si vytvoriť skvelý podpis, ale som strašne lenivý. -.-"

Obrázek uživatele Uchiha Aka-Itachi
Vložil Uchiha Aka-Itachi, Po, 2011-05-23 18:43 | Ninja už: 5075 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Děkuju XD Vypadá to, že jsi poslední, kdo to ještě čte...

When you play the game of thrones, you win or you die.

When the snows fall and the white winds blow, the lone wolf dies, but the pack survives.

THE WINTER IS COMING!!!