manga_preview
Boruto TBV 15

War and Blood: Kapitola 4.

Po chvíli se u vstupu do tréninkové oblasti objevily dvě postavy, když se více přiblížily, rozeznala v nich Hane chlapce a dívku možná o rok starší, než byla ona sama. Dívka na sobě měla růžové tílko na čínský způsob a tmavě zelené kalhoty. Hnědé vlasy měla svázané do dvou drdolů a modrou čelenku se znakem Listové uvázanou na čele. Chlapec byl oblečený v podivné zelené kombinéze s oranžovými návlaky na nohou a ovázanýma rukama. Na hlavě měl černé mikádo a červenou čelenku v pase.
Oba se tvářili poněkud nedůvěřivě, jejich předchozí týmový partner byl zřejmě podel jejich mínění silnější a ani jeden z nich neměl zájem o úplně nového člena týmu tři čtvrtě měsíce před začátkem zkoušek.
"TenTen, Lee, tohle je nová členka vašeho týmu pro chuuninské zkoušky," oznámila jim Tsunade po jejich příchodu, "stále zůstáváte v týmu s Nejim, ale jak víte, on se stal chuuninem již při poslední zkoušce a už na ní nemůže nastoupit, naštěstí se mi podařilo sehnat vám náhradního člena, aby jste se stali úplným týmem a mohli se zkoušky zúčastnit. Mám ještě nějaké jiné povinnosti, takže vás tu nechám, abyste se seznámili."
"Dobře," odpověděli jí oba dva zároveň. Tsunade se na ně usmála a odešla.
Chvíli se na sebe nedůvěřivě dívali.
"Ehm, já jsem Rock Lee," prolomil ticho chlapec v zelené kombinéze.
"Já jsem TenTen," pokračovala hnědovlasá dívka.
"Já se jmenuji Aoi Hane," představila se jim.
"Náš bývalý partner, Hyuuga Neji, byl nováčkem číslo jedna našeho ročníku," řekla jí TenTen, "dokážeš být lepší než on?"
"Budu se o to snažit," odpověděla jí chladně Hane, "ale jestli chcete, můžete si otestovat mé schopnosti."
"Otestovat si tvé schopnosti? Jakože si s tebou dát souboj? Nechceme ti ublížit," varoval ji Lee.
"Nepodceňujte mě prosím," řekla jim oběma.
"Takže souboj?" zeptala se TenTen.
"Souboj. Já proti vám dvěma," odpověděla s úsměvem Hane.
"Nemáš neději," varoval ji znovu Lee.
"To si jen myslíš."
"Uvidíme," řekla jízlivě TenTen.
"Uvidíme," odpověděla jí stejným tónem Hane a zaujala obranný postoj, jako výzvu k útoku.
TenTen kývla na Leeho a každý z nich se rozběhl na jednu stranu kolem Hane. Ta stála bez hnutí s přimhouřenýma očima vnímala jejich pohyb. Lee náhle zmizel. Ne, že by byl pryč a zmizela by i jeho chakra, tu Hane stále cítila, ale nebyla schopna zaregistrovat jeho pohyb, cokoli, co by naznačovalo, že tam stále je.
Začala ho hledat stejně jako včera Tsunade, ale výsledek byl stejný, jako když se ho pokoušela zahlédnout, nebyla schopná určit místo, kde se nachází. Ve chvíli, kdy se rozhodla, že zaútočí na TenTen, aby ho donutila nechat ji ho najít, se objevil a zaútočil jí na nechráněná záda prudkým kopem, kterému jen tak tak stihla uhnout.
Než se stačila vzpamatovat, zaútočil znovu dalším kopem, tentokráte mířeným na hlavu. Hane se přikrčila a pokusila se sama zaútočit pěstí na jeho rameno, ale než stačila rána dopadnout, byl znovu pryč. Ne nadlouho, po chvíli se opět objevil, tentokráte nad ní a znovu zaútočil. Hane před jeho útokem uskočila dozadu, avšak jakmile získala pevnou půdu pod nohama, objevil se Lee pod ní. Tohle už na ní bylo příliš rychlé, vnímala, jak se k ní přibližuje jeho noha, jak jí prudký náraz zvedá ze země, ona letí vzduchem a pak bolest v zádech, jak její tělo dopadlo zpět na zem.
Trhaně se zvedla.
"To nebylo tak špatné," pronesla směrem k Leemu, "jsi docela rychlý."
Ten se jen ušklíbl a nadhodil: "Nechceš přehodnotit své rozhodnutí?"
"Myslíš, že se tak lehce vzdám?" zareagovala Hane a vytáhla z rukávu krátkou katanu.
"Očividně ne," pronesla TenTen s pohledem upřeným na Hanin meč, "hezká zbraň," ukázala na něj.
"Děkuji," odpověděla Hane, přebíhající očima z jednoho na druhého.
"Lee? Můžu teď zaútočit já?" podívala se TenTen na svého týmového parťáka.
"Jo," přikývl.
Hane se přikrčila a očekávala TenTenin útok, zároveň však nespouštěla oči z Leeho, kdyby to náhodou byla lest.
TenTen sáhla do pouzdra na kunaie a vytáhla červený svitek, který jedním plynulým pohybem rozbalila a ve spirálách vyhodila do vzduchu. Vzápětí vyskočila a začala ze svitku vyvolávat zbraně, které posílala Haniným směrem. Hane počkala, než se k ní všechny ty nože, srpy a další zbraně dostanou dost blízko a vyskočila tak, aby TenTen nestihla tak rychle zareagovat a změnit směr hodů.
TenTen opravdu vyvedlo z míry, že se Hane takhle vyhnula jejím útokům a v překvapení nestihla zareagovat a změnit směr útoku.
Hane využila jejího chvilkového zaváhání a vykřikla: "Fuuton: Kamikaze! <Živel vítr: Božský vítr>"
Po těchto slovech jí z ruky vytryskl prudký proud vzduchu, který narazil do TenTen. Ta se následkem nárazu zřítila k zemi, následována cáry svých svitků. Hane ladně dopadla zpět na zem.
TenTen zničeně hleděla na své potrhané svitky.
Takže jeden má úchvatnou rychlost a skvělé taijutsu a ta druhá je expertka na zbraně...
"TenTen! Neriskuj ztrátu dalších svitků, nech mě znovu zaútočit!" zakřičel na ni Lee, když se chystala vytáhnout z pouzdra další svitek. Podívala se na něj a kývla.
Po jejím souhlasu se Lee rozběhl, aby mohl na Hane zase zaútočit z rychlosti. Tentokrát však byla Hane na jeho útok připravená a když zpomalil, aby mohl udeřit, měla už v rukách připravený větrný vír, který s dalším výkřikem "Fuuton: Kamikaze!" poslala Leeovým směrem.
Do Leeho, který Hanin útok neočekával, narazil tlak vzduchu plnou silou a odmrštil jej vzad.
"Lee!" zaječela TenTen.
Hane popadla svůj meč a přemístila se za TenTen, kterou chytila za vlasy a vložila jí nůž pod hrdlo.
"Přiznejte svou porážku," řekla tiše s vítězným úsměvem na tváři. Lee sklopil hlavu.
"Ale neměli bychom mezi sebou válčit," pokračovala vážněji, "musíme nastolit týmovou spolupráci. Věřím, že jste pochytili něco z mých schopností a já doufám, že jsem odhadla ty vaše. Tvojí předností," ukázala na Leeho, " je tvá neuvěřitelná rychlost a přesné taijutsu. A tvou," podívala se na TenTen, kterou mezitím pustila, " je neuvěřitelná přesnost a schopnost vyslat na nepřítele velké množství zbraní najednou. Pokud bych vám mohla v něčem poradit," znovu se zahleděla na Leeho, "tak tobě bych dala radu ohledně druhého útoku. Pokud na nepřítele zaútočíš již jednou, zkus druhou útočnou vlnu obohatit, aby nebylo tak jednoduché odhadnout tvé pohyby," Lee kývl, že radu přijímá, "a ty," ukázala na TenTen, "prvně blíže prozkoumej nepřítelovy schopnosti, než začneš bezmyšlenkovitě útočit, nebuď tak zbrklá."
"Děkujeme za rady," řekla TenTen smířlivým tónem, "víme, že týmová spolupráce je důležitá, takže zapomene na tenhle souboj, i když samozřejmě budeme brát ohled na to, že jsi opravdu silná. Když o tom tak mluvím, zajímalo by mě, jestli jsi silnější než Neji."
"Domluveno," kývla Hane, "pokud jde o porovnání mé síly s Nejim, můžeme to někdy vyzkoušet. Protože jsem teď v jednom týmu, měli byste znát celý rozsah mých schopností. Jak jste si mohli všimnout, ovládám Fuuton, který je mým základním živlem. Zároveň mohu použít i Doton, i když tam nemám takové možnosti, jako u Fuutonu. Mou klasickou zbraní na boj zblízka je, jak jste také mohli postřehnout, krátká katana, lépe spíš nazývaná wakizashi . To ovšem není vše. Nevím, jestli vám Tsunade říkala, jak jsem žila dřív, tak to pro jistotu shrnu. Vyrůstala a žila jsem v malé rybářské vesnici v Zemi Ohně, kterou napadli cizí samuraiové, zabili moje rodiče i mého bratra. Já chtěla pomstu, takže jsem se začala ze starých svitků učit ninjutsu, objevila v sobě nadání pro Fuuton a začala rozvíjet i druhý živel, kterému byla má chakra nejnakloněnější. Samozřejmě jsem trénovala i taijutsu, ale dávám přenost boji na delší vzdálenost. Časem jsem zjistila, že dokážu vycítit chakru druhých, podle ní je najít, nebo předem zjistit, že zaútočí. Dočetla jsem se, že ninjům s touto schopností se říká senzibilové. Je to tak?"
"Ano," odpověděla jí TenTen, " zdá se, že Nejiho přeci jen nahradíš dokonale. Neji je totiž z klanu Hyyuga, ti mají ve své podstatě také schopnosti jako senzibilové."
"Klan Hyuuga? O těch už jsem taky četla, je to prý jeden z nejsilnějších klanů v Listové, je to pravda?"
"Jo, je," zareagoval na její otázku Lee, "Neji byl v našem ročníku nováček číslo jedna."
"Elitnější je prý jen klan Uchiha," pokračovala Hane.
"To, co z něj zbylo, čili v Listové už nikdo, poslední dva členové tohohle klanu jsou nukeniny," odpověděla TenTen.
Tři... což vy samozřejmě nevíte...
"Aha, slyšela jsem, že Listová je nejsilnější z pěti vesnic..." zavedla Hane rozhovor dále.
"Rozhodně tu jsou velice kvalitní ninjové," pochlubil se Lee.
"Oba toho tolik víte..." řekla obdivně Hane.
"Ale prosím tě, tak úžasní určitě nejsme," zasmála se TenTen.
"Víte, uvažovala jsem, že když toho víte tak moc, možná byste mi mohli pomoct," podívala se na ně prosebně Hane, "v jednom z těch svitků jsem četla o někom, kdo se nazývá jinchuuriki, jen jsem nepochopila, co je takový člověk vlastně zač..."
"Počkej, to ti můžu hned vysvětlit," ujal se slova Lee, "jinchuuriki je člověk, do kterého byl zapečetěn jeden z devíti ocasých démonů."
"Ano, to jsem se dočetla taky, ale co je to ten ocasý démon?" přerušila ho Hane.
"Nepřerušuj mě, ještě jsem neskončil. Ve světě ninjů existuje devět ocasých démonů, bijuu. Jsou to obrovská stvoření z chakry, každý z nich má jiný počet ocasů, od jednoho až po devět. Myslím, že téměř všichni démoni mají svého jinchuurikiho. Démon patří vesnici, ve které žije jinchuuriki, vesnice své jinchuuriki používají jako vojenskou sílu."
"Má i Listová nějakého jinchuurikiho?"
"Ano, Listová vlastní Kyuubiho, devítiocasou lišku, jejímž jinchuurikim je Uzumaki Naruto, ten teď bohužel není ve vesnic, trénuje mimo ni s jedním z Legendárních saninů, Jiraiyou-sama. O saninech už jsi slyšela?"
"Ano, ti tři mě hrozně inspirovali, také jsem o nich četla v jednom z těch svitků. Orochimaru, Jiraiya a Tsunade. Had, žába a slimák. Orochimaru prý Listovou vesnici opustil, Jiraiya se stal potulným ninjou, prý hlavně cestoval a Tsunade-hime se stala Hokage. Takže Jiraiya-sama se vrátil do vesnice, aby trénoval toho jinchuurikiho?"
"Ano," odpověděl nadšeně Lee.
"A co Orochimaru, opravdu opustil Listovou?"
"Jo," odpověděla jí tentokrát TenTen, "Orochimaru z Listové odešel, ale před rokem ji napadl, právě při chuuninských zkouškách, tehdy zemřel Sandaime Hokage. Orochimaru šel po posledním z Uchihů v Listové, Uchihovi Sasukem, ten za ním ale stejně odešel dobrovolně."
"Proč?"
"Hledal sílu, aby mohl zabít svého bratra a pomstít svůj klan."
"Aha."
"Tsunade-sama pro nás má ne zítřek nějakou misi, myslím, že dokonce typu C, myslím, že bychom teď měli jít domů a připravit se na tu zítřejší misi. Co říkáte?" navrhla TenTen.
"Fajn," odpověděl jí Lee.
"Souhlas," kývla i Hane.

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele amko21
Vložil amko21, St, 2011-05-04 20:55 | Ninja už: 6073 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

Veľmi pekne si opísala súboj. Stále sa viac a viac teším na pokračovanie. Smiling

Chcel som si vytvoriť skvelý podpis, ale som strašne lenivý. -.-"

Obrázek uživatele Uchiha Aka-Itachi
Vložil Uchiha Aka-Itachi, Ne, 2011-05-08 12:39 | Ninja už: 5317 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Děkuju, člověka potěší, když ví, že se někomu líbí jeho tvorba... omlouvám se , že jsem neodpověděla dřív, to víš, Animefest...

When you play the game of thrones, you win or you die.

When the snows fall and the white winds blow, the lone wolf dies, but the pack survives.

THE WINTER IS COMING!!!