manga_preview
Boruto TBV 09

Poloprázdna Konoha

Naruto sa len tak prechádzal po Konohe, pretože sa nudil. Od vtedy čo Sakura odišla za Sasukem sa ešte nevrátila (šesť mesiacov už nebola doma). Naruto by ju už dávno išiel hľadať, lenže jej musel sľúbiť, že za ňou nepôjde, Shikamaru sa presťahoval k Temari do Suny.

Naruto chcel ísť trénovať, ale nie sám, tak skúsil ísť za Leem, ale zistil od jeho mamy, že má misiu so svojim týmom. Chouji si našiel priateľku (ako je to možné?). Ostatní sa vyhovárali na všelijaké blbosti, len aby nemusieli ísť niekde s ním.
A tak Narutovi ostala posledná osoba.

"Pochybujem že by ona šla so mnou trénovať, či?" Rozmýšľal Naruto.
Už sa blížil k jej domu, zaklopal.
Hanabi mu otvorila dvere a spýtala sa: "Čo potrebuješ?"
"Je Hinata doma?" ozval sa po chvíľke ticha.
"Áno, je zavolám ti ju." Povedala podozrievavo Hanabi.

Hinata otvorila dvere, "celá" zčervenala a vykoktala zo seba: "Čo potrebuješ?"
"Ch-chcem sa ťa s-spýtať či nepôjdeš so mnou trénovať," dostal zo seba Naruto (Hinata bola v pyžame - "dlhé" tričko, pretože bolo len deväť hodín. ráno).
Hinata si to uvedomila, zčervenala ešte viac a skryla sa za dvere tak, že jej vykukovala len hlava. Hinata rozmýšľala.
"R-rada s tebou ppp-pôjdem." Odpovedala Hinata.
"Tak za pol hodinku na tréningovej ploche." už trochu kľudnejšie povedal Naruto.

Naruto tam bol prvý, ale Hinata tam prišla hneď po ňom.
"Môžeme začať, nie?" Opýtala sa Hinata.
Naruto sa ako keby prebudil, pretože do teraz obdivoval Hinatinu krásu.
"Jasné, ja som pripravený vždy!" povedal s hrdosťou Naruto.
A tak začali bojovať, Naruto ju šetril (nechcel jej ublížit), ale niekedy bol prekvapený, aká je silná.
Naruto zaútočil, Hinata sa uhla, aspoň si to myslela.
Potkla sa a pristála na Narutovi(viete si to predstaviť).
Hinata bola v šoku, nevedela čo má spraviť - zliesť z neho alebo ho pobozkať.
Chcela to druhé ale na to nemala odvahu, pozrela sa na Naruta.
On sa lišiacky usmial, Hinata nechápala. Prekotúľal sa na Hinatu, takže teraz on bol nad ňou a vášnivo ju pobozkal. Obidvaja si to užívali ale potom museli prestať, lebo sa museli nadýchnuť.

Po tomto "zážitku" spolu začali chodiť. Neskôr Hinata svojho chlapca predstavila otcovi (to bol horor). Nakoniec s Hiashiho zvolením sa Naruto a Hinata vzali a mali spolu tri krásne deti: dve dcéry Natsumi a Yoshiko, jedného syna Daisuke.

Poznámky: 

Zo mna spisovateľ nebude, ale skúsiť sa má všetko. Aspoň viem že FF sa píše dosť ťažko. A sorry za slovenčinu po česky písať neviem.
Písal som bez Wordu takže dúfam že tam niesu chyby. Dúfam že aspoň niekomu sa to bude páčiť.

4.833335
Průměr: 4.8 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Po, 2018-01-22 00:24 | Ninja už: 2361 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Trochu krátke ale úžasne

Obrázek uživatele Martinko
Vložil Martinko, Po, 2013-01-21 19:37 | Ninja už: 4479 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Recepční v lázních

Krátke ale pekné 5 bodu za slovenčinu SEM SLOVÁK ! XDDDDDDD

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Ne, 2011-08-07 21:28 | Ninja už: 4725 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

KRÁSNÝ! ale, trochu to tam kazí ta poslední věta "a tak spolu začali chodit" něco jiného by tam nebylo? Smiling jinak vážně supr. Mě se to líbilo...

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Zlaterik
Vložil Zlaterik, Čt, 2011-08-18 18:10 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem za komentár a to na konci som trochu opravil, dúfam že sa páči, ak nie napíš pokúsim sa niečo vymyslieť Smiling.

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2011-08-18 18:27 | Ninja už: 4725 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

lepší! Laughing out loud

Ach ten sentiment...