manga_preview
Boruto TBV 09

Hľadanie strateného brata - 8

Ponáhľala som sa za Sasukem, vyšla som na tréningový štadión.
Sedel na kameni a tváril sa škodoradostne.
,,Niečo ma napadlo Sajuri a bude to súvisieť s tvojím tréningom." postavil sa a začal niečo vyberať s kapsičky.
,,Rolnička."
,,.. ako mi má rolnička pomôcť s tréningom?" to som teda nepochopila.
,,Zober mi ju!" Čo iba toto tak to bude jednoduché, ale môže to byť pasca.
,,To bude ľahké, a ďalej?"
,,Keď mi ju zoberieš prejdeme na ďalšiu časť."

Hodila som sa po ňom že mu zoberiem, kým to nečaká. Vtom zmizol.
,,Ešte stále si myslíš že to bude ľahké?" Kričal zo stromu.
Chvíľu trvalo kým som s ním nahodila tempo, ale aj tak som ho nemohla chytiť.
Mal náskok asi 3 metre, takmer po dvoch hodinách prestalo ma to baviť.
"Nehan Shouja no Jutsu"
Sasuke si to pravdepodobne nevšimol, lebo z ničoho nič spadol na zem, vyzeral že to neodrazil.
ponáhľala som sa k nemu lebo dlho to neudržím, zohla som sa že mu rolničku zoberiem, no hodil sa na mňa a už ležím na zemi sadol si na mňa a držal ma za obe ruky. No super nemohla som sa ani pohnúť.

,,Veď si to neodrazil!"
,,To si myslíš iba ty." zazrela som naňho.
,,Tak prečo si sa robil že ťa to zasiahlo?"
,,Jasná pasca, hlupáčik. Nehan Shouja no jutsu sa nehodí na boj, je vhodná na útok zo zálohy." Vedľa jeho ľavej nohy sa niečo lesklo "rolnička" musela mu vypadnúť keď sa na mňa hodil. "poof"
,,Kawarimi no jutsu?" Sasuke sedel na senom vypchanej bábke a to ho dosť prekvapilo, odskočil. Ja som zatiaľ zodvihla spadnutú rolničku.
,,Sasuke, kedy prejdeme na ďalšiu časť???"
,,Už som ti povedal keď mi zoberieš.. ?!" Asi registroval že rolničku už nemá. Zahrkala som mu s ňou popred nos.
,,Kedy si to stihla?"
,,Vypadla ti, keď si sa na mňa hodil." Vyviedlo ho to z miery.
,,Môžeme prejsť na ďalší krok."

Prešli sme do prostriedku arény.

,,Tak, ďalší krok bude.."
,,Boj." dokončil Kabuto.
,,Nii-san?"
,,Budem trénovať s vami, chcem vidieť o koľko Sajuri zosilnela." Sasuke nebol dvakrát nadšený..
,,Tak potom môžete začať, ja si trochu oddýchnem, Sajuri a ty môžeš pokračovať s Kabutom."
,,Jeden na jedného.. myslíš si že to zvládneš, Sajuri?"
,,Uvidíme."
"Chakra no mesu" Nechce sa hrať, chce naozajstný zápas! Rozbehol sa, musím si dať pozor.. tá technika..
,,Bushin no jutsu!" vytvorila som tri klony ktoré zaútočili.
Klony porazil dosť rýchlo, takže ďalej..
"Katon Goukakyuu No Jutsu"
,,Taký malý oheň mi nič nespraví." technika náhrady, odskočila som tak rýchlo ako sa len dalo, no dotkol sa mojej ľavej nohy nato som sa šmykla a spadla bola som od neho ďaleko tak teda, "Katon Ryuuka no jutsu". Do kelu! vyhol sa aj tomu... ešte jednu techniku mám v zálohe, len či ju už zvládnem...! Váhala som či ju mám použiť, lebo som ju málo trénovala, a spotrebuje veľa chakry, ale ak chcem vyhrať.. nemám na výber..
,,Katon Karyuu endan!" na Kabuta vyšľahol obrovský plameň.. vtom ma začal strašne páliť krk "pečať" chytila som sa miesta kde bola pečať a padla na kolená. Nedalo sa to vydržať, otvorila som oči, Kabuto so Sasukem kľačali vedľa mňa, videla som ako v nich prúdi chakra vtom sa obaja zdesili.

,,S.. Sajuri?"
,,Sasuke, čo sa to so mnou deje?!!"
,,Sajuri!! Ty máš sharingan?! T.. to nie je možne, ako,..?" JA MÁM SHARINGAN??! Nie, oni si zo mňa robia srandu! Sasuke mi podal svoj meč aby som sa pozrela, mal PRAVDU, ale ako? Nevedela som, čo si mám myslieť.

Poznámky: 

Nabudúce, šokujúce zistenie Dcéra Uchihu Madary

4.833335
Průměr: 4.8 (6 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nanami - chan
Vložil Nanami - chan, So, 2010-11-27 16:08 | Ninja už: 5011 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

no tak píš dalej Laughing out loud