manga_preview
Boruto TBV 15

Uchiha Madara je mrtev, ať žije Uchiha Madara !

Seděl na svém oblíbeném místě a přemýšlel. Byl zde naprosto v bezpečí. V jeho vlastní realitě jej nikdo nepřepadne ze zálohy. Proto může klidně sedět a zvažovat další strategii a možná se i jen tak toulat vlastní myslí. Přemýšlel o svém velikém plánu. Až získá moc desetiocasého démona a provede celosvětovou fixaci všech lidí pomocí měsíčního oka, bude jeho cesta u konce. Bude to největší počin jednotlivce od těch dob, kdy mudrc šesti cest vytvořil měsíc a rozdělil desetiocasého.

Rozhlédl se kolem sebe a pohlédl na svou realitu. V den, kdy se naučil v sobě udržet rovnováhu tří čaker, ji vytvořil. Na rozdíl od schránek démonů jeho třetí složku, kromě vlastní a přírodní čakry, představuje nicota. Použitím velice nebezpečné techniky dokázal část své vlastní čakry přetvořit v její opak, v antičakru, v opak životní energie, ve smrt a chaos. Aby se nicota dále nerozrůstala kontroluje ji svou vlastní čakrou a přiživuje přírodní energií, kterou neúnavně dodávají jeho stínové klony ukryté v několika realitách. Nebýt jeho obrovské přirozené zásoby čakry, nikdy by to nedokázal. I tak měl ten šílený pokus málem fatální následky. Už byl pohlcen v nicotě, když teprve začínal chápat její chaotická pravidla. Tehdy stvořil tuto speciální realitu. Realitu, která je absolutně podřízena jeho vůli a doslova jej poslouchá. Ta nejzakázanější technika, která mu to umožnila, byla pohřbena ve svatyni klanu Uchiha. Vědělo o ní jen několik lidí na světě. Patřil k nim i Orochimaru, ale ani ten nebyl dostatečně šílený na to, aby ji zkusil ovládnout.

Muž s maskou na obličeji a otvorem pro pravé oko se vrátil v myšlenkách k nedávným událostem. Musí zrychlit svůj postup a v co nejkratším čase dostat Kyubiho a Hachibiho. Selhání Peina mu nachystalo nemilé překvapení a nutí jej věci urychlit. Je to mrzuté. Při uspěchávání věcí se snadno nějaká možnost důsledně nezváží a může z ní vyplynout katastrofa. Ale on si věří. Už zvládl mnohem horší situace. Ta nejhorší asi byla, když rozhodl o zabití své ženy a pak tomu masakru jen tiše přihlížel. Pak se ale věci staly snazšími. Odpoutal se od většiny svazků na tomto prachbídném nindža světě plném válek a nenávisti. Dlouhé roky už zná pouze jedinou emoci – touhu po moci a ovládání. Chce se stát Bohem, chce ovládat každého živého tvora na planetě a vnuknout mu svou myšlenku. Ale aby se mohly tyto plány uskutečnit, musí nejprve rozdrtit znovuvznikající Konohu a její bojovníky. A především toho fracka z rodu Uzumaki.

Znovu se usmál tomu, jak jej Kabuto překvapil. Tak mocného spojence či případného protivníka v něm nikdy neviděl. Ale po tom, co mu ukázal tu rakev… Ještě se mu vysmíval tím, že zná jeho tajemství. Tajemství, které by jej mohlo v rozhodující bitvě stát jistou taktickou výhodu, výhodu strachu.
„Tobě se přece nemohou rovnat, jsi Uchiha Madara, jsi na úplně jiné úrovni…“ řekl tehdy ten panchart Kabuto. Už to, že dokázal z nečistého světa vyvolat Nagata, bylo ohromující. Ale když mu navíc ukázal mrtvolu Uchiha Madary, doslova jej to dostalo. Tím pádem existuje nezvratný důkaz o tom, že je Madara mrtev, a že on tudíž není ani Tobi ani Madara. Alespoň že byl Kabuto ochoten se podělit o Nagatů Rinnegan, který nahradil chybějící levé oko ukryté pod maskou. To musel tenkrát obětovat, aby jeho plán vyšel. Zetsu tehdy vytvořil jeho nejlepší možný klon a společně s okem a jednou speciální technikou byla iluze dokonalá. Chudák Itachi netušil nic až do poslední chvíle. Netušil, že vše bylo předem naplánováno, že si pomocí antičakry upravil hlasivky i tělo a tak kompletně pozměnil svou identitu. Ani Sasuke nic netuší. Sasuke, kterého, až bude po všem, v klidu předá Kabutovi. Asi by měl cítit nějaké emoce. Stud, stesk ani láska v jeho srdci ale není. Nicota pomalu mění jeho charakter. Dnes mu již není cizí obětování svého milovaného syna. Stává se opravdovým bohem, ačkoliv ještě před nedávnou dobou byl milujícím manželem a otcem malého chlapce jménem Uchiha Sasuke…

Poznámky: 

Na myšlenku, že v divákovu oku skryté rakvi Kabuto schovává mrtvolu Uchiha Madary, mne přivedl bratr. Dává to smysl. Zbytek jsem zkrátka napsal tak, aby ono odhalení bylo co nejvíce šokující... snad se mi to alespoň trochu povedlo.

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Chisuke
Vložil Chisuke, Pá, 2012-03-30 19:43 | Ninja už: 5224 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Nemám slov... Úžasné!
Koukám na datum vydání povídky a pořád nevěřím tomu, že jsi před dvěma lety správně odhadl, že Tobi opravdu není Madara...
Je to vážně zajímavá a šokující možnost, že se pod maskou skrývá Fugaku - osobně by se mi to dost líbilo, ale ještě víc se mi líbila tahle povídka...
5* a do oblíbených Laughing out loud

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Homepage: http://sssaaasssuuukkkeee.blog.cz/ - Nejedná se o blog o Sasukem!!! Adresa je čistě náhodná (holt, v dnešní době dá práci sehnat si adresu, která není zabraná)

Obrázek uživatele uchiha-eldest
Vložil uchiha-eldest, Pá, 2010-08-13 17:36 | Ninja už: 5489 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

hustýýýý,jinak se to říct nedá ^^ Laughing out loud ^::^

Obrázek uživatele mudrc6cest
Vložil mudrc6cest, Pá, 2010-08-20 08:17 | Ninja už: 5234 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Díky...snažil jsem se, aby to bylo hustý. [;-)]