manga_preview
Boruto TBV 09

Světlo ve válce 01 - Sourozenci

„Kayo, Ryuuzaki, okamžitě pojďte sem,“ ozvalo se lesem. Na kameni seděl starý muž a koukal na dvě třinácti lety děti. Oba byli jeho. Kaya byla mladá dívka s blonďatými vlasy a Ryuuzaki měl tmavě hnědé vlasy.
„Takže mám pro vás úkol. Není to nic lehkého, ale musíte dorazit do Deštné vesnice,“ usmál se na ně starý muž.
„Otče to nemyslíš vážně. To máme zase jít do boje?“ zeptal se Ryuuzaki.
„Ano synku budeš zase bojovat, a prosím budeš bojovat na straně Listové tím pádem Deštné. Takže, tě snažně prosím neútoč na každého aby ses předvedl před svou sestrou,“ řekl chladně jeho otec. Ryuuzaki se podíval na Kayu a pak na prázdno polkl. Oba běhe chvíli zmizeli jen starý muž koukal do země.
„Nebudou šťastní až ho zase uviděj,“ poznamenal pro sebe starý muž a odešel.

Kiba zdrhal sám jak nejrychleji to šlo. Nikde nezastavoval.
„Akamaru, Hinato, kde jste?!“ řval po okoli, ale nikdo nikde nebyl. Tohle bylo daleko horší než před tím a pak to spatřil. Mrtvolu Shina.
„SHino, to ne!“ řekl a skočil k němu měl v břiše díru. Shino musel umřít na něco velkého. Ta díra byla příliš veliká.
„Shino do pr. Sbohem příteli,“ řekl a běžel dal. Doufal, jen že se Hinatě nic zlého nestalo.
„HINATO!!“ křičel ovšem nikdo mu neodpovídal a tak na chvíli zastavil a najednou jí spatřil stála přímo před ním.
„Hinato, jsi v pořádku co Akamaru a ANBU?“ zeptal se Kiba a šel k ní blíž.
„Hele vím že je..“ a najednou to Kiba pocítil. Pocítil ostrou žhavou bolest v žaludku a tak se podíval co se děje. Kunai který držela Hinata na rukou byl v jeho břiše na píchli.
„Hi..na..to pr proč,“ zeptal se než padl k zemi a podíval se na ní, jenže místo Hinaty tam stál chlápek s blonďatýma vlasy a hnědýma očima.
„Ty…zmetku,“ poznamenal a za tím chlapem se objevil Akamaru.
„Zabij ho Akamaru,“ řekl Kiba, ale Akamaru začal na Kibu vrčet a šel k němu. Kiba jen vykulil oči a Akamaru se mu zakousl do hrdla. Po chvíli začal Akamaru žrát maso svého páníčka.
„Hm krásně si toho psa využil Kaeme,“ ozvalo se z lesa Kaeme se otočila podíval na dvě postavy v kápi
„A jeje zase vy?“ zeptal se chladně Kaeme.
„Ale Kaeme, jak to s nimi mluvíš,“ ozval se nějaký ženský hlas. Byla to žena s krátkými černými vlasy byla o něco starší než Kaeme.
„Co se děje Karen?“ zeptal se Kaeme.
„Nic jenom tebe a Karen posílají do další bitvy, jenže tentokrát se přesunete do Skryté Deštné,“ ozval se někdo a ze stínu vyšel Juugo.
„Ano to bude zajímavý, ale to nebude jediný úkol, že ne?“ zeptal se Kaeme.
„Ne musíš chytit Kyuubi a přivést ho živého,“ řekl Juugo.
„No ne tak se nakonec utkám se samotným Uzumakim, který dokázal bojovat proti Peinovi, škoda, že Pein byl taková ubohá nicka ani nedokázal využít celý svůj potenciál,“ usmál se Kaeme.
„No nic jděte,“ řekl Juugo a Kaeme a Karen zmizeli.
„CO vy tady děláte?“ zeptal se Juugo. Juugo se podíval na ty dva v kápi, měl z nich divný pocit. Byli strašně silný, ale nikdy neviděl jaký Jutsu používají, vždy našel jen mrtvá těla s agonii v obličeji. Museli umírat ve velkých bolestech a přesto nenašel žádný známky toho jak ti dva zabíjejí.
„No nic Zero, Chin, Hang a Kandor již čekají,“ usmál se nervózně Juugo.

Uběhl rok od doby co přišel do Deštné. Hao i Sayu měli pořád nějakou práci s obranou proti nepřátelům a on byl považovaný za slabého a při tom nedostal ani šanci se prosadit a za vše mohl ten zatracený Kabuto. Yusuke seděl na střeše všude byl klid, aspoň teď. Shikamaru seděl vedle něj. Yusukemu už bylo třináct.
„Myslíte že tohle dokážeme udržet?“ zeptal se Yusuke.
„V to doufám nebo budeme mít problém,“ odpověděl Shikamaru. Shikamaru ovšem tušil, že bez dalších posil to tu nezvládnou.
„A proč já se musím pořád držet vzadu?“ zeptal se naštvaně Yusuke. Ovšem to už najednou byl Shikamaru pryč.
Najednou vybuchl nějaký barák a Yusuke se k tomu baráku vydal. Jak dorazil všude byli mrtvoly nějaký byli podřízly, ale spousta z nich hořela.
„Co to sakra….“ Začal si říkat Yusuke, když se před ním objevil nějaký ninja. Yusuke okamžitě od něj uskočil a vytáhl kunai.
„To jsem jediný kdo si tohohle všiml?“ pomyslel si Yusuke a podíval se na nepřátelského ninju. Nepřítel vytáhl taky a zaútočil. Yusuke se nemohl bránit, tenhle ninja byl příliš silný. Yusuke po chvíli ležel na zemi a snažil se dýchat v ústech měl krev. Najednou ho něco praštilo do zad a pak uslyšel výkřik, jenže to už měl před očima úplnou tmu.

Ani nevěděl kde je, ale byl nejspíš v nějakém domě, ale stěny byli od krve. Když se Yusuke podíval na svoje ruce byli od krve a v ruce držel zakrvácenou katanu. Ve dveřích se objevil nepřítel, který měl na sobě podivné brnění muselo mu být kolem třiceti a na Yusukeho zaútočil. Yusuke se zasmál a po chvíli stal za nepřítelem. Z nepřítelova krku začala téct krev. Yusuke pomalu odcházel a při tom se smál jako šílenec.
„Proč jsi to udělal?!“ zeptal se naštvaně ženský hlas. Yusuke se otočil…….

„Yusuke, Yusuke prober se!“ zařval kdo si. Yusuke se probudil.
„Jsi v pořádku?“ zeptal se někdo. Yusuke si jen zmateně uvědomoval kde je a kdo tu je. Viděl Shikamara, Naruta a Kabuta. Až teď si uvědomil, že je v nemocnici v Deštné, a že leží na lůžku.
„Jo jsem. Co se stalo sensei?“ zeptal se Yusuke.
„Ale našli tě dva Geninnové u toho ohořelého domu,“ odpověděl Shikamaru.
„To přišli posily?“ podivil se Yusuke.
„Ne jen dva sourozenci a nepatří do naší vesnice,“ pousmál se Naruto.
„Co jsi to měl za sen smál ses jako šílený?“ zeptal se Kabuto.
„Já už ani nevím. Mohl bych vidět ty co mně našli?“ usmál se Yusuke. Shikamaru přikývl a pak všichni tři zmizeli Yusuke ležel dál na posteli. Po chvíli se dveře otevřeli a Yusuke viděl dva stejně starý Genin.
„Ahoj já jsem Kaya a tohle je můj bratr Ryuuzaki,“ usmála se na něj ta blonďatá dívka jménem Kaya.
„Ahoj já jsem Yusuke a děkuji, že jste mně tam našli,“ poděkoval těm dvou Yusuke.
„To nic nebylo našli jsme tě a věděli, že potřebuješ pomoc,“ usmála se Kaya a Yusuke se podíval na Shikamara. Yusukemu se ta holka strašně líbila a to až moc.
„Pche to ona ti chtěla pomoci, já ne,“ řekl Ryuuzaki a jak si Yusuke všiml, Shikamaru se zamračil. Kaya se ještě na Yusukeho usmála. Yusuke se začal červenat.
„No nic pojď sestřičko nebo se tu stane něco nepřijemného,“ řekl Ryuuzaki naštvaně a šel pryč. Kaya šla za svým bratrem.
„No zdá se, že se ti někdo líbí,“ ozvalo se vedle Yusukeho slizce. Yusuke se lekl a spadl s postele. Kabuto se tam jen usmíval.
„Kabuto sensei, tak to vůbec není,“ řekl naštvaně Yusuke zatímco se červenal ještě víc.
„Jo jasně a jinač až příště bouchne barák chci abys byl u mě a ne někde venku,“ usmál se Kabuto a šel pryč.

4.2
Průměr: 4.2 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2010-07-18 19:47 | Ninja už: 6045 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.