manga_preview
Boruto TBV 07

Čáp

Když mi jednoho dne řekli, co se děje a dít bude, málem jsem dostala infarkt. Nevěděla jsem, zda se smát nebo brečet, řvát strachem, úzkostí nebo štěstím. V jeden jediný moment mě napadlo, že je to konec mého života. Že je to zkáza, žal a stres. Nic jiného mě už čekat nebude. Budu navždycky upoutaná a pak, když konečně budu zase volná, se toho nebudu chtít vzdát. Budu brečet, řvát, šíleně se smát.

Když mi řekli tu větu o dvou slovech, zamávala s mým vědomím i nevědomím. Pronásledovala mě ve snech, na každém kroku jsem viděla připomínky věcí, které budu muset dělat a se kterými mi nikdo nepomůže. Už se na mě nikdo ani pořádně nepodívá a nepomyslí si: „Hele, to je pěkná kočka!“ už nikdy tohle od nikoho neuslyším…

Když jsem se to dozvěděla, zatočil se mi celý svět před očima. Skončím s prací, protože nebudu mít sílu… nebudu už tak ohebná, nakonec mi nebude stačit dech. A potom? Kdo mě zaměstná? Už nikdo… vyjdu ze cviku a budu smutná, podrážděná a nevyspalá. Navíc ztloustnu a už ani můj manžel se na mě nebude dívat jako dřív. Budu jen obyčejná ženská, taková, jaké jsou všechny ostatní.

Když mi oznámili to, čemu říkali šťastná novina, málem jsem se rozbrečela… v jeden moment pro mě skončil svět a všechny jeho radosti… skončila volnost a nastaly povinnosti. Píle a čas, kázeň, odříkání, zamítání, uklízení, vaření, praní. Nespavost, následné dřímání u jihoamerických telenovel, křik a pláč všech kolem mě…

Jenže potom, co jsem se to opravdu dozvěděla, co ta zpráva došla až do nejhlubších zákoutí mé mysli, mého těla, až se usídlila i v konečcích prstů, jsem pocítila zvláštní hřejivý pocit… bude to krásné, ne? Bude to nepopsatelný pocit štěstí a radosti, takový, jaký musí zažít každá žena, která žije s mužem, kterého miluje…

Rozhodla jsem se, že budu šťastná… budu šťastná, protože přiletí čáp. Budu šťastná, protože jsem těhotná.

Poznámky: 

Jůů, nějak mě to psaní chytlo ^^
Tématika Kushiny a těhotenství se nabízela sama... nevím, jak žena reaguje na to, když jí někdo řekne, že je těhotná. Ale některým to holt může způsobit menší újmu...
Je to kraťoučké, ale delší proslovy si to nežádalo... nebudu něco zbytečně natahovat jen aby to bylo trochu delší. Smiling
(btw: páni, v tom rozřazování do sekcí by měla být i jedna s názvem Úvahy Laughing out loud když bych to měla zařadit ještě někam, zařadím, ale fakt netuším kam Laughing out loud )

4.714285
Průměr: 4.7 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2010-07-19 14:11 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Úvahy, psychologické, depresivní a kdovíco ještě tam autorům často chybí... nevadí, ono... kdo to vlastně čte podle žánrů?

S Nefrites nesouhlasím - když se jedná o myšlenky, nemusí (a ono vlastně ani nemůže, podle nálady) jít všechno plynně, jak sama říkáš.
Mně se líbilo Smiling

Obrázek uživatele Nefrites
Vložil Nefrites, Po, 2010-07-19 13:53 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

Jsem ráda, že to není delší, protože kdyby bylo už bys jen opakovala vyslovené, někdy je méně lepší než více. Člověk jen musí poznat tu správnou míru. To se ti povedlo. Občas jsem měla pocit, že sloh je trochu zašmodrchaný, i když většina atorů jej používá až příliž podoručím ti ho... písmenko "A". Mohlo by totiž lépe propojit některé věty a text by mohl lépe plynout.

V prvním odstavci mu u slova upoutaná něco chybělo.

Nic jiného mě už čekat nebude. Budu tu navždycky upoutaná a pak, když konečně budu zase volná, se toho nebudu chtít vzdát. Budu brečet, řvát, šíleně se smát.
- tak to zní líp, ne?

Myslím, že to je ode mě zatím všechno.

Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, Po, 2010-07-19 14:00 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

Jsem ráda za kritiku... Laughing out loud jen ti musím pár věcí vyvrátit...
Spojka A je pro mě přežitek, navíc, tohle má být jistý myšlenkový pochod, kdy skáčeš od jednoho k druhýmu a to A by to jen narušovalo. Takhle to má spád, dynamiku... Smiling a mě se to tak líbí
K upoutaná... ona není upoutaná k místu, ale k dítěti... tzn., že "tu" je naprosto mimo mísu... asi je moje psaní špatně pochopitelný, ale což, mě se líbí Smiling

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Ne, 2010-07-18 15:34 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Tyhle problémy kam to zařadit znám velmi osobně u naprosté většiny mých FFek Laughing out loud
Ale už jak jsem si přečetla pár prvních slov, tak mě to dost zaujalo. Nepoznala jsem v tom Kushinu, ale to je vedlejší Eye-wink Takové, docela zajímavé pojetí Smiling A hlavně něco nového Sticking out tongue

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-07-16 21:12 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Mám brečet, smát se, vyvalovat oči? Ještě jsem neslyšela o člověku, který udělá z tak šťastné věci-ve FF- dramu.
Úvaha je úžasná...na Kushinu mi to sedí. Ne nadarmo se říka, že svoji nezkrostnost a divokost zdědil Naruto po ní...

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, Pá, 2010-07-16 22:06 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

Někomu to může způsobit trauma... Laughing out loud mě by to trauma způsobilo (teď... nevim, jak za pár let, ale teď teda jo Laughing out loud ) a děkuji ^-^

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2010-07-16 18:04 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Kushina a depky z malého? Laughing out loud No, aj ona je ženská Laughing out loud
K tomu radeniu, úplne to stačí takto, napríklad mne sa nikdy nejako moc nechce premýšľať, kam to ešte dať, takže to vždy skončí na základných Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.