In darkness
Pairing: Konan/Nagato
Jsem lapena v temnotě, takové, ze které neuniknu. Není zde světlo. Připadám si ztracená a bezmocná. Jenže pomoc i přesto stále někde je.
Je tu kolem, ale já ji nevnímám. Jako poslední cítím tvé rty na svých.
Tvůj poslední polibek. Budeš mi chybět, má lásko, ale vím, že se jednou znovu setkáme. Budu čekat, než přijdeš a znovu mě uchopíš do objetí a přitiskneš své rty na mé.
Víš, jaké by to bylo, kdybychom byli manželé a ne pouze partneři? Jaký život bychom měli bez Akatsuki? Klidný a normální s mnoha dětmi? Nebo jako nájemní shinobi? Jaký by ten život nakonec byl? Hádali bychom se, jako když jsem se hádávala s ostatními?
Nebyl by rozhodně pokojný, to si uvědomuji. Pomalu zavírám víčka a mám poslední myšlenku. Sbohem, má lásko, Nagato. Setkáme se snad brzy. Do té doby na tebe budu dávat pozor.
Klečel u jejího těla a svíral ruku, která pomalu začala vychládat.
„Naga… to,“ zašeptala tiše.
„Jsem u tebe, Konan,“ odvětil stejně tiše a sevřel její ruku pevněji.
„Pro… miň. Půj… du za… Ya… hi… kem.“ Modrovlasá žena zavřela pomalu oči a z nebe se v ten okamžik spustil déšť. Pomalu pustil její chladnou ruku, přestože nechtěl.
Proč? Proč, Konan? Proč mě opouštíš, přestože nechceš? Já… chápu. Ten útok byl silný, a kdybych byl rychlejší… Mohl jsem tě zachránit.
Teď jen doufám, že mi odpustíš, má lásko.
Doufám, že alespoň ve smrti mi odpustíš, že jsem ti nikdy neřekl ta slova a přetvořil jsem tě, tvou oddaností vůči mně, v někoho, kým jsi nikdy nebyla.
Neřekl jsem ti, že tě miluju.
Odpusť mi, Konan. Odpusť.
Nemohl mluvit a z jeho očí začaly stékat slzy. Nikdy nebrečel.
Zažil válku, chtěl mír a při cestě za ním ztratil osobu, na které mu záleželo.
Ztratil ženu, která ho vždy oddaně následovala.
Ztratil ženu, kterou miloval.
Zase ten Nagato... No, nevadí. Trochu jinak pojaté, ale stejně se mi ten nápad moc nelíbil
Ale jako napsané to vážně nebylo špatné, možná by to chtělo jenom jiný nápad, nebo si to přečíst bez toho, aby před chvílí četla povídku o téměř stejném okamžiku
Ale piš dál a bude to pořád lepší
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Tak taky okomentuju. Myslím si, že tohle děvče se vypracuje. Jo, mohlo by to být určitě delší, ale to kouzlo okamžiku tu délku docela vystihuje. Tak si zkuste pořádně představit ten moment, jak vámi proudí cizí smutek a musíte si otřít slzy, protože se vám chce brečet. Myslím, že je to slibný začátek. Tak hodně štěstí do dalšího psaní
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Nejsem zrovna velkej fanda páru NagaKonan. Radši, mnohem radši mám YahiKonan. Proto se nemůžeš divit, že jsem se na to dívala kousek skepticky.
Na náladě, mi nepřidala ani věta, Sbohem, má lásko. Je to prostě klišé, s tím nic nenaděláš.
Ale název je docela výstižný. Sice bych si pod ním nikdy nepředstavovala romantiku... ale sedí.
Dobře píšeš, tak jen piš dál. A jak podotkla Sorafay, pode mnou. Delší.
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Ahoudori Shigae: Moc děkuji za koment. Delší psát budu určitě, to se neboj. Jsem překvapená tím, že píšu dobře. Já si to sama o sobě moc nemyslím a znovu děkuji za komentář.
Leonyda Styron: Od tebe si komentáře hodně cením Leonydo. Myslím, že u mě se ještě budeš mít na co těšit a děkuji za tvůj komentář a za přání štěstí, aby se mi dařilo.
akai: Děkuji za komentář. Určitě se budu snažit zlepšovat i dál.
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Děkuju moc. Delší psát budu určitě, moc děkuju