manga_preview
Boruto TBV 09

Zrození Sanninů II - Kapitola desátá: Proti jménu Uchiha jsi nic

„Ty?!“ Orochimaru vztekle zasyčel.
Kabuto si vyhrnul rukávy a ustoupil od svého mistra. Kimimaro odhodil Blue na zem a připravil se k boji.
„Máš být mrtvý!“ zařval Orochimaru. „Konečně se ti budu moci pomstít,“ začal úšklebek přecházet v úsměv.
Itachi vyšel ze stínu stromů a nechal se ozářit paprsky slunce. Zůstal stát klidně a ani se nehnul při posměšku svého soupeře. Nezaujatě pozoroval jeho přehnanou gestikulaci.
„Zase ty tvoje oči! Chcípni!“ Sannin pokynul ostatním, aby zaútočili a sám se schoval do stínu jejich pohybů.
Itachi začínal utíkat útokům svých soupeřů. Všichni zatím útočili jenom chladnými zbraněmi. Nedělalo mi nejmenší problém se jim vyhnout. V tom si všiml, že ztratil z výhledu Orochimara. Ten se Uchihovi dostal chytře do zad a sekl. Itachi musel prudce uskočit.
„Cha,“ Sannin vyplázl dlouhý jazyk a otřel čepel kunaie z kterého kapala krev.
„Tss,“ Itachi jenom sykl, když si všiml, že ho trochu škrábl na tváři.
Orochimaru zařvla na své podřízené: „Začněte to brát trochu vážně!“
„Kabuto, jako první, vyrazil. V každé ruce držel jeden kunai a začal nebezpečně sekat. Itachi vytáhl na svoji obranu jenom jeden nůž s kterým odrážel dotěrné útoky. Při nejbližší příležitosti z Kabutovo záhybů v rukávech vyjeli dva hadi. Každý se zakousl do jedné Itachiho ruky.
„Mám tě!“ zakřičel Kabuto vítězoslavně, když v tom se Uchiha začal měnit ve vrány. Yakushi se jenom usmál. V otočce se vyhnal pravému Itachimu a chtěl mu zarazit oba kunaie, každý z jedné strany, do hlavy. Uchiha mu zachytil ruce těsně ve chvíli, kdy se ostří dotýkalo jeho kůže. Kabuto hodil na svého soka vítězoslavný úšklebek. V tom se Itachimu vymrštila noha do vzduchu a kopla Yakushiho do brady. Jeho tělo se vzneslo do vzduchu a po chvíli padlo tvrdě na zem.
To už tady byl Kimimaro, jenž ťal po Itachiho krku.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu,“ Uchiha vyskočil do vzduchu a vyplivl proti mladíkovi obrovskou kouli tvořenou z ohně.
Kaguya pomalu vyšel z prachu a dýmu. Kůži měl popálenou a na některých místech mu začala odpadávat. Bílá kostra ho však dokonale chránila před zraněním.
„Tvoje slabá ninjutsu nemohou projít mojí obranou,“ pronesl Kimimaro.
Itachi jenom přimhouřil oči.
„Co?“ zaklel mladík. Uchiha už stál před ním. První ránu schytal do obličeje. Následoval úder kolenem ze spodu do brady a nakonec finální kop do hlavy. Kaguya spadl na zem a začal ztěžka oddechovat.
„Možná odoláš ninjutsu a taijutsu, ale proti genjutsu jsi slabý. Chytil jsem tě do něj už na začátku našeho boje,“ řekl Itachi chladně.
Kimimaro padl bezvládně na zem vedle Kabuta. Orochimaru začal tleskat: „A to jsi ani nepoužil Sharingan. Porazil jsi mé dva nejschopnější muže. Gratuluji, ale teď…“ Sannin se na chvíli odmlčel. Itachi jej dál chladně pozoroval. „Cítíš to? Ta chakra v tvých očích!“ Itachi dál mlčel. „To malé škrábnutí na začátku boje,“ na místě škrábance měl teď Uchiha menší pečeť. „Zabraňuje to příchodu charky do Sharinganu. Jinými slovy teď nemůžeš používat Sharingan asi tak na jednu hodinu. Kabuto je opravdu výborný ninja, bez něj bych nikdy takovou látku nepřipravil. Jedna hodina je dost na to, abych tě pohltil a vzal si tvoje tělo, nebo se rozhodl tě zabít! Už žádný tvoje arogantní oči! Cítíš to? Cítí,-„
„Orochimaru,“ proslov byl přerušen. „na to abych tě zabil nepotřebuju Sharingan.“
Sannin výhružně zasyčel. Mezitím Itachiho klon vyrazil z pod země a sekl. Kus ruky dopadl na zem. Místo krve začaly z pahýlu lézt hadi. Sannin rozevřel své čelisti z kterých vylezl obrovský had. Ihned si to zamířil proti Uchihovi.
„Katon: Housenka no Jutsu!“ Itachi začal plivat malé ohnivé koule, kterým se had za velkých výbuchů vyhýbal.
Uchiha uskočil prvnímu nájezdu. Při druhém začala hadovi praskat kůže ze které vylezl zregenerovaný Orochimaru: „Nejsi pro mě žádný soupeř!“ a ihned začal tvořit pečetě.
Další had, s pečetěmi po celém těle, zastínil na chvíli slunce a udeřil na místo, kde stál Itachi.
„Je konec,“ zasmál se Sannin a vytvořil poslední pečetě. Had vybouchl. Bojiště zůstalo zahalené v prachu. Ticho protrhl Orochimarův smích.
„Hahaha! Uchiha není proti mně nic! Kde jsou teď ty tvoje oči? Kde je teď to tvoje opovržení?! Já jsem silnější, než ty! Já js,-„ v tom Sannin utichl. Prach začal padat na zem. Uprostřed kráteru po výbuchu se rýsovala stojící postava.
„Ty!“ zařval Orochimaru ve vzteku.
Itachi zůstával na nohou. Oblečení na několika místech roztrhané. Z menších šrámů tekla krev. Jednou rukou se opíral o koleno. Oči stále upřené na svého protivníka. Sharingan začal pomalu měnit tvar.
„Mangekyou Sharingan!“
„Ty bastardeeeeeeeee!“ řev byl rázem utnut. Orochimaru byl ukřižovaný na kříži uprostřed ničeho.
„Proti jménu Uchiha jsi nic,“ Itachi vytáhl katanu a bodl ji svému vězni mezi žebra. V tom se zarazil. Genjutsu pominulo a byli opět v realitě.
Orochimaru zhluboka oddechoval. Itachi lezl kousek od něho. Z úst mu kanula krev. Nad ním se tyčil Danzou.
Celé louka byla obsazena jednotkami Root.
„Konečně jsem tě našel ty parchante,“ odplivl si velitel Rootu. „Vezmu si zpět svoje oko,“ strhl obvazy, které mu zakrývali část hlavy a ukázal prázdný důlek. „S tebou si to vyřídím taky,“ ihned obrátil svoji pozornost na Orochimara.
„Právě jsem za tebou šel, Danzou,“ olízl se Sannin.
„Zabiju vás všechny,“ Itachi už stál na nohou.
Kabuto se pomalu pohnul směrem ke Kimimarovi. Podařilo se mu ihned zrušit genjutsu.
„Kimimaro, zabij je všechny,“ poručil Yakushi.
Mladík pomalu vstal a promnul si ztuhlý krk: „Už vás nezklamu můj pane,“ uklonil se směrem k Orochimarovi.
„Zabijte ho,“ poručil Danzou ledabyle.
Kimimaro si pomalu pravou rukou vytrhl páteř a ihned potom následovala levá ruka. Dva biče z kostí zasvištěly vzduchem. Obmotali se kolem krku nejbližšímu nepříteli. Mladík trhl a vyrval nebožtíkovi maso kolem krku. Začal masakr při kterém Kimimaro nikoho nešetřil.

„Co blbneš Jiraiyo? To je Gaara,“ uklidnila Tsunade svůj doprovod.
„Ostatní Kage taky měli být spojenci,“ ucedil Jiriaya.
Kazekage zvedl ruku na pozdrav: „První útok na Listovou byl odražen, ale přijde další ještě zdrcující. Akatsuki chystají odvetná opatření,“
„Vesnice byla napadena?!“ zařvala Hokage.
„Jsou všichni v pořádku?“ přidal se Asuma.
„Zničili lázně?!“ zeptal se Jiraiya.
„Všichni by měli být v pořádku. Slíbil jsem Kakashimu, že vás najdu a budu varovat. Teď se musím vrátit do Písečné a připravit se na možný útok,“ zakončil Gaara toto krátké setkání.

Poznámky: 

Mmm, začíná mi zkouškový tak nevim jaká bude frekvence vymejšlení nových dílů Barf!
Už tak jsem myslel, že dílů týhle série bude tak 7 - 8 jako při první sérii a už jich je víc a asi jich ještě pěkných pár bude (:
Tenhle ten díl se mi myslim i povedl ^__^

5
Průměr: 5 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, So, 2011-04-16 19:46 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Nádhera. Shocked Teším sa na pokráčko. Smiling

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, So, 2011-04-16 22:21 | Ninja už: 6159 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

Shocked a pokráčko bude... ale nevim kdy... ale bude...... možná

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Dai-sensei
Vložil Dai-sensei, So, 2011-09-10 20:39 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

ASAP, please!

TestIq.sk - Iq test zadarmo

My authentic japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Jop, už to tak bude Dai je členka KMYaY. A je na to hrdá...

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, St, 2011-09-14 14:51 | Ninja už: 6159 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

Když mi napíšete o čem to je, tak to možná i dokončim Laughing out loud
Jsem línej to po sobě číst a už si nepamatuju co se tam dělo Smiling

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Sanny-chan
Vložil Sanny-chan, So, 2011-11-05 19:29 | Ninja už: 4702 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Pěstitel rýže

pořád to potřebuješ vědět? ti to klidně napíši

Všichni na tomhle světě jsou praštěný. Už jako dětem ve školce nám měli říct, že všichni jsou cáklí. Aspoň bychom pak neměli blbý pocit, když sami dospějeme ve cvoky.

Je těžké být debilem, konkurence je příliš veliká... a proto budu raději magorem! :3

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, So, 2011-11-05 19:47 | Ninja už: 6159 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

jo Laughing out loud

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-08-23 21:53 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to si piš že se to povedl

Obrázek uživatele tomin
Vložil tomin, Ne, 2010-06-20 13:03 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

Super

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, St, 2010-05-26 21:19 | Ninja už: 5254 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Good!!!!!! Fakt skvělé! Laughing out loud

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Čt, 2010-05-27 19:17 | Ninja už: 6159 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

kujů Shocked

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/