manga_preview
Boruto TBV 11

Koniec týmu 7?

Utekala som pomedzi stromy.
-Musím ho nájsť, musím... - to jediné sa mi preháňalo hlavou, keď mi Tsunade oznámila, že vedia kde sa skrýva. Preskočila som potok a bežala ďalej. Musím ho nájsť. Vybehla som z lesa a ocitla som sa rovno pri útese. Predo mnou bolo jazero, ktoré sa skrývalo medzi útesom a uprostred tohto jazera bol ostrov pokrytý ďalšími stromami.
Vedela som, že uprostred toho lesa sa nachádza on. Sasuke. Nezostávalo mi nič iné ako skočiť dolu a preplávať tam. Zhlboka som sa nadýchla a zahľadela som sa na vodu. Útes bol celkom vysoko, ale bolo mi to jedno. Prisahala som si, že ho zabijem, že sa s ním ešte raz stretnem, aj keby ma to malo stáť život. Zovrela som päste a skočila. Počula som vzduch, ako mi piští okolo uší a potom moje telo vkĺzlo do studenej vody. Chvíľu som nebola schopná pohybu, ale o chvíľu na to som konečne donútila pohnúť svalmi. Začala som zúrivo kopať a snažila som sa dostať nad hladinu, nadýchnuť sa kyslíku, ktorý mi čím ďalej tým viac unikal.
Konečne som sa dostala nad hladinu. Vynorila som hlavu a lapala do vzduchu. Keď som konečne svoje pľúca naplnila kyslíkom, preplávala som k ostrovu. Jazero bolo samé o sebe veľmi veľké, takže mi dobrú chvíľu trvalo než som sa tam konečne dostala. Vyšplhala som von a chvíľu som tam zostala ležať. Potrebovala som si odpočinúť. Premýšľala som či tu zostanem nocovať, ale nemôžem si dovoliť plytvať časom. Tsunade určite poslala Anbu jednotky na jeho zneškodnenie, a ja ho chcem zabiť sama. Utiekla som hneď po tom čo mi to povedala. Musím ho zabiť, zabijem ho za to, že zabil Naruta. Ako to mohol spraviť. Veď Naruto bol jeho priateľ.
Chcel sa stať Hokage. Vyzerá to tak, že s týmu 7 zostanem len ja, alebo nikto. Ak to tak je, tak musím zabiť Sasukeho. Buď prežijem a zabijem ho, alebo sa zabijeme navzájom. Nedopustím, aby ma zabil a on ďalej žil. Ak zomriem ja, tak potom aj on. Vstala som a celá mokrá som sa vydala do lesa. Ostrov nebol až taký veľký, takže mi netrvalo dlho, dostať sa k veľkému drevenému domu, ktorý bol perfektne maskovaný. Zovrela som kunai v ruke až ma to zabolelo a potichu som vošla dnu. Bolo tam ticho.
Slnko zapadlo a v dome bolo málo okien, takže mesačné svetlo sa tam ťažko dostalo. Potichu som našľapovala a snažila sa zachytiť známky života. Otvorila som dvere jednej z izieb čo tam boli a nakukla som. Nič. Takto to pokračovalo, až kým som sa dostala do posledných dverí, ktoré sa nachádzali na konci dlhej chodby. Otvorila som ich a vošla som dnu. Slabé mesačné svetlo, ktoré sa dostalo dnu cez špinavé okno dopadalo na postel, ktorá sa nachádzala na konci izby.
Väčšina izby bola zahalená v tme. Prešla som viac do stredu a vydýchla. Chcela som sa otočiť, no v tom som ucítila pri krku chlad.
,,Sakura.“ ozval sa rovnako chladný hlas pri mojom uchu až ma striaslo.
,,Sasuke.“ zmohla som sa na šepkanie. Cítila som ako sa katana stále viac pritláča k môjmu hrdlu a jeho ruky mi drtia pás.
,,Kde sú ostatní?“
,,Už nie sú, ale to ťa nemusí zaujímať.“ odpovedal mi.
,,Prišla si sa pomstiť.“ prikývla som.
,,Zabijem ťa. Ako si to mohol spraviť. Bol to tvoj priateľ.“
,,Presne tak. Bol. Ale nie dovtedy kým som ho zabil, ale mojim priateľom bol pred rokmi. Pre mňa bol mŕtvy už pred piatimi rokmi.“ začala som sa triasť.
,,Ale, ale, Sakura. Trasieš sa od potláčaného smútku?“ ten posmešný tón, ktorý sa ozýval v jeho hlase ma ešte viac naštval. Nahromadila som chakru do ruky a udrela som. Sasukeho katana sa nepohla. Bolo mi jasné, že vie, čo chcem spraviť, ale nezabil ma a pri tom mohol tak rýchlo a ľahko. Ocitla som sa pred ním a hľadela som do tých jeho čiernych očí. Nezmenil sa. Stále vyzeral tak ako som si ho pamätala. Ani som si neuvedomila kedy, no zrazu som sa ocitla pritlačená pri stene. Ruku mal na mojom krku a hľadel mi do očí.
,,Zmenila si sa. Bol som zvyknutý na uplakanú Sakuru. Sakuru, ktorá sa vždy skrývala za niekoho... Sakuru, ktorú som musel vždy ochraňovať... na najivnú Sakuru..“ uškrnul sa a nahol sa ku mne.
,,Tú Sakuru som mal rád.“ zašepkal mi do ucha.
,,Tá Sakura už nie je.“ zavrčala som. Potichu sa zasmial.
,,Ale táto nová Sakura, nebojácna a drzá Sakura... tá sa mi páči viac.“ povedal a chytil mi hlavu. Zostala som na neho civieť. Svoju tvár priblížil k mojej a ja som sa snažila uhnúť. Cítil to a oprel sa čelom o to moje.
,,Vždy som ti hovoril, že si otravná.“ hovoril tak, aby sa jeho pery pohybovali na mojich. Roztriasla som sa ešte viac, ale nie od hnevu či žiaľu. Triasla som sa vzrušením.
,,Vždy si bola otravná a usmrkaná a ja som ťa aj tak mal rád. Ale teraz... drzá a silná Sakura. Neuplakaná a krásna. Si iná a tým viac ma privádzaš k šialenstvu...“ nemohla som uveriť tomu čo mi tu hovorí. Snaží sa zabaviť, oklamať ma? Čo chce?
,,Netrep blbosti.“ povedala som a tentokrát sa moje pery pohli na tých jeho, až ma striaslo. Znova sa usmial.
,,Nie... nie je dôvod klamať. Čím dlhšie som pri tebe, tým viac ťa chcem. Tým viac po tebe túžim.“ Snažila som sa pohnúť, ale nešlo to. Pritlačil sa na mňa až som nemohla dýchať. Cítila som jeho splašené srdce, ktoré bilo pri mojom.
,,Prestaň.“ vydýchla som. Nebola som schopná rozmýšľať. Príliš blízko. Je príliš blízko.
,,Nemá to cenu Sakura.“
,,Čo nemá cenu Sas-“ umlčal ma. Svoje pery pritlačil na tie moje a náruživo sa na nich prisával.
Snažila som sa brániť, ale bol príliš silný. Odtrhol sa odo mňa a pozrel mi do očí.
,,Nemá cenu sa mi vzpierať.“ povedal a skôr ako som stihla zareagovať znova bol pritisnutý na mojich perách. Chcela som sa brániť, ale zrazu ma to opustilo. Uvedomila som si, že ho stále milujem, po tom všetkom. Po tých dlhých rokoch, ktoré som bola bez neho. Po tom všetkom trápení, ktoré mi spôsobil, po tom čo spravil, stále ho milujem. Viac ako kedykoľvek pred tým, a teraz je tu, pri mne a bozkáva ma. Ale čo ak je to trik?
,,Prestaň...“ hovorila som pomedzi bozky a on sa odtiahol.
,,Keď sa chceš zabaviť, nájdi si niekoho iného a keď ma chceš zabiť, sprav to hneď teraz.“
,,Ale ja ťa nechcem zabiť. Nechcem sa s tebou hrať. Nie je na to dôvod. Chcem teba.“ usmial sa a ja som zostala omámene hľadieť na jeho pery. Pritlačil sa ku mne a bozkával mi krk.
,,Sasu... n-nie...“ z hrdla sa mi vydral hlasný vzdych a nemu bolo jasné, že sa mi to páči. Rukami mi prechádzal po tele až ku stehnám. Vydvihol ma a oprel o stenu. Zaborila som prsty do jeho vlasov a pritlačila som si ho k sebe. Vychutnávala som si každý jeden jeho dotyk. Jeho pery, jeho pokožku. Cítila som omamnú vôňu, ktorá ma opantávala. Hladila som ho po tvári a bozkávala. O chvíľu ma dal znovu dolu a venoval sa mojím perám.
Zrazu stuhol, akoby dostal elektrický šok. Zostal nehybne stáť s perami na mojich perách a otvorenými očami. Chytila som ho za plecia a trochu od seba odtiahla.
,,Sasuke, čo sa deje?“ spýtala som sa ho a pozrela som na jeho vytreštené oči. Pomaly sa pozrel dolu a ja som ho nasledovala. Cez jeho srdce prechádzala katana. Šokovane som sa obzrela okolo seba, ale nikoho som nevidela.
,,Saku-ra.“ pozrela som na neho a on mi spadol rovno do náruče. Spadla som s ním na zem a hľadela som mu do očí.
,,Sasu-ke, n-nie, pro-sím.“ vzlykala som a snažila som sa ho vyliečiť.
,,Nechaj t-to tak. T-to mi už nepo-m-môže.“ šepkal.
,,NIE!“ skríkla som a snažila sa ďalej, ale nič sa nedialo. Mohla som ho liečiť koľko som chcela, aj tak som ho nemohla vyliečiť.
,,J-ja som N-naruta nezabil.“ povedal a ja som sa na neho pozrela.
,,Bo-l to Juu-go... on sa nemo-hol ovlá-dnúť a ja s-som ho nedok-ázal zastaviť. H-hodil som to n-na seba.“ po tvári mi stekal stále silnejší a silnejší prúd sĺz. Keby som sem nešla, nikdy by sa to nestalo. Nemusel by zomrieť aj Sasuke. Miestnosť sa zrazu naplnila. Pri nás stáli ANBU a hľadeli na nás.
,,Sakura-san, prosím, ustúpte od neho.“ povedal jeden z nich.
,,Nie! Prečo ste to spravili?! On nezabil Naruta!“ všetci na nás zostali šokovane hľadieť.
,,Tak toto je mô-j koniec.“ zašepkal.
,,J-je mi z-zima.“ trochu sa zasmial. Rozplakala som sa ešte viac. Naruto a teraz aj Sasuke. Je to tak. Prežijem len ja.
,,VYPADNITE!“ skríkla som na Anbu. Stáli tam a pozerali na nás. Ani jeden sa nepohol. Nahromadila som chakru do ruky a udrela som jedného z nich.
,,Sakura-san!“ skríkol jeden z nich.
,,Hovorím, že máte VYPADNÚŤ!“ konečne ma poslúchli a ja som zostala so Sasukem sama.
,,Bude to dobré, Sasuke.“ zašepkala som mu do ucha a pobozkala ho.
,,N-nie. Nev-adí. Pred t-ým, ako zomriem...musím ti nie-čo poveda-ť.“
,,Hovor Sasuke, počúvam ťa.“
,,Vždy som... vž-žd-y s-so-m ťa...“ trochu sa zatriasol.
,,Čo Sauske?“
,,Vž-dy s-som ťa... mi-lo-val...“ jeho telo v mojom náručí ochablo a oči, v ktorých vždy pohrával plameň zostali slepo na mňa hľadieť.
,,NIE! SASUKE!!“ ozval sa hlasný krik z môjho hrdla.
Nechcem tu zostať sama. Bez Naruta, bez Sasukeho, ktorého toľko milujem. Cítila som sa zvláštne prázdna. Schytila som katanu, na ktorej bola Sasukeho krv, zovrela Sasukeho ruku a bez váhania som si ju vrazila do srdca.
Zrútila som sa vedľa Sasukeho a hľadela som na neho.
Takže toto je koniec týmu 7. Takto som si ho nepredstavovala.

Poznámky: 

Sama neviem ako ma také niečo napadlo Laughing out loud Je to divná Ff, ale písala som to vo vážne depkárskom stave Laughing out loud

5
Průměr: 5 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, So, 2014-05-24 14:22 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Další nádherná povídka s tragickým koncem, ty tomu Sasukemu teda dáváš Smiling Bylo to opravdu smutný, nejdřív ho chtěla zabít, pak zjistila, že ji celý ty roky miloval a nakonec jí ho propíchli. Ani se Sakuře nedivím, že nechtěla zůstat sama.
Jo, co mě trošku zarazilo... že Sakura na ten ostrov tak namáhavě plavala, když mohla vlastně běžet po vodě Smiling To nechci rýpat, jenom mi to přišlo úsměvný.

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2014-05-24 17:20 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Ďakujem veľmi pekne :3 No... teraz keď tak nad tým premýšľam, celkovo sa smejem Laughing out loud vtedy ma to ani nenapadlo, že by mohla ísť po vode -,-" výborný postreh Laughing out loud Toto je moja úplná prvotina a je to na tomto tiež vidieť. Smiling Veľmi pekne ďakujem aj ku komentáru u Naruto Shippuden: Posledný diel, veľmi ma to potešilo. A čo sa týka mojich čiarok, toto je moja achylovka Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele ŠIŠI-CHAN
Vložil ŠIŠI-CHAN, Po, 2014-05-05 12:25 | Ninja už: 3826 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Je to super Smiling Smiling

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Po, 2014-05-05 15:31 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Ďakujem, ale považujem ju za moju najslabšiu jednorázovku Laughing out loud každopádne, veľmi si cením zanechaný komentár aj to, že si si ju otvorila Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele ŠIŠI-CHAN
Vložil ŠIŠI-CHAN, Út, 2014-05-06 14:51 | Ninja už: 3826 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

nemáš začo Smiling

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Út, 2013-11-12 23:56 | Ninja už: 5564 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Na začiatku som sa nesmierne potešila, pretože si tam dala Sakuru a Sasukeho (Sasusaku! Laughing out loud), ale keď povedala, že ho chce zabiť, nadšenie opadlo, potom som sa znova potešila Sasusaku momentu a potom to znova opadlo, keď ho zabili. Laughing out loud Toľko pocitov, čo sa vystriedalo vo mne počas čítaní tejto poviedky... Úplne si ma cez postavu vtiahla do deja (aj keď nie príliš radostného, ale poviedka sa mi páčila Smiling)


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2013-11-13 00:02 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Ježiši kriste! Laughing out loud Tá poviedka tu ešte je? Laughing out loud Som v šoku, že si si ju prečítala! Ale ďakujem, som nesmierne rada, že sa ti zapáčila Laughing out loud Bol to môj prvý pokus o jednorázovku, tak tak aj vyzerá Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, St, 2013-11-13 00:30 | Ninja už: 5564 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Náhodou, dosť dobrý pokus Sticking out tongue Smiling


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2013-11-13 00:39 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Ďakujem Laughing out loud Laughing out loud cením si to Smiling ale som rada, že za tie ostatné jednorázovky čo som napísala môžem povedať, že sa nezlaknem, keď ich vidím. Ale toto?? No brutus Laughing out loud ale ešte raz ďakujem Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Po, 2010-05-24 20:42 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

xai_chan: Ďakujem Laughing out loud neboj sa, nezhltla ma zem Laughing out loud ale FF pridávam každý Pondelok Laughing out loud
Kesumi: Ďakujem, potešilo ma to Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Kesumi
Vložil Kesumi (bez ověření), St, 2010-05-26 14:33 | Ninja už: 19905 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Stejne budu spamovat Laughing out loudLaughing out loud
To byl zert Laughing out loudLaughing out loud
Uvidime ^^

Obrázek uživatele Kesumi
Vložil Kesumi (bez ověření), Po, 2010-05-24 20:23 | Ninja už: 19905 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Je to pekny ^^
Libilo se mi!!!!
Opravdu pekne!!
On ji miloval ^^ NIkoho nezabil ^^
Juuu SASUKE ^^
Je to FAMOZNI, UNIKATNI a SKVELY!!!!
SUPEEER Laughing out loudLaughing out loud
Davam nejvyssi pocet bodu!!! Laughing out loud
Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Upa krasa :D

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Po, 2010-05-24 20:16 | Ninja už: 5228 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

kkso to sa ti ale podarilo ...a inak už som myslela že ťa zhltla zem z ffkami ked som ťa tu dlhšu dobu nevidela Laughing out loud


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]