manga_preview
Boruto TBV 08

We are in the War 01


...........
Hunter

...........
Bol som zrodený pri spálení, z uhlia a zápachu mäsa. Z bôbov, ktoré tvorili náš sad. Ale vyrástol som, naučil som sa skrývať. Rozumiem tomu.

Bol som príliš vsadený do snov o pomste, robili ma slabším. Naučil som sa otvárať myseľ, vnímať prítomnosť lží a pretvárky. Vyrástol som, vytiahol som sa vyššie... už tomu rozumiem.

Otváram svoje srdce, naprieč temnote, nebojím sa tvojich úmyslov. Nemám strach z temnoty, prinútim mu otvoriť oči.

Táto noc bude patriť lovcovi. Mne, ako tvojmu pomstiteľovi. Pre ten okamih keď si kľačal na zemi a ja kričal POSTAV SA!

Požehnaj mojim úmyslom, pretože sú jediné a správne, tie nad všetko... vyrástol som a rastiem.

Chladné ruky uchopia jeho srdce do dlaní, nebo sa rozprestiera nad nami, kvitne ako peklo,
Vyrástol som, a som vyššie, a vyššie... povedz mi...

Vieš sa modliť k svojmu bohovi? Dokážeš mu teraz otvoriť svoje srdce? Urobiť čokoľvek, len aby si sa nebál prichádzajúcej temnoty? Prinútim tvoje oči sa otvoriť, vypudím tvojho démona zvnútra.

Táto noc bude patriť lovcovi. Mne, ako tvojmu pomstiteľovi. Pre tento okamih, keď si ležal na zemi a ja kričal POSTAV SA!

S týmito rukami, zlomím tvoje srdce na kúsočky. S týmito rukami zlomím tvoje sny. S týmito rukami, zlomím tvoje ideály... s týmito rukami skončím všetko.

Táto noc bude patriť lovcovi. Mne, ako tvojmu pomstiteľovi. Pre ten okamih, keď si posledný krát vydýchol a ja šepol S BOHOM...

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, Ne, 2010-05-16 11:29 | Ninja už: 5212 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

luxus ^_^
krasne pises..
upe bombastická povidka Eye-wink

Obrázek uživatele elis23
Vložil elis23, Pá, 2010-05-14 18:19 | Ninja už: 5639 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Prostý občan

paráda, něco tak dobrého už jsem dlouho nečetla....

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2010-05-13 23:15 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Parádička ^_^


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2010-05-13 19:57 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Čarodejka Laterie sa vracia v plnej sile...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!