manga_preview
Boruto TBV 08

Obchodníci 34 - Noví hráči

„Chápu, že jsme museli Naruta a Býka na čas schovat, ale proč jdeme do Písečný s jasným úmyslem vyhlásit Namikazemu válku? Budeme tam jak pěst na oko. Všichni se na nás vrhnou a co budeme dělat potom?“ zajímal se Sasuke.
„Zabijeme je,“ odpověděl Itachi.
„No, doufám, že to bude pořádně drsný, když už nic jiného je to pěkná p***l světa,“ doufal mladší z Uchihů.
„Těším se až zase uvidím pohled na krev,“ Itachi vytáhl z pod pláště katanu. „Těším se až tímhle dokonalým železem budu soupeřům přesekávat údy a oni budou padat na zem v agónii. Vážně se na to těším!“
„Brána na dohled a chceme se tam dostat pokud možno v klidu tak to schovej,“ řekl Sasuke.
„Z nás dvou jsem já ten starší a já vedu celou tuhle naší skupinku,-„
„Pěti lidí,“ doplnil Sasuke.
„Pěti mocných lidí!“ zvýšil Itachi hlas.
„Kdo říkal, že se bráchové nikdy nehádají je idiot,“ zavrčel Sasuke.
„Drž hubu a krok,“ zašeptal starší bratr.
U brány, která byla nově opravena, stáli dva strážní. Každý z písečných měl dnes u sebe povinně katanu u pasu a ochranné vesty, které měli chránit proti lehčím zraněním.
„Stát,“ zvedl ruku jeden z hlídkujících.
Bratři zůstali na místě. Pláště jim povlávali ve větru.
„Nejste vy,“ snažil se vzpomenout hlídač a luskal prsty. „někoho mi připomínáte. Určitě někoho slavného,“ pokýval hlídač hlavou.
„Třeba Itachiho Uchihu, jenž vyvraždil celý svůj klan a poté se přidal do řad Akatsuki, které následně také zradil a teď se snaží zabít vašeho skvělého vůdce Namikaze Minata?“ zašeptal Itachi.
Strážnému se začaly rozšiřovat zorničky při každém slovu. Pomalu šahal po kataně, když uviděl záblesk ostří, které mu proklálo hrdlo. Chtěl vykřiknout a varovat kolegu, ale místo řevu se mu z krku hrnulo jenom několik červených bublinek a smrtelný chrapot. Druhý strážný se snesl k zemi hned poté co mu Sasuke proklál hruď svým ostřím.
„Zábava může začít,“ vstoupil Itachi do nepřátelského města.

„Zatuhle urážku musí všichni zemřít!“ Raikage praštil pěstí do stolu až ho rozlomil.
„Šéf je dneska nějakej nasranej,“ řekl Omoi.
„Divíš se?“ zeptal se Darui.
„Jo, to má zase zácpu, nebo co?“
„Debile,“ praštila ho Samui.
„Ihned sestavíme nejsilnější možnou skupinu, kterou povedu osobně a vyhladím Akatsuki! Nejdřív potáhneme na Písečnou, kde předvedeme naši plnou sílu a potom se vrhneme jako dravá zvěř na Namikazeho a zničíme jak jeho tak jeho posraný Akatsuki! Sežeňte všechny dostupný muže a vyrážíme!“ Raikage nakopl půlku stolu, jenž přeletěla nad hlavami všech posluchačů.
„Za tohle mě dostatečně neplatí,“ zamumlal Shi.
„Držte držky!“ zařvala Karui.
„Co se do mě s**eš?“ ohradil se Shi.
„Začínáte mě všichni s**t,“ promnul si Samui pěsti.
„Ticho!“ zařval Raikage. „Samui, ty a tvůj tým půjdete hledat mého bratra. Chci zjistit, kde se fláká takovou dobu. Pokud budete mít potíže tak klidně zabíjejte. Stejně chceme Koninu vyhladit pro slávu Oblačné!“
„Můžu vstoupit?“ zaťukala na dveře od Raikageho pracovny pohledná blondýnka.
„Mizukage,“ roztáhl Raikage ruce a usmál se na nově příchozí. Všichni ostatní v místnosti poklekli.
„Máš je pěkně vycvičené,“ políbila blondýnka svého přítele.
„Kdo mě neposlechne… zemře!“ zatnul muž pěsti.

„Tak mě napadlo,“ prohodil Jiraiya ležící na starém gauči. „že bychom mohli zajít na skleničku,“ podíval se na dva muže přešlapující u okna.
„Dobrej nápad dědo,
zleju se jak dělo!“ kývnul Killer-Bee na souhlas.
„Říkali ať nikam nechodíme,“ připomenul Naruto.
„Bojíš se?“ řekl Jiraiya a začal dělat rukama mávání křídel jako slepice.
„Platím,“ nechal se blonďák vyhecovat.
„Třeba tam budou i nějaký dobrý baby,
a budou mít sakra dobrý vnady!“ protančil Býk až ke dveřím.
„Slyšel jsi ho někdy mluvit normálně?“ naklonil se blonďák ke svému učiteli.
„Ne, ale některý rýmy má dobrý. Třeba to s těma vnadama si musím někam zapsat,“ vytáhl Jiraaiya zápisníček.

Po chvíli cesty dorazili k Jiriyovo oblíbenému baru, který patřil TenTen. Jen co Naruto vstoupil do podniku začaly problémy.
„Kdo jste?“ přehradil mu cestu muž o dvě hlavy vyšší.
„Hledáme tohohle chlapa,“ přišel další a ukázal portrét na kterém byl Namikaze Minato.
„To je můj táta,“ vydechl Naruto a zaskřípal zuby.
„Jeho táta? Zabijte ho!“ z baru rázem vyběhlo pět lidí. Pět Peinových sourozenců.

4.333335
Průměr: 4.3 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Ne, 2010-04-18 19:50 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Yamata to vyjídřila docela trefně Smiling Ta hádka Uchihů a potom prý "to je můj táta: xD

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2010-04-18 19:04 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!