manga_preview
Boruto TBV 09

Nejsilnější Hokage II - Díl druhý: Zlouni

„Kuchiyose no Jutsu,“ před Minata vyskočila žába. „dones to do vesnice.“ strčil žabce do pusy malý kousek papíru. „Tak a teď to bude trochu ostřejší,“ podíval se na dveře na konci chodby.
Pomalu došel ke dveřím, které vzápětí vykopnul. V místnosti sedělo několik lidí. Dva u dveřích, jenž právě blonďák vykopl. Další stáli u baru a hádali se mezi sebou.
„Kdo sakra seš?“ zachroptěl jeden ze strážných a chtěl nově příchozího chytit za rameno. Namikaze chytil jeho ruku a v lokti mu ji zlomil. Kost spatřila světlo světa stejně tak jako krev. Celá místnost na pár vteřin ztuhla, aby vzápětí všichni vyrazili proti blonďákovi s válečným pokřikem.
„Dělej něco, Kakuzo!“ zařval jeden z žoldáku na muže, jenž seděl na barové stoličce.
„Za tohle jste mi zaplatili docela málo,“ utrhl se na něj.
„Dobře, dostaneš kolik si řekneš!“ rozmyslel se účetní zdejší organizace, když viděl jak blonďák postupně zabíjí všechny najaté žoldáky.
„Nic ve zlým. Jsi jenom ve špatnou dobu na špatným místě,“ Kakuzo stál naproti Minatovi.
„Nápodobně,“ zazubil se blonďák a složil prsty do pečetě.
„Teleportace?“ vytřeštil Kakuzo oči a začal se rozhlížet kolem sebe.
„Rasengan!“ žoldák prolétl stěnou a zůstal nehybně ležet.
„Je to silnější, než jsem si myslel,“ podíval se Minato na ruku v níž mu rotovala charka, poté se jeho pohled zaměřil na jediného živého muže v místnosti, jenž se krčil za barem.
„Všechno řeknu!“ vřísknul strachy mužík.
„Ani to nebolelo,“ usmál se blonďák.
„Za všechno může ta ženská. Všechny nás najala, abychom jí pomohli vytvořit…“ v tom se muž zarazil.
„Vytvořit co?“
„Rinnengan.“

Jakmile Namikaze zmizel z dohledu začal Kakuzo přicházet k sobě: „Tohle bylo sakra silný,“ oklepal ze sebe sutiny ze zdi. „Jedno srdce v hajzlu, ale co,“ přišel k jedinému přeživšímu, jenž tak dobře spolupracoval s Minatem.
„Jednom si od tebe něco půjčím,“ chytl muže pod krkem a druhou ruku mu zabořil do hrudi. „a to tvoje srdce.“

„Tady by to mělo být,“ blonďák doběhl ke dveřím zdobenými různými obrázky lidských očí. „Za předpokladu, že ten žoldák nelhal,“ Minato pomalu otevřel dveře.
„Pojď dál,“ zašeptala žena, jenž seděla u nočního stolku.
„Yersinia, předpokládám,“ vešel do Namikaze do pokoje.
Žena přikývla a vstala od stolku: „Chceš se mnou bojovat?“
„Bohužel,“ Minato ukázal kunai ve své ruce.
„Bude tě škoda,“ tvář ženy se stáhla. Její oči se začaly měnit. Zatímco jedno přetransformovalo do neúplného Sharinganu kolem druhého vystoupli všechny žíly a vytvořili tak Byakugan.
„Nechutný,“ zhnusil se Namikaze nad tou přeměnou a hodil proti ženě kunai. Ta jej ledabyle odklonila ze svého směru, ale právě ve chvíli, kdy se zaměřila na vržený předmět Minato zmizel.
„Mě nezmizíš! Stále tě vidím!“ smála se Yersinia.
Jen co se Minato pokusil zaútočit žena jeho útok vykryla. Teleportace nefungovala. V tom se začal pokoj kolem Namikazeho měnit. Jako, kdyby viděl v mlze. Všechno bylo pokryto bílou tmou a svého soupeře ztratil z dohledu.
„Genjutsu,“ zašeptal blonďák. Místnost se začala pomalu rozpadat až zde zbyly pouze sutiny velkého komplexu.
„Ehm, tohle není genjutsu,“ promluvil muž v kápi, který se objevil vedle něj.
„Tohle je realita,“ řekl další.
„Tohle je smrt,“ přistoupil další muž v kápi.
„Tvoje smrt,“ desítky postav pomalým krokem přicházeli k Minatovi.
V tom se ozvala rána a potom další. Celý svět se otřásal v základech. Místnost se začala opět sestavovat až nakonec blonďák stál opět v pokoji tajemné ženy.
Výbuchy však pokračovali i dál. Yersinia v pokoji již nebyla. Namikaze vyrazil ke dveřím ve kterých stál Kakuzo.
„Nezabil jsem tě už?“
„Jsem odolnej!“

Poznámky: 

Mam hustou dobu vydávání. Jeden díl - rok a něco XD
Tak zase za rok Sticking out tongue

4.565215
Průměr: 4.6 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-04-26 20:06 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

zajímavé přemýšlím co se teĎ DĚJE ale ja se to dozvím nebo na to přijdu během čtení i teď už se mi něco rodí v hlavě Laughing out loud

Obrázek uživatele beny123
Vložil beny123, Čt, 2010-04-15 20:47 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Pěstitel rýže

to je asi zatim nejlepší co sem ve FF četl..chtělo by to zase nákej dílek:)

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Čt, 2010-04-15 21:14 | Ninja už: 6177 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

a já myslel, že to na první sérku mít nebude Barf!

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/