Kekkei Genkai trio 1.díl
„Ťap klap ťap klap ťap…“ tmavou tichou nocí se ozývaly kroky. Ťapkání a kroky se synchonizovaně prodíraly se loužemi a bahnitou cestou, neboť bylo ticho po bouři. Vlk, kterému patřilo ťapání, seděl věrně po boku své kunoichi a shlížel dolů.
Kunoichi s rudými vlasy, které jí zakrývaly pravou část obličeje a především oko, seskočila dolů, na sochy hlav hokagů. Stála na čtvrtém Hokage a podlouhlé zelené triko s černým lemováním jí vlálo po větru. Zelené triko jí skrývalo ruce a konce rukávů byly obtaženy černým pásem s výstupky (vzor na látce).
Tento vzor začínal i vzadu na týlu vysokého límce, obtáčel se dopředu a sjížděl pod bradou kolmo dolů, kde pokračoval v cestě stejným směrem, jako na límci a končil vzadu. Zpod konce trika vyčnívaly jen dlouhé černé kalhoty skrývající úzké nohy, a k nim černé tradiční ninja boty.
Kunoichi se posadila s dalším poryvem foukajícího vítru a vlk vyskočil za ní. Spustila dolů přes hokageho čelo nohy a sledovala tichou vesnici. Vlk ji zatahal za rukáv a kunoichi ho poslepu pohladila po nose.
Vlk se posadil a pak promluvil: „Skaa-chan, je na čase jít. Brzy bude svítat.“ Kunoichi, tedy Skaara, se postavila, přikývla a nechala tichou Konohu za sebou. Rozběhla se do lesa a při běhu soustředila chakru.
„Henge!“ neslo se vzduchem a brzy lesem uháněli dva vlci.
„Shikayore, zase vy?“ Hokage udiveně pozvedl obočí a sledoval Kotiu, která se jen usmívala.
„Jasné, kdo jiný?“ Hokage přivřel oči a sledoval ji.
„Tak co s tebou? Přeci jen tě nemůžu nechat běhat za hranice Konohy a poslouchat to pak…“ Kotia se ošila. Neměla ráda, když ji někdo omezoval, zvláště ne v utíkání z vesnice.
„Mnooo, necháte mě jít a budete věřit, že příště už nebudu zdrhat?“ Navrhla Kotia a o krok ucouvla. Hokage zaregistroval její pohyb a pousmál se.
„Na to nemohu spoléhat.“
„Jasně, vždyť já přece nemůžu neuposlechnout tak velkou mocnost, jako jste vy, Hokage-sama, a navíc...“
„A navíc bys to stejně vydržela tak dva dny, že? S tím počítám.“ Dokončil za ni Hokage a Kotia opět udělala nepatrný pohyb vzad. Zelené vlasy jí sjely do obličeje, tak je odfoukla a čekala, co Hokage vymyslí.
„Už vím, co budeš dělat, když máš takový přebytek energie.“ Kotia se zděsila „Budeš hlídat s Izumou hranice Konohy.“
„CO?!“ ozval se trojitý výkřik, přičemž se Kotia zděsila těch dvou dalších. U dveří stál Kotetsu a Izumo a hleděli na Hokageho.
„No, ano, když k sobě máte tak kladný vztah.“ Hokage se pousmál. Izumo a Kotetsu totiž měli Kotiu najít a dotáhnout do vesnice, ostatně jako vždy. Kotia se zamračila na ty dva za sebou a zašklebila se.
„Zítra odpoledne půjdeš vystřídat Kotetsu a domluvil jsem.“ Uzavřel celé Hokage a pokračoval v papírování.
Kotia vyběhla ven z budovy. Vyčnívala z davu, měla světlý obličej, sytě zelené oči, stejně jako vlasy a na sobě triko s jedním ramínkem a druhým polodlouhým rukávem, který jí obepínal levou ruku skoro po loket. Na zápěstí měla náramek z černé tekutiny, která neustále proudila kolem ruky. Kekkei genkai Shikayore klanu. Na druhé ruce měla rukavici, která byla po poloviny předloktí a neměla prsty. Na sobě dál měla černé kraťasy (jak já nesnáším tenhle výraz…) a vysoké černé boty pro kunoichi. Kotia odskákala na kraj vesnice a plácla sebou na zem před dům. Dům byl obrovský s velkou zahradou. Byl na něm nepatrný nápis Shikayore, dům jejího klanu. Kotia zůstala sedět na zemi a dívala se na lesklá okna domu. Vedle ní leželo malé černé koťátko s bílými pruhy.
„No páni, takovéhle zbarvení jsem ještě neviděla…“ Kotia vzala kotě do náruče a posadila si jej na klín. Začala jej hladit. Koťátko se stulilo do klubíčka, leželo a předlo.
„Čípak ty jsi?“ Kotia sledovala kotě. Nezdálo se být udržované, ale ani ne moc zanedbané. Mělo však vyloženě prázdný žaludek, leželo totiž křečovitě stočené.
„Hej čiči, počkej chvilku.“ Kotia ho vzala do náruče a pospíchala do domu. Vyskočila a přeletěla zeď, kterou byla obehnána zahrada. Kotia se rychle rozhlédla, jestli někdo není na zahradě. Když nikoho neviděla, vešla oknem do svého pokoje. Kotě položila na postel a odklusala do kuchyně, kde sebrala něco poživatelného a misku mléka. Kotě misku vyprázdnilo a naplnilo si žaludek. Kotia věděla, že si konečně získala přítele.
„Kibo, soustřeď se!“ Inuzuka Kiba trénoval a povely jeho sestry se nesly spolu s příjemným větrem. Skaara sedící se Stregem, vlkem, se schovala do větví stromu a sledovala Kibovy pohyby. Snažila se vrýt si je do paměti. Najednou kolem nich proletěl kunai. Skaara se vyděsila, že se již o nich ví, ale naštěstí ne, Kiba se o kunai víc nestaral.
„Promiň, měl bych víc mířit, nii-chan.“ Řekl a Hana přikývla. Strego si oddechl a ještě chvíli sledovali jejich pohyby. Pak se opět vrátili do lesa a trénovali sami.
Yash, právě jsem načla svou maxi dlouhou povídku. je to sériovka, která u mě v sešitě vyšla na 36 stran, ale není rozdělena na kapitoly (a je to velkej sešit xD) a není dokončena ^^ navíc doufám, že ji stihnu dokončit v sešitě dříve, než ji napíšu sem, protože za pochodu psát neumím > <
Yash a je to trochu kratší, protože to po sobě nepřečtu a navíc ten děj v sešitě nedával smysl xD
► rate with comment, please :-)◄
spoooousta popisu.. ale jinak dobrý
Nějak se ty slova nahrabat musí Sranda... Jo, je tam hodně popisu, dřív jsem chtěla, aby každej měl stejnou představu o postavách xD Ale dík, že to vůbec čteš ^^
LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
*originalita předem!*
Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<
je to moc pěkný, hned si jdu přečíst další.
něco bych řekla, radši si to nehcám pro sebe.. ale dík xDDD
LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
*originalita předem!*
Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<
Dneska jsem to začala číst a hned jdu na další díl...Píšeš fakt dobře ... Že jsem si toho nevšimla dřív. To víš, když je někdo slepej jako já tak většinou všechno najde až po delší době
We live alone, we die alone. Everything else is just an illusion. (Orson Welles)
jaj, tak to strašně díky já doteďka hezky nenápadně proplouvala se svým kekkei genkai triem a byla za to ráda ale tohle potěší víc :-D
LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"FC Mívie + FC Soshiky + FC Ookami-chan + FC Yumíí 567 + FC Darth :3 + moje galerka ^^+ Darth na Devu + Darth na blogu + facebook ^^' Na Měsíc! xD ale taky patřím semhle...
Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
☣ Neberte mi prosím ty kočičky, který používám místo smajlíků!
*originalita předem!*
Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<
Tohle bylo snad to nejtěžší, co jsem kdy kreslila... Fakt silno moc těžký -___-" ale řekla bych, že to stálo za to... Klikněte na to pls, a give me a comment :D
Poslední FA na konoze: /]Paryby útočí! Kisame pro Kisáka
Jen tak mimo - víte Vy co? Se*e mě, když někdo není originální a musí prostě kopírovat... Nic proti, ale Shikayore jsem si vymyslela já, a moje taky zůstane... Darthie je zkomolenina, kterou jsem začla používat a hele! týden od toho, co jsem si změnila nick vidím další Darthie... (narazit na Shitayone... -.-") A co mě dráždí nadvakrát... Hláška s Měsícem je moje, ku*va!! Kopírujte si celebrity, který to potěší, ne mě! Mě to netěší a celebrita fakt nejsem!!