manga_preview
Boruto TBV 09

Konoha je späť! 1. časť


KONOHA JE SPÄŤ

V mestečku Konaha je ďalší krásny slnečný deň. Poďme sa na to pozrieť bližšie.

KANCELÁRIA HOKAGEHO:

„Kotetsu! Shikamaru! Izumo! Som rada že ste prišli!“ Zakričala Tsunade.
„Čo sa deje Tsunade?“ Spýtal sa Kotetsu.
„Mám pre vás misiu typu S.“ Povedala vážne Tsunade.
„Hm... V poslednom čase máme nejako veľa misii! Tsunade, čo sa deje?“ Opýtal sa Shikamaru.
„Akatsuki je späť.“ Povedala zo smútkom Tsunade.
„Aha! Takže naša misia sa týka tej organizácie Akatsuki? Ja som si myslel že je už dávno po nich.“ Povedal zaujato Izumo.
„Väčšinu sme ich zabili... Ale... Traja prežili... Kisame... Konan... Hiroshi.“ Potichu povedala Tsunade.
„Ksss... to snáď nie!“ Skríkol Izumo „Takže idú po Narutovi?“
„Nič viac nie je známe, máte jeden deň na prípravu. Môžete ísť!“ Dala rozkaz Tsunade.
Shikamarum, Kotetsu a Izumo v tom momente zmizli a už ich nebolo...

MEDZI TÝM NA NÁMESTÍ:

„Ksss... počuli ste to?“ povedal Shikamaru nahnevane. „My traja máme ísť na misiu získania informácii o Akatsuki“.
„Heh, čo si tá Tsunade myslí toto je už deviata misia za mesiac! Kedy si máme odpočinúť?“ Povedal unavene Kotetsu.
„Hm... Je to tam Naruto?“ pozrel pred seba Izumo.
„Naruto! Hej ty! Narutoooo!“ Zakričal Shikamaru.
„Shikamaru, Kotetsu, Izumo? Čo vy traja spolu?“ Usmial sa Naruto.
„Dostali sme misiu ohľadne Akatsuki... vieš o tom niečo?“ Opýtal sa Izumo.
„Akatsuki? Hm... veď Akatsuki sú mŕtvy... či nie?“ Začudoval sa Naruto.
„To sme si aj my mysleli...“ Zívol si Shikamaru.
„Shikamaruuuu!“ V diaľke sa ozvala Ino.
„Ahojte všetci.“ Pozdravila sa Ino a pobozkala Shikamarua na ústa.
„Uhm... Ahoj Naruto, nemal si sa vrátiť zajtra?“ Spýtala sa Ino.
„No, hej boli sme mimoriadne šikovný takže sme sa stihli z misie vrátiť skôr.“ Usmial sa Naruto.
„Hehe, a ozaj Naruto... ako sa ti darí zo Sakurou? Minule ťa spomínala.“ Spýtala sa Ino vzrušene.
„No... ehm... vieš... hehe... hihi ... Sakura... a ja... zatiaľ... hihi“ Červenal sa Naruto a pokúšal sa nájsť odpoveď.
„Sakura a Naruto spolu chodia?“ Opýtal sa s úsmevom Kotetsu.
„Nikomu ani muk, ale Sakura minule spomínala že sa jej Naruto pá... “
„Prepáčte, ale vysvetlíme si to inokedy pri nejakom chutnom obede.“ Prerušil Ino Naruto. „Ja musím ísť odovzdať správu o misii.“

A v tom okamihu už po Narutovi ostal len obláčik dymu.

„Ksss... Byť jouninom nie je vôbec jednoduché.“ Povzdychol si Shikamaru.
„No tak zlato čo si dnes taký podráždený?“ Spýtala sa tíško Ino.
„Potom doma ti vysvetlím“ Znovu si zívol Shikamaru „OK chlapi ja idem domou“
„Ahojte.“ Pozdravila sa Ino.

Všetci sa rozdelili a pobrali sa vlastnou cestou.

LESÍK PRI KONOHE:

Krásne počasie, veľa stromov, zvuk zvierat čo si môžete ešte priať? Tak takto vyzerá lesík pri Konohe... Dnes je na ňom predsa len niečo iné.

„Konoha Dai Senpuu!“ Skríkol Lee a zaútočil na Kisameho.
„Suiton: Suikoudan no Jutsu“ Skríkol Kisame a z neďalekej rieky sa vynoril vodný žralok.
„Eaaach“ odskočil Lee „Poznám Vás! Vy ste bojoval s Gai – Senseiom!“ Začudoval sa Lee a pokračoval: „Ale veď Akatsuki by mali byť mŕtvi.“
„Hahahahaaaaa... Chachachachaaa... Heheheheeee...“ Začal sa smiať Kisame.“Teraz ti niečo poviem... Akatsuki už neexistuje... chachachaaaaa“ Povedal Kisame zo smiecom.
„Hm... ale...“ V tom Leeho prerušil nejaký neznámy ninja celý v čiernom plášti a na hlave mal kapucňu.
„Kisame! Sme v utajení!“ Skríkol hrubým hlasom ninja s kapucňou.

„Už to naozaj neboli Akatsuki ich plášte boli úplne iné. Už nemali ani prstene čo Akatsuki nosievali“ Pomyslel si Lee. „Kto vlastne ste?“ Spýtal sa zúrivo Lee. No keď sa pozrel lepšie po tých dvoch ostal iba obláčik dymu.

„Lee čo sa deje?“ Spýtal sa Neji.
„Akatsuki“ povedal po tichu Lee „Vysvetlím ti to cestou, Neji. Musíme sa poponáhľať za Tsunade!“
„OK“ Povedal Neji a pobral sa za Leem.

KANCELÁRIA HOKAGEHO

„Tsunadeee! Tsunadeee!“ Vyvalil Naruto dvere a postavil sa rovno pred Tsunade.
„Ksss... nevrav mi že ti to Shikamaru povedal... “ Zamrmlala Tsunade.
„Hihihi... Tak kedy vyrážam?!“ Šťastne sa spýtal Naruto.
„Naruto! Sú to Akatsuki! Teda aspoň myslím...Bol tu u mňa Lee a povedal my veľa zaujímavých informácii. Zatiaľ vieme že v tej „novej organizácii“ je Kisame a neznámi ninja. Lee ho popísal ako niekoho silné už len podľa čakry, Kisame sa vraj tiež zmenil je oveľa silnejší... Lee sa s ním stretol len na pár minút.“ Povzdychla si Tsunade. „Možno majú ten istý zámer ako Akatsuki“ Povedala vážnym hlasom Tsunade.
„Ale no tak! Som už dospelí!“ Zakričal Naruto a v tom do miestnosti prišiel iný ninja.
„Naruto! Upokoj sa...“ Povedal Kakashi šťastným tónom „Naruto, buď rád že nechodíme na veľa misii tento mesiac si to odniesli Shikamaru, Kotetsu a Izumo“ Usmial sa Kakashi cez masku.
„Ale Kakashi-sensei!“
„Žiadne ale! Naruto.“ Skríkla Tsunade „Ak tak veľmi chceš môžeš na tú misiu ísť.“ Diabolsky sa usmiala Tsunade.

POKRAČOVANIE NABUDÚCE...

---------
Niečo malé na začiatok... Dúfam že kritika nebude až tak hrozná Smiling

3.75
Průměr: 3.8 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele kuma
Vložil kuma, Po, 2010-02-08 00:09 | Ninja už: 5611 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Vypadá to zajímavě chceto další díl

Obrázek uživatele yankosk
Vložil yankosk, Út, 2010-02-02 19:01 | Ninja už: 5216 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Jo... dik moc pustim sa do dalsieho dielu Smiling

Obrázek uživatele SuSanoOo
Vložil SuSanoOo, Út, 2010-02-02 10:40 | Ninja už: 5247 dní, Příspěvků: -7 | Autor je: Prostý občan

Dobrý..mužeš napsat další řeknu ostatním at se na ni kouknou a napíšou komentíík jo??