manga_preview
Boruto TBV 07

Obchodníci 31 - Danzou

„Ty tu zůstaň," ukázal Neji prstem na Kibu. „A chraň holky!"
Kiba zasalutoval na srozumění: „Rozkaz," řekl ironicky.
Hyuuga vyběhl před svůj dům. Pouliční lampy nesvítily, mraky zakryli měsíc a hvězdy. Dokonalá tma.
„Kde k***a jste?" pomyslel si v hlavě. V tom před něj přistálo první tělo.
„To by měl bejt poslední chcípák," čistil si Lee ruce.
„Měl jsi počkat," pronesl Neji chladně.
Rock jenom pokrčil rameny: „K čemu? Byli pěkně na ráně."
„Měli jsme plán!" řval Hyuuga.
„Ticho, nejsme tu sami," přišel ke dvojici Shino s Yamatem.
Všichni ztichli. Nocí byl slyšet jenom klapot hůlky o vyhřátý asfalt silnice.
„Za vaši zradu budete potrestání smrtí," tichý hlas prolomil temnotu. Yamato s Shinem zaujali obrané pozice.
„To je Danzou," šeptl Yamato.
„Zaútočit na někoho, jako jsem já, chce dost odvahy Danzou. Moc dobře víš, že jsem stále hlava policie," řekl Neji zřetelně nahlas.
„Hyuugové mě otravují dost dlouho. Nadešel čas ukončit jejich činnosti v tomhle městě. Škodíte obchodům. Fuu, Torune," dvojice vystoupila ze stínů. „Zabijte ty zrádce. Hyuuga je můj."
Boj začal, každý si našel svého soupeře. Danzou pomalu vytáhl katanu, jenž schovával za pasem. Neji už chtěl přejít do útoku, když se mezi ně dostal Lee.
„Já ho sejmu!" vřísknul a vyrazil do útoku.
Danzou se jenom pohrdavě ušklíbl a švihl ostřím. Rock udělal jednoduchý úkrok, aby se vyhnul smrtelné ráně a vymrštil svojí pěst, která zasáhla pouze vzduch.
„Podcenil jsi mě," katana zasvištěla vzduchem. Lee obětoval levou ruku, aby se vyhnul smrtelnému zranění. Ostří se zastavilo až o kost. Krev vystříkla do vzduchu. Danzou vyslal další smrtící úder. Lee vystihl jeho myšlenku a pravou rukou odklonil úder katany, která narazila do země. To starce vychýlilo z rovnováhy. Rock toho hned využil a vymrštil se do vzduchu. Místo toho, aby kop zasáhl hlavu muže, byl zablokován. Danzou pustil katanu na zem, aby měl volné obě ruce. Rock Lee se pokusil o další úder nohou, avšak marně. Danzou chytl jeho pravou nohu kterou s hlasitým „Křup!" zlomil.
„Jak ubohé," sykl, když sbíral katanu ze země. „Zemři," pozvedl meč.
„Ne!" Neji vyběhl po starcovi. Ten jeho útok nečekal a sekl mečem na prázdno.
Danzou zakroužil mečem ve vzduchu: „Nevíte nic o tom co je peklo."
„Chcípni," plivnul mu před nohy Hyuuga.
„Dovol mi ti ukázat tvojí bezmocnost," Danzou zaútočil!
Neji měl co dělat, aby uhýbal před údery. Věděl, že jakýkoliv zásah by byl smrtelný.
„Nemůžu se k němu takhle vůbec přiblížit," přemýšlel Hyuuga. „Musím se k němu dostat blíž, abych ho mohl zasáhnout!"
Danzou se rozmáchl k dalším úderů, který opět o kousek minul. Další seknutí a další rána, která byla zakončena bodnutím, ale tentokrát zasáhl. Ostří zajelo pod klíční kost až po jílec. Neji zařval bolestí.
„Je konec," promluvil muž v obvazech.
„Ne," zařval Neji a chytl muže ruku, ve které třímal meč. S vypětím všech sil mu dokázal zkroutit ruku, aby pustila katanu. Uskočil od svého nepřítele a s velkou bolestí si vytáhl meč z rány. Krev stříkala všude kolem. Neji už měl tričko celé od krve.
„Myslíš, že jsi vyhrál, když jsi mi sebral meč?" zasmál se Danzou.
Hyuuga pevně sevřel meč a rozeběhl se. Muž v obvazech se jenom ušklíbl. Neji bodl, avšak Danzou přesně vystihl směr meče a nechal si jím probodnout dlaň. Tím odklonil ostří od svého těla a dostal se k Nejimu tělo na tělo. Pravačkou ihned chytl Nejiho pod krkem a začal jej škrtit.
„Cítíš tu bezmoc?" řekl Danzou. Neji začal chroptět a pomalu umírat.
„Zem-..." než stačil doříct větu někdo jej silně udeřil do spánku. Starší muž poklesl v kolenech. Neji padl bezvládně na zem.
„Na mě jste zapomněli?" vystoupil Shikamaru ze stínu a držel v ruce kamen.
Danzou sykl bolestí, když si vytahoval katanu z dlaně: „A ty máš bejt kdo?"
„Sledoval jsem váš boj celou dobu. Jsi zraněný a dost unavený... teď pro mě nejsi žádný soupeř. Vzdej se Danzou." Nara přišel na pár metrů od muže.
„Hmm," zabručel v odpověď. „vzdát se?" pozvedl meč. „Tobě?" V mžiku hodil katanou po nepříteli.
„k***a!" Shikamaru se stačil pohnout jenom o pár centimetrů. Meč mu projel lehce břichem a probodl ho skrz na skrz.
„Nejsi dost důležitý na to, abys mě zabil," vytáhl stařec svůj meč. Krev odkapávala na zem.
Nara padl na zem: „k***a, k***a! Meč mi snad nepoškodil žádný důležitý orgány. Můžu klidně dýchat, ale krvácím a to dost rychle. Mysli, mysli, mysli!"

„Fuu, Torune!" zařval Danzou. Dvojice po chvíli vyšla ze stínu, každý za sebou táhnul svojí kořist.
„Proč ještě žijí?" Yamato měl zkroucenou ruku za zády a šrámy v obličeji. Shino v každém rameni zabodnutý nůž, ale ani jejich soupeři nevyvázli ze soubojů bez zranění.
„Zabijte tyhle polomrtvý chcípáky a pak zlikvidujte všechny v tom baráku. Kakashi pozná pravý význam čistky."

„Ale, ale, tohle je opravdu nemilé," trojice upřela pohled do tmy.
„Vyrazil jsem z důchodu prohlídnout si jak si vede moje vesnice a co tu nevidím?" obláčky kouře stoupali k nebi. Mraky odpluly a měsíční světlo osvětlilo nově příchozího.
„Sarutobi Hiruzen," pronesl Danzou chladně.
„Dlouho jsme se neviděli," uhlíky v dýmce rudě ozářily Sarutobiho temné rysy. „Danzou!"
„Zabijte ho!" Fuu a Torune vyrazili!
Muž v masce udeřil jako první. Sarutobi jeho pokus vykryl ledabyle levou rukou. Kopancem mu podkopl nohy a vyrazil proti dalšímu. Rychlý úhyb a rána do břicha následována loktem do brady zakončená chytnutím za vlasy a ránou silnou ranou do krku.
„Právě jsem ti dokonale zničil ohryzek," vyfoukl Hiruzen další obláček dýmu.
Torune vyčkával na jakoukoliv nepozornost své oběti. Hledal nekryté místo, aby mohl vyrazit, až ji našel!
„Ta ukvapenost mládí," zakroutil Sarutobi hlavou, když odhazoval Toruneho bezvládné tělo na zem.
„Teď už je to jenom mezi námi."

Poznámky: 

To mi další díl trval měsíc, než jsem se k němu dokopal ho napsat? Ty kámo, co sis dal?!
Njn, zkouškový se blíží a večer je hodně času ^^

4.25
Průměr: 4.3 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sico
Vložil Sico, Po, 2010-02-01 10:38 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Jojo měsíc, a to tam ani nebyl Hidan Shocked
Ale jinak fajne Smiling

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, St, 2010-02-03 17:10 | Ninja už: 6124 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

Nemůžu z toho udělat 40ceti dílnou sérii o tom jak Hidan kuchá lidi a podrobně tam líčit jak jim uřezává kousíčky masa, já vím, že psychopatům a Sicům by se to líbilo, ale, když jsem si pročítal první díly tak jsem se docela hodně i odklonil od toho co jsem chtěl vůbec napsat takže se k tomu pokusím vrátit v dalších dílech.
Jo, bude tam Hidan Sicmane... Shocked

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Sico
Vložil Sico, Út, 2010-05-04 17:37 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Konečně sem si našel čas si to číst dál, takže sem za Hidany rád Laughing out loud