manga_preview
Boruto TBV 13

Príbeh Uzumaki Naruta diel 6 a 7- Zraz piatich kage

Počas cesty Naruta a Sasukeho, neprehovoril ani jeden z nich. Obaja boli ticho a mysleli na Kakashiho. V tom Sasuke oslovil Naruta.
„Ty Naruto? Je ti jasné že Kakashi musel s niekým bojovať.“ spýtal sa Sasuke.
„Samozrejme. A nemohol to byť len tak hoci kto. Keby si ho videl. V živote som ho takéhoto nevidel.“ povedal Naruto.
„Kto to dočerta mohol byť? Kakashi-senseia kde kto neporazí.“ dodal Sasuke.
„Hneď ako sa vrátime do Listovej, vyšleme tým ktorý preskúma oblasť v ktorej našli Kakashiho.“ povedal Naruto.
Medzitým v hlbokom lese, Deidara a Kisame pomáli kráčali.
„Zaujímalo by ma prečo chce tak riskovať kvôli Kakuzovi.“ povedal Kisame.
„Bude to pekná makačka. To bude krása.“ ušklebol sa Kisame.
„Nejdeme sa tam zabaviť. Ideme si vziať ten prsteň to je všetko.“ povedal Deidara.
„Podľa všetkého by to malo ísť hladko. V listovej nebude nik kto by nám v tom mohol zabrániť, hmm.“ dodal Deidara.
„Ooo jasné. Heh. „Dnes tam nebude ani sám Hokage.“ usmial sa Kisame zlovestne.
„Cs. Hovoríš o ňom, ako keby predstavoval nejakú hrozbu.“ povedal Deidara.
„Nemal by si ho tak podceňovať.“ povedal Kisame.
„Už to nie to decko. Počul som, že je rovnako silný ako kedysi štvrtý, možno aj silnejší.“ upozorňoval Kisame Deidaru.
„Keď už sme pri tom. Odkaľ šéf zisil, že dnes bude Listová takto oslabená?“ spýtal sa Kisame.
„Ako to mám dočerta vedieť?“ odvrkol Deidara.
„Vraj s tým Narutom šiel aj náš starý dobrý Uchiha Sasuke.“ dodal Kisame. Deidara len mlčal a kráčal ďalej.
„Sme skoro tam.“ povedal Deidara.
Naruto a Sasuke sa blížili k miestu zrazu.
„Pozri, už sme tu.“ povedal Naruto. V tom Sasuke uvidel, ako vstupnými dverami prešiel Raikage.
„No skvelé.“ Pomyslel si Sasuke. Naruto a Sasuke zoskočili na zem a smerovali k vstupným dverám. Obaja vošli dnu kde sa už zhromažďovali najväčší nijnovia sveta.
„Takže už dorazil aj Raikage a Hokage. Výborne. Sme kompletný.“ povedal Tsuchikage.
Všetci si začali sadať, keď Raikage zrazu uvidel Sasukeho.
„Ty?! Čo tu tento robí?“ zareval Raikage.
„Ako si dovoľuješ prejsť týmito dverami a ukázať sa tu po všetkom čo si napáchal.“ kričal Raikage.
„Sasuke je tu ako môj doprovod. Nesnaž sa vyťahovať jeho minulosť. Nevieš čím všetkým si prešiel. Sasuke má moju úplnú dôveru.“ hovoril Naruto.
„Toto je nehoráznosť. Príde si sem akoby nič.“ pridal sa Mizukage.
„Smiem vám pripomenúť, že keď sa objavil na tomto zraze naposledy, tak nás chcel pozabíjať?“ dodal Mizukage.
„Ja ti ešte ukážem“ zakričal Raikage a rozbehol sa na Sasukeho.
Raikage udrel obrovskou silou keď vrazil do piesku.
„Čo to dočerta....!“ rozčúlil sa Raikage keď jeho ruka bola zablokovaná pieskom. Medzi Sasukem a Raaikagem sa objavil pieskový štíť.
„To by stačilo!“ ozval sa Kazekage stojac kúsok od nich.
„Hokage-sama má pravdu! Uchiha Sasuke bol zbavený vštkých obvinení!“ povedal Kazekage.
„Ako mu to mohlo len tak prejsť?!“ pýtal sa Raikage.
„To čo sa stalo už nikto nezmení.“ povedal Hokage.
„Ale vtedy bol za všetkým Uchiha Madara! Manipuloval so Sasukem a využíval jeho hnev! Už to nie je ten Sasuke ktorého ste poznali! Nebyť jeho, tak by som Madaru nikdy neporazil!“ hovoril Naruto.
„Nečakám od vás že ho budete chápať, ale nebudete ho nazývať zradcom!“ rozprával Naruto.
„Ak by som si mal v tejto chvíli vybrať niekoho z tejto miestnosti, komu by som zveril svoj život, tak Sasuke by bol na prvom mieste!.“ V hale ostalo ticho. Mladý Kazekage pristúpil k Sasukemu a Narutovi.
„Títo dvaja ľudia sú moji veľmi dobrí priatelia. Majú moju úplnú dôveru.“ povedal Gaara.
Raikage sa zamyslel a po chvíli povedal.
„Dobre teda. Verím ti.“ povedal Raikage.
„Dúfam že si sa naozaj zmenil.“ dodal.
„Skutočne ma veľmi mrzí, čo všetko som spôsobil. Prosím tu pred vami aby ste prijali moje ospravedlnenie.“ povedal Sasuke. Po chvíli sa veštci upokojili a Sasukeho ospravedlnenie prijali. Hneď nato si všetci posadali a zraz piatich kage sa začal.
Medzitým sa k bráne Listovej blížili dve postavy.
Pomalou chôdzou prechádzali hlavnou bránou, keď ninja začul jemné zvuky zvončekov.
„To nie je možné! Tie plášte! Čo to do čerta....“ Z dlhého rukávu Kisameho plášťa okamžite vystrelil kunai. Ninja bol zasiahnutý priamo do krku.
„To bolo veľmi lahké.“ Povedal Kisame.
„Tu sa rozdelíme! Ty choď po prsteň, ja odpútam pozornosť!“ povedal Deidara.
„Len sa zasa neodpáľ ako to máš vo zvyku he he he.“ Povedal Kisame sarkasticky.
„Zavri hubu lebo odpálim teba a už ta nikto nevzkriesi!“ zakričal Deidara na Kisameho keď siahol do vrecka. Hneď nato sa zjavil veľký biely vták. Deidara naňho vyskočil a vzlietol hore. Kisame pokračoval ďalej. Shikamaru, ležiac na tráve hľadel na oblohu keď si všimol vznášajúceho vtáka.
„Ale veď to je predsa....! No do r**i!“ Shikamaru sa ihned rozbehol. V tej chvíli nastal výbuch.
Ostatný spozorovali krúžiaceho vtáka a vypukla panika.
„Výborné. Presne ako som čakal.“ povedal Deidara vznášajúc sa nad Listovou.
„Teraz vyskúšame niečo lepšie. Moja špecialitka C3.“
Shikamaru zadýchane dobehol ku Gaiovi.
„Gai! Je to ten chlapík z Akatsuki spomínaš?!“ kričal Shikamaru.
„Jasné. Používal nejakú špeciálnu vybuchujúcu hmotu ktorú dokázal riadiť.“ Odpovedal Gai.
„Čo budeme dočerta robiť?!“ kričal Neji.
„Povolajte čo najviac ľudí! Nájdite Leeho, Saia a Choujiho. Musíme sa ubrániť. Tiež zožeňte Sakuru, Ino a Tenten. Ja zatiaľ skúsim niečo vymyslieť.“ povedal Shikamaru.
V tej chvíli uvideli ako letí ďalšia výbušnina.
„Táto je obrovská pozooor!“ kričal Neji keď zrazu nastal obrovský výbuch.
Medzitým Kisame kráčal k hlavnej budove Hokage.
Okolo neho utekalo veľa ľudí, keď sa zrazu pred ním zjavil Iruka spolu s členom Anbu.
„Takže si ma predsa len niekto všimol.“ povedal Kisame a zložil svoj slamený klobúk.
Kisame okamžite zaútočil a jeho Samehadou trafil člena Anbu ktoreho následne odhodilo do horiacich trosiek. Hneď nato zaútočil na Iruku. Ten sa však stihol vyhnúť útoku.
Kisame sa obzrel niekde ho nevidel. V tom ho zozadu Iruka trafil kunaiom. No telo sa zmenilo na vodu.
„Dočerta to bol klon?!“ povedal Iruka.
„Myslíš si že ma dostaneš tak ľahko?!“ Iruka sa obzrel a uvidel rútiaceho sa Kisameho.
Kisame útočil ale Iruka sa opäť stíhal uhýbať.
„To nie! Moja chakra! Ako to?!“ povedal Iruka.
„He he he čo sa deje došla ti charka?“ spýtal sa vysmiaty Kisame keď sa zahnal s jeho mečom.
„Rhaaaaaaaaah!“ zareval Kisame a trafil Iruku.
Medzitým Deidara zo vzduchu terorizoval Listovú neustálymi výbuchmi.
„To ma chcú trafiť shurikenmi? He he he.“ Smial sa Deidara.
„Na tvojom mieste by som sa prestal smiať.“ Deidara sa obzrel za seba kde uvidel ninju s divným postojom.
„Tu máš!“ Deidara dostal úder nohou.
„Čo to ma znamenať?! Kto si dočerta?! Ako si sa sem dostal.“ nechápal Deidara.
„Som urodzená zelená šelma z Listovej!“ povedal Gai.
Kisame sa v tej chvíli blížil k hlavnej budove Hokage ked zrazu...
„Katon Goukakyuu no jutsu!“ na Kisameho sa rútila obrovská ohnivá guľa.
„Čože?! Tá technika!“ Kisame v poslednej chvíli odskočil. Z mrakov dymu sa zjavila postava.
„Kto si?!“ spýtal sa Kisame.
„Takže je to pravda!. Ste späť!“ povedala osoba.
„Takže to si ty! Kakashi!“ povedal Kisame.
„Počul som že si mŕtvi. Obdivuhodné že po tom všetkom tu ešte predo mnou stojíš a brániš Listovú.“ Vyčerpaný a zranený Kakashi stál pred Kisamem.
Medzi tým na zraze piatich kage.
„Je čas, aby sme sa dostali k hlavnej veci kvôli ktorej sme sa tu zisšli.“ prehovorila osoba zahalená v plášti.
„Ty si kto? “ spýtal sa Raikage.
„To ja som zvolala túto radu.“ povedala osoba a zložila si plášť.
„Konan?“ povedal Naruto.
„Už je to dlho Naruto.“ odpovedala Konan.
„Som tu aby som vás varovala.“ povedala Konan.
„Varovala?! Pred čím?!“ spýtal sa Mizukage.
„Hrozí nám veľké nebezpečenstvo.“ povedala Konan. V hale ostalo ticho.
„Akatsuki sa vrátili!“ V tom momente vypukol veľký rozruch.
„Čože?! Čo to rozprávaš?! Všetci sú mŕtvi!“ povedal Tsuchikage. Naruto, Sasuke a Gaara nechápavo hľadeli na Konan.
„Vrátili sa. Je to takmer isté.“ odpovedala Konan.
„Ako to môžeš vedieť?!“ spýtal sa Naruto.
„Preboha veď sú mŕtvi ako sa môžu vrátiť?!“ pridal sa Sasuke.
„Je tu jedna možnosť.“ odpovedala Konan.
„Každý člen Akatsuki nosil pri sebe prsteň.“ povedala Konan.
Narutovi sa pred očami premietli spoemienky.
„Áno spomínam si.“ povedal Sasuke.
„V tých prsteňoch je zapečatená ich životná sila.“ povedala Konan.
„Každý člen po jeho prijatí dostal prsteň do ktorého bola zapečatená jeho životná sila.“ pokračovala.
„Počkaj čo sa to tu snažíš povedať?! Že Akatsuki sa teraz niekde len tak zoskupujú?!“ spýtal sa naštvane Raikage.
„Nie je možné aby sa pečate z ničoho nič uvolnili.“ rozprávala Konan.
„Tak čo sa to potom deje?!“ spýtal sa Naruto
„Pečať môže uvoľniť iba človek tak mocný, ako ten kto ich vytvoril.“ povedala Konan. Všetci ostali ticho a na tvári sa im zjavil vystrašený výraz.
„Tie pečate vytvoril Madara však?“ spýtal sa Sasuke.
„Bohužial áno. Ani Nagato by to vtedy nedokázal.“ povedala Konan.
„Chceš povedať, že niekde tam vonku je niekto tak silný ako bol Madara a teraz si tam oživuje koho sa mu zachce?!“ vykríkol Naruto.
„Odkial vlastne vieš, že ich niekto oživuje?“ spýtal sa Naruto.
„Všetkých desať prsteňov je navzájom prepojené. Znak na mojom prsteni sa zvýraznil.“ povedala Konan.
„Ako to myslíš na tvojom prsteni?!“ spýtal sa Mizukage.
„To je nadlho.“ Prerušil ho Naruto.
„Jeden prsteň je u nás v Listovej. Spolu s telom.“ povedal Naruto.
„Kto to bol?“ spýtala sa Konan.
„Myslím že sa volal Kakuzo. Mal päť sŕdc a používal divnú techniku.“
„Je vysoko pravdepodobné, sa ho pokúsia získať späť.“ povedala Konan.
V tom do siene priletel vták.
„To je správa z Listovej!“ povedal Naruto. Naruto ju okamžite otvoril a prečítal.
„To nie! To nie je možné!“ povedal Naruto.
„Čo sa tam píše?!“ spýtal sa Sasuke.
„Už zaútočili! Zaútočili na Lisotvú!“

Naruto si prečítal šokujúcu správu!
Nabudúce v Príbehu Uzumaki Naruta....Kakashiho rozhodnutie!

Poznámky: 

Je tu nový diel s názvom Zraz piatich kage. Dnes je to špeciál Laughing out loud takže príjemné čítanie.
Tento diel som nenapísal tak dobre ako som původne chcel. Ale možno že sa mýlim a vám sa bude páčiť. Takže komentujte. Som zvedavý čo si otom myslíte.

4.962965
Průměr: 5 (27 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, St, 2011-02-16 16:12 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Je to paradni!!! Fakt super!!!

Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Po, 2010-07-19 17:38 | Ninja už: 5228 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

fantasticky jako vždi ješte trochu dlhší to musi byt maš tam par chyb ale to neva ale inak zajimavy jednoduše užasny Laughing out loud

__________________
Podpis

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Bibike
Vložil Bibike, Po, 2010-02-08 23:15 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Takže ....

Obrázek uživatele lord111
Vložil lord111, Po, 2010-02-01 15:22 | Ninja už: 5369 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Pekne to vymyslas alebo odniekadial kopirujes a prelozis??

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Po, 2010-02-01 18:00 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Určiťe že nie. Teraz si ma urazil. Čo by som mal z toho keby som to kopíroval? Nie. Píšem to sám a dávam si na tom záležať. Len ma mrzí, že to veľa ľudí nečíta. Radšej si prečátajú nejakú paródiu.

Obrázek uživatele DekoS_
Vložil DekoS_, Po, 2010-02-01 19:30 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

to maš pravdu bolo by fajn keby to čítalo viac ludí Smiling chcelo by to niečo vymyslieť ako by sa k tomu mohlo dostať viac ludí, ktorych zaujima naruto Smiling
...a samozrejme maš u mňa pochvalu, pekny dej Eye-wink

Obrázek uživatele suigetsu303
Vložil suigetsu303, Čt, 2010-01-28 21:36 | Ninja už: 5360 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

naozaj zaujmave

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Po, 2010-01-25 23:28 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Díky moc. Som rád že sa vám to páči. Autora vždy poteší, ked je jeho práca ocenená. Pomáha to potom písať lepšie a lepšie časti.

Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, Po, 2010-01-25 21:48 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Bomba pls dalsi diel

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Po, 2010-01-25 21:47 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

moc pěkné..jen tak dál Smiling a doufám že to bude delší Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!