manga_preview
Boruto TBV 09

Vytržená stránka

Vytržená stránka

Zapomenout na něco opravdu zlého,
Je doufám proto přirozené.
Ať už je to něco tvého, nebo mého,
Nemůže to být odsouzené.

„Sa*ra!“
Jediné slovo přetnulo ticho uprostřed studené jeskyně. Černovlasý avšak mladý muž se zlehka podepřel o jeden z kamenů, nevadilo mu, že jsou mokré. Taky co mu mělo vadit víc? Krvácející rána, nebo nějaký vlhký šutr? Odpověď byla více než jasná. Donutil ještě jednou sebe sama napřímit se, udělat krok vpřed. Pokračovat. Hnali ho jako psa, skutečně se jej tentokrát chtěli zbavit. Ale on už se jim vlastně ani nedivil, snad je i chápal. Snad tentokrát chápal mnohem více než před pár lety.
Kroky se ozývali ozvěnou, stačilo jim jen jít správným směrem a okamžitě ho mají. Ani stopovat ho nemuseli, jak moc byl v tuto chvíli oslabený. Bez chakry … Bez sil … Bez partnerů … Přesto se na jeho tváři objevoval úsměv, vítězný úsměv, který se dal lehce zaměnit v úšklebek. Pro něj samotného to však byl jediný opravdový úsměv za ten dlouhý čas, co bloudil temnotou.

Co znamená pro tebe však
odpouštět a být milován?
Neznamená to odvracet zrak,
Znamená to být uchován.

Snad měl pociťovat úplně jinou emoci, možná to měl být i strach místo jakéhosi druhu štěstí, ale na tohle on nehrál. Nechtěl být jako ostatní, protože už se stejnak nemohl zařadit do nějakého směšného davu. Nepřijali by ho … Nelíbilo by se jim, že je s nimi. Opět. Nevěřili by mu. Zaklopýtal. Opět málem spadl. Tentokrát by se již docela jistě nezvedl. Ale komu by to vlastně vadilo? Všichni už byli mrtvý.
Zalapal po dechu, přivřel uhlovité oči. Zastavil. Jeho nohy těžkly, stejně jako zbytek těla. Touha po přežití se jej stále snažila popohnat k dalšímu kroku, přesto se však v okamžiku ocitl na zemi. Připomínal malého kluka. Malého ztraceného spratka. Zraněného, ještě k tomu a doufajícího, že přijde pomoc. Někdo, kdo by byl ochoten mu pomoci. Dobře věděl, jak všechny zanevřel. Ale nevadilo mu to … Nelitoval ničeho z toho.

Zapomenout jenom na minulost,
Otočit stránku ve tvém životě.
Nenarušit dějovou plynulost,
Nenechat nikoho o samotě.

Nejraději by však vytrhl ze svého života tolik kapitol až by se vrátil k úplnému začátku, ale co by tehdy vlastně dělal? Bezstarostně si užíval. Víčka pomalu schovávala ony krásné oči, jeho nohy se však opět zapřely do země. Takhle to nemohlo skončit. Nechtěl, aby to takhle skončilo. Tvrdohlavost … Tvrdohlavost vždycky přisuzoval svému dřívějšímu partnerovi v týmu, považoval to za pošetilé jednání. Dnes se však nechoval o nic lépe než on před pár lety, vlastně mnohem hůře. Zabil všechny, kterým na něm záleželo. Milujícího bratra, dívku, učitele, spolužáky, partnery … I jeho? Vlastně už si ani pořádně nepamatoval.
Jeho bytí se pohybovalo od smrti k zabití, přesto však nepochyboval, že i tuto bitvu vyhraje. Tentokrát to však bylo jiné … Nikdo, koho by on znal. Zvuky našlápnutí na hladinu kaluže se opět rozeznívaly. Těžčeji.

Zapomenout je pouze zbabělé,
Je to jeden z nejhorších útěků.
Není to ani trochu dospělé,
Je to jenom možný typ nevděků.

Přestože nevěděl, kam jde. Nevadilo to. Hlavně, že vůbec šel. Pohybující cíl byl stále obtížněji naleznutý, než kterýkoliv jiný. Navíc mu to dodávalo jakousi naději. Naději k přežití? Možná ano. Černé oči se zabodly do zdi před ním. Slepá ulička? Zamračil se. Jeho orientační smysl slábl, každá cesta byla úplně stejná jako ta předchozí. Nakonec mu však unikl jen tichý povzdech, s čímž se otočil. V co vlastně věřil? Že se odsud dostane? Že přežije?! Jedna myšlenka byla absurdnější než ta předchozí.
Ani jedna nebyla možná. Z tohohle nemohl vyváznout jen s pár škrábnutími. Vždyť právě teď byl docela bezbranný! Uchechtnul se. Tahle situace už začínala být komická. Kdo by kdy řekl, že právě on zažije tento pocit … Pocit bezmoci. Co vlastně mohl právě teď dělat? Bez všech sil. Nic. Nic ho nenapadalo, žádný úžasný nápad, který by mu mohl pomoci přežít.
Pomalu se vzdával vší naděje, krvácející rána už zašpinila většinu jeho oblečení. Netrvalo to dlouho a sjel na zem … Chtěl si aspoň ještě jednou odpočinout … Aspoň jednou … Jeho oči se zavřely jediným pohybem víček. Jeho dech se v jednom okamžiku alespoň trochu zklidnil, ačkoliv byl pořád značně neklidný.

„Sakura-chan!“ ozvalo se již zdálky.
Černé oči Sasukeho přelétly k zdroji toho hluku, k jeho týmovému partnerovi. Vlastně on by mu takhle sám nikdy neřekl, ale nejspíše tomu tak bylo. Blonďaté rozčepýřené vlasy trčící do všech stran byly toto ráno až překvapivě rozcuchané. Tedy minimálně na něj. Na jeho čele se vyjímala páska se znakem vesnice.
„Uhh … To jsi jen ty.“ Zabručel Naruto zlehka zklamaně.
„Jen já.“ Poušklíbl se Uchiha nad tímto vyjádřením.
„Dyť to říkám!“ ohradil se blonďák již lehce útočně.
Chlapec z onoho známého klanu se pouze odvrátil, neměl náladu na dětinské chování jeho kolegy. Vlastně na to nikdy neměl náladu, ale vždycky jej ten kluk dokázal vtáhnout do víru rozzlobení. Přesto však pociťoval jakési zvláštní vnitřní uspokojení, které jej nutilo do úsměvu. Tomu se však srdceryvně bránil.
„Ty, Sasuke …“
„Hmmm?“
„Uhm … No …“
„No?“ popohnal jej zlehka.
„Kdy asi přijde Sakura-chan?“ zazubil se modroočko.

Jeho oči se opět otevřeli, přesto však stále unaveně. Zoufale. Vyhoupl se na nohy a přestože pociťoval ostrou bolest v ráně rozešel se dál. Do těch dlouhých chodeb plných beznaděje, smutku i strachu. Do těch dlouhých chodeb zapomenutí.

Kéž být zapomenut.

Poznámky: 

Taková menší blbost, která vznikla v jedné z volných chvílích.
Jup, bývá to i lepší, ale ... Smiling Pozitivní přístup, takže "Proč to aspoň nezkusit, že?" Eye-wink
Smiling Tak snad minutku ticha pro ty, co nepřežili ty písmenka nahoře. Laughing out loud

4.81818
Průměr: 4.8 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Ne, 2010-10-31 15:39 | Ninja už: 5657 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

jup Smiling hezký, hezký... Vážně se ti to povedlo a nevím, co psát xD Prostě a jednoduše pět hvězdiček Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, Čt, 2010-01-28 00:44 | Ninja už: 5334 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

pekne Kakashi YES


Obrázek uživatele Chi.chi
Vložil Chi.chi, St, 2010-01-20 20:19 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 1537 | Autor je: Prostý občan

Je to první FFka za poslední půlrok, kterou jsem přečetla a musím říct, mazec! Fakt pěkný, jen mi tam nesedí pár slovních obratů, slovoslet a taky pár gramatickejch chyb... ale jinak se mi to líbí Kakashi YES

Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.

Obrázek uživatele lacca
Vložil lacca, St, 2010-01-20 20:01 | Ninja už: 5472 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan

To je moc hezoučky napsané Smiling

Orokanaru otouto yo. Kono ore o koroshitakuba, urame! Nikume! Soshite minikuku ikinobiru ga ii. Nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii. Soshite itsuka, ore to onaji me o motte ore no mae ni koi.

Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé.
>>>MOJE FF KNIHA<<<

Chtěla bych poprosit kdyby měl někdo zájem o psaní spoluautorský FF tak ať mi pls napíše!!! :)

Obrázek uživatele Nathyyy
Vložil Nathyyy, St, 2010-01-20 19:54 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

krásne napísané Smiling

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, St, 2010-01-20 14:26 | Ninja už: 5487 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

úžasný, musim říct, a nwm čim to, že sem měla husí kůži, když sem to četla, skvěle si to vystihla Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2010-01-19 20:29 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jo no, strašná blbosť... Sticking out tongue
Vieš, ako mám rada tieto tvoje kombinácie ^^ Celkom ma prekvapilo, že tu neumrela určitá postavička XD
Pôsobilo to tak zvláštne... Skvelá poviedočka, Slniečko Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.