manga_preview
Boruto TBV 17

Teorie

Obsah vlákna

Toto vlákno bude nadále fungovat jako schromaždiště kvalitnějších teorií, ať už novějších či starších.

Co by měla teorie, která si zde místo zaslouží, obsahovat
Taková teorie by měla obsahovat obsáhlejší vysvětlení konkrétního problému a měla by se o něco opírat (manga, kvalitní postup a závěr). Pokud se budete odvolávat na mangu, tak se to pokuste doplnit odkazy na díly a stránku.

Některé mangy se trošku liší v překladech (což může být v detailu velmi důležité), tak se zkuste podívat i na jiné překlady. Jestli souhlasí, nebo ne.

Zásady na vláknu
Nový hlavní příspěvek by měl být pouze a jen propracovanou teorií, ve které jsou uvedeny nejen argumenty pro teorii, ale i možné problémy. Jinak se hlavně snažte psát slušně a k tématu.


méně propracované teorie dávejte do vlákna Návrhy na Teorie

Aktuální teorie

...

Staré teorie

Na zamyšlení

Připomínky

  • Pokud by autoři teorií v záhlaví chtěli něco doplnit či změnit, tak ať mi pošlou PMku s upraveným textem a já to tu změním.

  • Toto vlákno je pro příspěvky, se kterými si autoři dají více záležet a než to sem dají, tak si to pořádně promyslí.

  • Připominky k vláknu, nebo dotazy týkající se jeho chodu, také směřujte mně.

~ Neuro


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2013-06-16 20:50 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

aha tak to sem ale nevedel jak si to myslel. Myslel jsem ze naraziz na mou nepresnost a ze vyvolava ET tesne pred smrti a zapomel jsem ze tesne pred smrti a pak jsem si uvedomil ze vlastne Madara rinnegan pred smrti nemel.






Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Čt, 2013-06-27 20:46 | Ninja už: 6345 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Jak už tu bylo párkrát zmiňováno (ode mě Laughing out loud), přes ET se mrtví oživí fyzicky v tom věku, z kterého pochází vzorek DNA. Kabuto měl Madarovu DNA z doby, kdy byl ve "zlatém věku", proto ho oživil mladýho a s EMS.

Duše se vrací ze záhrobí, takže si pamatují všechno, co se odehrálo do jejich smrti.

Po oživení těla k němu před probuzením připojil hashiramovy buňky.

S ET mrtvolami jdou dělat implantace bez probuzení duše - viz Obitových 6 sfér (těm implantoval Sharingany a ovládal je, aniž by Kabuto probudil jejich duše).

Madara pak měl Uchiha i Senju složku a vzpomínky, jak se aktivuje Rinnegan (na což přišel krátce před smrtí), takže ho mohl aktivovat na bojišti. Jednoduché. Eye-wink

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Pá, 2013-06-28 05:40 | Ninja už: 4398 dní, Příspěvků: 1079 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

O Madarovi máš pravdu.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2013-06-27 23:49 | Ninja už: 5436 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

" ...viz Obitových 6 sfér (těm implantoval Sharingany a ovládal je, aniž by Kabuto probudil jejich duše). "

Odkiaľ berieš tu istotu, že tej šestici Jinchuuriki implantoval Obito Sharingany? To chceš povedať, že Nagato taktiež implantoval Rinnegan svojím sféram?
Jednoducho to funguje tak, že(mŕtvym) bábkam sa premietajú oči toho kto ich ovláda(jednoducho povedané...).

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2013-06-29 01:01 | Ninja už: 6345 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Nepravé "rinnegany" se přidávají mrtvolám přes Naraku. Pak je lze také ovládat přes ty tyče.

Pro sharingany obdobná metoda neexistuje, takže museli být přidány implantací.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2013-06-29 01:06 | Ninja už: 6196 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Rayzo má pravdu, promítnou se oči ovládajícího.

Kočko moje, co se to tam u vás zase děje? Smiling

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Ne, 2013-06-30 23:15 | Ninja už: 6345 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Uznávám, že to tak může být, ale také nemusí. I když už mrtvoly nejsou spojeny a vlastníkem Rinneganu, tak ho vzhledově pořád mají. U sharinganu jsme to nemohli ověřit, protože se mrtvoly hned rozpadly.

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2013-06-16 19:56 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

a proc sejmul Konan? chtel od ni vedet kde je Nagatovo telo, aby si vzal zpet rinnegan a taky ho nasel.

A normalni zivot, nebo zivot pred smrti nebut puntickar Laughing out loud






Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2013-06-16 19:58 | Ninja už: 6196 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

přestože ti to "nazpět" zvýraznil, stále jsi to nepochopil. tobito si ho nemohl vzít nazpět, nikdy předtím ho neměl. pouze si ho vzal

Kočko moje, co se to tam u vás zase děje? Smiling

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2013-06-16 19:59 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

ale jelikoz si dale hral na Madaru pred Konan tak rekl ze si ho bere nazpet






Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2013-06-16 20:00 | Ninja už: 6196 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je úplně jedno co řekl

Kočko moje, co se to tam u vás zase děje? Smiling

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2013-06-16 20:04 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

vzal si ho proste Obito hotovo, smitec. Rozebiras tady slovni nesrovnalosti, ktere s tim vubec nesovisi a ktere na cele veci nic nemeni.

a jeste jsem dodal aby nebyl puntickar.






Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2013-06-16 20:08 | Ninja už: 6196 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

však my neříkáme, že si ho nevzal.
mění to hodně, v podstatě jsi řekl, že je obito madara

Kočko moje, co se to tam u vás zase děje? Smiling

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2013-06-16 20:11 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

nemeni to nic, furt a porad mu ho Kabuto nemohl dat nazpet.






Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2013-05-01 19:03 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 6288 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Podstata sharinganu

Sharingan skrýva ešte mnoho záhad ohľadom svojho fungovania a moja teória sa sústreďuje na jednu z nich, ktorá nebola doteraz náležite vysvetlená - ide o pôvod špeciálnej čakry, ktorá umožňuje jeho vznik a posilňovanie, ktoré ja zasa len sprevádzané nárastom tejto tajomnej čakry.

Začnime tým, že aké typy čakry doteraz poznáme:
1.- prírodná čakra - prapôvodná, všade prítomná energia sveta z ktorej je vytvorený aj Juubi
2.- Klasická čakra používaná shinobi na jutsu. Táto je kombináciou telesnej a duševnej podstaty každého jedinca a je preto u každého jedinečná (ako odtlačok prsta).
3.- čakra bijou - vznikla delením prírodnej čakry Juubiho avšak sa od nej napriek tomu líši. Bude to dane najskôr tým, že jednotlivý bijou majú vlastnú osobnosť, ktorou túto čakru formujú.
4.- senjutsu čakra - zmes 1+2

Prvá otázka znie nasledovne - spadá špeciálna čakra sharinganu pod niektorú z týchto kategórií, alebo tvorí kategóriu samostatnú?

Posvieťme si teda na latentné schopnosti sharinganu, jeho vzhľad a na to, aké má dopady na užívateľa.

Začnime od konca

Možno by som mohol podať aj viacero príkladov a niektoré veci rozpísať detailnejšie, no myslím, že je z prečítaného každému jasné, že podľa môjho názoru je čakra sharinganu v skutočnosti prírodnou čakrou generovanou/čerpanou mozgom a očnými nervami Uchihov ... a sharingan je vlastne technikou príbuznou so senjutsu ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, St, 2013-05-01 21:15 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Do této teorie by mohl být zahrnut i biakugan, který by nečerpal přírodní čakru ale jen velké množsví čakry z těla, důkazem by mohl být vystouplé žílky, které se objeví při aktivaci.

Ale nevím pořád se mi nechce věřit že by to měl kishi až takhle vymyšlené.






Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2013-05-02 05:59 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 6288 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Byakukan ako vcelku klasicky fungujúce dojutsu, resp. kekkey genkay, spadá do kategórie č. 2, keďže, ako si správne povedal, čerpá klasickú čakru užívateľa - zreničky v zásade nemenia svoj vzhľad. Stačí do nich pridať čakru a nič sa nevypína a nezapína, ako pri sharingane + na byakugan netreba plniť žiadne podmienky ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2013-05-11 13:12 | Ninja už: 6345 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Podmínky Byakuganu neznáme, protože se nikde neřešili.

Můj názor na společný původ obou doujutsu znáš, takže to tady nebudu zdlouhavě popisovat, každopádně připomenu pár detailů ohledně aktivace byakuganu/sharinganu.

Viděli jsme, že byakugan bývá obvykle aktvivován přes hijutsu. Tatéž technika by mohla aktivovat sharingan, pouze ji Uchihové neznají.

Také jsme ale viděli, že při velké nenávisti se byakugan aktivoval i samovolně (viz Naruto vs. Neji, třeba jak Hizashi koukal na trénující Hinatu).
_________

Pak co se týče změny barvy duhovky, tak tady bych se zaměřil na detaily a biologii (jsem přece jenom vzdělaný člověk, že Laughing out loud).

Všimni si, že oči Uchihů jsou čistě černé, oči Hyuugů jsou čistě bílé.

Uchihové tedy mají černou zornici a černou duhovku.

Hyuugové mají bílou zornici a bílou duhovku.

V obou případech pak na první pohled zornice a duhovka splývají.

Při aktivaci byakuganu se nažene krev do očí, což dokazují ty vystouplé žíly. Co se však děje v případě sharinganu? Kam zmizela ta krev?

Podle mě se vylila do zornice. Je to až děsivě jednoduché. Uchihové mají sharingan červený od krve, která přesycila zornici, protože se nanacpala do žil.

Tomoe uvnitř sharinganu pak vytlačují krev kdoví jakým způsobem, až začne nakonec připomínat pečeť nebe (uchihové => vrány/jestřábi => nebe?).

Takhle si to představuju. Smiling

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, So, 2013-05-11 17:37 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

to by vysvetlovalo i krvaceni z oci pri pouziani MS






Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2013-05-11 13:38 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 6288 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Aj ja som zástancom spoločného pôvodu všetkých doujutsu, ale nie je jasné, aký je presne vzťah byakuganu k sharinganu a rinneganu. Nevie teda posúdiť, kde došli pri vývoji byakuganu k degradácii, alebo vylepšeniu oproti ostatným dvom.

Tvoja hypotéza o dúhovkách je nezmysel, pretože účelovo riešiš iba krv v sharingane, nie však krv v byakugane ... krv nedokáže zmeniť farbu čiernej očnej dúhovky a už vôbec nespôsobí, že oko žiari - na dôvažok vieme, že pri preťažení MS sa krv vyleje.

K aktiváci iba toľko, že sme v mange neraz videli hromadenie čakry na tú samú techniku pomocou pečate i bez nej ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2013-05-11 14:05 | Ninja už: 6345 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Pochopitelně, že to není jenom krev, která může za vzhled sharinganu. To, že září ve tmě a podobné "neobvyklé" detaily jsou způsobeny chakrou, já jsem mluvil o tom, proč se mění barva duhovky na červenou (a to možné je).

Nerozumím však "účelovosti" v téhle teorii. Předpokládám, že byakugan i sharingan vyžaduje krev. Rozdíl je v tom, kde se nahromadí. V zornici je "méně místa" než v žilách, proto se při přetížení naplní i žilky kolem zornice (link), případně začne vytíkat ven.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2013-05-11 16:54 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 6288 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Iste, ibaže tá krv, čo prúdi cez žily, sa musí tiež dostať do oka, aby to malo efekt - kde sa stráca? ... samozrejme je tiež dosť možné, že nejde o žily ale o čakrovody...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2013-05-11 18:27 | Ninja už: 6345 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Chakra by měla být modrá, popřípadě zelená, když se jedná o přírodní chakru (v anime jsou obě chakry modré).

Při menší koncentraci může chakra způsobit pouhé záření očí – pokud jsou už červené, tak budou zářit červeně, pokud jsou fialové (rinnegan), tak budou zářit fialově.

---

Vypadá to, že tě o své teorii nijak nepřesvědčím - s tím se nedá nic dělat. Nemyslím si ale, že by to bylo někdy až takhle detailně vysvětleno...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2013-05-11 18:47 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 6288 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

V mange bola napr. Narutova čakra vždy žltá ...
http://narutobase.net/manga/Naruto/091/16

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2013-05-11 20:45 | Ninja už: 6345 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Kde jsi to vyhrabal? Máš naprostou pravdu... To je dost zásadní věc, tohleto... Proč má teda rasengan (i v manze) modrou barvu?

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2013-05-12 05:55 | Ninja už: 5436 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Aj v mange? Ja osobne si na nič konkrétne nepamätám. Pokiaľ vieš o nejakej farebnej stránke z Rasenganom, tak to postni.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Ne, 2013-05-12 17:50 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

prosim vas nevite ze kishi je barvoslepej? nevi ani jakou ma mit barvu klobouk kazekageho. :DDD






Obrázek uživatele BrianCool
Vložil BrianCool, Pá, 2013-03-29 12:55 | Ninja už: 5100 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Pořád mi vrtá hlavou, jak je to s EDO TENSEI...

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Út, 2013-04-02 18:54 | Ninja už: 6375 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

http://www.mangareader.net/naruto/560/3

~Jalapenos

Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, So, 2013-03-30 02:13 | Ninja už: 6345 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Už jsem to tady kdysi rozváděl. Pravděpodobně záleží na tom, z jaké doby pochází vzorek DNA použitý na oživení. Vzpomínky a související schopnosti jsou nic méně vždy na stejné úrovni, jakou měli před smrtí.