manga_preview
Boruto TBV 09

Teorie

Obsah vlákna

Toto vlákno bude nadále fungovat jako schromaždiště kvalitnějších teorií, ať už novějších či starších.

Co by měla teorie, která si zde místo zaslouží, obsahovat
Taková teorie by měla obsahovat obsáhlejší vysvětlení konkrétního problému a měla by se o něco opírat (manga, kvalitní postup a závěr). Pokud se budete odvolávat na mangu, tak se to pokuste doplnit odkazy na díly a stránku.

Některé mangy se trošku liší v překladech (což může být v detailu velmi důležité), tak se zkuste podívat i na jiné překlady. Jestli souhlasí, nebo ne.

Zásady na vláknu
Nový hlavní příspěvek by měl být pouze a jen propracovanou teorií, ve které jsou uvedeny nejen argumenty pro teorii, ale i možné problémy. Jinak se hlavně snažte psát slušně a k tématu.


méně propracované teorie dávejte do vlákna Návrhy na Teorie

Aktuální teorie

...

Staré teorie

Na zamyšlení

Připomínky

  • Pokud by autoři teorií v záhlaví chtěli něco doplnit či změnit, tak ať mi pošlou PMku s upraveným textem a já to tu změním.

  • Toto vlákno je pro příspěvky, se kterými si autoři dají více záležet a než to sem dají, tak si to pořádně promyslí.

  • Připominky k vláknu, nebo dotazy týkající se jeho chodu, také směřujte mně.

~ Neuro


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2016-09-05 10:12 | Ninja už: 5176 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Ok napíšem to inak, aby si pochopil ako to myslím, pretože si vôbec nereagoval na moju myšlienku.

Jediný rozdiel v čom sa tieto dve prípady líšia je to, že narozdiel od techník MS sme všetky techniky Rinneganu vďaka Nagatovi(ktorý vlastnil Madarové oči) videli. Takže sa nedá pochybovať o tom, že ich všetky nemal ovládať aj Madara. O to viac, že niektoré techniky skutočne aj on sám použil.
Naproti o jeho MS technikách okrem Susano-a nevieme pravda nič. No to, že ovláda jednu z nich - Susanoo... o to viac, že ide o tretiu techniku MS. Dáva celkom jasný signál ktomu, že musel ovládať ešte okrem neho nejaké iné techniky. Kľudne môžme použiť aj Itachiho, alebo Sasukeho (aby si zas nepovedal, že to Itachi zťahoval len na seba) výklad... aj keď ide len o princíp.

No skôr som to podporil (nižšie)... aby si to vyššie nemal ako spochybniť.... o fakt, že ak by Madara naozaj nemal už vlastniť žiadnu inú MS techniku. Tak by bol defakto jediný prípad, k čomu avšak nevidím dôvod.
Preto teda nechápem, prečo si to zase otočil na Susanoo(Shisuie a Obito... aj keď tam ako vieš mám isté námietky) v prípade ostatných Uchihov. Keď ja som len odkazoval na fakt, že všetci známi Uchihovia vlastnili nejakú MS techniku!

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2016-09-05 10:48 | Ninja už: 5176 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Pre lepšie pochopenie si pomôžem Palantirovim krásnym príspevkom:

" V praxi to znamená nasledovné:
Shisui: technika jedného oka (potvrdená) + technika druhého oka (potvrdená) = Susanoo (v mange neukázané)
Obito: technika jedného oka (potvrdená) + technika druhého oka (potvrdená) = Susanoo (potvrdené)
Itachi: technika jedného oka (potvrdená) + technika druhého oka (potvrdená) = Susanoo (potvrdené)
Sasuke: technika jedného oka (potvrdená zapálení Hachibiho) + technika druhého oka (potvrdená uhasením Karin) = Susanoo (potvrdené počas boja s Raikagom)
Madara: technika jedného oka (neukázaná) + technika druhého oka (neukázaná) = Susanoo (potvrdené)
"

Menovite všetky MS techniky (okrem Susano-a):
Shisui - Kotoamatsukami vz. 1 (Itachiho vrana) a Kotoamatsukami vz. 2 (Danzo)
Obito - Kamui1 - teleportácia časti tela/protivníka a Kakashi - Kamui2- V podstate Kamui na diaľku.
Sasuke - Amaterasu a Enton (manipulácia)
Itachi - Amaterasu a Tsukyomi.

Prečo by teda mal byť Madara výnimkou? A chcem už na to nejakú reakciu... aspoň jeden pádny argument o ktorom môžme povedať, že stojí opodstatnené tvoje presvedčenie, že je to inak ako to zatiaľ vyzerá. Keďže to aj Palantir už predtým celkom dobre vysvetlil...

V každom prípade, ak stále čo i len pochybuješ o tom, že Izuna vlastnil MS (a to som si myslel, že sa ktomu neuchýliš), tak
je vážne zbytočné asi niečo potom ďalej riešiť...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2016-09-05 10:04 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Pokiaľ sa dokážeme zhodnúť na tom, že aktivácia a ovládnutie sily MS sú dve úplne rozdielne veci (príklad Sasukeho, alebo ešte lepšie Kakashiho), tak sa tento spor vedie vlastne iba o to, či na Susanoo stačí MS aktivovať, alebo ho treba aj ovládnuť.

V kontexte toho, že doteraz všetkým použitiam Susanoo predchádzalo ovládnutie sily obidvoch MS, nie je absolútne žiadny dôvod pochybovať, že Susanoo sa sprístupní iba po aktivácii oboch MS (V kakashim nebola iba Obitova čakra, ale aj Obito sám, teda Kashiho S = Obitovo S). A zabudnime teraz na to, že sa Obito vrátil, tak, ako sa vrátil, čo sa ti zjavne nepáči. Predstavme si namiesto toho, že by niekto vyvolal Obita ako ET. V takom prípade by Obito priamo mohol ovládať Susanoo.

V čoho kontexte spätne vyplýva, že Madara ovládal silu oboch svojich MS, keďže používal Susanoo. Musel mať teda ešte dve MS techniky, ktoré autor proste neukázal, podobne ako neukázal, ani že Uchiha Izuna ovládal katon, hoci prinajmenšom to je nám všetkým jasné, že ovládal.

Napríklad Fugaku takmer iste nemal Susanoo, lebo svoj MS pravdepodobne nikdy nepoužil.

Len pre zaujímavosť, mimo kontext diskusie:
Podľa mňa máme v príbehu jednu potencionálnu MS techniku, ktorej majiteľa nepoznáme. Totiž čierny blesk, ktorý používa Darui, má k dispozícii skrze tetovanie 雷 , ktoré je rovnaké, ako znak na páske, ktorú má Dodai cez oko. Sticking out tongue A Madara mal pri stretnutí s Obitom iba jedno oko. Koho to bolo oko? Oči, ktoré dal Nagatovi, boli Izunové, ktoré si transplantoval. Takže svoje pôvodné mal niekde odložené (a z Hashiramovho svedectva vyplýva, že ešte boli plne funkčné). Vieme, že Oblačná lovila Kyuubiho, ale nakoniec ho získal pred bojom s Hashiramom Madara. Zrejme sa nikdy nedozvieme, či to malo nejakú spojitosť, alebo nie, lebo autor už toto ďalej nerozvíjal. A to oko mohlo Madarovi chýbať aj kvôli Izanagi...

Nie je bez zaujímavosti, že Sasuke bol ako inkarnácia Indru viackrát nakreslený ako stelesnenie boha blesku. A aj Madara bol inkarnáciou Indru... Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2016-09-05 10:17 | Ninja už: 5176 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Navyše môžme predpokladať aj to, že je celkom pravdepodobne, že možno o jednu MS prišiel. Keďže vieme, že použil Izanagi. To len stále na margo toho prečo sme u neho doteraz nevideli žiadnu inú techniku MS než Susanoo.
Edit: Tak nič... Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2016-09-05 10:59 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nespájal by som to už len pre to, že si pôvodne sa črtajúci koncept zrejme autor v priebehu deja rozmyslel a uprednostnil Izanagi, pretože nevedel inak vysvetliť Madarovo prežitie.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Rodoo
Vložil Rodoo, Ne, 2016-09-04 11:03 | Ninja už: 3061 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Bolo to naozaj shinra tensei? Ja som si myslel , že použil techniku Gakidō...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2016-09-05 08:45 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

samozřejmě to možné je.
Ale to na mé argumentaci nic podstatného nemění.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-09-03 21:40 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No vidíš, mohli sme ťa rovno nasmerovať na Narutopediu, kde máš všetko pokope aj s poznámkovým aparátom. Lebo zrovna na Sharingane sa autor dosť vyblbol. Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele 737
Vložil 737, So, 2016-09-03 22:04 | Ninja už: 3260 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Nechcem začínať žiadnu hore spomínanú ''absurdnú diskusiu'' ani toto neni žiadna útočná otázka nepochop ma zle. Ale Narutopedia je oficialny zdroj? Lebo ja som si myslel, že tam môže prispievať každý. Smiling

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-09-03 22:11 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ani my nie sme oficiálny zdroj. Eye-wink Ale je tam pokope veľa informácií spolu s odkazmi, kde v mange, alebo databooku odzneli (a to sú oficiálne zdroje), čo je pre základnú orientáciu fajn. A určite by sa potom počas diskusie nestalo, že spochybní Izunov MS a ušetrili by sme celkom dosť času. Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2016-09-04 10:58 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Jestli je to tak úžasný zdroj, tak mi tam najdi obrázek, kde je Izuna s MS alespoň v jednom oku. Nebo kde používá nějakou MS techniku.
Nebo, kde někdo alespoň tvrdí, že Izuna MS používat umí. A pokud možno ne Itachi nebo Tobi, kteří to mohou znát jen z doslechu.
V podstatě to chci slyšet od Madary, Prvního nebo Druhého.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2016-09-04 23:06 | Ninja už: 5176 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Však si už min. 2x odkaz na jeho MS dostal! Laughing out loud
Čo sa týka toho ostatného, tak len ťažko môžeš vidieť jeho prípadne MS techniky, prípadne Susanoo, keď dostal zo všetkých Uchihov najmenej priestoru. Azda možno, ak tak ho v tomto prekonáva len Uchiha Kagami. Eye-wink

Bolo by ale dobré keby sme sa orientovali len v portfólií Uchihov, ktorých poznáme z viac než len s pár obrázkov z mangy, či spomenutý medzi riadkami. Aj keď na druhej strane som strašne rád, že nám ukázal v prípade Izunu aspoň to MS. Aby sa náhodou nestalo, že by si začal spochybňovať aj to... Laughing out loud

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2016-09-04 22:40 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nižšie som ti už vložil obrázok, na ktorom majú Izuna aj Madara aktivované MS. Bojovať sme Izunu nikdy nevideli, iba okamih, kedy bol smrteľne zranený.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele 737
Vložil 737, So, 2016-09-03 22:57 | Ninja už: 3260 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Na toto ma nenapadlo. A ja som si listoval strany mangy aby som to našiel Laughing out loud Nevadí nabudúce budem vedieť. Smiling

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 21:52 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

na podobnou poznámku už jsem reagoval výše.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-09-03 19:51 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Popravde, kým pri Sharingane mi príde nedotiahnuté snáď iba to, ako môže ostať oko vo fľaške aktivované, keď niet čakry, čo by ho udržiavala, Laughing out loud Evil Laughing out loud pri Rinnegane sú diery ako hovado. A hlavne v tom, kto akú techniku používať vie a akú nie, pretože rôzni užívatelia používajú niečo rovnaké a niečo zasa úplne iné, bez toho, aby ktokoľvek vysvetlil prečo.
Ale asi to bude podobné ako s Kakashim, ktorý skopíroval množstvo techník, no spravidla používa iba tie, ktoré sadnú jeho spôsobu boja.

EDIT: Tak zrovna Sasuke vs. Bee mi pripadá ako pádnejší argument, než Obito, lebo keby vtedy Sasuke Susanoo mal, bolo by to iste o inom, zatiaľ čo v obitovom prípade sa dá špekulovať, presne ako to skúšaš ty. Laughing out loud

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele 737
Vložil 737, So, 2016-09-03 20:32 | Ninja už: 3260 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Tam je strašne veľa dier Laughing out loud S Beem je super argument. Nemám nič proti tomu. Nepáči sa mi to ale je to dobrý argument a ja svoje argumenty už nemám čím iným podložiť Smiling Aj s tými technikami Rinneganu súhlasím, že každý používal čo mu viac vyhovovalo ale videli sme, že ich vedia (Madara Shinra tensei a Chibaku tensei, Obito Rinne tensei

) Smiling

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 21:34 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

s rinneganem souhlas, viz můj příspěvek výše.

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Pá, 2015-10-23 21:33 | Ninja už: 5283 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Teorie Itachiho/Sasukeho Mangekyou sharinganu schopnost Amaterasu.
Napadlo mě že ta schopnost funguje na bázi časoprostorové techniky podobné Kamui.
Kaguya, řekla že by Sasukeho a Naruta portla do 5.dimenze, ale neudělá to, že Sasuke ovládá Amaterasu. To znamená, že MS schopné ovládat amaterasu, je napojen na tu dimenzi.
Dle mého názoru je ta dimenze pokryta černým ohněm a Sasukeho/Itachiho MS ho bylo schopno přemístit do bodu, kam se tím sharinganem podívá, stejně jako Kakashi přemístil cokoliv na co se podíval do Obitovi dimenze.






Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2015-10-24 08:06 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Vedel by si na to dať odkaz? Lebo je to síce zaujímavá predstava, ale nevysvetľuje, ako dokáže Sasuke ten oheň ovládať.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Lauri-Chan XD
Vložil Lauri-Chan XD, Ne, 2015-06-14 20:26 | Ninja už: 3338 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Pěstitel rýže

Napadlo mě porovnat Saradu s Karin a Sakurou
1) Když se podíváte na různé obrázky ( pravé z naruta) jak se tváří Sakura, tak uvidíte že Sarada má naprosto stejný face
2) Sarada má konečně sharingan a vtom případě by měla lépe vidět... a když sundáte brýle Karin a Saradě jsou to úplně jiné osoby! to je jako by jste nasadily brýle Himawari a hned by to byla asi dcera Karin... no coment XD
3)Sakura byla vždy blíž Sasanovi, za to Karin se o to marně snažila
4) Kishimoto trolluje moooc... !! Smiling
Podle mě je s těma testama něco blbě....

Je to moje porovnání a můj názor Laughing out loud

Obrázek uživatele Lauri-Chan XD
Vložil Lauri-Chan XD, Pá, 2015-06-12 15:46 | Ninja už: 3338 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Pěstitel rýže

Myslím si že ta manga 700-7 je chyták.... asi všichni si pamatujeme že Karin kradla Sasukemu trička že? a proč by si schovávala své vlasy do nějákého sáčku ?? už to je divný ne? a pak Kishimoto psal že Sarada je vytvořená přesně podle Sasana, ale aby nevypadala tak drsně tak jí upravil do podoby Sakury a bríle jí dal jenom protože chtěl aby vypadala intelektuálněji.... a přiznejme si že Suigetsu je dost blbý na to aby ho to nenapadlo, proč by si schovávala svoje vlasy či co to je.... Smiling omlouvám se za chyby Smiling

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2015-06-12 16:00 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Pokiaľ sú to vlasy, tak tam nie je veľmi čo dopliesť - Karin ich má na rozdieľ od Sasukeho červené. Mne to evokovalo skôr niečo ako pupočnú šnúru ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2015-05-07 17:40 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Záhadný člen Akatsuki

Čo o ňom vieme?
- má k dispozícii chlapca zo Sharinganom.
- možno predpokladať, že v minulosti bol členom Akatsuki.
- nepoznáme pohlavie.
- je nejakým spôsobom zaujatý voči Sasukemu.

Podľa mňa je to Karin, lebo:
- bola istý čas členom Akatsuki.
- má dôvod nenávidieť Sasukeho a pozná aspoň čiastočne jeho príbeh.
- spolupracovala sa na viacerých Orochimarovych experimentoch.
- Kishi ju zamiešal do príbehu skrze fotografiu

Karin, Orochomaru, experimenty so Sharinganom:
- Kakashi hovoril o "ďalšom Orochimarovom experimente" ako o pravdepodobnejšej variante, než je preživší člen klanu Uchiha. Prečo? Najskôr už Orochimaru nejaký taký experiment urobil.
- Ak áno, jeho najpravdepodobnejším výsledkom by mohla byť Sarada - to by vysvetlovalo záhadu jej pôvodu.
- Ak s tým experimentov Orochimarovi niekto pomáhal, boli by to buď Kabuto, alebo Karin, ktorá už prv bola vedúcou jednej jeho výskumnej skupiny.
- Takto by Karin mohla získať know-how na vlastný experiment.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2015-05-14 18:31 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Well, v tretej epizóde nazval Shin tú osobu otcom, takže ak sa len Karin nenechala preoperovať na muža ... Sad

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Út, 2015-05-12 18:46 | Ninja už: 4208 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ja si takisto myslím, že je to Karin... v poslednej mange sme videli chlapca so Sharinganom... Mám naňho 2 teorie: poďľa mňa je to Sasukeho druhý syn, po narodení bol so sestrou rozdelení, Sasukeho dcera išla do Konohy a syn ostal s Karin... len neviem, prečo má biele vlasy...
Itachiho "tajný" syn?: hovoril: zabil Itachiho, musí zemřít, mou rukou" (alebo niečo v tom zmysle). Itachi mal pred odchodom z Konohy milenku, možno ju zachránil a zobral zo sebou, lebo bola tehotná... alebo ho mal až potom, ako odišiel z Konohy... učil ho vychovával a trénoval, ale potom možno jeho matka (Itachiho žena) vinila Sasukeho zo smrti Itachiho, tak svojho syna poštvala proti Sasukemu

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2015-05-12 21:50 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

1.- O jeho vlasoch vieme iba, že majú svetlejšiu farbu - nemusia byť nevyhnutne biele. Možno sú, čo ja viem ... ružové Laughing out loud
2.- Itachiho syn, ktorý by si na dôvažok pamätal otca, by musel mať aspoň 20 rokov - tento chalan môže mať max 11-12 a iste sa narodil už po Itachiho smrti.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, St, 2015-05-13 14:03 | Ninja už: 4208 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Vlastne máš pravdu...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2015-05-12 17:23 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Drobná korekcia - vo finalnom konožskom preklade už Kakashi nehovorí o "ďalšom" experimente, takže ostáva iba to jednoznačné prisúdenie celej veci na vrub Orochimarovi.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Út, 2015-05-12 21:22 | Ninja už: 5283 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

A Kabuta bych take vyloučil, tan je někde v sirotčinci a utírá sirotkům zadky.