manga_preview
Boruto TBV 10

Shinsetsu深雪-04

"Neboj Sakuro, my jsme se Sasukem zažili taky pár žhavých chvilek.."
Usmála se šibalsky a odpochodovala. Sakura byla v mžiku červená a z uší se jí valila pára. No asi si to umíte představit...

O pár dnů později se Hinata procházela Konohou. Cestou narazila na Naruta.
"Jé, čau Hinato!" Zavolal na ní a běžel k ní. Hinata se podívala za něj. Překvapivě sebou nevlekl Sakuru.
"Čau." Odvětila Hinata suše a pokračovala v chůzi.
"No ták, Hinato co je ti? Nechceš se mnou jít-" Naruto se zarazil. Někdo ho tahal za rukáv. Byla to Aya.
"Naruto-kun! Půjdeš si se mnou hrát? Prosíím!" Usmívala se Aya od ucha k uchu.
"Ayo, ahoj moc ráda tě zase vidím!" Usmála se na ni Hinata.
"Ahoj krásná paní" Usmála se znova Aya.
"Dobře půjdu moc rád, ale co kdyby s námi šla i Hinata?" Ptal se Naruto Ayi.
"Juchůů!" Zavýskala Aya a už tahala Hinatu za ruku. Hinata se jen usmála a šla s ní. Došli na velkou louku kde zůstali až do pozdního odpoledne. V tom se z vesnice ozval křik. Naruto s Hinatou se okamžitě zvedli vzali Ayu a běželi do vesnice. Byla tam spousta ohně a mrtvých lidí. Z davu se vynořil Kakashi celý zanvený.
"Kakashi co se tady kruci děje?!" Ptal se ho hned Naruto.
"Byli tu Akatsuki. Jenom to tady podpálili a utekli. Myslím že zatím něco bylo, ale teď to musíme uhasit. Potřebujeme pomoct už nemáme vodu." Vysvětlil mu Kakashi. Naruto se zamyslel. Podíval se na Hinatu.
"Kakashi mám nápad. Uvolníme Hinatě chakru a necháme ji oheň uhasit. Umí přece s ledem." Naruto jim objasnil svůj plán. Hinata se jen divila. Pochybovala že to Kakashi udělá. Ale udělal. Uvolnil Hinatě chakru a ještě dodal.
"A žádný hlouposti."
"Na, podrž Ayu" Řekla Hinata a vrazila ji Narutovi do náruče.
Hinata se postavila před oheň. Za pár sekund už z něho zbyli jen kousky ledu poletující kolem. Tak pokračovala až v celé Konoze nezbyl ani jeden plamínek ohně. Hinata padla unavená na zem. Sedla si a podívala se před sebe. To co viděla jí málem porazilo. Byla to mrtvá žena. Ayina matka.
"Hinato co se děj-" Naruto se zarazil. Hinata se skláněla nad mrtvolou Ayiny matky.
"Naruto, vem ji prosím odsud pryč." Řekla Hinata a pokynula hlavou směrem k Aye. Naruto přikývl. Vzal jí do náruče a v tu ránu pryč. K Hinatě přišel Kakashi.
"My-myslím že už nežije." Řekl opatrně.
"Já vím." Odvětila mu Hinata potichu. Natáhla ruku. Jako kdyby v ní něco měla a pustila to na její mrtvé tělo. Na její tělo dopadla krásná ledová růže. Hinata se postavila a podívala se na Kakashiho.
"Budu ti muset zapečetit chakru." Řekl a aniž by čekal na její odpověď to udělal. Hinata se potom jako tělo bez duše odebrala domů. Lehla si na postel a usnula.

***

"Hinato!Hinato, vstávej!"
"Co je co se děje?" Řekla rozespale Hinata.
"Ten pohřeb! Úplně jsi na neěj zapomněla?" Ptal se jí Naruto.
"Ježiši, teda kuš. Jashine! Bože už ani nevím. Hele počkej mě v obýváku jsem tam za pět minut." Odpověděla Hinata a zabouchla za ním dveře. Opravdu už za chvíli šli po cestě na hřbitov. Hinata vedla za ruku Ayu, která usedavě plakala. Pohřeb nebyl moc dlouhý ani tam nebylo moc lidí. Vlastně se shromáždila jen rodina. Mezitím se rozpšelo. Kapky padaly na deštníky nově příchozích, kteří přišli pohřbít někoho jiného. Oheň vzal životy mnohým lidem. Hinata vzala Ayu a Naruta k sobě domů. Udělala jim horký čaj. Aya si s Narutem hrála na honěnou. Chvíli tam tak blbli a pak přišla. Byla to nějaká ženská ze sirotčince. Vzala Ayu utrousila něco jako nashledanou a práskla dveřmi.
"Tak já už taky půjdu" Řekl Naruto. Podíval se na Hinatu, která seděla u okna, dívala se na déšť a ani ho nevnímala. Naruto za sebou zabouchl dveře. Proč jsem si jí nevšiml dřív? Zajímal jsem se jenom o Sakuru. Narutovi v hlavě kolovalo nespočet myšlenek.Přišel na to že se Sakurou nemá žádnou budoucnost. Stejně pořád miluje Sasukeho. Rozhod se tedy že se s ní rozejde. Pozval jí do Ichiraku a začal.
"Sakuro, víš musím ti říct..že tohle nikam nevede. Ty stejně pořád miluješ Sasukeho. A já už k tobě nic necítím. Takže se rozejdeme." Řekl Naruto a už se chtěl bránit aby mu náhodou jedna nepřiletla.
"Máš naprostou pravdu." Řekla s klidem Sakura usmála se a odešla. Naruto sice nečekal že to půjde až tak lehce, ale byl rád že ho nezmlátila. Dojedl svoji porci rámenu, hodil na stůl pár bankovek a odešel. Zamířil domů. Šel ulicemi kde se to hemžilo rodinami, které nakupovaly všechno možné na Vánoce. Za pár dnů, den před Vánocemi potkal Ayu a Hinatu jak ruku v ruce jdou a nahlas se smějí..

Poznámky: 

Omlouvám se že dnešní díl je krátký, ale moc teď kvůli škole nestíhám. Takže ještě jednou se omlouvám a užijte si ho.

4.64706
Průměr: 4.6 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, St, 2016-07-06 18:37 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Misia L.

Ach, škoda že Hinata okamžitě nevzala roha, když jí Kakashi uvolnil chakru. Ale asi se nám z ní stává hodná holka, co roztála pod nátlakem malé holčičky. Koncept je dost zajímavý, uvidíme jestli nakonec s Narutem vytvoří šťastnou rodinku.

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Pá, 2009-10-02 19:13 | Ninja už: 5576 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádhera Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Čt, 2009-10-01 18:01 | Ninja už: 5506 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

Skvělé opravdu nádherný díl sice trovhu krátký, ale lepší než žádný.
Jo a k tomu že nestíháš já píšu devátý díl mé série už tři měsíce.
P.S. jsem rád, že to nebude NaruSaku.

Obrázek uživatele Yo-chan
Vložil Yo-chan, Čt, 2009-10-01 19:04 | Ninja už: 5459 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

To bych ani neudělala jsem naruhina fan, asi bych neprezila kdyby v mojí povídce skončil ze Sakurou Laughing out loud

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-09-30 19:22 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.