manga_preview
Boruto TBV 07

"Příběh našeho života"

„Už mě to nebaví!“ vykřikla a hodila proužkovaný hrnek na zem. S ohlušující ránou se rozlétl na malé kousky, které se rozutekly po podlaze.
„Mě taky ne!“ odpověděl ještě hlasitěji a vstal od stolu.
„Vrať se! Říkám ti, vrať se! Vrať se, nebo to tu všechno rozbiju!“ křičela rozlíceně. Neposlouchal. „Já tu být nemusím!“ padla další výhružka.
„Nemusíš!“ odpověděl nabroušeně a hrubě zabouchl kuchyňské dveře. Roztřásla se jí brada. Nechtěla odejít. Nebyla ale jedna z těch, co berou svá slova zpět. Popadla nejbližší kus oblečení, krátké letní šaty, postříkané čajem z hrnku a oblékla si je přes spodní prádlo. Svižným krokem přešla obývák, kde on koukal na televizi a s výstižným „sbohem“ zabouchla vchodové dveře...

Don't know what's going on
Don't know what went wrong
Feels like a hundred years I
Still can't believe you're gone
So I'll stay up all night
With these bloodshot eyes
While these walls surround me with the story of our life

Přešel přes tichý byt, nasáklý vůní noci. Pomalu, jako by byl vystrašený, nahlédl do všech pokojů, dokud se zase nevrátil do obýváku. Jeho pohled sjel po oranžové stěně a přistál na studené podlaze. Chytil se rukou za hlavu a dlouze vzdychl. Byla pryč sotva den, stejně mu to ale připadalo jako nekonečno. Po tom co odešla, čekal do oběda. Někde se vyvzteká a ještě ho bude prosit, aby ji vzal zpět!
Nepřišla...
Nevěřil, že by něčeho takového byla schopna. Vždyť ho miluje a on ji! Zadíval se ke dveřím. Hypnotizoval je, chtěl aby se otevřely a ona stála v nich. Krásná a usměvavá jako vždycky. Chtěl se zvednout a obejmout ji. Chtěl chránit to drobounké tělo, hladit ty sametové vlasy, obdarovat polibky sněhobílou pleť...
Zahleděl se na hodiny. Půl páté ráno. Nešikovně si promnul ospalé oči. Čekal celou noc, přemýšlel o ní, o sobě.. o nich.

I feel so much better
Now that you're gone forever
I tell myself that I don't miss you at all
I'm not lying, denying that I feel so much better now
That you're gone forever

Prudce se zvedl ze země a jedním máchnutím ruky shodil z poličky rámeček s fotografií. K čemu ji vlastně potřebuje? Je pryč a už se nevrátí. Vlatně je mu líp.
„Vlatně mi tak moc nechybíš!“ zavrčí na praské sklo. Nepotřebuje ji! Bude sám, bude mu tak nejlíp! Nikdo ho nebude peskovat že jí v noci, že si neuklidil ponožky! Postavil se k umyvadlu a opláchl si obličej. Pohlédl na svůj odraz v zrcadle.
„Navíc...,“ promluví tiše. „mám na víc!“ nahodí samolibý úšklebek a přejede bříšky prstů po jemné pokožce. Rukou si načechrá neposedné kaštanové vlasy a mírně se pousměje. Opravdu, k zahození by nebyl, může mít jakoukoli, tak proč se upínat na jednu?!

Now things are coming clear
And I don't need you here
And in this world around me
I'm glad you disappeared
So I'll stay out all night
Get drunk and fuck and fight
Until the morning comes I'll
Forget about our life

Udělal si snídani, umyl talíř a upil z hrnku kávu. Sám na sebe byl hrdý. Nepotřeboval ji k tomu! Udělal si to všechno sám! Máslo našel, kávu taky. I na ten zpropadený kávovar nakonec vyzrál! S hrnkem v ruce došel do ložnice a rozevřel obroskou šatní skříň. Zamračil se při pohledu na úhledně složené komínky růžových triček a dokonale vyžehlených košilí pověšených na ramínkách podle barev. Tohle přece není chlapská skříň! Popadl všechno její oblečení a nacpal ho do černého pytle na odpadky, který potom zastrčil do nejhlubšího rohu skříně. Své oblečení rovněž vyndal a začal se v něm přehrabovat. Naježeně se zašklebil při pohledu na béžový svetr ke krku. Dostal ho loni k vánocům. Tolik ho nesnášel, kousal a škrtil ho, ale jí se líbil a tak ho nosil.
„Pch..“ ujelo mu při této vzpomínce a jal se milý svetr kopat pod postel. Po několika minutách vybral volné džíny a černé tričko, v koupelně si vybělil úsměv, navoněl a učesal a s potutelným úsměvem vyšel do hustě zalidněných ulic.
První putyka, první panák. Druhá putyka, druhý panák a jedno saké. Třetí putyka, třetí panák, druhé saké, první žena...Pomalu se opíjel, smál se, líbal...zapomínal.

First time you screamed at me
I should have made you leave
I should have known it could be so much better
I hope you're missing me
I hope I've made you see
That I'm gone forever

Malátně si uvědomuje, že na něj někdo mluví. Pootevře oči.
„...proboha! Ty jsi jak nezvladatelný malý děcko!“
Promne si rukou spánky. Jak moc ho bolí hlava. Matně si vzpomíná co se stalo.
Ta malá blondánka. Hladil ji po tváři a šeptal, jak moc ji miluje. Její smích. Tak vysoký a pisklavý. Svalnatý černovlásek, který hulákal, ať jeho přítelkyni neobtěžuje. První rána, krev, druhá... a pak ten uspokojující hlas. Ten hlas co znal, ale čí jenom byl?
„Tak sakra zvedni ty ruce!“ uposlechne příkazu a nechá ze sebe stáhnout svršek. Hledí do tváře plačící dívce s naoko nabroušeným výrazem. Rty se mu pohnou v úsměv.
„Ty jsi tu! Měl jsem příšerný sen, že jsi odešla!“ chce jí pohladit po tváři. Ona jeho ruku prudce odhodí.
„To nebyl sen!“ vykřikne zoufale a projede si rukou dlouhé vlasy. „Bože, proč to děláš?“ hledí na něj očima zasklenýma spoustou slz. Není schopný odpovědět. Chce ji znovu pohladit, ale ona se zvedá a utíká pryč. Hlava mu ztěžkne a on znovu usne.
Probudí se až večer. Zvedne se z postele a dojde do koupelny. Pěknou chvilku si obličej sprchuje studenou vodou, ale pocit prázdna ne a ne zmizet. Pořád vidí ty zoufalé oči. Podvědomě doufá, že na něj taky myslí, že i on jí chybí. Chtěl by ji vidět... tak moc! Prudce praští rukou do bílých dlaždiček.
„...už je navždy pryč. Navždy pryč. Pryč...“ šeptá, sedí na ledové zemi. Pomalu těká očima po místnosti. Kartáč, na kterém se ještě lesknou její vlasy, fén, mýdlo s vůní pomarančů, růžový ručník, tužka na oči, řasenka, žiletka, rtěnka. Pohledem se vrátí k stříbroleskému kovu. Pomalu jej vezme do ruky a zvedne k očím.
Třeba jí taky bude chybět, když bude navždy pryč...
Sedne si na okraj vany, přejede prsty po zápěstí, až nahmatá pulsující žílu. Je to snadné, jeden řez a bude klid. Třesoucí prsty zvednou tu věc k jeho ruce. ..
***
Z předsíně se ozvou nesmělé kroky. Bledá tvář ustrašeně nahlédne do pokoje. „Kibo? Víš, já..., chyběl jsi mi...“

Poznámky: 

Chm... tak jak jste možná poznali, je to napsané na motivy písně Gone forever od Three days grace, mojí nejoblíbenější skupiny a mojí nejoblíbenější písničky^^ Tu hudbu fakt miluju a ty slova... ^^ Název je hroznej, ale gone forever se mi nelíbilo a navždy pryč taky na a tak je to prostě tohle xD. No.. je to dlouhá doba co jsem nic nepsala, ale doufám že se vám to bude líbit^^ když ne tak jsem si aspoň vypsala srdce^^ děkuji pp^^

4.272725
Průměr: 4.3 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Endasaku Haruko
Vložil Endasaku Haruko, Ne, 2014-04-06 20:29 | Ninja už: 3695 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Pěstitel rýže

Pokud to byl pár KibaHina... Ten nemám moc ráda, ale povídka byla perfektní. Smiling

"Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce." -Rock Lee
"Nejdůležitější věc pro ninju je týmová práce!" -Yondaime Hokage (Namikaze Minato)
"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku
"Kytka není na nic jestliže nevykvete." -Yamanaka Ino
"Už nikdy neuteču! Nevezmu svá slova zpět! To je má cesta ninjy!"-Naruto
"Bojuju jen pro sebe a žiju abych miloval jen sebe." -Gaara (Godaime Kazekage)

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2012-10-28 21:35 | Ninja už: 4682 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Nechápu tuto náhodu, ale dnes jsem tuhle píseň úplně náhodou poprvé slyšela na youtubu a teď jsem náhodou otevřela tuhle fanfiction.
Ale jsem za tu náhodu ráda. Opravdu se mi to líbilo. A ten konec, bylo to...silné. Fakt skvěle napsané.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Áža-chan
Vložil Áža-chan, Ne, 2012-10-28 21:14 | Ninja už: 4205 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Pěstitel rýže

Co je to teda za holku?

Blog o anime a všem okolo Mrk
aza-anime.blog.cz

Obrázek uživatele terezieT_T
Vložil terezieT_T, Po, 2011-07-18 21:40 | Ninja už: 4934 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

eeeeh.... možná je to blbej dotaz, ale kdo byla ta borka??? hinata??? jako jak tam bylo všechno růžový, tak mě napadla sakura.... ale zas ta bílá pleť o které tam mluví... Laughing out loud každopádně úža povídka Eye-wink se mě líbil ten otevřenej konec Laughing out loud

Obrázek uživatele jinka-sama
Vložil jinka-sama, Čt, 2011-06-30 14:21 | Ninja už: 4662 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

je to moc hezké!!nic takového by mě ani nenapadlo. Máš cit.

Obrázek uživatele littleDvit
Vložil littleDvit, Út, 2009-12-01 14:44 | Ninja už: 5242 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

sakra ty máš cit... Smiling

Obrázek uživatele Suzu
Vložil Suzu, Po, 2009-09-28 15:33 | Ninja už: 5304 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

krásne

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-09-27 10:03 | Ninja už: 5457 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

moc kawaii, krásně popsané Smiling

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, So, 2009-09-26 20:39 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

^^ Budu se červenat^^ Dvě velké autorky mě tu chválí, co jiného si přát? *happy* Děkuji vám moc holky^^

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2009-09-26 18:28 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Dlho si nič nenapísala, to je fakt.. Ale keď niečo pridáš, tak to stojí za to.
Ako vraví Yamatka, zmenila si sa a tvoje poviedky sú stále lepšie a lepšie.
A táto sa mi páčila moc Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2009-09-26 18:17 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Letos v dubnu jsem ti napsala pod jednu povídku komentář... a teď ho sem pěkně zkopíruju, protože platí čím dál víc...
Akasuna no Pilika, tohle už není ta holka, která loni v létě začala psát povídku o ztřeštěné Sasoriho dceři, která byla plná chyb a vykřičníků. Tahle Akasuna no Pilika je autorka, která už ví, co a jak psát a naučila se křičet jen slovy, ty trojité vykřičníky už k důrazu vůbec, ale vůbec nepotřebuje.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!