manga_preview
Boruto TBV 09

Ťažké rozhodnutie - 8.časť Pravda o živote deviatich učeníkov

Pravda o živote deviatich učeníkov

Hato skákala z vetve na vetvu. Jej kroky boli tiché a myseľ znepokojená. Na chrbte niesla bezvládne telo. Naruto upadol do bezvedomia aj napriek tomu, že zastavila krvácanie. Musel sa čo najrýchlejšie dostať na operačný sál. V opačnom prípade mu ani Kyuubi nepomôže.
Mal natrhnuté pľúca a vnútorne krvácanie. Na tieto zranenia nestačili ani jej neobyčajné schopnosti.
Mala namierené do Suny. Musela Kazekagemu predať zvitky od jej otca. Bola už len niekoľko hodín od brán Piesočnej. Nejedla a nespala už dva dni. Nachádzala sa na hranici svojich možností. A to všetko pre muža, ktorého vôbec nepoznala a on jej predsa zachránil život. Jeho pohľad bol mrazivý a predsa z neho nemala strach.
Niečo na ňom ju upútalo. Páčili sa jej jeho vlasy, jeho modré oči. Nemohla z neho spustiť oči. Bolo to zvláštne. Pri pohľade na neho sa cítila akoby bola zhypnotizovaná.
„ Konečne,“ povedala si sama pre seba pri pohľade na obrovskú hradbu, ktorá bola prirodzenou ochranou Suny.
Brána bola od nej necelých päť metrov. Tam sa zmohla už len na slabé pomoc a vyčerpaním odpadla.
Ako náhle ich uvideli stráže, zavolali o pomoc. V momente sa tam zbehli lekársky ninjovia a už aj brali Naruta na sál.
Hato mu stačila nasadiť ešte tmavo modrú masku, ktorú mal pri sebe. Teraz nebolo vôbec poznať, kto to je. Bolo to správne rozhodnutie vzhľadom na to, že Naruto bol stále považovaný za hľadaného ninju triedy S.

U Naruta s Kyuubi***********

„ Čože??? To nemôžeš myslieť vážne!!! Nie, to odmietam! Nestanem sa tým, čo odo mňa žiadaš. Ja nemôžem. Nemôže sa zo mňa stať démon,“ Naruto bol úplne mimo z toho, čo mu práve povedala Kyuubi.
„ Naruto, ak chceš ochrániť svojich blízkych, tak nemáš na výber. Mne sa tiež nepáči myšlienka, že poruším všetky naše pravidla a pokúsim sa stvoriť nového Bijuu. No, pre záchranu Listovej je to nevyhnutné.“
„ Čo je teba vlastne po Listovej?! Pokúšala si sa ju zničiť! Nenávidíš mňa, aj všetkých ostatných ľudí! Ako ti mám veriť, že to nie je iba trik! Chceš ma ovládnuť a toto je asi jeden zo spôsobov!“ Naruto vykrikoval ako zmyslov zbavený. Nemohol, nie, on sa nechcel stať démonom.
„ Naruto, prosím upokoj sa. Sadni si a ja ti všetko vysvetlím.“
„ Upokoj sa? MÁM SA UPOKOJIŤ? TY SA TU SNAŽÍŠ ZO MŇA SPRAVIŤ ROVNAKÉ MONŠTRUM, AKO SI TY, A JA SA MÁM UPOKOJIŤ???“ vrieskal z plna hrdla Naruto.
Z nenazdajky mu priletela poriadne facka.
Naruto sa pozrel na Kyuubi. Tá mala slzy v očiach, tvár červenú od zlosti a napnutý každý sval v tele.
Pomaly sa rozplakala. Teplé slzy jej stekali po tvári a následne dopadali na suchú zem. Zrak mala sklopený k zemi, ruky zaťaté v päsť.
„ Ty si snáď myslíš, že ja... ja som si snáď priala... stať sa... stať sa DÉMONOM?! MYSLÍŠ SI, ŽE JE JEDNODUCHÉ ŽIŤ S TÝM, ČO SOM VŠETKO SPÁCHALA??? MÝLIŠ SA. JE TO TÁ NAJŤAŽŠIA VEC NA SVETE. POKAŽDÉ, KEĎ ZAVRIEM OČI, VIDÍM TVÁRE TÝCH, ČO SOM ZABILA. TY SI ANI NEVIEŠ PREDSTAVIŤ, AKÉ TO JE ŤAŽKÉ. PRETO NEMÁŠ PRÁVO MA TU OBVIŇOVAŤ,“ jej oči boli plné ľútosti, strachu a túžby po... vlastnej smrti???
Naruto nechápal, čo je to s ňou. Ona kráľ démonov, bezcitný zabijak a ničiteľ ľudských životov. Ľutuje všetko čo spravila a dokonca povedala, že nikdy nechcela byť démonom? Nedávalo mu to zmysel.
„ Ako si myslela to, že si sa nechcela stať démonom?“ spýtal sa jej teraz už príjemným hlasom a pohľadom – teraz už naozaj nič nechápem-.
„ Pri boji s Peinom si sa dozvedel o pustovníkovi šiestich ciest. Bol to prvý človek čo vlastnil Rinnegan a vedel ovládať chakru. Z jeho učenia sa vyvinuli všetky ninja techniky, čo používate dnes.
Ja som sa narodila presne v tej dobe. Môj otec bol samurai a matka bola skvelá liečiteľka. Naša zem sa nachádzala vo vojne so zemou Lesa. Terajšie usporiadanie krajín je úplne iné, ako bolo v tej dobe.
Otec šiel do vojny na ochranu nášho cisára. Bol to skvelý bojovník a muž s veľkým srdcom. Moja matka bola tak isto povolaná, no pre jej liečiteľské znalosti. V tej dobe som mala dvanásť rokov. Vedela som polovicu vecí, čo moja matka a veľmi dobre narábať s katanou. Mala som skvelých rodičov.
Kým boli oni na bojisku, ja som bývala u mojej tety. Pochádzala som z klanu vyhlásených samurajských bojovníkov. Pochádzam z klanu Moritsuna.
Boje boli kruté a veľmi dlhé. Pre našu zem to dopadlo zle. Prehrali sme vojnu a navyše, vojská Zeme Lesa boli kruté, ba priam sadistické.
Vraždili ženy i deti. Vypaľovali jednu dedinu za druhou, až sa nakoniec dostali k dedine, kde sídlil môj klan a bola som tam aj ja.
Celý náš klan statočne bojoval a pre ochranu svojich milovaných boli všetci ochotný položiť svoj život. Nemali však žiadnu šancu. Nepriateľov bol snáď nekonečne. Pobili všetkých bojovníkov a chystali sa vrhnúť na ženy a deti.
S ženami mali v plná si užiť, deti zabiť alebo si ich zobrať ako otrokov. Po tom, ako zabili moju tetu, sa chystali vrhnúť na mňa. Už som bola zmierená zo svojím osudom. Pripravovala som sa na tie najhoršie veci.“
Jej hlas utíchol. Bolo poznať, že len pomyslenie na tie hrozné udalosti ju bolia ako nič iné. Spôsobovali jej priam muky. Nadýchla sa a pokračovala.
„ Najprv som sa snažila brániť za pomoci katany. Šlo mi to vcelku dobre. Pár som ich ťažko zranila jedného dokonca zabila, no došli mi sily. Nemohla som sa už ďalej brániť. Padla som na kolená a vedela som, že tie problémy čo som im práve narobila, ma čaká jedine smrť. Mala som pravdu.
Pristúpil ku mne jeden vojak a so strašidelným úšklebom mi povedal „ Bojovala si statočne maličká a preto ťa zabijem rýchlo.“ Zodvihol svoju katanu a jedným rýchlim pohybom mi chcel zraziť hlavu.
Privrela som oči a čakal na to, až pocítim tú chladnú oceľ prechádzať mojou kožou. Nič sa však nestalo. Nechápala som, čo sa stalo, a mala som strach otvoriť oči.
Počula som len sypanie umierajúcich mužov. Nesmelo som otvorila oči a zbadala som pred sebou postavu zahalenú do čierneho plášťa. V pravej ruke mal nádhernú čiernu katanu, ale najviac mi v pamäti uviazli tie jeho oči. Mal v nich...“

V Piesočnej u Naruta a Hato*********

Hato sa pomaly preberala. Pri to sebe menšom pohybe ju bolelo celé telo. Pokúsila sa zodvihnúť, no silná bolesť ju opäť pripútala naspäť k posteli.
„ Kde to som?“ zašepkala si sama pre seba.
„ Si v Skrytej Piesočnej. Ja som tunajší Kazekage. Volám sa Sabaku no Gaara a mám na teba pár otázok.“
„ Hai, Kazekage-sama,“ pomalinky sa jej začali vybavovať spomienky na to ako niesla Naruta a skolabovala pred bránou Suny.
„ Prv ako začneme. Chcela by som sa spýtať, ako je tomu mužovi, čo som priniesla?“
„ Myslíš toho blondiaka s maskou? Jeho stav je stabilizovaný, operácia trvala šesť hodín. Vlastne som sa ťa chcel spýtať. Ty si lekárska kunoichi. Mám pravdu?“
„ Hai.“
„ kto bol tvoj sensei. Pýtam sa preto, že tvoje schopnosti musia byť na úrovni lady Hokage, Tsunade-hime.“
„ Prepáčte, ale to vám nesmiem povedať.“
„ Rozumiem. Dobre ďalšia otázka sa týka toho muža. Kto je to?“
„ Toho muža vlastne ani nepoznám. Viem len, že silnejšieho shinobi som nevidela od čias, čo som cestovala som svojím senseiom.“
„ Podľa stavu v akom si ho priviedla to tak nevyzerá.“
„ Prepáčte, ale v tom s vami nesúhlasím. Ako by ste vyzerali vy keby ste pozabíjali všetkých členov Akatsuki.“
„ Č- č- čože? Čo... čo to.... spravil?“ Gaara nemohol uveriť vlastným ušiam.
„ Áno, zachránil ma, keď si po mňa prišli. Mal vraj misiu infiltrovať sa do ich organizácie a pokúsiť sa ich zneškodniť. Keďže mu neverili, tak ho pri jeho prvej misii sledovali všetci členovia. Taký boj som nevidela ešte nikdy. On snáď nepoužil inú techniku ako triedy S. Jeho chakra, bola... no proste bola úžasná.“
„ Vieš jeho meno?“ opýtal sa so záujmom Kazekage.
„ Hai. Naruto Uzumaki, Kyuubi no jinchuuriki,“ Gaarovi skoro oči vypadli s jamiek. Jeho dávni priateľ vyvraždil celú tu prekliatu organizáciu. Sám, bez pomoci. Nemohol tomu uveriť. On, ako Kazekage, nedokázal poraziť jedného člena a Naruto ich porazil všetkých.
Z jeho myšlienok ho vytrhla sestrička, ktorá práve vbehla do izby.
„ Kazekage-sama, s tým mužom sa niečo deje. Výry okolo neho čierna a červená chakra. Je to neuveriteľné. Vzduch v tej izbe je tak nasiaknutý tou energiou, že sa tam nemôžeme priblížiť,“ mala neopísateľní strach v očiach.
„ Zaveď ma tam. Ihneď!“
„ Hai.“

Napäť u Naruta s Kyuubi*************

„ Čože? On mal Rinnengan?“
„ Áno, mal.“
„ To ale potom znamená, že...“
„... to bol pustovník šiestich ciest. Máš pravdu. Zachránil mal a ponúkol mi, aby som cestovala spolu s ním. Videl ma zaobchádzať s katanou a podľa všetkého som ho zaujala. Postupne, ako sme spolu cestovali, sme vzali ďalších osem ľudí.
Spolu sme cvičili, spolu jedli a spolu sme vyrastali. Mala som navrch vďaka tomu, že ma cvičil najdlhšie a popravde som bola aj jeho obľúbenec.
Keď sme boli asi v tvojom veku, ukázal nám svoju katanu. Povedal, že ak sa nám podarí vyvolať ju, budeme dosť silný na to, aby sme mohli ochraňovať všetkých.
Všetkým sa nám to podarilo na prvý pokus. Každý mal katanu rôznych farieb, no nikomu sa nepodarilo vyvolať katanu rovnakej farby ako mal náš sensei.
Boli sme z toho sklamaný, ale zrazu sme pocítili obrovský príval energie a maše telá sa začali meniť. Nikomu ani len nenapadlo, že pod prívalom nových síl sa zmenia aj naše telesné schránky.
Doteraz sme však nezistili prečo sa nezmenil aj sensei, keď mal najsilnejšiu katanu z nás všetkých.“
„ Dobre ale čo sú to teda za katany? Vravíš, že sú veľmi mocné.“
„ Áno, sú najmocnejšie. Pochádzajú od bohyne Amaterasu. Ich sila je nepredstaviteľná. Ani ja som ešte neovládla celú silu tej katany.
Dosť teraz o tých katanách. Teraz ma počúvaj... spravíš presne tieto pečate a sústreď sa hlavne na silu svojej duše. Rozumel si: hlavne silu duše.“
„ Áno, rozumel som, ale teraz mi povedz tie pečate.“
„ Dobre. Sú to tieto. Tori, Inu, Tatsu, Uma, Usagi, Hebi a Tora.“
Naruto na nič neváhal a dal sa do robenia pečatí. Sústredil sa presne podľa toho ako mu to povedala Kyuubi.
Chvíľu sa nič nedialo. Myslela si, že sa asi poriadne nesústredil, no keď už ho išla pokarhať, dvihol sa čierny plameň a Naruto v ňom zmizol.
Zrazu ju to začalo vyťahovať von. Cítila ako sa pečať držiaca ju v Narutovi trhá a veľká zlatá brána sa drolí na prach.
Zrazu sa dívala na Narutovo nehybné telo ležiace na čistej posteli. Už na prvý pohľad spoznala, že je v nemocnici. To čo ju však zarazilo najviac, bol fakt, že okolo Naruta vírila energia.
Prvá bola červená. Bola to jej chakra. Druhá bola modrá pri tom ako vystupovala z jeho tela, ale pri návrate do neho sa jej farba menila na čiernu. Černejšiu ako noc. Tá chakra bola tak temná a tak mocná, že z nej mala obrovský strach.
Potom si uvedomila, že okolo Naruta už víri len jeho vlastná chakra. Obrovské množstvo temnej chakry ho začalo obaľovať. Najskôr skopírovala tvar jeho tela následne sa jeho telo vznieslo do vzduchu a okolo jeho tela sa vytvorila veľká guľa z čiernej chakry.
„ Čo to do pekla bolo?“ počula známi hlas za svojím chrbtom.
„ Myslim, že viem a moc sa mi to nepáči, Gaara,“ povedala bez toho, aby sa na neho otočila a iba neveriacky hľadela na ten zjav pred sebou.
„ A ty si kto? My sa poznáme?“
„ No myslím si, že sa práve pozeráme na môjho bývalého Jinchuuriki.“
Gaara chvíľu rozmýšľal čo tie slová znamenajú a potom mu to docvaklo.
„ T- to a- ale zna- znamená, že t- ty si K- Kyuubi...“ povedal trasúcim sa hlasom. Chcel ešte niečo dodať, no prerušila ho ona.
„ Áno, som to ja. Ty si mal v sebe Shukaku však? Nezávidím ti. Vždy to bola neznesiteľná mrcha.“
„ Ale ako je možné, že si vonku. Navyše jak to, že vyzeráš ako žena,“ – navyše dosť pekná- dodal v duchu.
„ Bože, ty si fakt gavalier. Aspoň by sme si mohli sadnúť, nemyslíš?“
„ Iste prepáč, len som si nie celkom istý, či ti môžem veriť.“
„ Tak toto mi hovoril aj Naruto pred tým, ako som ho začala trénovať.“
„ Dobre, ak ti veril Naruto tak ti verím aj ja. Počkaj tu ešte chvíľočku. Musím poslať posla do Listovej, že Naruto je...“ nedokončil vetu pretože ho Kyuubi zadržala.
„ Počkaj, nerob to. Musíš my sľúbiť, že o Narutovej prítomnosti nikomu nepovieš. Prosím.“
„ Prečo? Nechápem tomu.“
„ Pretože,... pretože sa Naruto pokúša stať sa,“ nemala ani odvahu mu to povedať.
„ No tak o čo sa pokúša,“ bol netrpezlivý Gaara.
„ Chce sa stať kráľom Bijuu. Pre isté dôvody, ktoré ti nesmiem povedať. A toto, čo tu teraz vidíš, je podľa všetkého nová forma jeho chakry. To znamená, že budem mať nového pána.“
Gaara ju sledoval s otvorenými ústami. Chcel prehovoriť, ale všimol si, že po chodbe nemocnice beží Hato s vystrašeným pohľadom.
Dobehla konečne ku dverám a pozrela sa smerom, kde sa nachádzalo Narutovo telo.
„ Prosím povedzte mi, že zle vidím.“
„ Ty to poznáš, Hato?“ podivil sa Gaara.
„ HATO???“ vykríkla nadšene Kyuubi.
„ KITSUNE???“ hľadela neveriacky Hato. Rozbehli sa smerom k sebe a priateľsky sa objali. Objímali sa celkom dlho, no potom ich vyrušilo Gaarovo zakašlanie. Tým chcel dať najavo svoju prítomnosť.
„ Vysvetlí mi niekto, čo sa to tu deje?“
„Iste,“ chopila sa slova Kyuubi/ Kitsune, „ tuto Hato je dcéra môjho senseia...“

Poznámky: 

kazdy komentar ma potesi, ci uz dobry alebo kriticky

Ojiisan toto je moja nova seria venovana Antie - neechan. majte zlutovanie je to len prolog

4.965515
Průměr: 5 (58 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2010-09-21 00:35 | Ninja už: 6202 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavé ff

Obrázek uživatele Iino Ayumu
Vložil Iino Ayumu, St, 2010-07-21 10:55 | Ninja už: 5122 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Pěstitel rýže

Páááni ja nemám slov je to famózny diel a hneď idem čítať ďalší. Laughing out loud

Obrázek uživatele Uzumaki Mibisu
Vložil Uzumaki Mibisu, Pá, 2009-09-18 18:55 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 487 | Autor je: Prostý občan

Tak tento díl byl skvost mezi skvosty

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-09-18 19:19 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

arigatou gozamimasu

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-09-14 17:16 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

LUDIA PREPACTE ZE TO TAK DLHO TRVA ALE SOM PRVY ROK NA STREDNEJ A MAM TOLKO UCENIE ZE NEWIEM KDE MI HLAVA STOJI. UZ AJ SA IDEM VRHNUT NA POKRACOVANIE A DO KONCA TYZDNA TU BUDE NA MILION PERCENT... GOMENE

Obrázek uživatele Saruwatari Ayumu
Vložil Saruwatari Ayumu, Po, 2009-09-14 19:57 | Ninja už: 5569 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

newadi stredna musi byt tazka ja tento rok koncim zakladku a sa poriadne neucime ani tyzden a us mam milion uloh taze chapem

www.khs-anime.blog.cz myy blogiiiiiiiiis Smiling
http://147.32.8.168/?q=node/69368 moja prvá ff-ka z názvom Sayonara
Sakura 444 sa premenovalaaaaa na Saruwatari Ayumu XD tak sa totiz vola po japonsky mi to takto vyslo taakze taak XD

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-09-14 20:06 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

to som rad... a toho ucenia mam fakt nad hlavu spanielcina anglictina slovencina matika bleeee je mi zle len ked si na to spomeniem....

Obrázek uživatele Saruwatari Ayumu
Vložil Saruwatari Ayumu, Po, 2009-09-14 20:28 | Ninja už: 5569 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

fuhaaa anglina slovina a spanielcina no necela by som a to si na bilingvalnom?

www.khs-anime.blog.cz myy blogiiiiiiiiis Smiling
http://147.32.8.168/?q=node/69368 moja prvá ff-ka z názvom Sayonara
Sakura 444 sa premenovalaaaaa na Saruwatari Ayumu XD tak sa totiz vola po japonsky mi to takto vyslo taakze taak XD

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-09-14 23:50 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

chvala bohu len na jazykovke ale na buduci rok sa mi prida rustina a nemcina Sad

Obrázek uživatele Saruwatari Ayumu
Vložil Saruwatari Ayumu, Út, 2009-09-15 13:41 | Ninja už: 5569 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

jezis nechcela by som tolko jazykov sak by som si to vsetko nezapametala. ale drzim palce pri tolkom uceni Eye-wink

www.khs-anime.blog.cz myy blogiiiiiiiiis Smiling
http://147.32.8.168/?q=node/69368 moja prvá ff-ka z názvom Sayonara
Sakura 444 sa premenovalaaaaa na Saruwatari Ayumu XD tak sa totiz vola po japonsky mi to takto vyslo taakze taak XD

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Po, 2009-09-14 10:16 | Ninja už: 5714 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Já chci další! Proč mě tak napínáš?

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-09-14 17:16 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

NEECHAN TO BY NEBOLO ONO KEBY SOM TA NENAPINAL Laughing out loud

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Po, 2009-09-14 18:51 | Ninja už: 5714 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Já vím, znám tě.
Drž se ve škole a brzy zase něco napiš, ok?

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-09-14 19:02 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

jasne neechan a prave pisem pokracko dufam ze to stihnem dnes dokoncit Laughing out loud

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Po, 2009-09-14 19:19 | Ninja už: 5714 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Já taky doufám, ale stejně ti to opravím až zítra... nevadí?

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Po, 2009-09-14 19:55 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

jasne ze ne neechan

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, Po, 2009-09-14 20:02 | Ninja už: 5714 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

To jsem ráda!

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Masta
Vložil Masta, So, 2009-08-29 04:11 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

je to uzasne akorad me naruto trosku videsil,stim jak se tedka meni to me docela strasi doufam ze to snim dopadne dobre Smiling a jako vzdy kraaasnej dil za 5 hvezicek 2x podtrzenych Laughing out loudSmiling

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-08-28 08:13 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Super Eye-wink Konečně je tady taky něco od tebe Smiling Moc si mi tu s těma povídkama chyběl Smiling Líbí se mi vcelku Hato, protože je tak nějak tajemná, no nemůžu si pomoct, prostě už se nemůžu dočkat dalšího dílu a se zjištěním, že to bude speciál, mě to napnulo ještě více Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-08-28 13:58 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

ano presne o to mi slo, ale musim ta sklamat. dalsi dielik tu skor ako o dva tyzdne nebude:( idem do turecka a tam nebudem mat moznost dostat sa k pocitacu celkovo... ale slubujem ze sa do dalsieho dieliku zakusnem hned ako sa vratim

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Pá, 2009-08-28 06:56 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

vynikajúci diel ale sekol si to na takom mieste že ma s toho skoro kleplo.týmto mi privodíš akurát infarkt.nemôžem sa dočkať ďalšej časti.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-08-28 13:56 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud tak to by som sa mal asi polepsit vsak??? ale ja mam v plane byt este horsi heh:D

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Čt, 2009-08-27 20:26 | Ninja už: 5556 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

chtělo by to větší bodový možnosti Smiling
je to nádherné Smiling a vůbec kolik je Hato? Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Čt, 2009-08-27 23:14 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

tesima ze sa ti paci.... hato??? mno si prvy co sa spytal... pravda je taka ze je to zatial male tajomstvo. ktore vsak neodkrijem urcite tak skoro

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Pá, 2009-08-28 16:29 | Ninja už: 5556 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

sakra Laughing out loud řekl bych tak půl století nejmíň Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-08-28 16:32 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

taka mlada??? pockaj si na dalsi dielik... akurat sa ho chystam ist pisat ale tam sa to este istotne nedozvies... som to ale svi*a co??? Laughing out loud

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Pá, 2009-08-28 16:37 | Ninja už: 5556 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nejsi Smiling a proč jsem se ptal jenom já? Laughing out loud to je jednoduché nikomu nedošlo, kdo koho a jak zná Laughing out loud si vem, že v předminulím díle to byla jen obyčejná kuniucha s s démonem v sobě Smiling a teď je to dcera muže co trénoval 9 biju a to ostatním nedošlo Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-08-28 16:44 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

prave o to mi slo... co najviac to zamotat... ale ak si precitas komenty tak sa nikto okrem teba nespytal na jej vek. a ver mi ze vsetko je inak ako sa zda

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Pá, 2009-08-28 16:49 | Ninja už: 5556 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

tak svůj předchozí příspěvek jsem chtěl upravit teda spíš ho udělat ještě delším a zase si mě předběhl Laughing out loud a to, že všechno je jinak než na první pohled vypadá? Laughing out loud to už jsem zaregistroval a tím je to ještě lepší Smiling a to co sem chtěl tu radši psát nebudu od čeho jsou SZ Smiling
tak nic to by nešlo Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Gonaki
Vložil Gonaki, Čt, 2009-08-27 20:13 | Ninja už: 5469 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

ej naprosto super... super že si to tam dala dneska už... doufam že další díl bude aspon stejne tak dlouhy jako tenhle Laughing out loud