manga_preview
Boruto TBV 13

,,Nový team7"-03 schůze

Schůze Legendárních šermířů...

V jednom starém, tmavém, hrůzu nahánějícím lese stál už po léta neobydlený hrad. Chladné zdi nabírající barvy mechu, jež je obklopoval, tvořily neproniknutelnou clonu těžkého kamení a zaručovaly tak bezpečí všem návštěvníkům místní chátrající hospody.
Muž zahalený v černé kápi usrkávající horkou polévku si z ničeho nic vytáhl zpod pláště bílou obálku a v ní složený dopis. Rozložil přeložený papír, přiblížil svůj obličej blíž k textu a rychle si přečetl vzkaz na malém listu.
,,Cože? Je sraz?" vykulil překvapeně oči a párkrát zamrkal, aby se přesvědčil o důvěryhodnosti informace. ,,To si snad dělají srandu! Jsme tajná skupina a oni nás svolávají jak slepice do kurníku," protočil panenkami a rukou si přidržel další cár vzkazu.

Členové legendárních šermířů,
dostavte se v Zapomenutém lese v Mlžné vesnici. Kromě přijímání nového člena pro Vás mám důležité informace týkající se našeho pronásledování. Více až na místě,
Váš Pán

Tajemný cizinec byl zprávou velice pobouřen. Rozhodl se ale splnit požadavek a dřív, než ho mohl hostinský zadržet, vypařil se bez zaplacení obědu.

Mezitím u týmu 7

Sismone, Sikura i Katsuo běželi podél hranic Ohnivé země a každému z nich vrtala v hlavě stejná otázka.
,,Proč? Proč to musel být zrovna Hashisa? Proč musel zemřít?"
Nikomu z nich se nechtělo mluvit. Katsuo sice zažil smrt svých blízkých, ale odchod ze světa jeho mladého žáka ho zasáhla ještě víc.
,,Měl přece život před sebou," povzdechl si v duchu sensei týmu sedm a otočil se na své svěřence. Byli skleslí, smutní, zamyšlení. Kdo by nebyl. Oni neměli věk na to, aby mohli zabíjet či jen vidět smrt. Jejich přihláška do akademie jim ale dala jasnou cestu, po které se museli vydat.
,,Hashisa byl výborný ninja. Možná že zemřel, ale v našich srdcích zůstane dál," prolomil z ničeho nic narůstající ticho Katsuo.
Jeho dva žáci se na něj s údivem obrátili. Chtěl je snad rozptýlit? Dodat jim odvahu? Povzbudit je? Každopádně do nezabralo. Oba dva ještě víc sklonili hlavu a přemýšleli, proč nebyli schopni zastavit Garosu a zachránit tak svého přítele.
Běželi už přes tři hodiny, když v tom narazili na jednu malou hospůdku uprostřed velkého, kamenného hradu.
,,Dáme si pauzu," prohlásil Katsuo a mírně se na své žáky usmál. ,,Oba vás zvu na oběd."
Když se však skupinka chystala vejít do dveří, hospodský vylítl ven a přes celé rádoby náměstíčko začal vyřvávat: ,,Jen se vrať hajzle! Takhle utéct bez zaplacení... že se nestydíš!"
Tým nad tím jen zakroutil hlavou a šel se posadit k volnému stolu v rohu hospody. Sismone otevřel jídelní lístek, když v tom se z něj vysypal složený dopis.
,,Sensei, v tom jídelníčku je dopis," oznámil to Katsuovi. Ten se prvně na složený papír podezíravě podíval, ale potom se usmál.
,,Tak ho otevři. Co do toho, že se to nemá," usmál se spiklenecky dospívající muž a s napětím sledoval, co Sismone přečte ze žloutnoucího papíru.

U Nanadaimeho

,,Cože!? Hashisa je mrtev?" vyjekl zděšeně Naruto až se pod tím celá místnost zachvěla. Nanadaime si chvíli srovnával myšlenky, ale potom už jako správný Hokage vydával rozkazy.
,,V tom případě mi sem přiveďte první možný tým, na který narazíte. Bude muset přivést tým sedm zpátky. A to fofrem!" rozkřikl se na před ním stojícího ANBU a posadil se zpátky do křesla.
,,Hashiso..."

ANBU propátrával ulice Konohy, aby našel nějaký volný tým, když v tom se mu do zorného pole dostal Fugasaki, sensei týmu tři.
,,Týme tři, hlaste se u Nanadaimeho. Máte misi," vyřídil jim vzkaz a rozplynul se v obláčku kouře.
,,Cože? Vždyť jsme se teď vrátili," povzdechl si Fugasaki a chtěl ANBU něco namítnout, ale shinobi už byl pryč.

,,Je dobře že už jsi dorazil," přivítal hlubokým hlasem Pán Legendárních Šermířů muže zahaleného v černé kápi.

Poznámky: 

třetí díl je na světě zaplat pan buh za kimm

další díl výde asi v uterý

4.545455
Průměr: 4.5 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele _Lexi_
Vložil _Lexi_, Ne, 2017-01-08 19:47 | Ninja už: 2825 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Mise N: Další díl je fakt dobrý. Text jsem doslovala hltala a nemohla se odlepit od monitoru, jediná scénka mi přešla směšná a to byla jak chtěli přečíst ten dopis. Prostě Sensei Laughing out loud no aspoň to trochu získalo více pozitivní síly a ten Naruto tomu dává taky dobrý směr Laughing out loud těším se moc na další díl Laughing out loud jinak dávám 4 z 5.

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Čt, 2009-08-27 14:06 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

to o tom děkování jsme si už vyříkali v PMkách, ok? Takže je to v pohodě Smiling.
Sice jsem ti to už psala, ale díl je to moc pěkný. Jen už se těším na rozuzlení zápletky, kterou nám jistě brzy osvětlíš Smiling.
VlK: Jo, Nanadaime, nebo taky může být Shichidaime, znamená v překladu Sedmý Smiling


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Kazumi no Yutaka
Vložil Kazumi no Yutaka, Út, 2009-08-18 11:54 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

je to FA a 6 hokage byl zesnulej hokage

█│║▌║▌│║▌║▌║█
ORIGINAL PROFILE©

Až keď niečo stratíme, zistíme, akú to pre nás malo cenu, nezúfaj, pretože nič nie je nemožné. Teraz len zavri oči a usmej sa, časom bude líp!

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-08-24 20:40 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

a kto je teda hokage a kdo byl ten 6.?

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Kazumi no Yutaka
Vložil Kazumi no Yutaka, Út, 2009-08-25 08:28 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

já ho mam jako danza, kterej umřel na infarkt

█│║▌║▌│║▌║▌║█
ORIGINAL PROFILE©

Až keď niečo stratíme, zistíme, akú to pre nás malo cenu, nezúfaj, pretože nič nie je nemožné. Teraz len zavri oči a usmej sa, časom bude líp!

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Út, 2009-08-25 19:37 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

takže on je 7.hokage?

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-08-17 21:33 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádherné, ale mám dotaz není Naruto šestý hokage??

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.