manga_preview
Boruto TBV 07

*Konečný boj* zápletka odhalená 3.kapitola

Narutu a Kakashi stoja ticho vo dverách, a čakajú čo povie Tsunade.
„Zabiť Naruta?? Ako to myslite???“ Práve ani nemohla uveriť tomu čo počula.
„Naruto ako Jinchuuriki, je pre mňa nebezpečný!!!“ V tomto okamihu odhalil Senin pravý dôvod návštevy, jeho zámerom je presvedčiť hokage k odstráneniu Naruta Uzumakiho.
„Ako môže byť Naruto pre vás nebezpečný???“ do rozhovoru sa zapojil už aj Kakashi.
Tsunade si ani nevšimla prítomnosť Naruta a Kakashiho. Ale čo je na tejto situácii najhoršie je fakt že Naruto počul celý rozhovor.
„Kakashi sensei??? Buď ticho Naruto!!!!“ Kakashi nakázal aby bol Naruto ticho.
„áááááááá ak sa nepletiem tak vy by ste mal byť kopírovací ninja Hatake Kakashi. Som veľmi rad že vás poznávam. Ja som Rikudo Senin.“ Zdvorilo sa predstavil, ale Kakashiho postoj to zatiaľ nezmenilo.
„ Za iných okolností by aj mňa tešilo. Ale ešte raz sa vás pýtam ako môže byť Naruto pre vás nebezpečný!!!“ Už zvyšujúcim sa Tónom opakoval svoju otázku.
„Naruto pod sa posadiť, to bude dobre.“ Upokojovala ho Tsunade.
„Ja viem že to bude dobre, ak je na zničenie Madaru potrebná moja obeť tak to podstúpim.“ Rozhodnutý podstúpiť vlastnú smrť, si sadol.
„Tak ak iste viete, Madara ma vďaka svojmu sharinganu moc ovládať bijuu. Keď s nim budem bojovať bude to problém, mohol by použiť Naruta proti mne, a to by som nechcel, lebo by bolo dost problematické zvládať Madaru a aj Kyuubiho. Preto potrebujem zneškodniť Naruta.“ Senin všetko vysvetlil Tsunade a Kakashimu z Narutom.
Tsunade už dlho v sebe držala tu myšlienku, myšlienku ktorá by mohla pomôcť Narutovi ale aj mohla zrovnať Konohu zo zemou.
„Je tu ešte jedna možnosť. Všetci pozerali na Tsunade a čakali čo povie.
„Mi ako Konoha mame jedinečné jutsu ktoré môžeme použiť na vybratie démona z Naruta, táto technika je mocnejšia ako tá ktorú používajú Akatsuki, pri odobratí démona jinchuuriki nezomiera. Ale ma to jeden dosť veľký problém, tento proces je veľmi nestabilný a počas odoberania démona by sa mohol uvoľniť s pod pečate a mohol by uniknúť a to by bola ta katastrofa. Buď prijmete tento návrh, alebo môžete odisť lebo mi nedopustime aby Naruto zomrel!“ Všetci až na Senina boli prekvapený tým čo Tsunade povedala.
„Aha tak dobre, ale čo budeme robiť ak sa kyuubi uvoľní???“ spytal sa Senin.
„Ak bude proces odoberanie bez prestania, tak by sa nemal kyuubi ako oslobodiť. Ale ten proces trva 5 dni takže budeme potrebovať všetkých zdravotných ninjov a ešte veľa jouninov,chuuninov na výmenu. A to by znamenalo že by bola Konoha veľmi malo strážená a mohol by to využiť nepriateľ. Vysvetľovala Tsunade.
„Hokage-sama, nechajte to na mňa. Požiadam Pieskovu nech nám pošle niakych ninjov a všetko im vysvetlím. Idem sa pripraviť a odchádzam do Pieskovej.“ Oznámil Kakashi.
„Kakashi davaj si pozor!“ dala mu rozkaz.
„Hai! A Kakashi zmizol.
„Naruto neboj sa toho. Všetko sa podarí tak ako ma, veď vieš akých skvelých ninjov tu mame. Vravela Tsunade.
V tom si Naruto spomenul na všetkých na ktorým mu záleží. Iruka sensei, Kakashi sensei, Sakura, Neji , tlustoobočnatec, Sasuke, Hinata atd.
Naruto sa postavil pozrel sa na Senina ktorý len sedel a nič nevravel a zamieril k oknu.
„Nedovolím aby sa niekomu z mojej dediny ublížilo.“ Tsunade ho chytila za ruku a dala mu pusu na čelo.
„Ani ja Naruto ani ja to nedovolim."

Poznámky: 

prosim komentar aby som vedel vase namietky

4.892855
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele suzzana17
Vložil suzzana17, Po, 2012-08-13 16:37 | Ninja už: 4424 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

super Kakashi YES

KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, So, 2009-08-01 20:29 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

dalsi dil prosim Smiling

Obrázek uživatele asuhduihffsd
Vložil asuhduihffsd, So, 2009-08-01 10:07 | Ninja už: 5628 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

len tak dalej uz sa tesim na dalsi diel Smiling